Vista da propriedade

Avaliações de Villa del Palmar Cancun Luxury Beach Resort & Spa

4.5 out of 5
Villa del Palmar Cancun Luxury Beach Resort & Spa
Carretera Punta Sam Km. 5.2, Mz9 SMZ2 Lote 3, Punta Sam, QROO

Avaliações

8,4

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 572 de 1007 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 233 de 1007 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 85 de 1007 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 55 de 1007 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 62 de 1007 avaliações" "

9,2/10

Limpeza

8,8/10

Serviço e funcionários

8,8/10

Comodidades

9,0/10

Condições e instalações da propriedade

8,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Diana

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel maravilhoso.
Hotel maravilhoso. Contudo, os atendentes foram bem confusos ao sairmos do hotel. Cobraram taxas em duplicidade. Pagamos no balcão e foi debitado no cartão. Faltou clareza na fatura, que na verdade não foi emitida. No mais, é um hotel muito bacana para descansar e divertir. Nos sentimos super felizes no hotel.
Hospedou-se por 5 diárias em set. de 2021
Resposta de Juan Carlos González em 30 de set. de 2021
Dear Diana Thank you so much for taking the time to write such a detailed and positive review! We are thrilled to read that we have managed to exceed your expectations. I have studied your feedback very carefully and shared with the team the areas for improvements. We are grateful for the feedback that we take as a continued improvement tool. We’re looking forward to having you again as our Guest. Kind regards, Juan Carlos Gonzalez General Manager Villa del palmar Cancún

8/10 - Boa

Diogenes

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom.
Gostamos muito do Hotel, piscinas, os restaurantes e a comida... Ponto negativo, a internet do hotel que é cobrada a parte e muito cara.
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2018
Resposta de General Manager em 13 de ago. de 2018
Dear Diogenes, I appreciate the time you took to share your experience with us. I am very sorry that your recent visit didn’t go as expected. Your feedback is highly important to us. Without hesitation we will take into consideration your comments to improve our service and prevent a recurrence of such an event. We hope you will give us the opportunity to host you again so that we may serve you with the warmth and hospitality for which we are recognized. Kind regards, Juan Carlos Gonzalez General Manager

10/10 - Excelente

Mario

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
O melhor hotel de Cancún
Ótimo atendimento. Equipe educadíssima e atenciosa . Local aquentado para férias com a família. Recomendo o local.
Hospedou-se por 7 diárias em jun. de 2018
Resposta de General Manager em 4 de ago. de 2018
Estimado Mario, Gracias por darnos la oportunidad de recibirle en Villa del Palmar Cancun y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros. Me complace saber que ha tenido una experiencia inolvidable y que nuestro equipo ha hecho un gran trabajo cuidando cada detalle de su estancia. Sus comentarios nos inspiran a seguir haciendo posible la satisfacción de nuestros huéspedes. Será un honor para el equipo Villa del Palmar Cancun volver a atenderle en su próxima visita con la hospitalidad y calidez que nos caracteriza. Saludos cordiales, Juan Carlos Gonzalez Gerente General Villa del Palmar Cancun

10/10 - Excelente

Arlei

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Worth it!
Hotel sensacional, atendimento e quartos muito bons. Restaurantes do resort são maravilhosos, all inclusive vale a pena
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2018
Resposta de General Manager em 1 de jun. de 2018
Dear Arlei, Thank you for providing us the opportunity of hosting you at Villa del Palmar Cancun and for taking the time to share your experience with us. I am pleased to read that you had an unforgettable experience and that our team has done a great job taking care of every detail during your stay. Your comments inspire us to keep making our guests’ satisfaction possible. It will be an honor for Villa del Palmar Cancun to have you back and offer you our sincere hospitality on your next visit. Kind regards, Juan Carlos Gonzalez General Manager Villa del Palmar Cancun

10/10 - Excelente

Daniela

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Maravilhoso!!
O Hotel apesar de ser fora da Zona Hoteleira é incrível, a variedade de piscinas, atividades, o bom gosto de todos detalhes. Serviços como um todo (limpeza do hotel, dos quartos, das áreas comuns) fantástico. Decoração com classe e qualidade. Drinks e comidas com muita qualidade. Funcionários em destaque são Mário e Adrian do bar da praia, pessoas com uma simpatia, alegria, repeito, sem igual. O Martin que atende no restaurante Japonês tb é super alegre e engraçado, sabe portunhol, tenta ajudar de todas formas os brasileiros. Várias atividades, inclusive, a yoga diária, com ótimos profissionais. Apesar da internet ser paga, é possível usar o wifi da Starbucks (usuário e senha constam na nota ao comprar um produto, não se altera, pode usar nos demais dias). A única observação quanto ao Hotel é que mesmo com sistema all inclusive é preciso assinar a nota a cada fechamento de pedido de bebidas ou drinks, isso não seria problema se o hotel não fosse frequentado 99% por americanos que dão gorjeta para tudo, costume que os brasileiros não possuem, especialmente pq o valor da nossa moeda é bem inferior. Mesmo com o tempo não ajudando muito, as qualidades do hotel tornaram as férias maravilhosas. Todos os quartos do hotel são voltados para praia, assim, mesmo com vista para o jardim é possível ver a praia, somente os térreos que a vista fica mais limitada.
Hospedou-se por 14 diárias em jan. de 2018
Resposta de Gerente General em 10 de fev. de 2018
Estimada Daniela Gracias por darnos la oportunidad de recibirle en Villa del Palmar Cancun y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros. Me complace saber que ha tenido una experiencia inolvidable y que nuestro equipo ha hecho un gran trabajo cuidando cada detalle de su estancia. Sus comentarios nos inspiran a seguir haciendo posible la satisfacción de nuestros huéspedes. Será un honor para el equipo Villa del Palmar Cancun volver a atenderle en su próxima visita con la hospitalidad y calidez que nos caracteriza. Saludos cordiales, Juan Carlos Gonzalez Gerente General Villa del Palmar Cancun

10/10 - Excelente

NILSON

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente estadia
Tudo no hotel foi perfeito. A área em torno do hotel não oferta opções, exceto as atividades ofertadas pelo próprio resort, mas é perfeito para quem quer curtir o mar, boas instalações, serviços e hospitalidade. A academia é excelente. Não utilizamos o spa nem fomos para as aulas de yoga. Os restaurantes são muito bons também. Voltaria novamente, mas há muitos lugares a conhecer
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2017
Resposta de Gerente General em 8 de fev. de 2018
Estimado Nilson, Gracias por darnos la oportunidad de recibirle en Villa del Palmar Cancun y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros. Me complace saber que ha tenido una experiencia inolvidable y que nuestro equipo ha hecho un gran trabajo cuidando cada detalle de su estancia. Sus comentarios nos inspiran a seguir haciendo posible la satisfacción de nuestros huéspedes. Será un honor para el equipo Villa del Palmar Cancun volver a atenderle en su próxima visita con la hospitalidad y calidez que nos caracteriza. Saludos cordiales, Juan Carlos Gonzalez Gerente General Villa del Palmar Cancun

2/10 - Terrível

Silvia

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
Several things damaged or not working in the room. Maintenance had to come to our room on five separate occasions over a period of 3-4 days. A waiter from one of the restaurants asked my friend for a cash tip ($50 cash was given) when a tip was already included in the bill. Not only that but the same waiter followed me to the pool from the restaurant asking for an additional tip. I complained to the front desk but they could not care less. To top it off the hotel grounds are like a cemetery after sun down. No activities, nothing to do. I could say more but why bother. Will never go there again as will discourage friends and family from going there.
Hospedou-se por 8 diárias em abr. de 2024
Resposta de Eduardo Alcalde, General Manager Villa del Palmar em 29 de abr. de 2024
Dear Silvia, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced during your visit.Your comments regarding the maintenance issues in your room and the interactions with our staff are deeply concerning, and we assure you that we take them very seriously. We will investigate these matters further and take appropriate action to ensure that they are addressed and resolved promptly.Furthermore, we regret that your concerns were not addressed to your satisfaction by our front desk team. We will review our procedures to ensure that all guest complaints are handled with the utmost care and attention.Regarding the lack of activities on the hotel grounds after sundown, we appreciate your feedback and will look into ways to enhance our offerings for our guests during the evening hours.We understand that your experience fell short of your expectations, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. We truly value your feedback as it helps us improve our services and facilities for future guests.We hope that you will reconsider and give us another opportunity to provide you with the exceptional experience that you deserve. If you would like to discuss your concerns further, please don't hesitate to contact us directly.Warm regards,

8/10 - Boa

Lloyd, Edmonton

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Had a great stay here, and the staff is amazing. The resort property is beautifully maintained, from the perfectly cut grass, to the pristine pools. The staff was extremely friendly and constantly on the move keeping the resort clean and comfortable. When booking on Expedia, double check that you’re not just booking a room. Found out a week before our trip that we didn’t book the “All Inclusive” but we were able to purchase the package thankfully.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Eduardo Alcalde, General Manager Villa del Palmar em 29 de abr. de 2024
Dear Lloyd, Thank you for sharing your experience of your lates stay at Villa del Palmar! We're thrilled to hear that you had a great stay and that you found our staff to be amazing. Providing exceptional service and maintaining the beauty of our property are top priorities for us, and we're delighted that you noticed our efforts.We appreciate your feedback regarding booking through Expedia and the importance of double-checking the reservation details. We're glad we were able to assist you in purchasing the All-Inclusive package before your trip.We look forward to welcoming you back for another memorable stay. If there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out.Warm regards,

10/10 - Excelente

Ramandeep

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Veey good overall services
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Eduardo Alcalde, General Manager Villa del Palmar em 24 de abr. de 2024
Dear Ramandeep, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay at Villa del Palmar. We are pleased to hear that you found our overall services to be very good.We value your feedback and strive to continuously improve our services to better serve our guests. If there are any specific areas where you feel we excelled or where we could further enhance your experience, please don't hesitate to let us know. Your input is invaluable to us as we work to provide the best possible stay for all of our guests.Once again, thank you for choosing Villa del Palmar, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future. Warm regards,

10/10 - Excelente

Rolando

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Amazing stay with my family of 5. Property was beautiful and room was perfect for us. Came with a kitchenette, washer/dryer, tv in each room, balcony in each room, bathroom in each room…we loved it. Everything is easily working walking distance and easy to find. We didn’t need much from resort staff, but whoever we had a question they were very helpful
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Eduardo Alcalde, General Manager Villa del Palmar em 17 de abr. de 2024
Dear Rolando, We are absolutely delighted to hear about your recent stay with your family at Villa del Palmar. It brings us immense joy to know that your experience was nothing short of amazing and that our property and amenities were able to meet and exceed your expectations.Providing spacious and well-equipped accommodations for families is one of our top priorities, and we are thrilled to learn that our room perfectly suited your needs.Thank you once again for choosing to stay with us, and we sincerely hope to have the pleasure of welcoming you and your family back to Villa del Palmar for another wonderful stay in the future.Warmest regards,

10/10 - Excelente

Alberto

Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Eduardo Alcalde, General Manager Villa del Palmar em 3 de mai. de 2024
Dear Alberto, Thank you for taking the time to rate your recent stay at Villa del Palmar. We're delighted to see that you had a positive experience during your time at our resort.Your satisfaction is important to us, and we're grateful for your high rating. If there are any specific areas where we excelled or if you have any additional comments or suggestions you would like to share in the future, please don't hesitate to reach out to us directly.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay soon.Warm regards,

6/10 - Ok

Casper

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel was beautiful. I was dissapointed that we had to wait for close to 7 hours to get into our room after arriving. I spoke to staff on the phone who assured me that we would not have a wait.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 3 de abr. de 2024
Dear Casper.Thank you for sharing your comments of your recent experience at our hotel.I regret that your check in did not go as you expected it to be and I sincerely apologize.Regards,Eduardo AlcaldeGeneral Manager

6/10 - Ok

Kimberli

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property is beautiful! The food was terrible! Not a place for foodies.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 26 de mar. de 2024
Thank you for sharing your comments regarding our place and food. i have taken good note of it.Best regards,

10/10 - Excelente

Mitsi Karen

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved Everything about this Hotel ! From the first day to the very last ! We stayed 5 days during spring break with our kids everyone was so attentive , our housekeeping was just great it was freshened up everyday, they even folded our Laundry which we didn’t expect, the pool was great hot tubs , breakfast ,the spa ! They had valet parking for us as well ! Check in check out was super fast and easy ! One of the best places we’ve stayed at !
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 22 de mar. de 2024
Dear Mitsi Karen,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral Manager

8/10 - Boa

Stéphane

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
too much expensive for the all-included. we had to use Uber to go to supermarket and get food to eat. the beach is far from the Hotels zone and the sea water is not clear and you can't see where you are stepping when you walk
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 22 de mar. de 2024
Dear Stéphane,Thank you for sharing your comments with me and thank you for having chosen our resort to spend some time away from home.Best regards,Eduardo AlcaldeGeneral Manager

6/10 - Ok

Hayles

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Limit choice for dinner
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 19 de mar. de 2024
Dear Hayles,Thank you for taking the time to write to us. I regret though, that your stay did not as expected.I hope you will give us a chance to serve you again in the future.

10/10 - Excelente

Sandra Viridiana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Sin duda alguna, superaron nuestras expectativas!! La pasamos increíble desde el check in hasta el check out. Siempre al pendiente de si se necesitaba algo, rapidez en cuanto room service, la higiene y todos los demás servicios e instalaciones. Más que un excelente servicio.
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 19 de mar. de 2024
Estimada Sandra Viridiana,Gracias por tomarse el tiempo para compartir su reseña de su reciente estadía con nosotros. Estoyencantado de que haya disfrutado de todo, desde el personal hasta las habitaciones y el ambientegeneral.¡Estamos ansiosos por darle la bienvenida de nuevo!Un cordial saludo,Eduardo AlcaldeGerente GeneralVilla del Palmar Cancún

2/10 - Terrível

Janu

Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 3 de abr. de 2024
Dear Janu.Thank you for sharing your sentiment about your recent stay with us.I truly regret it did not go as you expected it to be. Please receive my sincerest apologies.Best regards,Eduardo Alcaldegeneral Manager

2/10 - Terrível

thamir

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 14 de mar. de 2024
Dear thamir,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I regret your vacations did not go as expected.Best regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

10/10 - Excelente

Alexandru

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The location is fantastic, the resort is beautiful and the staff is super friendly and helpful!
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 14 de mar. de 2024
Dear Alexandru,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted you enjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar

8/10 - Boa

Sabrina

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This resort offers wonderful dining options, generally friendly staff, lovely pools, and comfortable rooms. It was worth the money spent for a lovely week. Some opportunities include efficiency of the front desk and improvements to the tipping system. For the latter, they ask you to sign after each drink, each meal, in order to encourage additional tipping. Would have much rathered tip cash and be able to leave without waiting for a cheque.
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 14 de mar. de 2024
Dear Sabrina,It is an honor to receive an amazing review from our valued guests and we would like to thank you.We are most delighted to learn that you had a wonderful experience at the Resort and had theopportunity to enjoy all the facilities and services we offered. Also, we have taken a note of yourcomment about the checks. We will soon implement a bracelet with a chip that will allow our a guest a more expedite way to check their consumptions. Looking forward to welcoming you again in the future.Best regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

8/10 - Boa

Guerdy

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was ok
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villas del Palmar em 8 de mar. de 2024
Dear Ms. Ouwehand,Thank you so much for taking the time to write a detailed and positive review! We are thrilled to read that we have managed to exceed most of your expectations.

8/10 - Boa

Siang-Ying, Rockville

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
our stay was fantastic! the staff were incredibly welcoming, and our rooms were spacious, and clean (the hammock was the highlight). the resort's facilities were top-notch, and making it the perfect place to relax.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villas del Palmar em 8 de mar. de 2024
Dear Sian Ying Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

4/10 - Insatisfatória

david

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 6 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villas del Palmar em 8 de mar. de 2024
Dear Ulyana,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us.

10/10 - Excelente

Krystyna

Hospedou-se por 11 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 26 de mar. de 2024
Dear Krystyna,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral Manager

6/10 - Ok

CARLOS

Viagem com a família
Es una propiedad bonita, con excelentes vistas desde las habitaciones. A mi, en lo personal no me fue bien con los cobros, ya que después de una semana de estadía me dijeron que no me habían cobrado y que tenía que pagar, yo había pensado que Exoedia me había cobrado, les pedí que me comprobaran que no habían recibido el cobro y no hubo forma, no quisieron comunicarme con ni Gina autoridad dentro del hotel que supiera del asunto, solo con un muchacho que me dijo que de cualquier forma me iban a cobrar. En fin…habría que mejorar algunos aspectos en el cobro.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 6 de mar. de 2024
Estimado Carlos,Gracias por compartir más comentarios sobre tu reciente visita a nuestro hotel.He tomado nota del tema de los cobros que nos mencionas y trabajaremos para que esto no se repita en el futuro.Espero que nos des una nueva oportunidad para servirte.Atentamente,Eduardo AlcaldeGerente General

6/10 - Ok

CARLOS

Pontos negativos: Serviço e funcionários
No es una propiedad nueva, hace falta renovar. Muy lejos de la zona hotelera y de centros comerciales. Cobran impuestos por medio ambiente. Cobran propinas forzosas en los recibos de bebidas y comidas, y además los meseros requieren una propina extra en efectivo para ellos. Las vistas desde las habitaciones son bonitas. El personal amable, pero se crean conflictos al tratar eso de las propinas y los impuestos y cobros escondidos.
Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 6 de mar. de 2024
Estimado Carlos,Gracias por compartir tus comentarios de tu más reciente visita a nuestro hotel.Estamos precisamente en un proceso de renovación. Ya hemos renovado 390 habitaciones y este año quedarán las restantes.Tenemos restaurantes nuevos como son Davino y La Casona y este año también vamos a pintar el hotel de otro color para darle una presentación más fresca y moderna.Espero que nos puedas visitar en el futuro para constatar los cambios.Atentamente,Eduardo AlcaldeGerente General

10/10 - Excelente

Mark

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Every staff member was friendly and helpful! We will keep coming back!
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024
Resposta de . em 29 de fev. de 2024
Dear Mr. Grossmann.Thank you for taking the time to review your recent visit. It's wonderful to hear that you enjoyed the various facilities and amenities of the Villa del Palmar Cancun. Your feedback is truly valued.I hope that the warm memories of this visit encourage you and your good friends to return to this paradise at your earliest convenience.Kindest regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

8/10 - Boa

Caryn

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Rooms are gorgeous, loved the kitchen in the single bedroom King Suite. Pools are gorgeous. Only downfall was the music was too loud for our liking in the afternoons by the pool. Loved the quieter evenings in the pool though.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de . em 28 de fev. de 2024
Dear Ms. Ouwehand,Thank you so much for taking the time to write a detailed and positive review! We are thrilled to read that we have managed to exceed most of your expectations. I have studied your feedback very carefully and shared with the team the areas for improvements.We are grateful for the feedback that we take as a continued improvement tool. We’re looking forward to having you again as our guest.Kind regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

10/10 - Excelente

jagdeep kaur

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
So good time we spend there , it’s really very good.
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2024
Resposta de . em 28 de fev. de 2024
Dear Mr(s). Kahlon,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted you enjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

6/10 - Ok

Christopher

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Restaurants are next to impossible to get a seat at. Buffet was comparable to most truck stop buffets. For what a person pays to stay here they should have better access to dining
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024
Resposta de . em 27 de fev. de 2024
Dear Mr. DietrichThank you for taking the time to share your experience at the Villa del Palmar Cancun. I am very disappointed to learn of the frustrations you had regarding the seating availability and the quality of the food at Caprichos.Please note that I have brought to our attention with my team and have taken necessary steps to ensure these issues are addressed. I apologize again for these shortcomings and hope that we have the chance to welcome you back soon and provide you with an experience that reflect the standards we are known for.Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

10/10 - Excelente

rufaro bernita

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 6 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 22 de mar. de 2024
Dear rufaro bernita,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral Manager

10/10 - Excelente

sofonias

Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 22 de mar. de 2024
Dear sofonias,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral Manager

10/10 - Excelente

Gregory

Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 22 de mar. de 2024
Dear Gregory,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral Manager

6/10 - Ok

idman hashi-WELCOME IDMAN AND

Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 22 de mar. de 2024
Dear idman hashi,Thank you for sharing your comments with us. I regret you holiday did not go in all aspects as expected. It is clear that we were not performing at our usual level of service.Please accept my apologies.Best regards,

10/10 - Excelente

David

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 14 de fev. de 2024
Dear David,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

8/10 - Boa

Veera Venkata Pandu R R

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Management needs to improve room service. They haven't completed our request to refill sugar, water bottles. Dishwasher broke and leaked water in the kitchen, living room. Having pregnant wife in the room with this water leak issue can't be accepted. It took them 3 attempts to fix it and they finally fixed it in the night disturbing our 1 whole day. Overall good stay! Other facilities in the resort are great and staff greet us warmly and beach maintenance is great
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 10 de fev. de 2024
Dear Veera Venkata Pandu,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I have taken note of all issues you faced during your stay and it is clear to me that we were not performing at our usual level of service. I do apologize sincerely.I am glad to hear that, on another note, you enjoyed the facilities and the treatment of the staff..I hope we can seerve you again in the future.Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

8/10 - Boa

Roger E

Hospedou-se por 6 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 22 de mar. de 2024
Dear Roger E,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral Manager

10/10 - Excelente

Ulyana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very relaxing place for family
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 5 de fev. de 2024
Dear Ulyana,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

8/10 - Boa

Tracy John

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Resort grounds and staff were fantastic. The location was isolated from offsite restaurants, shops, attractions. The beach was limited in both directions with a big dock on the left and grass and jungle growth to the right. It is a great location if you want to simply stay at the resort. Not so goo if you want to walk to local shops, restaurants or attractions.
Hospedou-se por 9 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 2 de fev. de 2024
Dear Tracyv John,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

8/10 - Boa

abraham

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 5 de fev. de 2024
Dear abraham,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

10/10 - Excelente

Allison R

Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 5 de fev. de 2024
Dear Allison R,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

10/10 - Excelente

Nitin

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice secluded hotel
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 2 de fev. de 2024
Dear Nitin,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

10/10 - Excelente

Kenneth lee

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 2 de fev. de 2024
Dear Kenneth lee,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

8/10 - Boa

Leonel Antonio

Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 22 de mar. de 2024
Dear Leonel Antonio,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral Manager

10/10 - Excelente

Giuseppina

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
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Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 29 de jan. de 2024
Dear Giuseppina,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Pamar Cancun

10/10 - Excelente

Sumer

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The spa services are over priced and the “concierge” was rude, all they wanted to do was try to sell you a timeshare instead of giving information about excursions!
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 29 de jan. de 2024
Dear Sumer,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

2/10 - Terrível

Varinder Kaur

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 29 de jan. de 2024
Dear Varinder Kaur,I appreciate the time you took to share your experience with us!I am very sorry to learn that your recent visit didn’t go as expected. We hope you will give us the opportunity to host you again in the future.Kind regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

10/10 - Excelente

Cher Eleanor Nicolas

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The best hotel ive stayed my entire life! If i could give 101 stars, i would! The entire staff went above and beyond!!! They are really the best. I would definitely go back to this hotel with my family and friends.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 29 de jan. de 2024
Dear Cher Eleanor,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. I am delighted youenjoyed everything from the staff to the rooms and to the overall atmosphere.We cannot wait to welcome you back!Warm regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun

2/10 - Terrível

Rushil, Houston

Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Villa del Palmar Cancun em 23 de jan. de 2024
Dear Rushil,I appreciate the time you took to share your experience with us!I am very sorry to learn that your recent visit didn’t go as expected. .We hope you will give us the opportunity to host you again so that we may serve you with thewarmth and hospitality for which we are recognized.Kind regards,Eduardo AlcaldeGeneral ManagerVilla del Palmar Cancun