3 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Avaliações de Grand Park Royal Cozumel - All Inclusive

4 out of 5
Grand Park Royal Cozumel - All Inclusive
Carretera a Chankanaab Km. 3.5, B Zona Sur, Cozumel, QROO

Avaliações

7,6

Boa

Nota 10 - Excelente. 363 de 1003 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 289 de 1003 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 179 de 1003 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 101 de 1003 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 71 de 1003 avaliações" "

8,6/10

Limpeza

8,4/10

Serviço e funcionários

7,6/10

Comodidades

7,8/10

Condições e instalações da propriedade

8,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

2/10 - Terrível

Maria Elisa

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Estadia
Pior hotel que já me hospedei
Hospedou-se por 7 diárias em out. de 2021
Resposta de Chief Concierge em 5 de nov. de 2021
Buenas tardes, Sra Elisa. Ante todo, muchas gracias por hospedarse en Grand Park Royal Cozumel. Lamentamos no haber llenado sus expectativas esta vez, esperando que nos de una oportunidad de brindarle un mejor servicio. Saludos cordiales,

10/10 - Excelente

ana carolina

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente!
Hotel excelente, limpo, confortável e luxuoso! Funcionários sempre muito bem Educados e dispostos a ajudar! Voltarei mais vezes
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2021
Resposta de Javier Colorado. General Manager em 22 de fev. de 2021
Prezada Carolina, muito obrigada por sua preferência e pela sua gentil avaliação. Foi um prazer recebê-lo no Grand Park Royal Cozumel. Ficamos muito satisfeitos em saber que a sua estadia foi totalmente satisfatória, este é um dos nossos principais objetivos e é um prazer saber que o conseguimos. Esperamos ter a oportunidade de recebê-lo novamente, será um prazer atendê-lo Muito cordialmente

6/10 - Ok

PATRICIA

Resort mediano
Achei o local como outro resort All inclusive qq. A comida, bem mediana. Não ficaria novamente.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2021
Resposta de Javier Colorado. General Manager em 26 de jan. de 2021
Dear Mrs. Patricia, first of all, we want to express our gratitude for having stayed at Grand Park Royal Cozumel, as well as for taking the time to share your experience with us. It is very unfortunate to learn that we do not meet your expectations about our food, we are working on new menus that will be ready soon. We wish we can count on the opportunity of welcoming you again in the near future, it will be a pleasure to serve you. Cordially,

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Piorando a cada Ano
Estrutura é muito boa mas o atendimento principalmente de garçons e serviços nos restaurantes/bares está piorando a cada visita ao hotel. De todos os dias que ficamos praticamente todos tivemos que aguardar muito tempo para conseguir pedir sucos ou refrigerantes no café da manhã/almoço, e no jantar em um dos dias no Italiano, além de atendimento muito ruim do garçom, não nos foi enviado a sobremesa e não foi dada nenhuma satisfação, mesmo após cobrança. Sempre gostei dos hoteis da rede, mas na próxima viagem vou rever a estadia nesse mesmo local. Drinks dos bares também piorou, todos muito fracos e parece que só fazem o drink direito a base de gorjetas/propinas a parte.
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2020
Resposta de Javier Colorado em 2 de mar. de 2020
Estimado huésped, antes de tudo, quero expressar nossa gratidão por ter ficado no Grand Park Royal Cozumel. Lamento muito a má experiência que você nos conta, tenha certeza de que estamos trabalhando para que a atenção e o serviço de todos os nossos colaboradores sejam uma essência que nos distinga e que, acima de tudo, agrade a todos os nossos convidados. Ansioso para nos dar a oportunidade de ajudá-lo, será um prazer recebê-lo.

6/10 - Ok

Luciane

Viagem com a família
Hotel Simples e Antigo
A vista dos quartos para os transatlânticos atracados é muito bonita, e a experiência de mergulho com snorkel foi excelente. Porém, o hotel é simples e antigo, e por ser all inclusive, esperávamos mais. Acomodações simples, e alimentação deixou a desejar, principalmente nos restaurantes temáticos.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020
Resposta de Javier Colorado em 26 de fev. de 2020
Dear Mrs. Luciane, First of all, we want to express our gratitude for having stayed at Grand Park Royal Cozumel, as well as for taking the time to share your experience with us. We appreciate your review which will help us detect opportunity areas to enhance our overall service. Thank you very much for your comments, we have taken note of each of them. We reiterate our gratitude. Cordially yours

8/10 - Boa

Flávia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2020
Resposta de Javier Colorado. Gerente general em 23 de jan. de 2020
Estimada Flavia, gracias por su estancia en Grand Park Royal Cozumel y por su reseña tan positiva. Realmente apreciamos su puntaje, nuestra misión es hacer que su estancia sea lo más placentera posible y es gratificante saber que lo hemos logrado. Deseando nos vuelva a brindar la oportunidad de atenderle, será un placer recibirle. Saludos cordiales

10/10 - Excelente

Michelle

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom
Atendimento excelente. Muito atenciosos. A estrutura é nova de todo o hotel. Wi-Fi funciona muito bem. Poderiam melhorar um pouco os aparelhos da academia. As bebidas são boas e de rápido preparo. As comidas são muito boas porém no café da manhã se for tarde a reposição demora um pouco. Mas no geral foi uma excelente estadia.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2019
Resposta de Pedro Quetzal, Jefe de recepcion em 2 de jan. de 2020
Estimado Michelle, gracias por su amable preferencia. Sus comentarios son muy importantes para todo nuestro personal. Nos ayudan a mejorar cada dia cada uno de nuestros servicios. Esperamos verlo pronto de nuevo.

8/10 - Boa

Courtney Jean, Mountainburg

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This is our second stay at Grand Park Royal in Cozumel. We had a wonderful time again. The rooms are nice with a stocked fridge and balcony. They were cleaned daily. The food leaves a little to be desired but it’s free. We would prefer more breakfast options at the food bar. There are plenty of activities to do while on the resort. We will be back.
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024

6/10 - Ok

James

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
They need additional food choices. Limited with the buffet, with only the Mexican and Italian restaurants at night. Overall it was a good stay, central to the things that I wanted to do
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

Stephan

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pool pump didn’t work, pool murky unable to get change at front desk, entertainment scheduled wasn’t close to being good. Food was very good even in buffet, rooms were small compared to other Mexican destinations. They try to pressure you in joking club which took almost 4 hours of my time. Luis at bar was great so was Gil. Cozumel city is to expensive even more then the United States
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024

6/10 - Ok

Kevin

Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 29 de abr. de 2024
Dear Mr. Kevin, we have shared your score with our staff in order to enhance our services. We strive to maintain high standard of service and quality for a great vacation experience.On behalf of the entire hotel staff we appreciate your preference and we hope you give us the opportunity to serve you again; it will be our pleasure to assist you. Cordially

8/10 - Boa

Leonardo, Cozumel

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Me gustó mucho que tenía muchos restaurantes, bares y lugares donde pasarla bien estando dentro de las instalaciones, en cuanto al servicio por el personal algunos eran súper amables y divertidos y, otros todo lo contrario
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 29 de abr. de 2024
Estimado Sr. Leonardo, muchas gracias por su preferencia y por su amable reseña. Nos sentimos muy satisfechos de saber que su estancia fue de toda satisfactoria.Esperamos volver a tener la oportunidad de recibirle, será un placer atenderle.Muy cordialmente

8/10 - Boa

Jorge, Durango

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Buen hotel
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 26 de abr. de 2024
Estimado Sr. Jorge, muchas gracias por su preferencia y por su amable reseña. Nos sentimos muy satisfechos de saber que su estancia fue de toda satisfactoria.Esperamos volver a tener la oportunidad de recibirle, será un placer atenderle.Muy cordialmente

4/10 - Insatisfatória

Scott

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
We went 2 days without hot water & the resort couldn't have cared less. No offer of compensation for the inconvenience. Placed on hold for 30 minutes & then hung up on when reporting the hot water issue on the second day. Doubt we will be back.
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 25 de abr. de 2024
Dear Mr. Scott, I regret to learn that we didnt meet your expectations, I sincerely apologize for any incronvenience we have caused you. All mentioned service points has been addressed and reviewed with the proper supervisos, and immediate actions has being taken.I reiterate my sincere apologies

6/10 - Ok

Sabahudin

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Was construction
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 18 de abr. de 2024
Dear guest, we would like to thank for your recent stay at Grand Park Royal Cozumel. We have shared your comments with our staff in order to enhance our services. We strive to maintain high standard of service and quality for a great vacation experience.Cordially

10/10 - Excelente

Cristi

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Muy bonitas instalaciones el area de niños y alberca todo bien la comida fue una estancia agradable
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Guest service manager em 15 de abr. de 2024
Estimada Srta. Cristi, muchas gracias por su preferencia y por su amable reseña. Nos sentimos muy satisfechos de saber que su estancia fue de toda satisfactoria.Esperamos volver a tener la oportunidad de recibirle, será un placer atenderle.Muy cordialmente.

8/10 - Boa

Noely

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Personal atentos
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 12 de abr. de 2024
Estimada Srta. Noely, muchas gracias por su preferencia y por su amable reseña. Nos sentimos muy satisfechos de saber que su estancia fue de toda satisfactoria.Esperamos volver a tener la oportunidad de recibirle, será un placer atenderle.Muy cordialmente

10/10 - Excelente

Ken, Vancouver

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Excellent food and service. Beach area is too small but snorkling is great.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 11 de abr. de 2024
Dear Mr. Ken, thank you for taking the time to share your feedback about your most recent stay in Grand Park Royal Cozumel, I am very happy to read you had a memorable experience.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

10/10 - Excelente

Ken

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
There's a lack of beach lounge chairs. Drinking water fountain can be improved.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 11 de abr. de 2024
Dear Mr. Ken, let us thank you in the first place for staying at Grand Park Royal Cozumel.Rest assured that all the points you mentioned will be taken care of, once again thanks for your comments. Cordially,

6/10 - Ok

Travis

Viagem em grupo, Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The service and people were great. The hotel is old and outdated.
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 10 de abr. de 2024
Dear Mr. Travis, we are very much delighted to see that you have enjoyed your stay at Grand Park Royal Cozumel. We truly appreciate your feedback especially highlighting the great service of our staff and for the time you have taken to write your generous review. We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Yours sincerely,

4/10 - Insatisfatória

Mathew

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nothing, worse resort we have ever stayed
Hospedou-se por 10 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 9 de abr. de 2024
Dear Mathew, we have shared your comments with our staff in order to enhance our services. On behalf of the entire hotel staff we appreciate your preference and we hope you give us the opportunity to serve you again; it will be our pleasure to assist you. Cordially

10/10 - Excelente

Isidro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 15 de abr. de 2024
Estimado Sr. Isidro, muchas gracias por su preferencia y por su amable reseña. Nos sentimos muy satisfechos de saber que su estancia fue de toda satisfactoria.Esperamos volver a tener la oportunidad de recibirle, será un placer atenderle.Muy cordialmente

8/10 - Boa

Lori

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Food was just ok.They don’t have enough chairs for the amount of people who stay at the resort. Drinks were low shelf but plenty of beer. Same food it seemed every day. Grabbing lunch at snack bar consisted of hot dog or hamburg that’s it. I would maybe rank it as a low 3 star.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 8 de abr. de 2024
Dear Mrs. Lori, we would like to thank for your recent stay at Grand Park Royal Cozumel. We have shared your comments with our staff in order to enhance our services. We strive to maintain high standard of service and quality for a great vacation experience.On behalf of the entire hotel staff we appreciate your preference and we hope you give us the opportunity to serve you again; it will be our pleasure to assist you. Cordially

2/10 - Terrível

Omar Francisco

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
El baño de la habitación muy incómodo. La regadera y la luz del baño no funcionaban bien. Algunas personas del servicio en el gimnasio y una de las reas son muy hostiles . Nunca regresaré a este hotel
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 8 de abr. de 2024
Estimado Sr. Omar, ante todo, queremos expresarle nuestro agradecimiento por haberse hospedado en Grand Park Royal Cozumel. Lamento mucho la serie de inconformidades que experimentó durante su estancia, hemos revisado cada una de ellas con el equipo operativo para corregirlas de inmediato. Le reitero nuestro agradecimiento por su preferencia y esperamos nos brinde nuevamente la oportunidad de recibirle, será un placer atenderle,Cordialmente,

8/10 - Boa

Diana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Tuvimos una excelente estancia.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 6 de abr. de 2024
Estimada Srta. Diana, muchas gracias por su preferencia y por su amable reseña. Nos sentimos muy satisfechos de saber que su estancia fue de toda satisfactoria.Esperamos volver a tener la oportunidad de recibirle, será un placer atenderle.Muy cordialmente

2/10 - Terrível

Alexandria Lee

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Food was horrible, staff was rude, showers were inconsistent. Would not recommend
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 6 de abr. de 2024
Dear Mrs. Alexandria, I regret to learn that we didnt meet your expectations, I sincerely apologize for any incronvenience we have caused you. All mentioned service points has been addressed and reviewed with the proper supervisos, and immediate actions has being taken.I reiterate my sincere apologies

8/10 - Boa

Lois Ann

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 10 diárias em jan. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 6 de abr. de 2024
Dear Mrs. Lois, thank you for taking the time to share your feedback about your most recent stay in Grand Park Royal Cozumel, I am very happy to read you had a memorable experience.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

6/10 - Ok

Tonya Renee

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 5 de abr. de 2024
Dear Mrs. Tonya, we value the time you took to share your experience with us. On behalf of the entire hotel staff we appreciate your preference and we hope you give us the opportunity to serve you again; it will be our pleasure to assist you. Cordially

8/10 - Boa

Tyler John

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything was good Food Lacking a little bit.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 4 de abr. de 2024
Dear Mr. Tyler, let us thank you in the first place for staying at Grand Park Royal Cozumel. It is very unfortunate to learn that we do not meet your expectations about our food, we are working on new menus that will be ready soon. We look forward to the opportunity to welcoming you again you one more time, so you can experience our improvements. Kind regards

10/10 - Excelente

Heather

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 5 de abr. de 2024
Dear Mrs. Heather, thank you for taking the time to share your feedback about your most recent stay in Grand Park Royal Cozumel, I am very happy to read you had a memorable experience.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

8/10 - Boa

Cody

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This property was good. Loved the options for things to do, different pools & bars. Staff was exceptional. The food was so-so. Drinks delicious.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 4 de abr. de 2024
Dear Mr. Cody, let us thank you in the first place for staying at Grand Park Royal Cozumel. It is very unfortunate to learn that we do not meet your expectations about our food, we are working on new menus that will be ready soon. We look forward to the opportunity to welcoming you again you one more time, so you can experience our improvements. Kind regards

10/10 - Excelente

Inna

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 3 de abr. de 2024
Dear guest, I couldn't be more thankful on the review about your recent stay at Grand Park Royal Cozumel. We truly appreciate your 5 score.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

10/10 - Excelente

Jennifer

Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 22 de abr. de 2024
Dear Mrs. Jennifer, I couldn’t be more thankful on the rewiew about your recent stay at Grand Park Royal Cozumel. We truly appreciate your score.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

10/10 - Excelente

Ginny

Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 22 de abr. de 2024
Dear Mrs. Ginny, I couldn’t be more thankful on the rewiew about your recent stay at Grand Park Royal Cozumel. We truly appreciate your score.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

10/10 - Excelente

Rebecca, Cheyenne

Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 22 de abr. de 2024
Dear Mrs. Rebecca, I couldn’t be more thankful on the rewiew about your recent stay at Grand Park Royal Cozumel. We truly appreciate your score.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

6/10 - Ok

Kelly Charles

Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 19 de abr. de 2024
Dear Mrs. Kelly, we have shared your comments with our staff in order to enhance our services. We strive to maintain high standard of service and quality for a great vacation experience.Cordially

6/10 - Ok

Kirsten

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
The beds were comfortable and the room was nice. The toilet would not flush well. Room service took an hour and the food was not edible. Overcooked, or undercooked the food in most of the restaurants was also sub par. We had to eat outside of the resort because the food was so terrible.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 27 de mar. de 2024
Dear Mr. Kristen, first of all, we want to express our gratitude for having stayed at Grand Park Royal Cozumel, we appreciate your detailed review which will help us detect opportunity areas to enhance our overall service.Thank you very much for your comments, we have taken note of each of them. We reiterate our gratitude. Cordially yours

10/10 - Excelente

Timothy

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property and the food are great but the best part is the staff. They are incredibly polite and professional.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 27 de mar. de 2024
Dear Mr. Timothy, thank you for sharing your wonderful comments about your visit at Grand Park Royal Cozumel, I am very glad to learn you had a delightful time with us, and we highly appreciate your compliments on our culinary offer and wonderful service. We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Yours sincerely,

6/10 - Ok

Nicole

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The staff when you check in is wonderful. Other then that they are not very friendly and speak or understand little english. There is not enough seating for the amount of people there. Restaurants cannot accommodate the people either
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 26 de mar. de 2024
Dear Mrs. Nicole, first of all, we want to express our gratitude for having stayed at Grand Park Royal Cozumel, as well as for taking the time to share your experience with us. We appreciate your detailed review which will help us detect opportunity areas to enhance our overall service.Thank you very much for your comments, we have taken note of each of them. We reiterate our gratitude. Cordially yours

8/10 - Boa

corey

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
The resort was conveniently located within walking distance to many things. The staff were friendly and the resort was very clean. The only thing that was below average was the food.
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 25 de mar. de 2024
Dear Mrs. Corey, let us thank you in the first place for staying at Grand Park Royal Cozumel. It is very unfortunate to learn that we do not meet your expectations about our food, we are working on new menus that will be ready soon. We look forward to the opportunity to welcoming you again you one more time, so you can experience our improvements. Kind regards

6/10 - Ok

Heidi

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The resort was conveniently located near downtown cozumel. The food at the resort wasnt the greatest. Im gluten free and while there were options, i would have liked GF bread options. The menus on the resort app were not as extensive as what you were actually offered.Also on the website it mentioned several food options but were not actually pffered.
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 26 de mar. de 2024
Dear Mrs. Nicole, first of all, we want to express our gratitude for having stayed at Grand Park Royal Cozumel, as well as for taking the time to share your experience with us. We appreciate your detailed review which will help us detect opportunity areas to enhance our overall service.Thank you very much for your comments, we have taken note of each of them. We reiterate our gratitude. Cordially yours

10/10 - Excelente

Marcin

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very friendly and plenty of food from all inclusive restaurants clean and overall very good personal.
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 25 de mar. de 2024
Dear Mr Marcin, thank you for taking the time to share your feedback about your most recent stay in Grand Park Royal Cozumel, I am very happy to read you had a memorable experience.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

8/10 - Boa

Kristin Marie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 15 de abr. de 2024
Dear Mrs. Kristin, I couldn’t be more thankful on the rewiew about your recent stay at Grand Park Royal Cozumel. We truly appreciate your score.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

8/10 - Boa

Jana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 25 de mar. de 2024
Estimada Srta. Jana, muchas gracias por su preferencia y por su amable reseña. Nos sentimos muy satisfechos de saber que su estancia fue de toda satisfactoria.Esperamos volver a tener la oportunidad de recibirle, será un placer atenderle.Muy cordialmente

6/10 - Ok

Kyle

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I have been to this place on 2 different trips for a week at a time. They are trying to do some remodeling right now. The thing most everyone complained about was the food. It was not good. They need to switch things up.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 21 de mar. de 2024
Dear Mr. Kyle, first of all, we want to express our gratitude for having stayed at Grand Park Royal Cozumel, as well as for taking the time to share your experience with us. We appreciate your detailed review which will help us detect opportunity areas to enhance our overall service.Thank you very much for your comments, we have taken note of each of them. We reiterate our gratitude. Cordially yours

6/10 - Ok

Aliasgar

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza
During my recent stay, I found the experience to be comfortably average. The resort itself boasts a variety of amenities that cater to a wide range of interests, ensuring that there's something for everyone to enjoy. Accommodations: The rooms were clean and well-maintained, providing a cozy retreat after a day full of activities. The housekeeping staff was attentive, ensuring that our needs were met promptly. Food and Restaurants: The resort's dining options were limited. While the food was not exceptional, it was satisfactory, with a decent selection of dishes. The flavors were generally good, though not particularly memorable. The service at these establishments was efficient, and the staff was friendly, contributing to a pleasant mealtime experience. Overall Experience: For those seeking a no-frills, relaxing getaway, this resort hits the mark. It may not dazzle with culinary delights, but it provides a solid, comfortable stay that can be enjoyed by all members of the family.
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 19 de mar. de 2024
Dear Mr. Aliasgar, first of all, we want to express our gratitude for having stayed at Grand Park Royal Cozumel, as well as for taking the time to share your experience with us. We appreciate your detailed review which will help us detect opportunity areas to enhance our overall service.Thank you very much for your comments, we have taken note of each of them. We reiterate our gratitude. Cordially yours

10/10 - Excelente

América

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Personal muy amable, y siempre al pendiente con lo que se necesite.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager em 19 de mar. de 2024
Estimada Srta. América, muchas gracias por su preferencia y por su amable reseña. Nos sentimos muy satisfechos de saber que su estancia fue de toda satisfactoria.Esperamos volver a tener la oportunidad de recibirle, será un placer atenderle.Muy cordialmente

10/10 - Excelente

Nicollette

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We’ve stayed here a few times and always have a lovely time! The staff is super helpful and kind! We don’t speak much Spanish, but they try to accommodate us (which is more than generous since we are in their country) and speak as much English as possible. They are always cleaning and maintaining the property. If the beach/pool are your priority, make sure you get a spot early in the morning. The food and drinks are awesome!
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 19 de mar. de 2024
Dear Nicollete, thank you for taking the time to share your feedback about your most recent stay in Grand Park Royal Cozumel, I am very happy to read you had a memorable experience.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

8/10 - Boa

Carina

Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 5 de abr. de 2024
Dear Mrs. Carina, thank you for taking the time to share your feedback about your most recent stay in Grand Park Royal Cozumel, I am very happy to read you had a memorable experience.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards

8/10 - Boa

Ty

Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Guest service manager. em 2 de abr. de 2024
Dear Mr. Ty, thank you for taking the time to share your feedback about your most recent stay in Grand Park Royal Cozumel, I am very happy to read you had a memorable experience.We are definitely looking forward to welcome your return in the near future. Kind regards