Vista da sacada

Avaliações de The Carmen Hotel - Ocean Front

4.5 out of 5
The Carmen Hotel - Ocean Front
Playa del Carmen, QROO

Avaliações

8,2

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 301 de 588 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 143 de 588 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 60 de 588 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 37 de 588 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 47 de 588 avaliações" "

8,8/10

Limpeza

8,6/10

Serviço e funcionários

7,8/10

Comodidades

8,2/10

Condições e instalações da propriedade

8,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

4/10 - Insatisfatória

Guilherme

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2023
Resposta de Haley em 27 de fev. de 2023
We appreciate your feedback

8/10 - Boa

Philippe

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Razoavel quarto confortavel de frente para o mar mas com custo elevado.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2021
Resposta de . em 11 de mai. de 2021
Muchas gracias por sus amables comentarios, eso nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicios. Saludos cordiales.

4/10 - Insatisfatória

Alessandra

Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Decepcionante
Hotel está sem Manutencão alguma, limpeza péssima, serviço pior ainda. Tirando um atendente da recepção que nos foi super solícito o Gilberto os demais eram péssimos inclusive o gerente que nem inglês sabia falar. O roof top ponto alto do hotel fechou 2 dias após chegarmos, meu quarto não foi limpo no primeiro dia, fui reclamar e não solucionaram. A hot tub do meu quarto ou estava sem água ou não aquecia toda vez q queria usar tinha que chamar a manutenção. Roupa de cama e banho em péssimas condições. Pelo que entendi estão mudando a gestão do hotel e está super abandonado. A localização é incrível deve ter sido muito bom no passado mas hoje não vale o preço que tem.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2021
Resposta de Francisco em 21 de abr. de 2021
Thank you for contacting us: We are very sorry for this bad experience, however We are working to improve our Guest service. Best regards

2/10 - Terrível

Renato

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Péssimo hotel!
Péssimo hotel! Só tinha água para tomar banho e nas torneiras em algumas horas do dia! As instalações estão em péssimo estado, estofados rasgados, estruturas enferrujadas. O café da manhã é pouquíssimo! Quarto com cheiro de mofo! Não tem nenhum serviço de bar nem na piscina nem na praia!
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2021

2/10 - Terrível

Henrique

Viagem em grupo
Pontos negativos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Péssima escolha!!!
O hotel é péssimo; tudo mal conservado, faltava água todos os dias. Não tem serviço de quarto. Não tem serviço na piscina. O hotel está totalmente abandonado. As fotos publicadas não condiz com a realidade atual do hotel.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2021

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2020

10/10 - Excelente

Cleyvson

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2019
Resposta de Priscilla, E-concierge em 22 de jul. de 2019
Dear Cleyvson, We would like to thank you for choosing our hotel as your host on your recent gateway to our destination. It was a pleasure having you onboard. We are very happy to learn that your stay was most pleasant, and that you were highly satisfied with our service. We strive to deliver the most memorable experience to our valued guest. We highly appreciate your gracious comments here and have shared it with our team. We sincerely look forward to welcome you back on a future occasion and provide you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and hotel. Sincerely,

8/10 - Boa

Jobert

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Cheiro de mofo devido a muita umidade.
O quarto com cheiro de mofo.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2019

8/10 - Boa

FLAVIA S

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Tranquilo otimo custo benefício
Boa opção de hotel a beira mar sem ser resort próximo ao porto e a 5a avenida
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2019
Resposta de Priscilla Espinosa, E-concierge em 18 de mai. de 2019
Caro Flavia Queremos agradecer-lhe por nos ter escolhido e ter aproveitado o tempo para partilhar a sua experiência através desta importante plataforma e convidamo-lo da forma mais atenta a visitar-nos mais uma vez e não hesite em contactar-nos para lhe oferecer o melhor serviço e fornecer-lhe o melhor opções de reserva para você. Para o hotel Carmen, comentários de nossos hóspedes são de extrema importância e agradecemos por seus bons comentários, esperamos vê-lo em breve :) Cumprimentos

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
hotel bom bem localizado cama boa chuveiro bom Recomendo a meus amigos
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2018
Resposta de Alfredo Sánchez- Econcierge Service. em 21 de fev. de 2018
Hello, Dear Guest. Thanks a lot for the amazing review and for mentioning our fantastic location! We appreciate your recommendations. We hope you stay with us again soon!

10/10 - Excelente

Daniela

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente
Adoramos o hotel! Excelente localização, quarto espaçoso, funcionários atenciosos, piscina no rooftop maravilhosa e com DJ todos os dias. Voltaríamos com certeza. Só dois senão:1) o café da manhã incluído é somente o continental (pao, manteiga, geleia, suco, cafe, fruta e iogurte), se quiser ovos, omelete ou algo por fora tem q pagar; e 2) imposto caro que pagamos assim que chegamos ao hotel, em torno de US$200,00...
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2018
Resposta de Alfredo Sánchez- Econcierge Service. em 22 de fev. de 2018
Bom Dia,Daniela Muito obrigado por seus excelentes comentários e avaliações. É bastante gratificante saber que sua estadia foi mais do que fenomenal e que você teve um ótimo momento, que você gostou de todos os detalhes do nosso hotel. Nós recebemos você em seu retorno neste paraíso da Riviera Maya. Saudações

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2017
Dear, Guest. Thanks a lot for your wonderful reviews about our hotel. We are so happy to know you were pleased with our facilities and service. We hope to see you back soon. Kind Regards.

6/10 - Ok

ANGELO

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Vc paga um valor e quando chega lá o preço è outro
Tive um sério problema com minha estadia ,vces me cobraram taxas e impostos , tive que pagar novamente uma taxa de 80 dólares no chequin para ter abscesso a café da manhã e internet e mais 200 dólares de calção que devolveram na saída ., café da manhã muito fraco e reduzido .
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2017
Bom dia, querido Sr. Angelo Muito obrigado por nos escolher como seu hotel de destino nas suas férias neste paraíso. É um prazer dizer-lhe que, na sua confirmação da reserva, há uma secção que indica que, aquando da chegada ao hotel e no momento do check-in, será cobrado uma taxa de luxo que o hotel tem. A taxa de luxo cobrada pelo hotel por noite de estadia é US $ 43 usd, também há uma taxa de imposto ambiental solicitada pelo governo estadual para cuidados de praia e manutenção de US $ 1,5 usd. Como todos os hotéis da Riviera maia, um depósito de US $ 100 também é solicitado para incidentes no quarto. Este depósito é devolvido na íntegra e completa seu check-out caso nenhum incidente tenha ocorrido na sala. Espero que esta explicação esclarece suas dúvidas. Eu reitero a sua disposição e serviço em caso de qualquer outra dúvida ou dúvida relacionada a este tópico. Saudações

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótimo hotel. Staff excelente.
Um ótimo hotel, com excelente staff e muito boa localização.
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2017
Resposta de Alfredo S.- Econcierge. em 30 de out. de 2017
Obrigado pela incrível revisão! Estamos satisfeitos por ter uma ótima estadia no The Carmen Hotel. Estamos satisfeitos por ter ficado fascinado com a nossa localização, nosso Deck5, nossas suítes de luxo e o serviço de nossos colaboradores. Esperamos que você fique conosco em breve!

6/10 - Ok

Ricardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Cold Water
The hotel was very nice, but unfortunatly we didn't have hot water. Despite the formal complaining in the desk, the problem wasn't t solve, and in the following day the water was still cold.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2017
Thank you for your comment and review. We are working really hard to give you the service you deserve. We're really sorry to hear about the details you experienced, but we are already giving a solid solution to it, we will be double careful you get what you want and you deserve. In the other hand, thank you for staying with us and understanding we are growing together to be the best possible.

10/10 - Excelente

jo, curitiba parana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Lindo moderno e a beira mar
O The Carmen Hotel realmente nos surpreendeu! Está localizado a beira mar e também a uma quadra da quinta avenida, point de Playa. Caracteriza-se pela modernidade! Os quartos são totalmente diferentes de tudo o que você já viu. Extremamente limpos, cheirosos e cheios de tecnologia. As portas do chuveiro e banheiro fecham automaticamente! O hotel possui um restaurante aberto ao público e um roof top. Porém não se preocupe pois o isolamento acústico dos quartos é excelente. O pessoal é muito simpático e prestativo, com destaque especial ao Jorge, sempre solícito e extremamente educado e amável. Com certeza voltaremos ao The Carmen
Resposta de osvaldo macias em 11 de jul. de 2017
Obrigado por tomar o tempo para partilhar os seus pensamentos e eu aprecio muito suas amáveis palavras sobre preparar seu tempo no The Carmen Hotel Sabemos que nossa equipe faz a grande diferença, por isso, tentar fazer você se sentir em casa Sempre ficar aqui

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente hospedagem à beira mar.
Hotel novo, limpo, com excelente localização à beira mar, com funcionários solicitos e educados. Infelizmente, como tudo em Playa del Carmem, há sempre a intenção de se empurrar algo mais, fato que é muito incômodo. O desjejum é saudável porém não tem nada de continental, sendo sempre a mesma coisa: seis pedaços de frutas, um copo de suco, cinco pedaços de pão e um café, o que definitivamente não vale a pena. Pegue o hotel pela localização sem desjejum. A piscina no terraço é ótima porém não é só para hóspedes. Um dos dias em que subimos, a funcionária disse que teríamos que pagar para usar! Absurdo. Mas no geral é um ótimo local. Recomendo.
Resposta de Isabelle em 25 de abr. de 2017
Dear Guest, we thank you very much for your comment and will address every detail. We hope to see you soon, Isabelle.

6/10 - Ok

CATHERINE, Toronto

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Advertisement for bkfast was all misinformed by their displayed images. There's nothing like that at the restaurant and everything like pizza is tortilla flour very tasteless; with their bkfast you need to order through menu in which it's limited and some of the staffs are rude n friendly less. They wait till its ur check-in time before they ask u to fill forms instead of having it done prior to your time. The scene is beautiful because of the Caribbean sea view... Their water is full of chlorine it's too strong u can smell it which I reacted to. When u take a bath, the water goes to the toilet cause it's separated and we had to always clean. Since this is a tourist destination we expect their staffs to understand English and be able express themselves in English but it's a NO. I have to google translate before they get what I meant... A couple of days before our checkout we saw a roach, video it with still image went to the reception and made a report about it. No one from the management came to say a thing nor any apology note which is horibble n disrespectful like they don't care about u but only the money. This is our experience at Playa del Carmen Oceanfront
Hospedou-se por 9 diárias em abr. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 28 de abr. de 2024
Dear Catherine;On behalf of our Hotel The Carmen team, we thank you for sending us your sincere and constructive comment about your recent stay; We regret that this was not to your complete satisfaction and did not meet your expectations. We sincerely apologize and please be assured that we will do our best to direct your comments to the appropriate area so that improvement actions can be taken.Kind regards.

6/10 - Ok

HENRIETTA, Toronto

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 17 de abr. de 2024
Agradecemos nos hayas evaluado, eso nos ayuda a mejorar. ¡Saludos!

4/10 - Insatisfatória

Haley

Viagem a dois
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Do NOT stay here unless you like loud music all day and night, rude stuff and really musty smelling rooms! The music is so loud you can’t enjoy your patio or sleep. When we would come back to the room after dinner the hotel staff in the lobby would rudely accuse us of trespassing if we used the lobby bathroom or sat outside to look at the ocean before going upstairs. The moldy/musty air in our room made us both not feel well and the hotel staff refused to cancel our remaining nights or help us in any way. The location is in the heart of the nightlife if that’s what you’re looking for. The pool could best be described as an oversized bathtub- certainly not a pool. We would not recommend anything about this place to anyone. Had they made any attempt to help us in any way, or even just made us feel welcome instead of constantly harassed coming and going, I wouldn’t have posted a bad review but our experience was terrible and the staff was unhelpful and rude.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 16 de abr. de 2024
Dear Haley;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del Carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We hope to have the honor of welcoming you again in the near future in this your second home. We thank you for taking the time to share your experience at The Carmen Hotel!Kind regards.

10/10 - Excelente

Eduardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Bien ubicado playa pequeña
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 16 de abr. de 2024
Estimado Eduardo; Muchas gracias por escoger nuestro hotel para su reciente estancia en Playa del Carmen, estamos encantados de saber que su experiencia fue maravillosa. Esperamos tener el honor de darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano en esta su segunda casa. ¡Le agradecemos el tiempo en compartir su experiencia en Hotel The Carmen!Saludos cordiales.

10/10 - Excelente

BLANCA

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 7 de abr. de 2024
Estimada Blanca; Esperamos haber cumplido tus expectativas durante tu estancia con nosotros. ¡Te deseamos un muy buen viaje!

10/10 - Excelente

Johanna

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved staying here! The room was so lovely and spacious, love the design. Staff was friendly.
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 27 de mar. de 2024
Dear Johanna;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del Carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We hope to have the honor of welcoming you again in the near future in this your second home. We thank you for taking the time to share your experience at The Carmen Hotel!Kind regards.

2/10 - Terrível

Oron Thomas Bolding

Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 4 de abr. de 2024
Estimado Oron, Muchas gracias por sus comentarios. Los mismos nos ayudan a poder mejorar. Quedamos a tus órdenes para el futuro. Esperamos que hayas tenido un buen viaje de regreso a casa. Cálidos saludos

10/10 - Excelente

Robert

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great staff, especially Guillermo at the front desk, and Diana at the pool.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 5 de mar. de 2024
Dear Robert;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del Carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We hope to have the honor of welcoming you again in the near future in this your second home. We thank you for taking the time to share your experience at The Carmen Hotel!Kind regards.

4/10 - Insatisfatória

Tetiana

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 5 de mar. de 2024
Dear Tetiana;Thank you for your evaluation, it makes us improve to be able to offer better future experiences.Kind Regards.

6/10 - Ok

Lana

Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades
This property is central to the downtown core area, however, it’s not as clean as the photos online. There’s no parking available so it makes it difficult to get to the hotel when the streets are closed and then you have to pay to park nearby for $250 pesos a day. The free breakfast is unclear. We got different information from two different waiters. The first day my breakfast order took 45 mins and was wrong and cold. There’s no happy hour that we saw and definitely no mezcal tasting as advertised. Also, be prepared to pay $19.99 usd per person per night for these “extra” services that are not worth it. I’m not sure we would return. The beach out front is also very tiny and not worth it.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Team The Carmen Hotel em 2 de mar. de 2024
Dear Lanna, we appreciate your feedback; it's valuable for improvements. We regret that you had this experience with the food and beverage times. Regarding our resort fee, it is specified on all platforms, in your inbox, and confirmed upon arrival. We continue working to improve your experiences. Thank you very much.

8/10 - Boa

Nicole

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel is gorgeous and the staff very accessible and kind. There is a club on top of the hotel that can be fun, but you can hear the music in the rooms and it’s non stop EDM. If that’s your thing, this place is perfect. It’s right on the ocean and right off the main tourist strip. Close walk to the bus station and taxi area.
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 26 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del Carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We hope to have the honor of welcoming you again in the near future in this your second home. We thank you for taking the time to share your experience at The Carmen Hotel!Kind regards.

10/10 - Excelente

Bryan Douglas

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The Carmen was an excellent choice for us. Nice little beach club, lots of great dining options nearby, super friendly and helpful staff. Not a quiet area for those thst want that but we enjoy music snd didnt mind it. Great breakfasts! We would love to come back! Thanks Carmen Hotel!
Hospedou-se por 6 diárias em fev. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 26 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del Carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We hope to have the honor of welcoming you again in the near future in this your second home. We thank you for taking the time to share your experience at The Carmen Hotel!Kind regards.

10/10 - Excelente

Stephen Thomas

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved the location and the service was awesome. Every morning a healthy breakfast ocean view starts the day out right. The room had a amazing view with a pool on top of the roof overlooking ocean. I differently would stay there again. Our stay 7 nights. Thank you 👍 jk and sk
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 25 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del Carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We hope to have the honor of welcoming you again in the near future in this your second home. We thank you for taking the time to share your experience at The Carmen Hotel!Kind regards.

10/10 - Excelente

barole

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beautiful place Haley recommended
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 19 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del Carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We hope to have the honor of welcoming you again in the near future in this your second home. We thank you for taking the time to share your experience at The Carmen Hotel!Kind regards.

8/10 - Boa

Vikki

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 19 de fev. de 2024
Estimado Vikki;Agradecemos tu tiempo en calificar tu experiencia con nosotros. Esperamos verte pronto nuevamente. Saludos cordiales.

10/10 - Excelente

Jordan

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Looked forward to breakfast everyday. Loved our stay.
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 15 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We thank you for the time to share your experience at Hotel The Carmen.

6/10 - Ok

Jennifer

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 8 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We thank you for the time to share your experience at Hotel The Carmen.

8/10 - Boa

Raya

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
It is a beautifully design hotel in a super noisy area. I enjoyed it. When I checked in, I was asked for my credit card that was charged $100 deposit. I was assured the deposit will be returned immediately. Two months later, after endless attempts the hotel still did NOT return my $100 deposit which is absolutely outrageous. They admitted that they have made a mistake. But still did NOT return my $100. It's an expensive hotel for a certain type of crowd. Charging deposits and NOT returning them is not cool. I demand immediate return of my deposit. Needless to say, I have all conversations with the hotel staff on WhatsApp. Do NOT trust these people
Resposta de The Carmen Hotel em 15 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. Regarding the deposit, the corresponding area will contact you for its return.We thank you for the time to share your experience at Hotel The Carmen.

8/10 - Boa

Mike

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 20 de mar. de 2024
Estimado, Mike; Gracias por tomarte el tiempo en dejarnos tu evaluación, eso nos ayuda a mejorar más. ¡Esperamos verte de nuevo!The Carmen Hotel.

10/10 - Excelente

Joy

Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 20 de mar. de 2024
Estimado, Joy; Gracias por tomarte el tiempo en dejarnos tu evaluación, eso nos ayuda a mejorar más. ¡Esperamos verte de nuevo!The Carmen Hotel.

2/10 - Terrível

Nicole

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Unfortunately I never received my refund of $100 back, despite me reaching out multiple times and them guaranteeing I would receive it back. I was also charged $17 days after my stay on my credit card, despite them saying that they no longer had my credit card information. We were also not informed of the mandatory extra fees per night per person upon arrival.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 15 de fev. de 2024
Dear guest;We are sorry for what happened and appreciate your comment.Regarding the deposit, the corresponding area will contact you for its return.Best Regards.

8/10 - Boa

Lori Anne

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff were very pleasant got chair service for drinks on the beach. Only negative is they don't have an outdoor shower beach level to get the salt off. Food was good as well. For beachfront and not an all inclusive this was a solid hotel. Also since it's on 8th it's better for night time noise you don't hear the nightclubs a block over if your patio doors are closed which if you know PDC you understand why that is important.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We thank you for the time to share your experience at Hotel The Carmen.

8/10 - Boa

Joe

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Nice but underwhelming
Staff is very friendly. Description in the hotel pages is a little inaccurate. Beware of the super fine print. Food here is bland and just ok. Room was dated but really cute. It was very noisy at night but we could deal with it. The roof top pool is falling apart and the bar area has seen better days. The restaurant/beach area is cute but again misleading. The lounge chairs are not included in your resort fee and there are no beach umbrellas unless your sitting in the bar area
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Dear guest;We appreciate your comments about his recent stay at The Carmen Hotel, we regret that it was not to his complete satisfaction and that it did not meet his expectations.Rest assured that your comment will be taken into account for improvement.Kind regards.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Ferie januar 2024
Helt ok hotell. Flott stort rom. Bra terrasse med sjøutsikt midt i Playa del Carmen. Rett ved stranden. Kald vanndispensere i hver etasje som vi kunne fylle på kaldt vann i vannflasker. Det som var negativt var den høye musikken på Poolterrassen. Det var akkurat som å komme inn på en nattklubb. Vær obs på at hotellet har en resort tax på 20 US Dollar pr. Dag som du må betale. Denne skatten inkluderer da frokost, 15% avslag på mat og drikke i baren. Tequila smaking og «1 for 2» drinker.
Hospedou-se por 8 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Kjære gjest;Tusen takk for at du valgte vårt hotell for ditt nylige opphold i Playa del Carmen, vi er glade for å vite at opplevelsen din var fantastisk. Vi takker for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din på Hotel The Carmen.Vennlig hilsen.

10/10 - Excelente

Cindi

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
we really enjoyed ourselves at this hotel. The service is great. Please be aware if you book this property it will be very loud. It is right down the street from a senior, frogs and especially on the weekends. It is loud! it appears this hotel is marketed towards younger people which is fine. We were probably 30 years older than most of the people there but it didn't bother us. The rooftop pool is fabulous and has an amazing view. it's an art deco, kind of decor and our room was large. Please be aware that you will be charged $20 a person per night extra when you check in. breakfast is provided the front desk. Workers are very very nice. Also included is gym membership which you have to walk to but it is nice.
Hospedou-se por 20 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We thank you for the time to share your experience at Hotel The Carmen.Kind Regards.

10/10 - Excelente

Leora

Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de THE CARMEN HOTEL em 20 de mar. de 2024
Estimada, Leora; Gracias por tomarte el tiempo en dejarnos tu evaluación, eso nos ayuda a mejorar más. ¡Esperamos verte de nuevo!The Carmen Hotel.

8/10 - Boa

David

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice boutique property on the beach and close to everything.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We thank you for the time to share your experience at Hotel The Carmen.Kind Regards.

6/10 - Ok

Armando Antonio Garcia

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
El complejo esta muy deteriorado. Falta de mantenimiento.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Estimado Huesped;Muchas gracias por elegir nuestro hotel para su reciente estadía en Playa del carmen, nos alegra saber que su experiencia fue maravillosa. Le agradecemos el tiempo para compartir su experiencia en Hotel The Carmen.Saludos cordiales.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We thank you for the time to share your experience at Hotel The Carmen.Kind Regards.

10/10 - Excelente

John

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Playa Bachelor Party 2024
Very clean and well appointed hotel. I had looked at it many times and never booked. Mostly as it had so little reviews. I’m very glad I tried it I will stay again. Josleine at the front desk was very helpful. We were group of guys and had six rooms. All were really good.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We thank you for the time to share your experience at Hotel The Carmen.Kind Regards.

10/10 - Excelente

Jose

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Rooftop was great
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Dear Guest;Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Playa del carmen, we are delighted to know that your experience was wonderful. We thank you for the time to share your experience at Hotel The Carmen.Kind Regards.

4/10 - Insatisfatória

Viktoriya

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza e comodidades
Black mold all over the ceiling in room 307. Strong mold smell. Front desk staff is rude and ignorant (Except for the manager, she was nice ). We stayed 7 nights . Last 2 days they stopped cleaning our room . First time we complained front desk lady tried to argue that they did clean it because it was checked "cleaned" on their records, then rolled her eyes and said she will report it to the management.... Second day they said they didnt clean because they didnt have enough cleaning staff but they took the tip and left the room dirty.... Also beware of hidden fees. $20 per person per day (our fault, we didnt read fine print upon booking ) but they also forced people to purchase their New Year $350 per person buffet/party package (those who arrived closer to the NY day) which was ridiculous so people had no choice but to celebrate at their hotel so money wont go to waste. We wont be visiting again .
Hospedou-se por 7 diárias em dez. de 2023
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Dear guest;We appreciate you sending us your comments about his recent stay at The Carmen Hotel, we regret that it was not to his complete satisfaction and that it did not meet his expectations. We offer you a sincere apology and rest assured that your comment will be directed to the corresponding area to take improvement actions.Kind Regards

4/10 - Insatisfatória

Meghan

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Don’t book it! Pictures are old!
Pictures did not match the accommodation. It was very worn. The towel in our room was crusty in the shower and the shiwer itsslf was disgusting. We booked this for the jacuzzi and it didn’t work. We went to the pool after being disappointed by the room and it was even more disappointing. All the chairs were ripped, the patio was covered in trash and the pool had trash and hair floating in it. The pool tiles were broken and missing. Surfaces were dirty and slimy. It was horrible. Do not book this place. We splurged on this room and we’ve stayed in motels for 50$ nicer than this.
Crusty shower knobs
Gross shower head
Pool grime
None of the chairs had backs
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de The Carmen Hotel em 16 de fev. de 2024
Dear guest;We appreciate you sending us your comments about his recent stay at The Carmen Hotel, we regret that it was not to his complete satisfaction and that it did not meet his expectations. We offer you a sincere apology and rest assured that your comment will be directed to the corresponding area to take improvement actions.Kind Regards.