3 piscinas externas

Avaliações de Allegro Playacar - All Inclusive

3.5 out of 5
Allegro Playacar - All Inclusive
Lote Hotelero No. 7, Playa del Carmen, QROO

Avaliações

7,8

Boa

Nota 10 - Excelente. 370 de 1000 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 325 de 1000 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 165 de 1000 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 60 de 1000 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 80 de 1000 avaliações" "

8,6/10

Limpeza

8,4/10

Serviço e funcionários

7,4/10

Comodidades

7,8/10

Condições e instalações da propriedade

7,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

2/10 - Terrível

Helio

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel Horrível
Fiquei hospedado no hotel com minha Familia e a experiência foi muito ruim. O atendimento dos funcionários do hotel e terrível . Não são nada simpáticos e sempre da a impressão de que estão fazendo um favor em atender o hospede . A comida e péssima , a aparência e horrível e o atendimento dos garços praticamente não existe. Os quartos são pequenos , as camas não são confortáveis, e a água do chuveiro não esquenta . Já fiquei hospedado em outros Resorts da Riviera Maya e de playa Del Carmem e definitivamente este hotel não pode ser considerado um resort all inclusive .
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2022
Resposta de Community Manager em 5 de jan. de 2023
Dear Helio, Thank you very much for taking the time to share your personal impressions of your stay at Allegro Playacar. We are always open to your feedback as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.We are dismayed to read your comments about the service you received during your stay with us. Especially since your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests. However, you can be assured that your feedback will be shared with our department heads to inform them about this situation and for them to act accordingly.We apologize for the technical issues that were encountered; there is absolutely no excuse for those overlooked details, as all rooms must be thoroughly checked on a daily basis. We will ensure that the procedure is reinforced. Finally, we regret that our buffet did not meet your expectations, mainly because the quality and diversity of our culinary offerings is one of our strengths. We take your comments about our cuisine very seriously, because we want our gastronomy to remain a very special pleasure for our guests.You can be sure that your comments will be taken into account and will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the problems encountered during your stay, we hope to continue to be an option for your next vacation. Best regardsCommunity Manager

2/10 - Terrível

MARCOS

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel muito ruim
Vamos lá , fiquei hospedada em outro hotel por 9 noites e precisei fazer uma reserva por mais 3 noites por conta da mudança do meu voo de retorno . Acabei fazendo a opção de ficar em um hotel diferente para conhecer e escolhi o hotel Allegro Playacar . Infelizmente não fui feliz na escolha . Éramos um grupo de 7 pessoas e reservamos 3 quartos , o horário previsto para check in era 15 h porém só nos disponibilizaram os quartos as 16 h . O atendimento dos funcionários da RECEPCAO e muito ruim ,sem preparo e sem treinamento para receber os hóspedes . Os quartos do hotel são pequenos e um pouco apertados , optamos por quartos com 2 camas de casal (e realmente são 2 camas de casal , medindo 1.40m ) o que fica muito apertado se for necessário dormir 2 pessoas por cama (inviável) . O chuveiro, durante os 3 dias que estivemos no hotel não funcionavam água quente , somente água fria, isso nos 3 quartos (fizemos a reclamação na receptação e os mesmos informaram que deveríamos deixar o chuveiro ligado por 10 min para esquentar a água , o que não acontecia) a solução foi tomar banho gelado mesmo . O atendimento dos funcionários do hotel e muito ruim , um descaso com o hospede sempre . O restaurante do hotel fica em cima da RECEPCAO , um ambiente escuro e nada aconchegante para um Hotel na beira da praia . A comida era muito ruim ,não sou uma pessoa muito exigente,mas infelizmente todas as refeições foram ruins. A louça do restaurante era toda lascada nas bordas, os garçons péssimos.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2022
Resposta de Community Manager em 5 de jan. de 2023
Dear Marcos,Thank you very much for taking the time to share your personal impressions of your stay at Allegro Playacar. We are always open to your feedback as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.We have taken note of your observations related to the service you received at check-in and we apologize for the exceptional wait you experienced upon arrival, we will do everything possible to improve our services in this regard. We would like to extend our most sincere apologies if this could have caused any inconvenience to you and your loved ones.We apologize for the technical issues encountered; there is no excuse for those details being overlooked as all rooms must be thoroughly checked daily. We will make sure to enforce the procedure.You can be sure that your comments will be taken into account and will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the problems encountered during your stay, we hope to continue to be an option for your next vacation.Community Manager

4/10 - Insatisfatória

Carlos Eduardo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Decepção
Comida MUITO a desejar; funcionários NADA simpáticos, salvo raras exceções; informações do hotel desatualizadas no hoteis.com e sem NENHUM interesse em agradar ou fazer um "mimo" para os hóspedes, em especial para as crianças. Fica parecendo que eles estão fazendo um favor em hospedá-lo, talvez devido a promoção que você conseguiu com o hoteis.com. Esperava que seria um tempo diferenciado com minha família e no final só ficou a DECEPÇÃO. Resumindo, não pretendo me hospedar novamente no hotel e não recomendo, principalmente, se deseja um resort all inclusive DE VERDADE.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2021
Resposta de Community Manager em 26 de abr. de 2021
Estimado Sr. Carlos. Puede estar seguro de que sus comentarios serán tomados en consideración y que nos ayudarán a mejorar nuestros servicios. Una vez más, gracias por su tiempo y a pesar de los problemas surgidos en su estancia, esperamos que Allegro Playacar siga siendo una opción para sus próximas vacaciones y que tengamos la oportunidad de restaurar su fe en nuestra empresa en un futuro próximo. Saludos cordiales. Community Manager.

10/10 - Excelente

Hugo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2021
Resposta de Community Manager em 5 de fev. de 2021
Estimado Sr. Hugo, Muchas gracias por esta revisión, esperamos servirle de nuevo en un futuro. Saludos

8/10 - Boa

Pedro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Recomendo Estadia Vivamente
Excelente, Staff muito simpático, higiene, localização, comida/bebida boa! Recomendo vivamente
Hospedou-se por 8 diárias em abr. de 2019
Resposta de Community Manager em 22 de abr. de 2019
Estimado Sr. Pedro, Estamos satisfeitos por você ter nos escolhido em suas férias, sua opinião é muito importante para nós e garantimos que iremos compartilhá-la internamente. Esperamos que você nos permita tornar sua próxima estadia inesquecível. Os mais calorosos cumprimentos!

2/10 - Terrível

Cáritas Neiva Vieira

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Roubaram 200 dólares da minha no serviço de quarto
Roubaram 200 dólares da minha carteira no serviço de quarto e passaram o meu cartão em um site, tentando comprar um serviço, foi no dia 22 de março de 2018 . Só descobri o roubo hoje dia 23 de março 2018 quando cheguei em Cancún. Estou Furiosa, indignada com o resort Allegro Playacar. Já os Hotéis.com empresa correta, cumpriu seu acordo exatamente como discriminado no ato da reserva.
Resposta de Community Manager em 26 de mar. de 2018
Caríssima Caritas Neiva, a sua opinião é muito importante para nós e é por isso que gostaríamos de nos aproximar de você para poder acompanhar o que você relata, você poderia me escrever em playacar.socialmedia@allegrohotels.com para poder entrar em contato com você por favor. Obrigado!

4/10 - Insatisfatória

José Gaspar

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Resort para idosos em relaxamento.
O hotel tem ótimos quartos e banheiro maravilhoso. A praia a frente é ótima, mas a comida possui pouca variedade, além de suspeitar da qualidade algumas vezes. O entretenimento é fraquissimo, tendo pouca variedade, começando tarde e terminando cedo. A sensação que dava é que era um resort para idosos, onde 22h todos iam dormir. Deixo grande atençao a perseguiçao que é feita por parte do staff para conseguir agendar visitas e reunioes para vender planos. Rídiculo. Até para ir no buffet vc tinha que ficar desviando, pois a palavra não, nao significa nada.
Hospedou-se por 7 diárias em nov.. de 2017
Caro José, Obrigado por aproveitar o tempo para compartilhar seus comentários sobre suas férias recentes conosco. É com pesar no entanto que alguns aspectos do nosso hotel não atendem às suas expectativas; Estamos trabalhando com todos os funcionários para lhe dar o melhor serviço. Seus comentários foram adotados e ajudarão a melhorar nosso serviço e qualidade para todos os nossos convidados. Esperamos que você nos dê a oportunidade de recebê-lo novamente no hotel em breve. Mais cordiais saudações!

8/10 - Boa

Tatiana Aparecida

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Gostei muito
Hotel e estrutura ótima mas não existe ocean view, daquelas que vc abre a varanda e vê o mar, para quem não é sócio, a equipe de recreação é incrível
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2017
Caro Tatiana Aparecida, Obrigado por tomar o tempo para compartilhar seus comentários sobre sua recente estadia. No Allegro Playacar, nosso objetivo principal é que você tenha férias maravilhosas e faça com que se sinta confortável, assegure-se de que compartilharemos seus comentários internamente para continuar melhorando. Esperamos que possamos acolhê-lo de volta ao Allegro Playacar no futuro para mostrar-lhe como estamos melhorando o nosso serviço. Cumprimentos

8/10 - Boa

Flavia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Valeu a pena!
Foram 4 dias muito legais. Hotel com boa localização, boa comida, atividades legais, limpeza, e pessoal muito educado. Tivemos apenas problema de vazar agua do box durante o banho para o quarto, relatamos o problema diversas vezes e nada fizeram. Mas isso não tirou o brilho do hotel. Excelente custo-beneficio. Voltarei em breve!
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2017
Caro Flavia, Grazie per aver preso il tempo per condividere i tuoi commenti sul tuo recente soggiorno. In Allegro Playacar il nostro obiettivo principale è che tu abbia una vacanza fantastica e vi farà sentire a proprio agio, vi assicuro che condivideremo i vostri commenti all'interno per continuare a migliorare. Speriamo che saremo in grado di accogliervi in futuro a Allegro Playacar per mostrarvi come stiamo migliorando il nostro servizio. I migliori saluti

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2017
Dear Guest, We appreciate the time you took to write your comments on Expedia, also we invite you to soon return to his second home Allegro Playacar in Playa del Carmen to offer you an even better experience. Sincerely,

10/10 - Excelente

ana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente praia , água transparente, muita área verde e pessoas amáveis Ponto negativo , sem Wi-Fi free Comida não é boa , apenas pizzas e cachorro quente entre as refeições Não oferecerão frutos do mar em nenhuma refeição
Hospedou-se por 6 diárias em jul. de 2017
Resposta de Guest Experience Manager em 15 de jul. de 2017
Prezado cliente, Obrigado por escolher Allegro Playacar hospedar suas férias, estamos satisfeitos que o nosso hotel foi do seu agrado. Nós esperamos vê-lo em breve de volta em sua nova casa longe de casa. cumprimentos Guest Experience Manager

8/10 - Boa

americo, brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ferias maravilhosas
Fui para cancun em um hotel terrivel que me indicaram sunset marina ai com minha familia conhecemos o allegra e na hora vimos que tinha vaga e mudamos sem medo de errar escolha perfeita .....
Resposta de Guest Service em 26 de jan. de 2017
Gracias por sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto de su estancia con nosotros. Esperamos que vuelvan pronto!

6/10 - Ok

Alexandre, Curitiba

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Bom hotel (falta Wi-Fi e espumante)
Em geral a estadia foi boa (não ótima), principalmente porque o hotel cobra US$ 10 por dia para acesso à Internet, sem disponibilizar grátis no lobby, na direção contrária do que vem sendo feito por redes de hotéis como a AM Resorts (Dreams, Now, etc.), que passou a incorporar o Wi-Fi sem custo adicional no all inclusive. O espumante cobrado à parte também joga para baixo o conceito do hotel. Gostamos: dos dois restaurantes temáticos (Italiano e Mexicano), que ofereciam pratos com camarões; da limpeza; do atendimento; da praia em frente ao hotel. Os quartos do piso superior apresentam cheiro forte de palha (não existe laje ou forro), o que os torna problemáticos para pessoas com rinite.
Thank you for sharing your experience at Allegro Playacar.

10/10 - Excelente

Martina

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The staff is amazing!!! Only draw back would be air conditioner may or may not work and hot water issues but we went to this resort with this in mind. Over all everything was really good.
Hospedou-se por 13 diárias em mar. de 2024
Resposta de Community Manager em 17 de abr. de 2024
Dear Martina,Thank you for taking the time to share your positive review with us. We're delighted to hear that you found our staff amazing and that overall, you had a really good experience with us. We appreciate your understanding regarding the air conditioner and hot water issues. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Warm regards,Alberto PerezCommunity Manager

10/10 - Excelente

Sandra

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Loved it Will be back
Hospedou-se por 13 diárias em mar. de 2024
Resposta de Community Manager em 17 de abr. de 2024
Dear Sandra,Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you loved your experience with us. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay in the future.Best regards,Alberto PerezCommunity Manager

10/10 - Excelente

Sean

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 9 diárias em abr. de 2024
Resposta de Community Manager em 12 de abr. de 2024
Muchas gracias por tu reseña de 5 puntos sobre 5.Alberto PerezCommunity Manager

10/10 - Excelente

Stephanie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
This is our second stay there, all the staff are friendly.
Hospedou-se por 10 diárias em jan. de 2024
Resposta de Community Manager em 28 de mar. de 2024
Dear Stephanie,Thank you for choosing to stay with us again and for taking the time to leave such a positive review! We're thrilled to hear that you found our staff to be friendly during your second stay. We look forward to welcoming you back for many more enjoyable stays in the future!Best regards,Alberto PerezCommunity Manager

6/10 - Ok

Erasmo

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Property is pretty outdated. If your are ok with your room being 75deg F after being out in the sun all day, this is a place for you. If not, you are in for a rough vacation. Their ac units will NOT cool below 75 day or night. Buffets options are very limited. Wish I was told that no dinner areas are conditioned. Every dinning area is very not with no A/C
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Community Manager em 19 de mar. de 2024
Dear Erasmo,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Your comments regarding the temperature in the rooms and dining areas have been duly noted, and we will work diligently to address these issues to enhance the comfort of our guests.We appreciate your honest feedback as it helps us to identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable experience.Best regards,Alberto PerezCommunity Manager

4/10 - Insatisfatória

Maryam

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff were fabulous. The bathroom was broke 5 of the 7 days in our room and the public ones. The food was not good and very limited.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Community Manager em 19 de mar. de 2024
Dear Maryam,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay. Your feedback regarding the condition of the bathrooms and the quality of the food has been noted, and we will work to address these issues and enhance our guests' experience.We value your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfactory experience.Sincerely,Alberto PerezCommunity Manager

8/10 - Boa

Orville, liberty lake

Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Community Manager em 2 de abr. de 2024
Estimado Orville,Agradecemos tu valoración y comentarios sobre tu experiencia. Siempre estamos buscando maneras de mejorar, y tus opiniones nos ayudan en este proceso. Esperamos que hayas disfrutado tu estancia y estaremos encantados de recibirte nuevamente en el futuro.Atentamente,Alberto PerezCommunity Manager

10/10 - Excelente

Juan Francisco

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Community Manager em 11 de mar. de 2024
Estimado Juan Francisco,¡Gracias por tu reseña de 5 sobre 5! Nos alegra saber que disfrutaste de tu estancia en nuestro resort. Esperamos darte la bienvenida de nuevo pronto.Saludos cordiales,Alberto PérezCommunity Manager

8/10 - Boa

Shaya

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff were very welcoming and accommodating. Small resort, but every area was within walking distance which was especially useful when walking back-and-forth from the pools to the room. Food was delicious and there were several options to choose from.
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024
Resposta de Community Manager em 29 de fev. de 2024
Dear Shaya,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us on Expedia. We are delighted to hear that you had a positive experience at our resort.It's wonderful to know that you found our staff welcoming and accommodating. Providing exceptional service is a top priority for us, and we're glad that our team made you feel valued during your stay.We're pleased that you found our resort layout convenient, with all areas within walking distance. Ensuring easy access to amenities is important to us, and we're glad that this aspect enhanced your overall experience.We're thrilled to hear that you enjoyed the food offerings during your stay. Our culinary team works hard to provide delicious options for our guests, and it's rewarding to hear that you found several choices to your liking.Thank you again for your review, Shaya. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future. If there's anything we can do to make your next visit even more memorable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,Alberto Pérez

6/10 - Ok

Mana

.
Hospedou-se por 7 diárias em dez. de 2023
Resposta de Community Manager em 29 de fev. de 2024
Dear Mana,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that your experience didn't fully meet your expectations.We would greatly appreciate it if you could provide more details about the specific aspects that disappointed you during your stay so that we can address them accordingly. Your satisfaction is our top priority, and we continuously strive to improve our services.Your input is valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with a more enjoyable experience.Best regards,Alberto Pérez

6/10 - Ok

Rigoberto

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Terrible food
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024
Resposta de Community Manager em 29 de fev. de 2024
Dear Rigoberto,Thank you for sharing your feedback with us. We're truly sorry to hear that you found the food during your stay to be terrible.We take your comments seriously and would like to understand more about your dining experience so that we can make the necessary improvements. Could you please provide additional details about what specifically you found unsatisfactory about the food?Your satisfaction is very important to us, and we hope to have the opportunity to restore your confidence in our services during any future visits.Warm regards,Alberto Pérez

10/10 - Excelente

Gary

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
We really enjoyed our stay, it has such a relaxed vibe, no rushing in the morning to get pool or beach chairs, small buffet, but excellent food, stay were pleasant and helpful, stunning beach, we will return
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2024
Resposta de Allegro Playacar em 23 de fev. de 2024
Dear Gary, Thanks so much to take the time to let us know the experience during your stay, our main goal at Allegro Playacar its bring the best service for all our guest. Best Regards Roberto Rodrigues

8/10 - Boa

Ricky Lynn

Hospedou-se por 10 diárias em fev. de 2024
Resposta de Community Manager em 20 de mar. de 2024
Estimado Ricky Lynn,Gracias por tu calificación. ¿Hay algo que podamos mejorar para alcanzar una calificación perfecta la próxima vez? Te esperamos de nuevo pronto. Saludos cordiales,Alberto PerezCommunity Manager

8/10 - Boa

Chad Arnold

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Only thing i really dislike is having to wait in line for an hour every time you want to try to go to a specialty restaurant.
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024
Resposta de Community Manager em 17 de fev. de 2024
Dear Chad Arnold, We thank you for sharing your feedback on your recent vacation with us, our main goal is to ensure that we continue to provide unforgettable experiences for our guests and your comments help us to do that. We appreciate the time you took to share your constructive comments.Once again we thank you for choosing our hotel for your vacation and hope to have the opportunity to serve you again in the future.Best regards

2/10 - Terrível

francesco

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Food bery bad not enough options no night life
Hospedou-se por 8 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Allegro Playacar em 9 de fev. de 2024
Dear Francesco, Your comments are super important for us, we regret not having met your expectations 100%, we will continue improving and we hope in the future you give us again the oportunity to host you. Best Regards Roberto Rodrigues Guest Experience Manager

6/10 - Ok

GENESIS ALEJANDRA

Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024
Resposta de Allegro Playacar em 25 de jan. de 2024
Estimada Genesis Alejandra, Agradecemos el tiempo que ha tomado para realizar su reseña de acuerdo a su experiencia en Allegro Playacar, para nosotros son muy importantes sus comentarios ya que gracias a ellos podemos seguir mejorando. Saludos cordiales Guest Experience Manager Roberto Rodrigues

6/10 - Ok

Kathie

Viagem em grupo
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
It was a nice resort, clean, quiet, decent food and drinks. Staff was good for the most part. One crabby bartender at the beach. The waiters & staff at the buffet were great! My only complaint there were no beach towels for a couple hours. Now that i think about it ...it really wasn't that big of a deal. My travel companion loved it there
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Allegro Playacar em 19 de jan. de 2024
Dear Kathie, Thanks so much to take the time to share your experience at our hotel, for us its super important that way we always continue improve. Best Regards.

10/10 - Excelente

Patricia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Community Manager em 17 de jan. de 2024
Dear Patricia,We thank you for your ratings about your vacation at our Allegro Playacar hotel; the satisfaction of our guests is our main goal and there is nothing better than knowing that we have achieved it. We are very pleased that the hotel and staff were able to meet your expectations during your stay. We are glad that your vacation was an amazing experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon. Kind regards

6/10 - Ok

Jill

Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024
Resposta de Community Manager em 6 de fev. de 2024
Dear Jill,We appreciate you sharing your review of your recent vacation with us, our main goal is to ensure we continue providing unforgettable experiences to our guests and your comments help us do this. We appreciate the time you have taken to share your rating.Once again we thank you for choosing our hotel for your vacation and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.Kind regards

10/10 - Excelente

Charles

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bel hébergement « all inclusive » en bord de mer
Très bon rapport qualité/prix. L’hôtel a de très belles piscines, super accès à la mer aux eaux bleu turquoise. La nourriture est correcte, sans plus, mais on ne peut pas vraiment en demander davantage à un « all inclusive » de ce type à mon sens. Il y a une restauration mexicaine dans l’hôtel mais il faut réserver le matin pour le soir aussi nous ne l’avons pas testé. Il est possible de bénéficier du all inclusive jusqu’à 15h le jour du départ, la chambre devant être libérée à midi, ce qui est aussi un bon point. Il y a un parking inclus où il y avait beaucoup de place. Nous n’y avons passé qu’une nuit mais c’était une très belle fin de séjour dans cet hébergement.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Allegro Playacar em 14 de jan. de 2024
Dear Charles, Thanks so much to take the time to share with us your experience in our beautifull hotel, it was a pleasure to host you and we hope to have you again with us in the future her at your second home Allegro Playacar.

8/10 - Boa

Lauren

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
My husband and I came in Jan of 2024. Overall, we enjoyed ourselves and the relaxing resort. Though we had some issues with air conditioning, the staff promptly gave us a new room. The buildings/facilities are starting to show some age, but we felt any concerns were addressed well. We enjoyed the food but were a little disappointed with the restaurants. You have to stand in line at 10 am the day of to make a reservation, and only certain restaurants were open each day. It makes it difficult if you have tours or excursions during the day. The beach is wonderful; some resorts have very little beach but Allegro’s is nice.
Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024
Resposta de Allegro Playacar em 10 de jan. de 2024
Dear Lauren,We appreciate the time you have taken to let us know that in general you had a pleasant experience at our hotel, your comments are extremely important since with them we can continue improving our processes to make the client's stay the best.Best Regards.

10/10 - Excelente

Thomas

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 7 diárias em dez. de 2023
Resposta de Community Manager em 8 de jan. de 2024
Dear Thomas,We thank you for your ratings about your vacation at our Allegro Playacar hotel; the satisfaction of our guests is our main goal and there is nothing better than knowing that we have achieved it. We are very pleased that the hotel and staff were able to meet your expectations during your stay. We are glad that your vacation was an amazing experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon. Kind regards

6/10 - Ok

Kenneth Adam

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2023
Resposta de Community Manager em 8 de jan. de 2024
Dear Kenneth Adam,We greatly appreciate the time you have taken to review your recent experience at our hotel, Royal Hideaway Playacar.Thank you again for choosing our hotel on this occasion and for the courtesy of your time, although we understand that it did not fully meet your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future and to have the opportunity to exceed your expectations.Kind regards,

6/10 - Ok

IVA

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
The beach was very nice. There are plenty of palm trees and beach chairs and they have 2 pool areas with plenty of chairs. I enjoyed the weather and the place. The food was good enough and there was plenty of food, music all day, activities and warm, clean sea water. What I didn't like was the room. They have nice-looking villas with a beautiful veranda (ours had a beach view) but the bathroom smelled day and night (a urine-like stench), the sheets had stains on them and the covers looked unclean. We did not get fresh towels daily (had to ask.) There was only one towel for the hands and I had to ask them to give me more than one. My daughter's bed was too small and too close to the bathroom with only one blanket. Another blanket was in the closet, but when I used it I noticed it had a large orange stain and it smelled . It also had hair stuck on it. In other words, the location, the beach area and the food were very good but the cleanliness and comfort in the room were not. (One night it rained and the rain came in.)
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2023
Resposta de Community Manager em 4 de jan. de 2024
Dear IVA,Thank you for taking the time to write and share your recent experience in our beautiful resort. In reference to your constructive comments, let me know that we have shared them with our management team in order to work on the improvements for your future visit, we offer you the deepest of apologies to know that the experience was an experience that does not represent our brand's standards, and as such, has been an unusual exception.We look forward to have the honor of welcoming you back home to offer you a truly remarkable experience.

8/10 - Boa

Rustom

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The beach was awesome the staff was very friendly smaller place so you met a lot of new friends
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023
Resposta de Community Manager em 31 de jan. de 2024
Dear RustomWe would like to thank you for the very positive comments you shared regarding your recent visit to our hotel, we are delighted to know that we were able to meet your expectations.We are glad that your vacation was an amazing experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon. Kind regards

6/10 - Ok

Monserrat

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Rooms are outdated and the dood is average; but the customer service was good and we enjoyed our stay.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Allegro playacar em 31 de dez. de 2023
Dear Monserrat, Thanks so much for your review for us its super important to know how was your experience and your comments will help us a lot to continue being better. Best Regards

10/10 - Excelente

Polya

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Allegro Playacar is a very nice and quiet hotel. We stayed there for Christmas with my husband and two teenagers. The service was amazing. Location is amazing. Downtown is a 15 min. walk. Value is amazing. We would go back there again.
Hospedou-se por 8 diárias em dez. de 2023
Resposta de Allegro Playacar em 2 de jan. de 2024
Dear Polya, Thanks so much to take the time to write your opinion about the resort, we are so glad that you and your family have a great time at Allegro Playacar. we hope to see you soon. Best Regards

6/10 - Ok

MITSURU

Viagem com família e crianças pequenas
部屋が狭い、バスタブが欲しい
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Allegro Playacar em 28 de dez. de 2023
Dear Mitsuru, Thanks so much for your preference, as well is super important for us your comments , thah help us a lot to continue geeting beter. Best Regards.

2/10 - Terrível

Dennis Brian

Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Very limited buffet and ala carte restaurants. Of the 4 at dinner only the buffet and 1 or 2 ala carte were open.
Hospedou-se por 7 diárias em dez. de 2023
Resposta de Allego playacar em 25 de dez. de 2023
Dear Dennis Brian, We appreciate the time you take to let us know about this issue, we are sorry that your experience with the restaurants was not entirely pleasant, we appreciate your comments and we will take them into account to continue improvingBest Regards. Roberto RodriguesGuest Experience Manager

10/10 - Excelente

Wesley

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
We always enjoy staying here. It is verrry budget so if you are expecting lots of amenities you will be very disappointed. It is an older resort but it is quaint quiet has an excellent beach. Food is good for a small resort. Walking distance to a small plaza just a couple of city blocks away. Staff is kind. You could even walk to 5 th avenue if you wanted. All in all a great experience for us but it is not for everyone. If you are budget conscious you will love it
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023
Resposta de Community Manager em 20 de dez. de 2023
Thank you Dear, Wesley for your evaluation during your stay at Allegro Playacar.we are delighted to read that we were able to meet your expectations during of your stay with us.We hope to welcome you in the future.Kind regards

10/10 - Excelente

Jason, Buffalo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Upon arrival, my wife and I were greeted by Roberto . Who took care of everything and anything that needed to be taken care of . Including interpreting for our transportation back to the airport also regularly checking up on us throughout our stay.Would have to say he went above and beyond to assure of a GREAT vacation
Hospedou-se por 7 diárias em dez. de 2023
Resposta de Allego playacar em 10 de dez. de 2023
Dear Mr Kirby, Thanks so much to give us the opportunity to host you, its glad for us know that you have a pleasant saty, we hope to see you soon!Best Regards.

6/10 - Ok

Marvin

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Food sucked but its a nice place
Resposta de Community Manager em 7 de fev. de 2024
Dear Marvin, We would like to thank you for the review you shared regarding your recent visit to our hotel Allegro Playacar, we are delighted to know that we were able to meet your expectations.We are glad that your vacation was good experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon.Kind regards

10/10 - Excelente

Heidi Kristina

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We had an amazing time at Allegro! We loved the direct access to the beach, and had many relaxing walks by the ocean. All the staff we interacted with were a pleasure. Everyone was attentive, friendly, helpful, and so much fun! Lots of options for food, drinks, and activities inside the resort. We also loved how we could easily walk to town and the market for shopping and more fun. Overall, there’s really nothing bad to say about our experience here, and we’re super excited to make another trip. 10/10 :)
Resposta de Community Manager em 6 de dez. de 2023
Dear Heidi Kristina, We thank you for your ratings about your vacation at our Allegro Playacar hotel; the satisfaction of our guests is our main goal and there is nothing better than knowing that we have achieved it. We are very pleased that the hotel and staff were able to meet your expectations during your stay. We are glad that your vacation was an amazing experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon. Kind regards

8/10 - Boa

JUDITH APARICIO

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Lo único que falta es que la comida del todo incluido sea más variada. todo lo demás bien.
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Community Manager em 29 de nov. de 2023
Estimada Judith Aparicio , Le agradecemos que haya compartido su opinión sobre sus recientes vacaciones con nosotros, nuestro principal objetivo es asegurarnos de seguir proporcionando experiencias inolvidables a nuestros huéspedes y sus comentarios nos ayudan a ello. Apreciamos el tiempo que se ha tomado para compartir su opinión y comentarios constructivos.Tendremos en cuenta sus comentarios y lamentamos sinceramente que no se haya sentido suficientemente atendido en esta ocasión.Una vez más le agradecemos que haya elegido nuestro hotel para sus vacaciones y esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro.Saludos cordiales

2/10 - Terrível

Carlos

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Esta propiedad es de lo peor que he visto en mi vida, de hecho no me quede ni una noche , solicite el reembolso y nada es demasiado cochino el lugar.
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Community Manager em 24 de nov. de 2023
Estimado Carlos,Agradecemos sinceramente el tiempo que ha dedicado a compartir su opinión tras su visita a nuestro hotel Allegro Playacar.Las opiniones de nuestros huéspedes son de suma importancia para asegurar que nuestros estándares de servicio se cumplan en todo momento. Por favor, acepte nuestras más sinceras disculpas por cualquier problema que haya podido experimentar durante su estancia.Esperamos sinceramente que nos dé otra oportunidad para demostrar nuestro verdadero nivel de hospitalidad e interés en servirle adecuadamente en el futuro. Saludos cordiales

8/10 - Boa

Veronica Patricia Garcia

Todo está perfecto con el hotel lo único malo es que no tienen suficientes toallas !!!
Hospedou-se por 5 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Community Manager em 24 de nov. de 2023
Estimada Veronica, Nos gustaría agradecerle la valoración que ha compartido respecto a su reciente visita a nuestro hotel Allegro Playacar, estamos encantados de saber que hemos sido capaces de cumplir con sus expectativas.agradecemos su retroalimentación sobre las toallas.agradecemos su tiempo y le deseamos un buen viaje a casaSaludos cordiales

8/10 - Boa

Joseph

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
You can sit at the pool and it is so close to the ocean that you get the best of both worlds.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Community Manager em 21 de nov. de 2023
Dear Joseph, We thank you for your comment about your vacation at our Allegro Playacar hotel; the satisfaction of our guests is our main goal and there is nothing better than knowing that we have achieved it. We are very pleased that the hotel and staff were able to meet your expectations during your stay. We are glad that your vacation was an amazing experience and that you enjoyed everything we have to offer, we hope you will keep us in mind for another visit very soon. Kind regards