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Avaliações de Atrium Hotel

5 out of 5
Atrium Hotel
Domovinskog rata 49a, Split

Avaliações

8,4

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 172 de 408 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 164 de 408 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 51 de 408 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 12 de 408 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 9 de 408 avaliações" "

9,0/10

Limpeza

8,6/10

Serviço e funcionários

8,6/10

Comodidades

8,8/10

Condições e instalações da propriedade

8,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Marly

Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Marly Portugal,Thank you for sharing your positive experience at our hotel! We appreciate your recommendation, and we look forward to welcoming you again during your next trip to our city!Best regards

8/10 - Boa

cristina

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Boa opção em Split, gostei!
Hotel grande, novo , quarto espaçoso e silencioso (pedi um quarto de fundos pois o hotel fica numa avenida movimentada). Ótimo café da manhã! Da para ir a pé para a cidade velha, Palacio de Diocleciano e Promenade de Split, mas o hotel em si fica numa área central da cidade, diria um pouco feia. Atrás do hotel tem um Shopping com algumas lojas europeias.
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2019
Resposta de TeaG em 28 de jun. de 2019
Dear Cristina, thank you for taking time to write us such a nice review. We are very happy to hear you enjoyed in our hotel Atrium. We are looking forward to welcoming you again when you visit Split. Best regards

6/10 - Ok

Viajante verificado

hotel é perfeito para eventos comerciais, mas para hospedes que estão viajando a turismo deixa a desejar
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2018

8/10 - Boa

Fernando, Rio de Janeiro - Brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel ótimo para hospedagem
Fui tratado com muita cortesia. O quarto de dimensões boas e também muito limpos. Café da manhã bastante farto.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2018

6/10 - Ok

Pedro

Não vale o preço.
Não há nada de cinco estrelas nesse hotel. Estacionamento é pago (100 cunas por dia) e sem manobrista. Quartos típicos de hotéis com cassino, bem básico, se gosta ok, se não ... O hotel fica em uma área residencial e nada turística. Ponto positivo foi a comida do restaurante que estava boa.
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2017

10/10 - Excelente

Nestor

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótima escolha de hotel!
Hotel correto é agradável, pessoal muito gentil e cuidadoso em todas as solicitações que fizemos.
Resposta de General Manager em 17 de nov. de 2016
Dear, Thank you for your feedback about Atrium hotel. We are very happy to hear that you liked our hotel. We are looking forward to see you again at our hotel. Kind regards, Petar Razovic, Revenue manager

4/10 - Insatisfatória

Mauricy, Santos - SP

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Um hotel bem abaixo de sua classificação
Fiquei muito decepcionado com o hotel. Breakfast muito ruim. Tem muitas coisas mas de má qualidade. TV só de canais locais. Os poucos internacionais com péssimo som e imagem. Nenhum canal de notícias internacionais. Não havia limpeza ou substituição dos copos. Chuveiro péssimo e box vedava apenas uma parte de modo que molhava todo o chão.
Resposta de General Manager em 21 de nov. de 2016
Dear, Thank you for reviewing Atrium hotel. We were very sorry to hear that we didn't meet your expectations. We still hope to see you at our hotel again. Kind regards, Petar Razovic, Revenue Manager

10/10 - Excelente

Paulo, Belo Horizonte

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Positiva
Otima
Resposta de General Manager em 21 de nov. de 2016
Dear, Thank you for your feedback about Atrium hotel. We are very happy to hear that you liked our hotel. We are looking forward to see you again at our hotel. Kind regards, Petar Razovic, Revenue manager

10/10 - Excelente

Paulo, Belo Horizonte

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Positiva
Otima
Resposta de General Manager em 23 de nov. de 2016
Dear, Thank you for your feedback about Atrium hotel. We are very happy to hear that you liked our hotel. We are looking forward to see you again at our hotel. Kind regards, Petar Razovic, Revenue manager

8/10 - Boa

ANTONIO TICOM, SPLIT

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
muito boa em geral
Resposta de General Manager em 23 de nov. de 2016
Dear, Thank you for your feedback about Atrium hotel. We are very happy to hear that you liked our hotel. We are looking forward to see you again at our hotel. Kind regards, Petar Razovic, Revenue manager

10/10 - Excelente

René, Ribeirão Preto - SP

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Atrium Hotel - Conforto
O hotel é excelente. Os quartos são grandes, as camas bastante confortáveis e o banheiro é muito bom. Todos os atendentes foram bastante simpáticos e sempre se dispuseram a ajudar. O hotel possui uma área de spa com piscina e saunas muito agradável que conta com banheiro, vestiário e lockers. O café da manhã também foi uma boa surpresa. Variedade para agradar a todos os gostos.

10/10 - Excelente

Maria

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
-
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Ji

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
The carpet in the room is worn out, the cups in the room are full of soap smell, the carpet is dusty and hair can be seen! The lobby and elevator handles are not clean, there are no disposable toothbrushes and toothpaste in the bathroom, and the five-star hotel advertised online is actually 2.5 stars! Misleading consumers, the food is average,
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Nathalie, BAGE DOMMARTIN

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Bon hôtel avec chambre spacieuse idéalement situé
Hospedou-se por 7 diárias em out. de 2023
Resposta de Hotel Atrium team em 4 de dez. de 2023
Dear Nathalie,We are glad you had a great stay with us and hope to have a chance to welcome you again in the future!Best regards,

8/10 - Boa

Hemmo

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
good location, tidy, very good breakfast, swimming pool and sauna
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2023
Resposta de Hotel Amphora team em 2 de nov. de 2023
Dear Hemmo,We're delighted to receive your amazing rating! It was our pleasure to make your stay memorable. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another wonderful experience.Kind regards,

10/10 - Excelente

Suzane

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We enjoyed our stay. Staff were very friendly and the breakfast buffet as very good
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 10 de out. de 2023
Dear Suzane, Thank you for taking the time to share your positive feedback about your stay. We're delighted to hear that you enjoyed your visit and that you found our staff to be very friendly. It's also great to know that you had a good experience with our breakfast buffet.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your kind comments. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!Best regards

10/10 - Excelente

John

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Hotel Atrium team em 2 de nov. de 2023
Dear John,Thank you for the glowing 5-star review! We're thrilled you had a fantastic stay. Your kind words mean the world to us, and we can't wait to host you again soon.Warm regards,

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Highly recommend
Fabulous hotel. Great location, super friendly staff, comfortable room. Fantastic facilities, easy parking and a wonderful selection of food. Will definitely be back, highly recommend!!
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 10 de out. de 2023
Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had a fabulous experience at our hotel and that you enjoyed the great location, super friendly staff, comfortable room, and fantastic facilities. It's wonderful to know that you found our food selection to your liking as well.Thank you for choosing our hotel, and see you again soon!Best regards!

6/10 - Ok

Ed

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Nice large rooms, friendly staff. Food average.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 10 de out. de 2023
Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We're pleased to hear that you found the rooms spacious and the staff friendly.However, we apologize that you found the food to be average.We appreciate your input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards!

10/10 - Excelente

John

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I guess the only problem was I booked for ONE large bed, preferably king size, as advertised, but the hotel, the reception informed me that all their rooms have two single beds in each room.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 10 de out. de 2023
Thank you for sharing your feedback about your recent stay. I'm sorry to hear about the discrepancy in your room booking. It can be frustrating when the room type you requested doesn't match what's provided. This miscommunication is certainly not ideal.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to hosting you again.Best regards!

10/10 - Excelente

Reid

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great place to stay!
We had early morning tours, and they gave us a Sac’s lunch for breakfast, which was really nice. They also had the best breakfast we had in the three weeks we’ve been traveling. They even have fried shrimp! It is a bit of a ways to old town, but we took an Uber, which was not expensive at all
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 10 de out. de 2023
Thank you for sharing your positive experience during your stay with us. It's always great to receive such compliments about our dining options. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!Best regards

8/10 - Boa

Russell Martin, Newark

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hotel was excellent, comfy rooms and the spa was nice. Didn't eat in the hotel as old Split was 15 mins away on foot for greater choice and value. Breakfast was good quality and staff friendly It was a brilliant base for exploring Split.
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 10 de out. de 2023
Thank you for sharing your positive experience at our hotel. We're thrilled to hear that you had an excellent stay, found the rooms comfortable, and enjoyed our spa facilities. We appreciate your compliments on our breakfast, friendly staff, and the convenient location to the old town. We understand that dining in the city can offer a wider range of choices and value.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to hosting you again!Best regards!

10/10 - Excelente

Naresh

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Expensive but a good place to stay
Excellent staff especially Marina at reception. Everything was good. It's about 15 minutes walk from the Centre
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 10 de out. de 2023
Thank you for sharing your positive feedback about your stay, and especially for recognizing Marina at the reception for her excellent service. We're thrilled to hear that everything was to your satisfaction and that you had a good experience during your stay.We'll be delighted to welcome you back, and thank you for choosing our hotel!Best regards!

10/10 - Excelente

Andy

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Very nice hotel.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 10 de out. de 2023
Thank you for your concise but positive feedback! We're delighted to hear that you found the hotel very niceThank you for choosing our hotel, and we look forward to hosting you again!Best regards!

10/10 - Excelente

Marian

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The place is safe and convenient to points of interests. Staff are friendly, room is clean and the breakfast is very good.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 10 de out. de 2023
It's great to hear that you had a safe and convenient stay at our hotel, and that you found our location convenient for visiting points of interest. We're also pleased that you had positive interactions with our friendly staff, enjoyed a clean room, and found our breakfast very good.Your feedback is appreciated, and we hope you had an overall enjoyable experience. We look forward to welcoming you back in the future!Best regards!

8/10 - Boa

Harneet Singh

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Overall a good stay
Overall our stay at this hotel was good. We received an upgrade when checked in, which was great. The staff was very polite and helpful. The breakfast was bit average and not much staff around to service. Had to go and find them from kitchen area on couple of occasions. Staff don’t understand much English, so it became hard to explain what you need. However, we had dinner in hotel restaurant on the night of arrival and service and food both were good. Not too far from old town, Uber cost us €5/6 every time going in.
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 14 de set. de 2023
Dear Harneet Singh,Thank you for taking the time to share your feedback with us! Our team strives to provide a seamless experience for all our guests, so your feedback serves as a great motivation for us. Thank you for choosing our hotel, and we can't wait to welcome you back for another wonderful stay!Best regards

10/10 - Excelente

jarrett

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Hotel Atrium team em 2 de nov. de 2023
Dear Jarrett,Thank you for the 5-star review! We're thrilled you enjoyed your time with us. Your positive feedback inspires our team to continue providing excellent service. We look forward to your next visit.Warm regards,

10/10 - Excelente

Marie Danièle

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hotel très bien situé, propre et calme. Reseau de bus et grand centre commercial à proximité
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 6 de set. de 2023
Dear Marie Danièle Rouxel,Thank you for sharing your positive experience at our hotel! We believe that the little details can make a big difference in creating a memorable stay, so we're thrilled that you appreciated the cleanliness and comfort of our rooms. We're also glad to hear that our location was convenient for your needs. We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future!Best regards

10/10 - Excelente

Jallal, Riyadh

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great place to stay in split
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 6 de set. de 2023
Dear Jallal Aljallal,Thank you so much for your positive review of our hotel! Our team works hard to provide exceptional service and create a comfortable and memorable experience for all our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to our city. Safe travels!Best regards

10/10 - Excelente

Ala

Viagem a dois
Pontos positivos: Comodidades
Colazione ottima. Personale accogliente e gentile. Ottimo!
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 24 de ago. de 2023
Dear Ala Saratinean,We are overjoyed to receive your positive review of our hotel! It's delightful to know that you had an excellent stay and enjoyed the facilities we offer. We genuinely appreciate your kind words about our breakfast and the overall atmosphere. Thank you for choosing our hotel, and we can't wait to welcome you back for another wonderful stay!Best regards

10/10 - Excelente

Vadim

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 16 de ago. de 2023
Dear Vadim Volis,Thank you for sharing your positive experience at our hotel! Our team strives to provide a seamless experience for all our guests, so your feedback serves as a great motivation for us. Thank you for choosing our hotel, and we can't wait to welcome you back for another wonderful stay!Best regards

10/10 - Excelente

Vadim

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Mirna em 16 de ago. de 2023
Thank you so much for your positive review of our hotel! We are thrilled to hear that you had such an enjoyable stay with us. Our team works hard to provide exceptional service and create a comfortable and memorable experience for all our guests. Your kind words truly mean a lot to us. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to our city. Warm regards

10/10 - Excelente

Sergey

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice hotel
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Amphora Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Sergey Belenkiy,Thank you so much for your positive review of our hotel! Our team works hard to provide exceptional service and create a comfortable and memorable experience for all our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to our city. Safe travels!Best regards

10/10 - Excelente

sandra

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2023
Resposta de Amphora Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Sandra Courtois,Thank you for sharing your positive feedback! We're thrilled that your experience at our hotel was nothing short of exceptional. We appreciate your recommendation, and we look forward to serving you again during your next trip to our city!Best regards

4/10 - Insatisfatória

Bipul

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Not a 5 star property by any stretch of imagination. Only the price was 5 star (very high). Old dinghy dark dirty building in a very run down neighborhood. No view. Rooms are very dated. Carpet is very dirty. Bad smell in the whole hotel. Please do not even think of staying here. We stayed here with 6 families and hated every bit of it. Ruined our whole vaxation. Breakfast was decent. Expedia should refund our money for falsely advertising it as a five star property.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Amphora Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Binny Agarwal,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel. Rest assured, we are taking immediate steps to address the issues and improve our services.We hope to have the chance to restore your faith in our hotel in the near future.Warm regards

10/10 - Excelente

Monika

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Mycket bra hotell
Mycket bra hotell.
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Monika Hultman,We appreciate you taking the time to leave us such a wonderful review! It's fantastic to know that you had a amazing experience at our hotel. Our team takes great pride in ensuring that every guest feels welcomed and valued throughout their stay, and your feedback reinforces our commitment to excellence. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to serving you again soon!Warm regards

10/10 - Excelente

Philip

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Satisfied stay with helpful suggestions
Wonderful hotel with helpful staff and comfortable rooms. Your bathtub/shower units are deep and hard to get in and out of safely - it would help to put a grab-bar on the wall at the edge of the tub. Also, there is no reason not to have your gym open 24 hours a day.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Philip Johnston,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback! We believe in delivering personalized service to each guest, and we're delighted that you felt well taken care of. Your feedback is of utmost importance to us, as it allows us to identify areas where we can improve our services.We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future!Best regards

10/10 - Excelente

Michael

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Excellent breakfast buffet included, amazing spa and services, clean rooms, “twin” beds are full size! Great stay!
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Michael Rucker,We are overjoyed to receive your positive review of our hotel! It's delightful to know that you had an excellent stay and enjoyed the facilities we offer. Our team strives to provide a seamless experience for all our guests, so your feedback serves as a great motivation for us.Thank you for choosing our hotel, and we can't wait to welcome you back for another wonderful stay!Warm regards

10/10 - Excelente

Andrea

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Andrea Holleman,Thank you so much for your positive review of our hotel! Our team works hard to create a memorable experience for all our guests. We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future!Warm regards

10/10 - Excelente

Philip

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Very nice hotel in what seems to be a good location. A couple of things about the room: it would be nice to have the bedside lamps be useful for reading in bed. Also, the bathtub has a high side and is hard to climb in and out of safely - a grab bar on the wall would make a big difference!
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Philip Johnston,Thank you for sharing your experience at our hotel! Our team strives to provide a seamless experience for all our guests, so your feedback serves as a great motivation for us. We appreciate your feedback, and we look forward to serving you again during your next trip to our city!Best regards

4/10 - Insatisfatória

jacob

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
This hotel looks great in photos but the rooms themselves are very rundown. One of our rooms had what looked like a bloodstain on the carpet and both of our rooms had a very strange chemical smell. I wouldn’t recommend staying here to a friend.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Jacob Kam,Thank you for sharing your experience with us. We regret to hear that your recent stay at our hotel did not meet your expectations. We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we apologize for any inconveniences you encountered during your time with us. Your feedback is of utmost importance to us, as it allows us to identify areas where we can improve our services and we are committed to providing a better experience for our guests moving forward.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon and restoring your faith in our hotel.Sincerely

8/10 - Boa

Ana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel is good, nothing outstanding negative or positive. The staff is professional but nothing memorable either great or bad. I was not aware I was upgraded or in a VIP room, so can’t comment. It was quiet, clean, close to a great bus stop, efficient and definitely safe.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Ana Allwood,Thank you for taking the time to share your feedback! Our team takes great pride in ensuring that every guest feels welcomed and valued throughout their stay, and your feedback serves as a great motivation for us.We hope to have the pleasure of welcoming you back and making your next time more memorable.Best regards

6/10 - Ok

Shane

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Unnecessary Noise & Breakfast Options
The hotel has unnecessary background music in the hotel common areas, I have never come across such an arrangement. Breakfast options were very poor
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Atrium Hotel Team em 28 de jul. de 2023
Dear Shane Lydon,Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that your recent stay at our hotel did not meet your expectations. We genuinely value your feedback and would love the opportunity to make it up to you. We apologize for any inconvenience caused and hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ikke 5 stjernes hotell - kriterier?
Sminkespeil var tatt bort fra holder - leverte klage første dag. Ble ikke rettet i løpet av dager. Kommentar - "det var ikke så viktig". Sittegruppe veldig primitiv med svært lite bord. Totalt lite koselig og komfortabelt rom og bad! Derimot var basseng og spa OK!
Demontert(?) sminkespeil
5 stjernes sittegruppe - lite koselig
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2023

10/10 - Excelente

Zoran

Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023

10/10 - Excelente

Jose

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great facilities, very helpful staff!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023

8/10 - Boa

Florian

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023

10/10 - Excelente

Hurshil, Dunstable

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property and staff are incredible, I'd highly recommend staying at this venue. The facilities are brilliant and the parking in the garage is super handy if hiring a car. They catered for gluten free and vegetarian and vegan food for breakfast without any problems.
Hospedou-se por 8 diárias em abr. de 2023

2/10 - Terrível

Juergen

Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2022

10/10 - Excelente

Marika

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022