Quarto solteiro tradicional | Cofres nos quartos, escrivaninha, espaço de trabalho para notebook

Avaliações de Bally's Atlantic City Hotel & Casino

3.5 out of 5
Bally's Atlantic City Hotel & Casino
1900 Pacific Avenue, Atlantic City, NJ

Avaliações

7,0

Boa

Nota 10 - Excelente. 1634 de 4748 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 1026 de 4748 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 783 de 4748 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 640 de 4748 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 665 de 4748 avaliações" "

7,2/10

Limpeza

7,4/10

Serviço e funcionários

6,8/10

Comodidades

6,8/10

Condições e instalações da propriedade

7,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Bruno

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
O Hotel é muito bom. Quartos espaçosos, cama confortável, banheiro bom e bins recusros. Tem todas as comodidades para uma estadia confortável. Boas opções de restuarante dentro do hotel e estacionamento com fácil acesso e preço justo. Em resumo: otimo custo/beneficio para a região.
Hospedou-se por 5 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Hotel Operations em 24 de nov. de 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

4/10 - Insatisfatória

Wailing

Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
arrependimento
alternativa hotel possivel, auto atendimento ineficiente, nao avisa quando quarto esta disponivel.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Hotel Operations em 31 de out. de 2023
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

10/10 - Excelente

Adriana

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel bonito, quarto novo e espaçoso, banheiro moderno com Box de vidro. Adorei!
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de Ballys Hotel Operations em 30 de jul. de 2022
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 - Ok

Carlos, Coventry

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Front desk staff at check in was probably among the top 3 worst customer service experiences I've ever had. She was apparently on her cell phone via airpods and became very annoyed with me when I thought she was talking to me during my check-in, kind of funny now that i think of it. Entire hotel smelled like an ashtray, my room was boarder line disgusting, bathroom was scary, rugs looked like instant disease if you touched it without protection. I didn't even go in the casino because the hotel made me feel like I had already lost every last penny.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 1 de mai. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.

2/10 - Terrível

Vilela

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was so dirty and nasty. I would never go back there
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 1 de mai. de 2024
We appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.

10/10 - Excelente

Shyam

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything was just great , had a blast at the Yard
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 30 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

Alex

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Extremely convenient when I booked at the last possible moment!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 30 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 - Boa

Yadira

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 1 de mai. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

4/10 - Insatisfatória

TYRONE

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The room is dirty
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 30 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance with your room.

10/10 - Excelente

David, Brooklyn

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 1 de mai. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 - Ok

Gloria

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 30 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 - Ok

Amy

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The parking smelled like urine. And they gave us the only room tower which was NOT renovated. This was a complete disappointment. It was on the third floor and not an ocean view.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 30 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance. Your reserved room type was a Dennis Tower Classic, unfortunately this is not a renovated room with ocean views.

10/10 - Excelente

Brianna

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Stayed at Bally’s before, really clean and great staff. Walking distance from all the fun and will be coming back again
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 30 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 - Boa

Kent

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
Bally needs more food vendors...there were only Dunkin Donuts & some Italian eatery to choose from to eat at.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 28 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 - Ok

Purnivash

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
It was really nice
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 27 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

4/10 - Insatisfatória

Keith

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
First room we were in had all the windows covered with film. Unable to see the sky. Unable to see anything outside. When we went to ask for another room we did receive. However, was originally told that this is what you booked. Can’t say I agree with this in that I just wanted a non-smoking king room. I wasn’t aware that you had to specifically ask to see the the sky. Noted for next time I book a hotel room.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 27 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

10/10 - Excelente

Laniece

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I like that the room was spacious! It was clean and we were able to control the temperature of the room! I also liked the dining options available both inside the hotel and outside.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 27 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

Shakira

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice and clean!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 27 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

4/10 - Insatisfatória

Zola

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Dust was all over the bed head and under the beds.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 27 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience.

6/10 - Ok

Larry

Viagem em grupo, Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades
Better casinos in Atlantic City
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 27 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience.

8/10 - Boa

Annet

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We stayed at the Dennis Tower and the clib/bar was right outside pur room. The misic was blasting until early morning. Extremely annoying and difficult to sleep. Bring your earplugs or ask for another room.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 27 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience.

8/10 - Boa

Joseph, Ventnor city

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
The room was absolutely beautiful especially the soaking tub and the view !! However the woman who checked us in was very short with us and appeared to not really want to be working. She barely spoke to us and after handing us the room key never gave us any directions on how to get to the room, the number of the room,have a great stay nothing !! Everyone else was very nice to us. Maybe she was having a bad day but is that really my fault? It really had us wondering if we did something wrong because the couple in front of us got laughs and jokes and friendly lady we got mad at the world lady …
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 27 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

Cedric

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was fun
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 26 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 - Boa

Sheri

Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 27 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 - Ok

Charisma

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
I liked tht we were on the casino floor so it was very convenient. We were in this room where the tv was super small and very far away from the bed. It was very weird. Also a lot of the restaurants were closed down. The pool was only for adults on Spring Break. I don’t think they had enough staff I waited all night until the morning for pillows. Let’s not forget the drug heads walking all around the hotel. Unless the prices come down I don’t think I would stay here again and Ballys is usually my favorite spot to stay.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 26 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

10/10 - Excelente

Ashley

Viagem a dois, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The room is beautiful and quiet. This is the first hotel we have been to at a casino that it's quiet in the hotel room and hallway
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 26 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

Brenda

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 27 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

4/10 - Insatisfatória

Kristina

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 26 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

6/10 - Ok

Nathaniel, Bronx

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 26 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

Erica, NEW YORK

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The reception that checked me in and out. Was so sweet, very professional, and she made everything so easy for me. I loved my room view! 💕 can’t wait to go back.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 25 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

Silvia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Loved it
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 24 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 - Boa

Bill

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
My room was updated and beautiful. There’s only one bar in the casino and the carpeting makes it seem old. There are cheap dining options and two $$$$ but nothing moderate.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 23 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

alma

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 24 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

Ebony

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I like the convenient location and the room was good. A plug didn’t work and I went to the shop and spent $31 on a cord before realizing it was a bad plug. Check other sockets before believing it’s your equipment. Also, can you please add a microwave. Otherwise, the stay was great!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 23 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 - Boa

Adele

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 23 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

4/10 - Insatisfatória

George, West new york

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Out dated rooms and property as a whole. Weird smell coming from the carpet on our way to our room. Also shower was making a very loud noise when we turned it on. The bed was super comfy tho
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 23 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

10/10 - Excelente

Heidi

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Bally’s has been renovated and the rooms are modern and fresh. We have always loved its location to a lot of what Atlantic City has to offer. The check-in and checkout process along with parking is great and staff at the hotel and casino were great. We were traveling with kids for a tournament, and they felt welcome and thought it was cool walking through the casino to get to the boardwalk. I do wish they had more options for coffee and breakfast in the morning. And maybe a more kid friendly option for the later evening. We ended up having to leave the restaurant because of the late hours no one under 21 is permitted in the restaurant I guess and The Dunkin’ Donuts line was too long every morning.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 - Ok

Jody

Viagem a dois
Room was clean but old and dingy.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience.

2/10 - Terrível

Carlos

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The entire place should be demolished. 1970’s cheesy carpet. No high end restaurants. The rooms are disgusting with mold on the light fixtures and and shower plate dislodged. The room where we stayed had absolutely no view as the windows were frosted so to prevent the light from coming in and to obstruct the view. The smell of pot was everywhere. I would never come back to Bally’s.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.

10/10 - Excelente

Teona

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
How convenient it is to shows and parking
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

Stephanie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The hotel was clean and spacious. It was a quick check-in. We would definitely return.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 - Excelente

Jenabu

Viagem a dois
Pontos positivos: Comodidades
I’m going back next time
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 - Boa

Thomas

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great renovation, casino and service. Rooms were clean.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 - Ok

Jeremy

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Dennis Tower does not have a city view floors 7 and below.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience.

8/10 - Boa

Tyrone

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 23 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 - Ok

Hafeeza, Philadelphia

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 23 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 - Ok

DeFonties

Viagem a dois
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
No EV charging at Hotel.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience.

2/10 - Terrível

tamika

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
When we checked in there was a problem they said it was Expedia's fault. They said my reservation was canceled. I made this reservation in December of 2023. They finally figured it out and they upgraded me to a suite. The room was dated and dirty. We had to keep calling to get stuff that should have been in the room. The property itself is not clean. There aren't many food options.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.

4/10 - Insatisfatória

DeFuria

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Management em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.

4/10 - Insatisfatória

Nelson

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The night shift manager of front desk customer service was not what I expected did not try to make me feel welcome, no sense of urgency to my needs nor the well being of other guest.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Hotel Operations em 20 de abr. de 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.