Terraço/pátio

Avaliações de Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

4 out of 5
Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark
Staalmeesterslaan 410, Amsterdam

Avaliações

8,4

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 450 de 1004 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 345 de 1004 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 122 de 1004 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 51 de 1004 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 36 de 1004 avaliações" "

8,4/10

Limpeza

8,4/10

Serviço e funcionários

8,2/10

Comodidades

8,4/10

Condições e instalações da propriedade

8,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Paulo

Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2023
Resposta de Olivier em 1 de jul. de 2023
Dear paulo,Thank you for taking the time to review your recent stay at Leonardo hotel Amsterdam Rembrandtpark! As a guest relations agent, we greatly appreciate your glowing five-star rating.We are delighted to hear that you had an exceptional experience during your stay with us. Your positive feedback motivates us to continue providing the highest level of service and hospitality to all our guests.If there is anything specific that made your stay memorable or any particular staff member who out, we would be delighted to hear about it. Your kind words will be shared with our team, as it serves as a great encouragement for them to strive for excellence.Thank you once again for choosing Leonardo hotel Amsterdam Rembrandtpark. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the near future.Warm regards,OlivierGuest Relations Agent

8/10 - Boa

ALBERTO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
bom custo beneficio.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2022
Resposta de Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark em 21 de jun. de 2022
Dear Alberto, Thank you so much for this wonderful review! We hope we shall have the pleasure of welcoming you back again soon! Kind regards, Luna Front Office Supervisor

10/10 - Excelente

Marcos Tadeu

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente hotel com equipe excepcional.
Hotel excelente, café da manhã muito bom! Atendimento impecável de toda equipe, em especial Renzo (Recepção)! Atencioso, gentil e extremamente prestativo, verdadeiro funcionário exemplar! Destaco também a cordialidade do Jhon Sotomayor.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2021
Resposta de Else em 24 de set. de 2021
Dear Marcos Tadeu, Wow! Thank you so much for your wonderful review. Your words have made our day. Please be informed, that I already have passed on your kind words and compliments towards our team, especially for Renzo en John. We are pleased to read that your stay was at your wishes. Once again, thank you for your stay and your kind words. It is a pleasure assisting you and we are looking forward welcoming you in our hotel when you have the chance to visit Amsterdam again. Warm regards, Else Front Office Manager

2/10 - Terrível

Sergio Marcelo

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2020
Resposta de Assistant Front Office Manager em 11 de jun. de 2020
Dear Sergio, Thank you for leaving us a review. Could you inform with some more details about your stay? We are always striving for some improvement! Kind regards, Anneke

6/10 - Ok

MATHEUS N

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Não vale o banheiro ruim!
Hotel com ótima área comum, mas quartos antigos, banheiro velho e com mau cheiro. A limpeza não é das melhores. Detalhe bom: café da manhã e o bar do andar 17.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2020
Resposta de Reception Supervisor em 22 de mar. de 2020
Dear Matheus, Thank you for taking the time to write your review. I am genuinely sorry to hear that your room was not clean and what you expected. Good to hear you liked our breakfast and bar on the 17th floor. We sincerely hope to welcome you back soon. Kind regards, Enida

6/10 - Ok

MATHEUS N

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Banheiro ruim
As áreas comuns do hotel são muito bem cuidadas, o bar e restaurante sempre está impecável. No entanto, os quartos são instalações já antigas e o banheiro tinha um mau cheiro horrível. Apesar de ser limpo todos os dias o mau cheiro persistia, as fotos do exaustor mostra que está cheio de poeira e ácaro, a pia é muito encardida. Essa foi minha segunda vez em Amsterdam.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020
Resposta de Reception em 12 de jan. de 2020
Dear guest, Thank you for your honest feedback. We are sorry to hear that you have not found your stay to be optimal. We will share your response with our housekeeping and technical service. Quality is our top priority and we will do everything we can to keep our facilities as good as possible. Hopefully we can welcome you again in the future and ensure that you have a great stay. Warm regards, Team reception

10/10 - Excelente

Douglas

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2020

2/10 - Terrível

Lucas

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Péssima estadia
Chegamos às 14h de para iniciar o checkin. Como sou membro gold, checkin antecipado e/ou upgrade de quarto podem ser oferecidos, o que não foi feito pela atende do hotel que simplesmente me disse para voltar as 15h que é o horário do checkin. Fui almoçar e voltei às 15h, após uma longa fila com poucos atendentes me deram a chave no quarto reservado. Abrindo a porta me deparei com uma temperatura de 23 graus e um cheiro de cigarro no banheiro. Ajustei a temperatura do ar para 17 grous e fomos tomar banho. Que decepção, o chuveiro possui um box somente até metade do espaço a água passa toda e ENCHARCA o banheiro todas as vezes. Sai do banho e a temperatura do quarto estava em 25 graus, desci pra reclamar do ar e do cigarro. A mulher achou que eu não tenho condições intelectuais para ajustar o aparelho de ar. Subiu com um perfume em spray para passar no banheiro e ficou 20 minutos ajustando o ar. Quando viu que não tinha jeito, desceu e foi falar com a gerência que me trocou para um quarto com o ar funcionando. A cama de casal é na verdade dois boxes com um colchonete fino, que afunda de um lado, muito desconfortável. Para ir embora havia um serviço de uma van (paga), nos disseram que não precisaria de reserva. Chegamos no segundo horário da van (6:40) e nos disseram que já estavam todos reservado para o horário, mesmo sendo que as 6:35 a van estava completamente vazia. Pegamos um uber e fomos embora. Quarto horrível, atendimento péssimo. Não volto nem de graça.
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2019
Resposta de Anneke em 25 de nov. de 2019
Dear Lucas, I am so sincerely sorry to understand that your experience was apparently not up to our standards and truly feel bad reading your comments. We guarantee check-in at 15:00 and - due to the fact that the hotel was indeed truly full the night before your arrival - we were not able to provide you with the most desired room straight away. Early check-in is therefore only upon availability. It is very unfortunate to read that the room that was given to you was not up to our standards. We are a non-smoking hotel but probably the guest that stayed before you in the room smoked, all against the rules. In addition to the airco, I hope that you were happy with getting a room change because of the heating. Dear Lucas, I truly believe that my staff did have every intention to improve your stay. I am very sorry if the several gestures made on our behalf were not sufficient to make up for your experience. I would be highly appreciative if you could contact me in person in order to discuss any further feedback. Kind regards, Anneke Assistant Front Office Manager

10/10 - Excelente

Marco

Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2019

8/10 - Boa

Nilo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótimo hotel
Me hospedei no hotel para uma viagem de 4 dias em Amsterdam e não me arrependi. O hotel é muito bom. O quarto não é grande mas é moderno e bem planejado. Os pontos altos são a cama e cobertas, juntamente com o isolamento acústico do quarto (nunca dormi tão bem numa viagem!), e o café da manhã que tinha cardápio internacional (croissant, ovos, bacon, salsicha, batatas fritas, pães, queijos, panquecas, frutas variadas... delicioso) servido no 17 andar do hotel com uma vista deslumbrante de Amsterdam. O ponto fraco é a localização, que apesar não ser longe dos principais eventos da cidade (3,5km) era necessário uma caminhada de cerca de 40 minutos. O transporte público da cidade é bastante confuso e não se engane com as bicicletas, pra quem não está acostumado com as regras de trânsito da cidade pode ser um pouco perigoso. Presenciamos 3(!!) acidentes de bicicleta no pouco tempo que ficamos na cidade. A notícia boa que o parque mais famoso da cidade (Vondelpark) fica ao lado do hotel e passamos por dentro dele quando vamos ao Museumplein (praça dos museus). Uma caminhada bastante prazeirosa.
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2019
Resposta de Guest Services em 21 de out. de 2019
Dear Nilo, Thank you for your kind words regarding your recent stay at Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark. It is a pleasure to hear that you enjoyed your overall stay with us. Your compliments have been happily shared with the entire team. Moreover, I am happy to hear that you enjoyed your walk in the park nearby. Thank you for your feedback and we are looking forward to serving you again. Kind regards, Irene Team Guest Services

10/10 - Excelente

André

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019

2/10 - Terrível

Islan

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Péssimo
Hotel é longe do centro e numa área que não tem muitas opções. O atendimento é péssimo! Lhe cobram um valor altíssimo como "garantia" caso você cause danos e quando devolvem você pode receber a menos pela variação cambial. Além disso, me cobraram 2 vezes pela taxa turística, precisei entrar contato várias vezes até que reembolsassem. Resumindo, nunca mais me hospedaria neste hotel, principalmente pelo atendimento.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2019
Resposta de Michelle em 13 de jun. de 2019
Dear Islan, Thank you so much for your constructive feedback following your stay with us at the Ramada Apollo Amsterdam Centre.I would like to offer my sincere apologies for the inconvenience caused. I'm sorry to read that you had some difficulties with our location. Unfortunately I can't change the location, I can only emphasize that the City Centre is only 10 minutes by tram (Dam) On a bicycle (which we provide for rent) it is also only 10 minutes to the City Centre. The authorization that we make is optional, for any incidentals you would like to charge to the room. If you do not want to do this, that should be no problem. I am very sorry that we have charged you twice by accident, I am happy that it is resolved now. I am shocked to read about your service experiences with my colleagues, as the service level provided by my colleagues is usually something we get praise for. I understand that this was not the case for you, and let me assure you that this has been discussed with all people on shift as well as all other staff members to prevent this from happening again in the future. Thank you for drawing your concerns to our attention as such feedback enables us to improve the quality of our facilities and service we provide. Kind regards, Michelle Front Office Supervisor

10/10 - Excelente

Juliana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Passei apenas uma noite, uma pena, pois o hotel tem muito a oferecer.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019

6/10 - Ok

Maurício

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2019

10/10 - Excelente

Antonia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2019

8/10 - Boa

Pedro Lopes

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente quarto e banheiro!
O hotel é muito bom, excelente conforto...só achamos a localização um pouco distante das principais atrações e os funcionários deixam a desejar, não são simpáticos e não ajudam a gente em nada!
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2019

8/10 - Boa

Dinis

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bons transportes mas longe do centro
Hotel extremamente bom, próximo de um parque lindíssimo e com uma bela vista. No entanto, é relativamente longe do centro.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2019

8/10 - Boa

Paulo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom
Muito bom os apartamentos , a 15 minutos do centro e uma parada do trem bem próxima hotel.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2019

10/10 - Excelente

Beatriz

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel perfeito!
Hotel incrivel, rooftop incrivel, quarto incrivel. Porém, enquanto eu e minha amiga estavamos no hall de entrada duvidaram que nos não estivessemos no hotel porque estavamos sem a chave (já que a chave estava com meu namorado q nao tava presente no momento). Mesmo mostrando meu passaporte pois o hotel estava no meu nome foram super rudes, fizeram muitas perguntas, duvidaram da existencia do meu namorado. E após me liberaram nem pediram desculpas. Lamentavel.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2019

6/10 - Ok

Viajante verificado

Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2019
Resposta de Anneke em 20 de jan. de 2019
Dear, Thank you verry much for taking the time for rating our hotel. Feel free to contact the hotel to give us more details about your experience, as this would allow us to improve our product and services. Kind regards, Anneke - Front Office Supervisor

8/10 - Boa

Luiz, Campina Grande, PB

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel de excelente qualidade, ótimo café da manhã, bem variado, pena não ser incluso, e seu valor ser extremamente caro. Ótimo serviço gratuito de transporte do aeroporto ao hotel, ajudou muito na chegada, porém a volta do hotel ao aeroporto é paga. No geral, um excelente 4 estrelas.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2018

10/10 - Excelente

Fernando

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2018

10/10 - Excelente

Hallysson

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Melhor estadia
Ótima estadia. Hotel perfeito.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2018

10/10 - Excelente

Fernando

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Reservamos e nos hospedamos em 3 quartos, estávamos em seis pessoas. Quarto muito bom, área do hotel magnífica e boas acomodações. A recepção que deixou a desejar, muito impessoal e não nos orientaram que se quiséssemos tomar café deveríamos efetuar o pagamento no checkin, fomos tomar depois e o preço era outro e deveríamos descer até o térreo, o restaurante era no 17º, com um tratamento bem impessoal, como se estivéssemos implorando comida. Desistimos e fomos para uma padaria.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2018

10/10 - Excelente

Leandro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2018

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great location, great staffs and very confortable rooms and structure.
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2018

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Pontos negativos: Conforto do quarto
Primeiro tiveram amador dificuldade para localizar nossa reserva e só foram encontrá-la depois q minha filha encontro o número no e-mail . Estávamos dormindo e acordamos co alguém entrando e colocando sua mala no nosso quarto . Deram o nosso quarto para outro hóspede . A chave q nos deram ñ abria o quarto depois de chegarmos super cansadas . O colchãozinho q fazia as vezes de pilosos top , escorregava para fora do colchão debaixo , Minha filha foi reclamar de toda essa sequência de fatos e nos deram o café da manhã como compensação . Não voltaria a esse hotel e nem o recomendaria .
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2018

4/10 - Insatisfatória

Gilson

Pontos negativos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Péssimo atendimento
Hotel com localização excelente, serviço de quarto ruim, 5 dias de estadia e arrumaram 2, translado do aeroporto 1 hora esperando e van pequena não coube todos e tivemos que pegar Uber! Funcionários na grande maioria muito mal educados pareceram que estão fazendo um favor em atender é muito mal informados
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2018
Resposta de Joanne - Front Office Manager em 29 de out. de 2018
Dear Gilson, First of all, my apologies for replying in English rather than Portuguese. I am however convinced that your English is much better than my Portuguese. I am very sorry to read about your negative experience at our hotel. Let me assure you that what you have experienced is not our standard and I guarantee you that this has been discussed with the departments and their managers. Your comments about housekeeping and service are taken very seriously and I do hope that we would once again get the honor of welcoming you to show you our service capabilities. Kind regards,

10/10 - Excelente

JOSE MARIO S

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2018

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bad relation cost/benefit
The hotel service is bad, the staff is not sympathetic and they are not prepared to deal with a huge amount of guests coming in and out. In addition, the room was dirty and we also found an old pizza box hidden in the shelf. The bathroom is not well designed because it was not possible to shower without wetting all the space due to the inexistence of a box protection. Finally, we asked for a double bedroom but found two uncomfortable single bedrooms displayed side by side.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2018

8/10 - Boa

David

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Public transport close
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

Jennifer, Hampton

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The tram to central station was a 3 minute walk from the hotel. Easy check in/out, the breakfast was great. Nice size room for the price.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Team Leonardo Hotel Rembrandtpark em 27 de abr. de 2024
Dear Jennifer,Thank you for sharing your positive experience with us! We are thrilled to hear that you found our location convenient for exploring the city and enjoyed our easy check-in/out process, great breakfast, and the value for your room size. We look forward to welcoming you back in the future!Warm Regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

6/10 - Ok

Frank

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Frühstücksangebot durchschnittlich. Frühstücksraum sehr voll und laut. Duschkabine sehr offen --> Bad schwimmt nach dem Duschen
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

MASAKI

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Joe

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
boss
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Team Leonardo Hotel Rembrandtpark em 21 de abr. de 2024
Dear Joe,Thank you for your review. We are glad to hear that you had a good experience. Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

10/10 - Excelente

Gillian

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
From the moment of check in to leaving there was nothing we could fault. The underground car parking was a real bonus, safe, secure and bright and clean. There was the added bonus of a tram line within 100m of the hotel which took us straight to the centre. Breakfast was excellent plus espresso martinis later. Would recommend the hotel.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de GR em 5 de abr. de 2024
Dear Gillian,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

6/10 - Ok

Yuka

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Pontos negativos: Serviço e funcionários
The hotel by itself was OK, but the shuttle bus service was awful. The driver would not even wait 1 minute.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de GR em 5 de abr. de 2024
Dear Yuka,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us. Unfortunately Driver has a schedule that he has to follow and cant wait because if he is late then the whole day is ruined for other guests and as you know its for the airport so guests cant be late to their flights. We hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

4/10 - Insatisfatória

Piotr

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Our room was not cleaned, even when we asked multiple times for it. our safe did not work, someone had to config it. the telephone was not configured and not pluged in, also no numbers where saved (e.g. for reception). overall a disappointment as a family.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Team Leonardo Hotel Rembrandtpark em 2 de abr. de 2024
Dear Piotr,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience caused by the issues with room cleaning, the safe, and the telephone. Your feedback is valuable, and we will address these issues with our team to ensure they are resolved promptly. We hope that you will give us another opportunity to provide you with the exceptional stay you deserve.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

6/10 - Ok

Mandar

Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Jessica

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de GR em 5 de abr. de 2024
Dear Jessica,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

6/10 - Ok

Scott

Viagem a dois
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Great hotel, but the staff were keen to get us to check out at 10am despite check out being 12, knocking on the door asking us to leave. Housekeeping only came once, on our first morning there. Reception were lovely, and that’s the reason I ranked the staff as high as I have.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de GR em 5 de abr. de 2024
Dear Gillian,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us, W apologize for any inconvenience you experienced with check out time it is indeed at 12 noon maybe there was a misunderstanding or miscommunication but we apologize for that and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

10/10 - Excelente

Cameron

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de GR em 5 de abr. de 2024
Dear Cameron,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

6/10 - Ok

Jennifer, Stephens City

Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024
Resposta de GR em 5 de abr. de 2024
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

8/10 - Boa

Monica

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de GR em 5 de abr. de 2024
Dear Monica,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

10/10 - Excelente

Mark

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I chose this hotel because it was close to my friend’s house, it is not in the center. Beginning with a really friendly check in, my stay was excellent. This is not a five star hotel, nor should you expect one for the price, but the value per dollar ratio is super high. Well maintained, super clean and helpful staff. The sauna is huge and was a nice addition considering it was snowing. I was the only one in it, so a large private sauna is also a plus. Lastly, a lot of airplane pilots use the place, which is a testimony to its value.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Team Leonardo Hotel Rembrandtpark em 23 de fev. de 2024
Dear Mark,Thank you for choosing our hotel for your stay and for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you had an excellent stay and enjoyed our friendly check-in process. We appreciate your understanding that we are not a five-star hotel, but we strive to provide great value for our guests. It's wonderful to know that you found our property well-maintained, super clean, and that our staff was helpful. We're also glad you enjoyed our spacious sauna, especially during the snowy weather. Thank you for mentioning that our hotel is a preferred choice for airplane pilots as well. We truly value your feedback and hope to welcome you back on your next visit.Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

8/10 - Boa

Kaci

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
it was nice and very good
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2024

8/10 - Boa

Morten Meher

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Rolig området
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023

8/10 - Boa

Choukri

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
only bad thing is that the room didn't have any windows that you could open. and no fridge apart from that it was really good!
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Annemarie

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Heerlijke bedden, mooi uitzicht, netjes.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

Hayat

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023