Vista da propriedade

Avaliações de Seadust Cancún All Inclusive Family Resort

3.5 out of 5
Seadust Cancún All Inclusive Family Resort
Blvd. Kukulcán Km.17, Lote 52-04, Zona Hotelera, Cancun, QROO

Avaliações

7,8

Boa

Nota 10 - Excelente. 1238 de 2812 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 699 de 2812 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 392 de 2812 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 234 de 2812 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 249 de 2812 avaliações" "

8,2/10

Limpeza

8,4/10

Serviço e funcionários

8,0/10

Comodidades

7,6/10

Condições e instalações da propriedade

8,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Carlos

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Brenda Salas - Management Assistant em 10 de jan. de 2024
Thank you for sharing your feedback and giving us a rating of 8/10. We're thrilled that your experience was positive. If there are specific areas where we can enhance your stay and make it a perfect 10 next time, please let us know. We look forward to welcoming you again.

10/10 - Excelente

Felippe Almir

Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Brenda Salas - Asistente de Gerencia em 15 de dez. de 2023
Agradecemos imensamente pela sua avaliação perfeita de 10/10! Ficamos muito felizes em saber que a sua experiência foi excelente. Sua satisfação é a nossa prioridade, e estamos ansiosos para recebê-lo novamente para mais momentos incríveis. Se houver algo específico que tenha gostado ou alguma sugestão que queira compartilhar, ficamos à disposição. Obrigado por escolher nosso estabelecimento e por compartilhar seu feedback!

8/10 - Boa

Danilo

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
Bom
O quarto é muito bom. No hotel há um restaurante no sistema buffet e outros seis com culinária especifica. O italiano (Florencia) e o de carnes (big ben) tem pratos bem acima da média dos demais. O check in e os elevadores deixam a desejar, pois extremamente lentos. A praia do hotel não é das melhores de Cancún. As piscinas são boas. Atendimento bom.
Hospedou-se por 6 diárias em jul. de 2022
Resposta de Executive Reputation On-line em 2 de ago. de 2022
Obrigado pela sua revisão, asseguramos-lhe que trabalharemos em todos os pontos que mencionar. Foi um prazer para nós poder ajudá- lo e esperamos vê-lo novamente nas suas próximas férias. saudações.

10/10 - Excelente

Wanderson

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2022
Resposta de Vanessa em 21 de jun. de 2022
Thank you for taking the time to recommend us, we are happy to know that you enjoyed your stay. We hope to see you soon on your next trip to Cancun!

8/10 - Boa

RAFAEL

Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2022
Resposta de Vanessa em 31 de mai. de 2022
Nos complace saber que disfrutó de sus vacaciones en nuestro resort y queremos darle las gracias por haberse tomado el tiempo de calificarnos. Será un placer darle nuevamente la bienvenida en su próxima visita a Cancún.

10/10 - Excelente

ROSEMEIRE

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente
Incrível! O unico dissabor foi no check-out o qual um atendente chamou um taxi que nos cobrou o dobro do valor acertado anteriormente.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2022
Resposta de Vanessa em 3 de fev. de 2022
Obrigado por tomar o tempo para nos recomendar, estamos felizes em saber que você gostou da sua estadia. Obrigado por nos informar sobre a situação do táxi, vamos acompanhar isso. Esperamos vê-lo em breve em sua próxima viagem para Cancun!

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
HOTEL COM REDUÇÃO DE CUSTOS
Nitidamente o Hotel se encontra em fase de redução de custos. Essa é a terceira vez que estive e de todas, a pior. 1- Ar condicionado não refrescava o quarto e não era possível mudar a temperatura do mesmo, tivemos que pedir a mudança de quarto, para então conseguir um quarto com a temperatura mais baixa ( também não era possível modificar a temperatura no novo quarto, só era mais baixa) 2- Piscinas e espreguiçadeiras muito sujas de comidas e côcos de pássaros, água da piscina turva, parecia não ser trocada a alguns dias ( em plena Pandemia, onde todo cuidado é pouco), encontramos até band-aid na piscina. 3- Das últimas vezes que fui, o hotel disponibilizava 6 restaurantes para o jantar + buffet, já desta vez, eles fecharam dois restaurantes, transferiram o buffet para um deles e diminuíram o cardápio de um terceiro restaurante; deixando visivelmente comidas mais baratas disponíveis. Buffet de café da manhã precisa melhorar, pois as opções são poucas e parecem que as comidas que estão lá, já estão velhas. Cortaram o Guacamole do Buffet de Almoço. 4- Um dos elevadores estava sempre estragado, dificultando a descida para a área pública. 5- Não adiantam o Checkin, liberam seu quarto rigorosamente as 15hs (3pm), enquanto isso você deve aguardar, caso chegue mais cedo.
Hospedou-se por 6 diárias em set. de 2021
Resposta de Vanessa em 28 de set. de 2021
Em primeiro lugar, queremos agradecer-lhe por nos escrever, os seus comentários são muito importantes para nós, estamos a trabalhar para melhorar as experiências dos nossos hóspedes e esforçamo-nos diariamente para assegurar o melhor serviço. Fizemos um relatório detalhado de seus comentários e o enviamos às áreas correspondentes para melhorá-lo. Apreciamos muito seus comentários e obrigado por seus comentários, estamos ansiosos para vê-lo novamente em um futuro próximo!

8/10 - Boa

Elisa

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2021
Resposta de Vanessa em 31 de jul. de 2021
Thank you very much for recommending us, on behalf of the whole team we appreciate your visit. It was a pleasure having you with us and we hope to see you soon!

4/10 - Insatisfatória

Rose

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza
First of all, the AC did not work the whole time I was in my room. I paid quite high amount for my three day stay what i paid was not worth me staying there and the whole hotel needs to be remodeled.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Dharminder

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
SeaDust made of vacation so great. The best thing was the service by servers and all restaurant staffs. They were beyond our expectation. The only thing which was concerning for us(very rare services to be used) was in Hotel Doctor services. Those were overpriced medicine as compared to the pharmacy just few steps from the resort. Except that everything was awesome.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Ian Jose

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Está en remodelación, el hotel está muy viejo y no está muy bien conservado. Me salí a la primera noche porque no era lo que esperaba
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Coordinadora de Redes Sociales em 21 de mai. de 2024
Estimado Ian, lamentamos no haber cumplido con sus expectativas en esta ocasión y tomaremos cartas en el asunto para hacer los cambios correspondientes.Valoramos su retroalimentación y esperamos recuperar su confianza en un futuro.Mis mejores deseos para Ud. y su familia,

4/10 - Insatisfatória

Alvaro

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
A
Hospedou-se por 6 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Social Media Coordinator em 21 de mai. de 2024
Dear Álvaro, We want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Know it gives us the opportunity to identify areas for improvement and ensure each experienceis exceptional.Regarding your comments, we regret not having met your expectations on this occasion.Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future.

10/10 - Excelente

MARIA FERNANDA

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Todo muy excelente
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Coordinadora de Redes Sociales em 21 de mai. de 2024
Estimada Maria, gracias por elegirnos, es maravilloso saber que pasó unos lindos días en el hotel, disfrutando de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes ¡Esperamosverla de nuevo!

6/10 - Ok

Francisco

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Shower wouldn’t get hot water in the morning hotel is a little old beach chairs were dirty.
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Social Media Coordinator em 21 de mai. de 2024
Dear Francisco, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Know it gives us the opportunity to identify areas for improvement and ensure each experienceis exceptional.Regarding your comments, we regret not having met your expectations on this occasion and we will take action on the matter to make the corresponding changes.Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future.

2/10 - Terrível

Andres Zepahua

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Resposta de Citlali Santos, Coordinadora de Redes Sociales em 21 de mai. de 2024
Estimado Andres, amentamos no haber cumplido con sus expectativas en esta ocasión.Valoramos su retroalimentación y esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro.Mis mejores deseos para Ud. y su familia,

10/10 - Excelente

Adela

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Todo me gustó
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Coordinadora de Redes Sociales em 21 de mai. de 2024
Estimada Adela, gracias por elegirnos, es maravilloso saber que pasó unos lindos días en el hotel, disfrutando de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes ¡Esperamosverla de nuevo!

10/10 - Excelente

Michael Angelo

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything nice but the shower need to be updated
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Social Media Coordinator em 21 de mai. de 2024
Hi Michael, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days inthe hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

8/10 - Boa

Roselyn Ann

Viagem em grupo, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I like the service and the staff
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Social Media Coordinator em 17 de mai. de 2024
Dear Roselyn, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days inthe hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provideto all our guest. We hope to see you again!

6/10 - Ok

Carlos

Viagem de negócios, Viagem com família e crianças pequenas
x
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Coordinadora de RRSS em 17 de mai. de 2024
Estimado Carlos, gracias por elegirnos y tomarse un momento para evaluarnos, es maravilloso saber que pasó unos lindos días en el hotel, disfrutando de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes ¡Esperamosverlo de nuevo!

2/10 - Terrível

Tiana

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Place is gross! They have bugs and it looks NOTHING like any pictures or videos that have been posted. Will share clips and footage on our YouTube and social medias. You can find them by looking up the hotel name filter by most recent and it’ll pop up
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Social Media Coordinator em 17 de mai. de 2024
Dear Tiana, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Know it gives us the opportunity to identify areas for improvement and ensure each experienceis exceptional.Regarding your comments, we regret not having met your expectations on this occasion. With service from the heart!

6/10 - Ok

Tiffany

Viagem com a família
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
It was extremely Hot in all areas of the hotel… they’re currently upgrading the property and the entire hotel is suffering from the one portion. EVERY AREA OF THE HOTEL WAS HOT. Including rooms. In order to stay cool you had to have you ac in your room on the lowest temp with the ceiling fan. All the restaurants except 1 was equipped with air. I had to take 4 showers a day to stay cool! At the end, they tried to overcharge me for things I billed to the room and tried to see if I wouldn’t catch as it was in pesos…. All in all I wouldn’t return.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Social Media Coordinator em 16 de mai. de 2024
Dear Tiffany, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Know it gives us the opportunity to identify areas for improvement and ensure each experienceis exceptional.Regarding your comments, we regret not having met your expectations on this occasion and we will take action on the matter to make the corresponding changes.Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future.With service from the heart!

6/10 - Ok

Retsy

Viagem a dois
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
The place is not fun comparing to the past resort we stay.. limited access of coffee after hours. The cactus restaurant is awful. Misleading advertisement about 10 restaurants,, Over all not worth coming back. Very boring resort, very disappointing for booking Seadust
Hospedou-se por 7 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos, Social Media Coordination em 16 de mai. de 2024
Dear Retsy, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Know it gives us the opportunity to identify areas for improvement and ensure each experienceis exceptional.Regarding your comments, we regret not having met your expectations on this occasion.All the best,

10/10 - Excelente

adriana guadalupe genera

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Buen servicio
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos- Coordinadora de RRSS em 16 de mai. de 2024
Estimada Adriana, gracias por elegirnos, es maravilloso saber que pasó unos lindos días en el hotel, disfrutando de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes ¡Esperamosverla de nuevo!

6/10 - Ok

J.Eduardo

Viagem com a família
.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos- Coordinación de RRSS em 16 de mai. de 2024
Estimado Eduardo, gracias por elegirnos, esperamos que haya disfrutado delas comodidades del hotel y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes, si algo no estuvo a la altura sus expectativas lamentamos los inconvenientes y le agradecemos su comprensión para mejorar ¡Esperamos verlo de nuevo!

6/10 - Ok

Patricia

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 14 de mai. de 2024
Dear Patricia, thank you for choosing us and taking the time to leave your evaluation. We hope that you enjoyed your stay with us and it would be nice to see you again!

10/10 - Excelente

HARLAEM GABRIELA

Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Buenas instalaciones y buen servicio ❤️
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 14 de mai. de 2024
Estimada Gabriela, gracias por elegirnos, es maravilloso saber que pasó unos lindos días en el hotel, disfrutando de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes ¡Esperamos verla de nuevo!

10/10 - Excelente

Samir

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 7 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 11 de mai. de 2024
Dear Samir, have a nice day. I want to say thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

8/10 - Boa

Geraldina C

Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 11 de mai. de 2024
Dear Geraldina, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

4/10 - Insatisfatória

Stacey

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
I will start with the pros of this property. My husband and I got a couples massage that was amazing and way cheaper than in the states. Some of the staff was very kind. Cons were that they were doing construction on the property so they had a lot of it closed off. It’s very dated and needs a lot of work. It just looks very old. The food was not great. I did not really like anything the best place to eat out of anything was the Asian restaurant there, also cockroaches in the room , the drinks were not very good, especially at the infinity pool bar. The water at the pool looked very cloudy. I’m not really sure why that is just did not look clean. I do not think that I will be staying here again. It was very inconvenient to try to get out of the hotel as well. You had to walk down this paved driveway that had taxis coming up and down, so it felt very unsafe entryway was closed because of the construction it was under.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 10 de mai. de 2024
Dear Stacey, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Regarding your comments, we regret not having met your expectations on this occasion and we will take action on the matter to make the corresponding changes. Our highest priority is the safety and satisfaction of our guests and maintenance work in the lobby is essential to continue keeping our facilities in the best conditions. Sorry for the incoveniences. All the best for you.

10/10 - Excelente

Miguel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was very beautiful
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 9 de mai. de 2024
Dear Miguel, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

2/10 - Terrível

Natalya

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
BEWARE! Scammers When staying at this hotel, be prepared to be approached by scammers with time shares and vacation packages. One of these is Infinity luxury travel that’s stationed right out of this hotel. AVOID THEM AT ALL COSTS! Ignore anything they may offer you, if they get you accros a table, they will use their piranha business tactics and will convince you to buy into their scam. If you did fall prey to them, search online for article 54 of the federal consumer protection law in Mexico. It guarantees cancellation of contracts within 5 days with 0 responsibility. Use this site for reference when cancelling. http://www.mescam.com/5dayRecind.htm    Contact PROFECO as soon as possible and they will help you. Now onto the hotel, ignore any of the activities that they advertise, most of the most appealing activities are only for children such as ziplining and mini golf. They mention how all non-motorized water sports are free but they forgot to mention how all of the water sports are motorized. While we were there, there was construction going on inside the hotel, instead of covering the construction site with a plastic film(completely doable) they left it completely open and unsafe dust(metal dust) from the construction site was landing all over the hotel(even the restaurants!) Speaking of food, the restaurants did not have many options and the buffet stayed the same the whole week we were there. DO NOT CHEAP OUT ON THIS HOTEL! NOT WORTH IT!
Hospedou-se por 8 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 7 de mai. de 2024
Dear Natalya, thank you for choosing us and take time to review us. We appreciate your comments.Our highest priority is the safety and satisfaction of our guests and maintenance work in the lobby is essential to continue keeping our facilities in the best conditions.We are very sorry that the infinity team did not make you feel comfortable; That should not have happened and we are doing everything we can to ensure that it does not happen again.I am also sorry that the menus of the more than 5 restaurants we have were not enough for you.We constantly strive to make our guests feel cared for, valued and respected, and we regret that we did not live up to this promise during your stay. Please rest assured that we are committed to rectifying any errors and providing you with an exceptional experience in the future.We greatly value your preference and we sincerely hope to have the opportunity to serve you again. We are confident that with the changes we have made since your last visit, we can exceed your expectations and make you feel at home.All the best,

6/10 - Ok

Andreas, New York City

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Water quality of the pool was really bad
Hospedou-se por 8 diárias em mar. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 7 de mai. de 2024
Dear Andreas, thank you for take time to leave your opinion. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the pool maintenance during your stay to recover its crystal clear condition. Unfortunately, we cannot control the weather, and when it rains, the pool may suffer some effects. We make every effort to resolve these issues quickly, but it is a process that typically takes 3 to 5 days, especially since our guests use the pool every day. Thank you for your understanding.Best regards,

2/10 - Terrível

DORA ELENA

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Noisy rooms, no hot water in rooms (they changed us twice with same outcome), dirty towels, electricity for hair freír will not work, filthy pools, employees are well trained liars, all reported issues were ( according to customer service or lobbie staff) someone else’s responsibility… i.e. Goverment or municiple. Rude personnel, fraud since they will not tel you hotel is undegoing MAYOR repairs which have a direct implication in a nice stay. Expedía is no help. No help whatsoever ot at least some interest in getting involved to provide assistance. Worst stay in my vacation históry so far. Lousy place Avoid!!!!
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 6 de mai. de 2024
Hi Dora, we appreciate the time that you have invested on writing an overview of your stay with us. We are so sorry to hear that you did not enjoy your stay with us last week. It sounds like it was a very frustrating experience. I understand you and we will take action on the matter to make the corresponding changes. All the best for you.

8/10 - Boa

Perla

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Le falta variedad en los alimentos y en los bares que están dentro los bartenders poco amigables,lo demas excelente
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 3 de mai. de 2024
Gracias por elegirnos, es maravilloso saber que en general pasó unos lindos días en el hotel, disfrutando de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes ¡Esperamos verla de nuevo!

10/10 - Excelente

Saba

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 2 de mai. de 2024
Hi Saba, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

10/10 - Excelente

Adan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very clean , only thing I didn’t like was the amount of time they took to give me my suite . I arrived at 10am and didn’t end up getting my suite at 7pm.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 2 de mai. de 2024
Hi Adan, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. Receive a sincere apology for making you wait so long. We hope to see you again!

4/10 - Insatisfatória

Seok Joo

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 2 de mai. de 2024
Dear Seok, We want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Know it gives us the opportunity to identify areas for improvement and ensure each experience is exceptional. We regret not having met your expectations on this occasion and we will take action on the matter to make the corresponding changes. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future. With service from the heart!

8/10 - Boa

Mark, San Antonio

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Seadust was exactly what we wanted for our family vacation. The beach was beautiful, the pools were fun - especially the water park - the food was tasty and there were lots of options, and the shows were entertaining. There are signs the resort is on the older side, but the pluses outnumber the minuses. It's hard to beat the value.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 2 de mai. de 2024
Dear Mark, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. Gratitude for recognizing our efforts. We hope to see you again!

10/10 - Excelente

Santos

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I like the fact that we were able to have unlimited drinks and unlimited food in the hotel. What I didn’t like about this hotel is that they offer you discounts on tours but if you get the membership they have they don’t give you anything.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 1 de mai. de 2024
Hi Santos, great! Thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

6/10 - Ok

Wendy

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Comodidades
The resort itself was okay - nothing amazing but not terrible either. However, the food was mediocre at best. Tried the buffet, the Italian place, steak place, and an Asian place. The Asian place being the better one out of the ones I tried. The worst was the Italian place. In an all inclusive resort - food is important to me, and for that reason I would not return to this particular one in the future.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 29 de abr. de 2024
Hi Wendy, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Regarding your comments, we regret not having met your expectations on this occasion. Hoping to regain your trust in the future. Warm regards.

10/10 - Excelente

Maria Elena

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 29 de abr. de 2024
Hi Maria, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

8/10 - Boa

Neuk Fong, Burnaby

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 29 de abr. de 2024
Hello Neuk, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!

2/10 - Terrível

Kelly

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The food and liquor was horrible the rooms are very old and outdated would never recommend this place
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 27 de abr. de 2024
Thank you for taking the time to review us. We are sorry for your perception and for not having met your expectations on this occasion. Receive cordial greetings.

2/10 - Terrível

Ashlea

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
Not really one good thing to say about this property besides the adult pool and bar. That is about the best it got. Tons of children screaming and running. All room doors face the interior of the hotel, so in the evenings the kids and drunks would be yelling and screaming making going to sleep impossible. The beds and pillows are worse than what I would imagine would be in prison. The food is insanely awful. We ate just enough to stay alive or ventured off of the property. The stay is cheap and for good reason. Always remember that you get what you pay for and this hotel is the epitome of it.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 27 de abr. de 2024
Thank you for taking the time to review us. We are sorry for your perception and for not having met your expectations on this occasion. We remind you that we are a family hotel and we are glad that you enjoyed the adults-only pool. Receive cordial greetings.

6/10 - Ok

JUAN, SAN NICOLAS DE LOS GARZA

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 8 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Coordinación de RRSS em 14 de mai. de 2024
Estimado Juan, gracias por haberse tomado el tiempo para evaluarnos, esperamos que haya disfrutado de todas las comodidades y del servicio de corazón que brindamos a nuestros huéspedes ¡Esperamos verlo de nuevo! Saludos cordiales.

6/10 - Ok

Samantha

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Service and staff were great. Clean and food is good. Pillows are hard, air-conditioning didn't work well, pool area has loud techno music all the time, which was not relaxing. The deck door wouldn't lock, and the deck lights turn on and you can't turn them off, which is not nice for sitting on the deck in the evening.
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 25 de abr. de 2024
We appreciate your comments about your recent stay at our hotel and value every feedback we receive as it helps us identify areas where we can improve to provide exceptional experiences. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future and demonstrate the changes. Thank you for your visit, your understanding and for allowing us to improve.

2/10 - Terrível

diego chaires

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 26 de abr. de 2024
Dear Diego, we want to express our gratitude for taking the time to leave us your feedback. Know it gives us the opportunity to identify areas for improvement and ensure each experience is exceptional. We regret not having met your expectations on this occasion and we will take action on the matter to make the corresponding changes. Hoping to have the opportunity to welcome you again in the future.

8/10 - Boa

Robert

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice place to spend valuable time with the family
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 25 de abr. de 2024
Hello Robert! Thank you for choosing us and taking the time to leave your evaluation. Is very nice to know that you spent valuable time with your beautiful family.It would be nice to see you again!

10/10 - Excelente

karla beatriz

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
El servicio del personal de los restaurantes es bueno, en especial el joven Alfredo; muy amable y atento.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Coordinación de RRSS em 23 de abr. de 2024
Buen día Karla, gracias por tu comentario y por elegirnos para hospedarte en Cancún, esperamos que hayas disfrutado tu estancia. Le compartiré tu reconocimiento a Alfredo. Esperamos verte de nuevo muy pronto. Saludos cordiales.

10/10 - Excelente

Michel

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Service are excellent , Food is Good
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Citlali Santos - Social Media Coordinator em 22 de abr. de 2024
Michel, thank you for choosing us, is amazing to know that you spent a nice days in the hotel, enjoying all the ammenities and all the service from the heart that we provide to all our guest. We hope to see you again!