Área de estar no saguão

Avaliações de Motel 6 Ocala, FL - Conference Center

2 out of 5
Motel 6 Ocala, FL - Conference Center
3810 NW Blitchton Road, Ocala, FL

Avaliações

5,8
Nota 10 - Excelente. 25 de 109 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 22 de 109 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 12 de 109 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 14 de 109 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 36 de 109 avaliações" "

6,0/10

Limpeza

6,6/10

Serviço e funcionários

5,6/10

Comodidades

5,4/10

Condições e instalações da propriedade

5,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

2/10 - Terrível

Robert

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Jasmine

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Manuel

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Jeannette

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

gloria

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 19 de abr. de 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

4/10 - Insatisfatória

John

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I have a picture of dirty towel , find it on room! Also next day , don’t replace towels.. It’s 8 days after stay I didn’t receive my $75 dollars refund..!!!!
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 17 de abr. de 2024
Hi John, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

2/10 - Terrível

Triinu

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Even though we paid for the room in advance , we were unable to check in due to some credit card machine error. There was a line of people , and the front desk just had everyone waiting without any solution or timeframe. With a toddler in a car we had no other choice than to book another hotel before the start of the next day at 12. When we asked for a refund the front desk said to call the number .
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 9 de abr. de 2024
Hi Triinu,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 - Excelente

Lesnia

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

2/10 - Terrível

Paul

Pontos negativos: Limpeza e comodidades
Worst property I ever stayed at
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 2 de abr. de 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

4/10 - Insatisfatória

Robert

Viagem a dois, Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very rude shower leaks all in bathroom. Think there’s a bedbug issue
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 2 de abr. de 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

roger

Viagem em grupo
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Checked in and left in five minutes. Checked in to another hotel.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 19 de mar. de 2024
Hi Roger, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 - Ok

Tango

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
While the room was very clean and the bed comfortable, the exterior is unkept. Trash scattered about. Walkway trash cans on their sides. Unpainted dilapidated exterior. Just an old run down hotel. No personality with front desk staff. Very blah, kind of like it was work to check me in.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 19 de mar. de 2024
Hi Tango, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Natalie #Team6

10/10 - Excelente

James

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Friendly staff, clean and freshly painted room. We enjoyed our stay. March 9, 2024.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 19 de mar. de 2024
Hi James, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

6/10 - Ok

Craig

Only left with a single hand towel in my room. Usaual Motel 6 crowd. Room was ok.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 19 de mar. de 2024
Hi Craig, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

2/10 - Terrível

Robert

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

8/10 - Boa

Shane

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Nancy Y. em 21 de mar. de 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 - Boa

Carole

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Hannah

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The tub was very worn and peeling. Extremely unusable. Mattresses were very stained and concerned about sleeping on it. Walls and door were obviously streaked with dirty stains and black stuff hanging off of ceiling. Overall nasty! When asked to check into another room none available. Checked out!
Hospedou-se por 11 diárias em fev. de 2024

8/10 - Boa

Øistein

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

6/10 - Ok

Lindsi

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
No towels and was unable to get clean ones later that night
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 12 de mar. de 2024
Hi Lindsi,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

8/10 - Boa

Lindsi

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff at night was amazing and very patient. Need
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 12 de mar. de 2024
Hi Lindsi,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

2/10 - Terrível

Stephen

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I didn’t stay was horrible
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 12 de mar. de 2024
Hi Stephen,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 - Ok

Larry

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Sort staffed so room not ready. BJ behind counter did a great job very friendly and stayed smiling when people were not happy. Gave him credit for keeping his cool. Place needs help to get rooms done in a timely fashion. Not enough towels for 2 people in room but we did ok
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 12 de mar. de 2024
Hi Larry,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6

2/10 - Terrível

Albert

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 7 de mar. de 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Maria

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 7 de mar. de 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

8/10 - Boa

Jerome

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Clean room but around was needing some attention
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 5 de mar. de 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Indira

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

2/10 - Terrível

Martin

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Turned up after a 10 hour flight 3 hour drive to be told no rooms but poor man in charge had to tell me he was nice polite but i wont be stopping at motel 6 again
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 5 de mar. de 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Michael

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Rude nasty frint desk horrible dity rooms
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 5 de mar. de 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

6/10 - Ok

Regina

Pontos positivos: Limpeza
Loud freeway noise. Clean room
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 28 de fev. de 2024
Hi Regina, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

10/10 - Excelente

LEO, Hobart

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 9 de mar. de 2024
Hi Leo, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 - Excelente

Janis, Milwaukee

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Price was good.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024

8/10 - Boa

Ashley

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice location
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 28 de fev. de 2024
Hi Ashley,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

2/10 - Terrível

Autumn

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I had a reservation and arrived to the front desk clerk JP constantly leaving & walking around avoiding the camera area to come back 10 minutes later to say that there are no rooms available, but took other people that didn’t have reservations and already paid for the hotel room in advance!
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 28 de fev. de 2024
Hi Autumn,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

8/10 - Boa

Andy

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Bro... I think my room was haunted. Room 129. I heard the neighbor or a ghost say hello in front of my face.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 28 de fev. de 2024
Hi Andy,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 - Terrível

Bob, Daytona Beach

Viagem de negócios, Viagem com animais de estimação
No toilet paper in the room. Only two large towels. No refrigerator. No wash cloths. No hand towels. Cable tv has only one station. The lights worked. Floor was so dirt it left my white socks black on the bottom. I suggest wearing shoes or flip flops in the room until they go to bed. But the price was right at only $50 a night.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 28 de fev. de 2024
Hi Bob,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 - Ok

Jay, Miami

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
The room I was in was completely renovated and brand new. However, the exterior of the hotel was in horrible condition, many of the security spot lights were not operational making it unsafe and dangerous to walk around the hallways and up the stairs at night. There was a shortage on towels.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 28 de fev. de 2024
Hi Jay,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 - Insatisfatória

Jerry

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Had no towels
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 20 de fev. de 2024
Hi Jerry,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 - Excelente

Alexander

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

8/10 - Boa

tim

Viagem de negócios
Pontos positivos: Comodidades
Night shift front desk went above and beyond for help
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 20 de fev. de 2024
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

8/10 - Boa

Ana

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 13 de fev. de 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 - Excelente

myron

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 15 de fev. de 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 - Ok

Mario

Pontos positivos: Serviço e funcionários
They need a microwave , coffee maker and refrigerator.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 13 de fev. de 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

8/10 - Boa

gurpreet

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 15 de fev. de 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 - Ok

Stephenie

Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 15 de fev. de 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

4/10 - Insatisfatória

Evelyn

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
El hotel está bastante deteriorado por fuera. En la noche hubo además una pelea en alguna de las habitaciones. La verdad se muestra de muy baja calidad. No parecía cuando hice la reservación. No lo recomiendo para nada. Debo destacar que la habitación por dentro si estaba limpia pero el exterior está en muy mal estado.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 6 de fev. de 2024
Hola Evelyn,Aquí en Motel 6, siempre intentamos hacerlo mejor. Lamentamos que no haya disfrutado de su reciente estadía y nos gustaría disculparnos si su experiencia no fue tan buena como podría haber sido. Nos encantaría tener la oportunidad de compensarlo, así que esperamos volver a verlo pronto.Lilith#Equipo6

8/10 - Boa

Tim

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Comodidades
Pros: Price, great desk staff Cons; No microwave. No fridge, no coffee maker, no hair dryer, no iron. Basically nothing extra. Housekeeping was virtually non-existent. Neutral: for price it was okay. Advice: ask for room not fing I-75, it will be much quiter. Desk Staff DENETRA was awesome. My room was very noisy (facing I-75), she moved me to a different room...much better!
Hospedou-se por 6 diárias em jan. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 6 de fev. de 2024
Hi Tim,Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

10/10 - Excelente

Holly

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hard to find room, parking. No lights outside door, couldnt se to use key. Two people sitting on steps outside door smoking something
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 6 de fev. de 2024
Hi Holly,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6

2/10 - Terrível

Elvis

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Roaches everywhere,..hidden fees
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 6 de fev. de 2024
Hi Elvis,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 - Excelente

Kwame

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 7 de fev. de 2024
Hi Kwame,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6