Opções para refeição ao ar livre

Avaliações de ibis Al Rigga

3 out of 5
ibis Al Rigga
Al Rigga Road, Deira, Po Box 186878, Dubai

Avaliações

8,0

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 359 de 1002 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 410 de 1002 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 130 de 1002 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 65 de 1002 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 38 de 1002 avaliações" "

8,4/10

Limpeza

8,2/10

Serviço e funcionários

7,8/10

Comodidades

8,0/10

Condições e instalações da propriedade

7,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Marcia dias nogueira

Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2022
Resposta de Ibis Al Rigga em 8 de out. de 2022
Dear Valued guest,Thank you for choosing to stay at the Ibis Al Rigga during your recent trip to Dubai.I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mohammad Ali ShaikhRooms Division ManagerIbis Al Rigga

8/10 - Boa

walmir

Hospedou-se por 10 diárias em abr. de 2022
Resposta de Ibis Al Rigga em 4 de mai. de 2022
Dear Valued guest, Thank you for choosing to stay at the Ibis Al Rigga during your recent trip to Dubai. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Reda ZERROUK Hotel Manager Ibis Al Rigga

10/10 - Excelente

Fabio

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfeito! Nota 1000!
Padrão Íbis que já conhecemos. Zero problemas. Staff nota 1000 de gentileza! Localização a 30 min do burj Khalifa o que não é muito tempo. Metro muito perto, idem para supermercados. Café da manhã que mais parece um almoço de tantas opções. Tem garrafinha de água grátis no carro q são repostas diariamente. Tudo perfeito!
Hospedou-se por 9 diárias em fev. de 2022
Resposta de Ibis Al Rigga em 14 de mar. de 2022
Dear Valued guest, Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Ibis Al Rigga during your recent trip to Dubai. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Thank you very much for the compliments on our services, we and look forward to hosting you at our Hotel in the near future. Sincerely, Reda ZERROUK Hotel Manager Ibis Al Rigga

10/10 - Excelente

Michel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel novo e limpo ótima localização
Hotel bem novo, bem limpo e silencioso. Atendimento muito bom. Região com bastante shoppings, restaurantes e mercados, muito próximo ao metro.
Hospedou-se por 8 diárias em nov.. de 2021
Resposta de Ibis Al Rigga em 17 de nov. de 2021
Dear Valued guest, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our hotel Ibis Dubai Al Rigga and we are delighted to read that we were able to match your expectations. Thank you very much for the compliments on our services, we and look forward to hosting you at our Hotel in the near future. Sincerely, Ghaith Dalati Hotel Manager Ibis Al Rigga

10/10 - Excelente

Cynthya

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Boa localizacao. E quarto limpo.
Hotel com preço bom. Quarto limpo. Mas no segundo dia nao pedi troca de lençol e quando acordei picada na pele de inseto. Localizacao otima.
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2021
Resposta de Ibis Al Rigga em 6 de ago. de 2021
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dubai Al Rigga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ghaith Dalati Hotel Manager Ibis Al Rigga

10/10 - Excelente

CAROLINA

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom
Hotel bem localizado, vale a pena o custo / benefício
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2021
Resposta de Ibis Al Rigga em 28 de fev. de 2021
Dear Valued guest, Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at Ibis hotel Dubai Al Rigga; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Thank you very much for the compliments on our services, we and look forward to hosting you at our Hotel in the near future. Sincerely, Ghaith Dalati Hotel Manager Ibis Al Rigga

10/10 - Excelente

Vera Conceição

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
FELIZ ESTADIA
Foi ótima a estdia no IBIS AL RIGGA, um excelente atendimento, as acomodações e localização também ótimas.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2019
Resposta de Ibis Al Rigga em 2 de abr. de 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at the Ibis Al Rigga during your recent trip to Dubai. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Amal El Ansari Hotel Manager Ibis Al Rigga

10/10 - Excelente

Cristiane

Foi excelente!
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2018
Resposta de Ibis Al Rigga em 30 de nov. de 2018
Dear Valued guest, Thank you for choosing to stay at the Ibis Al Rigga during your recent trip to Dubai. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Amal El Ansari Hotel Manager Ibis Al Rigga

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Sujo e com mal cheiro!
Foi muito boa a minha estada, contudo, o cheiro de cigarro na recepção é insuportável. Achei também o hotel sujo de uma forma geral. O café da manhã (pago a parte) foi muito bom.
Resposta de Ibis Al Rigga em 29 de mar. de 2018
Dear Valued guest, Thank you for choosing to stay at the Ibis Al Rigga during your recent trip to Dubai. It is indeed a pleasure to hear that overall you had a pleasant stay with us despite your feedback concerning the cleanliness in general; our Executive Housekeeper has been appraised of your comments and training will be given in an effort to avoid reoccurrence of similar situations for the future. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Amal El Ansari Hotel Manager Ibis Al Rigga

8/10 - Boa

Bernardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2018
Resposta de Amal El Ansari em 3 de fev. de 2018
Dear Valued guest, Thank you for choosing to stay at the Ibis Al Rigga during your recent trip to Dubai. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Amal El Ansari Hotel Manager Ibis Al Rigga

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
O hotel não localizou a reserva e cobrou o café da manhã que já estava incluso. Só após várias ligações á recepção do hotel, conseguiram achar a reserva com café.
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2017
Resposta de IBis Al Rigga em 19 de dez. de 2017
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Dubai Al Rigga. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Amal El Ansari Executive Assistant Manager Ibis Al Rigga

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Longe dos pontos turísticos
O hotel é confortável, quarto bem pequeno (padrão ibis), a área comum do hotel me surpreendeu, mais decorada que os Ibis do Brasil. Apesar de ter metro há 1 quadra do hotel, não recomendo este bairro para turistas, longe de todos os pontos turísticos, apenas perto do aeroporto. O bairro é bem movimento.
Resposta de General Manager em 14 de mar. de 2017
Dear Valued guest, Thank you for choosing to stay at the Ibis Al Rigga during your recent trip to Dubai. Our guest observations are paramount to us. We thank you for all your comments and we would like to assure you that anything brought to our notice is treated with care and attention it deserves. In this way, we hope to ameliorate any areas which our guests feel may need improvement. We hope to have a pleasure to welcoming you again in the near future. Sincerely, Reda Zerrouk Executive Assistant Manager Ibis Al Rigga

10/10 - Excelente

Karen

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Melhor Custo-beneficio
Hotel muito bem localizado. Próximo à estação e restaurantes.
Resposta de General Manager em 16 de fev. de 2017
Dear Valued guest, Many thanks for reviewing us! I was happy to see that you had a good stay with us and I am looking forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the not too distant Future. Sincerely, Reda Zerrouk Executive Assistant Manager Ibis Al Rigga

8/10 - Boa

Michael

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Passamos apenas uma noite aguardandop conexão de voo. Quarto comfortavel e acima da medio da rede ibis. Não tivemos tempo para experimenmtar o café da manha ou o restaurante.] Chegamos as 09.00 da manha e a moça na recepção gentilmente arrumou um quarto.
Resposta de General Manager em 16 de fev. de 2017
Dear Valued guest, Thank you for choosing to stay at the Ibis Al Rigga during your recent trip to Dubai. Our guest observations are paramount to us. We thank you for all your comments and we would like to assure you that anything brought to our notice is treated with care and attention it deserves. In this way, we hope to ameliorate any areas which our guests feel may need improvement. We hope to have a pleasure to welcoming you again in the near future. Sincerely, Reda Zerrouk Executive Assistant Manager Ibis Al Rigga

8/10 - Boa

Mark, Brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
localização boa, preço bom, limpeza e comodidade!
hotel fica em uma região muito simpática com mercados, farmácias, restaurantes e comércio muito próximos. Checkin e out muito rápidos. atendentes muito simpáticos. vale a pena!!!

6/10 - Ok

Gabriela , R

Pontos positivos: Limpeza
Hotel para passar uma noite apenas
Hotel básico, sem luxo, perto do aeroporto, ideal para passar uma noite ou para ficar por tempo limitado, conexão de avisi, etc. Quarto super limpo e tamanho ótimo. Ar condicionado barulhento.

8/10 - Boa

Catarina Tazuko Matsumura

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
De fácil acesso, prático e conveniente
Muito boa localização, fácil acesso ao metro e comercio local atende bem as necessidades. Só a roupa de banho deveria ser de melhor qualidade ou ter um tratamento melhor de lavagem

8/10 - Boa

Cristiano, Rio de Janeiro

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Bom custo benefício
O que mais vale a pena nesse hotel é a localização, ele fica muito próximo da estação de metrô o que garante total conforto na hora de se locomover por Dubai. O Ibis é Ibis em qualquer lugar do mundo, mesmo padrão.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

6/10 - Ok

Meuria Regina

Pontos positivos: Limpeza
Ótimo Hotel
Hotel bacana, com um bom quarto, cama confortável. localização perto dos principais pontos. Atendimento da recepão super profissional.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente localização
Hotel próximo ao aeroporto ( de taxi dá menos de EAU 20), próximo à estação de metrô, próximo à supermercados, farmácias, restaurantes, casa de câmbio. Excelente opção para quem quer passar uma noite em Dubai.

6/10 - Ok

Viajante verificado

6/10 - Ok

Felipe, Bahrain

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Conforto do quarto
Cama minuscula e desconfortavel
ótima equipe, todos muito prestativos e atenciosos, porém o quarto deixa muito a desejar. A cama é muito menor do que o padrão internacional usado pelos hotéis da rede, uma parte do colchão ficava saindo o que fazia das noites uma experiencia nada agradável. O ar condicionado do meu quarto não estava funcionando corretamente o que também foi um grande problema nas primeiras noites.

8/10 - Boa

ANDRÉ MAGNO, São Paulo

Pontos positivos: Limpeza
Satisfatório!!
Ótima localização,quartos limpos, academia básica, restaurante com ótima comida, 50 mts do metro!

8/10 - Boa

marcelo, rio de janeiro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Preço e localizaçao
Opitamos pelo Ibis pois queriamos um hotel "barato" e sabiamos que nao teriamos surpresas, pq o padrão ibis já conhecemos. Me surpreedi, pois o Ibis de Dubai era o melhor que já haviamos ficado "padrão Ibis". A localização é muito boa, pertinho do metro, que em Dubai funciona muito bem. Se formos para Dubai outras vezes, iremos ficar no mesmo Hotel. Indico pra todos.

8/10 - Boa

Danielle, Vitória - ES

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente custo X benefício
Muito agradável

6/10 - Ok

Nelson, Brazil

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
No internet in the room
Nice hotel but the fact that there was no internet in the rooms was a downsize. It actually surprised me for being Dubai after all..... not so moder as many say....

10/10 - Excelente

george, laconia

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
bed is soft and comfy. location is very good being in al rigga street-which have a lot of shopping and food options. its also beside caribou coffee shop which is 24 hours open. check in and out were easy. the doorman called us a taxi for the airport. so it was a good short stay.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 16 de mai. de 2024
Dear George,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dubai Al Rigga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We will look forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

8/10 - Boa

Evgeniia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice location next to metro with all the shops and dining around.
Hospedou-se por 13 diárias em abr. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 28 de abr. de 2024
Dear Evgeniia,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dubai Al Rigga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We will look forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

10/10 - Excelente

Tareq

Viagem de negócios, Viagem em grupo, Viagem com animais de estimação
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The location of the hotel is very, very special. It is surrounded by markets and restaurants, Al Ittihad Bus Station, Al Ghurair Mall, and easy use of the metro
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 27 de abr. de 2024
Dear Tareq,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dubai Al Rigga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We will look forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

10/10 - Excelente

Mazahir

Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 25 de abr. de 2024
Dear Mazahir,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dubai Al Rigga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We will look forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

6/10 - Ok

ARISA

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The location and the staff were great. However, the shower drain was not working properly and the room was flooded.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 14 de abr. de 2024
Dear Arisa,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Dubai Al Rigga. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate for sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

8/10 - Boa

Cheikh Ousmane

Hospedou-se por 12 diárias em mar. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 27 de abr. de 2024
Dear Cheikh, Thank you so much for rating us 4/5. We strive to create unique and enjoyable experiences for each one of our guests and we hope that you had an enjoyable stay with us.Look forward to welcoming your again soon!Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

10/10 - Excelente

Maria Olivia

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Great service and good location
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 4 de abr. de 2024
Dear Maria, Thank you for sharing your positive feedback with us. We are thrilled to hear that you enjoyed the great service and found our location convenient. At ibis Dubai Al Rigga, we strive to provide excellent service and a prime location for our guests. Your kind words motivate us to keep up the good work. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Emmanuel UDDINHotel Manager Ibis Al Rigga

10/10 - Excelente

Robin

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Decent property in a good location. I have stayed in 3 different rooms and some were in a bad section of the building with noise or no views. But if you manage to get one on the better section of the building its really good.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 12 de abr. de 2024
Dear Robin,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dubai Al Rigga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We will look forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

8/10 - Boa

Muhammad Hafeez

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 19 de fev. de 2024
Dear Muhammad,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dubai Al Rigga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We will look forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

10/10 - Excelente

ELIAS

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 16 de fev. de 2024
Dear Elias,We are so pleased to hear you were happy with your stay at Ibis Dubai Al Rigga. We strive to create unique experiences for each one of our guests and it is wonderful to know that you enjoyed your time with us. Your feedback is invaluable and we will continue to make improvements where we can.Thank you again for choosing Ibis Dubai Al Rigga.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

6/10 - Ok

Cezmi Bora

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 12 de fev. de 2024
Dear Cezmi,Thank you for very much for ratting us in google, however it appear that you have not been satisficed and you've not awarded us a perfect score. Was there something you feel we could improve upon? We would be very interested to hear where, so kindly ask you to share your detail feedback by email, Hani.ESSMAT@accor.com.Look forward to hearing from you.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

4/10 - Insatisfatória

Orville

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
The staff were nice & professional but unfortunately the room was unsatisfactory. Even for a smoking room the smell of past cigarettes was still too much at times & made it smell as well as look dated. If you're a smoker & want a hotel near the metro station this is good budget option, otherwise look elsewhere.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 10 de fev. de 2024
Dear Orville,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words about our staff's professionalism. We apologize for any inconvenience caused by the smell of past cigarettes in your smoking room. We understand that this affected your overall experience and we will take your feedback into account. Should you choose to stay with us again in the future, please do not hesitate to let us know of any concerns you may have during your stay.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

10/10 - Excelente

Thomas, Dorchester

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
An Ibis is an Ibis. You know what you're going to get. I thought the room at this one was a bit larger than other Ibis hotels. I like the area, it's lively and interesting, also relatively close to the airport. Many 24 hour supermarkets. Al Ghurair Mall is a short walk and has many coffee and eating options. The gym is ok, could be improved with heavier weights.
Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 5 de fev. de 2024
Dear Thomas,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel, ibis Dubai Al Rigga. We are glad to hear that you found the room to be spacious compared to other ibis hotels. Our location in a lively and vibrant area, close to the airport, is indeed convenient for our guests. We appreciate your suggestion regarding the gym and will take it into account for future improvements. Should you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out. Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

6/10 - Ok

Mohamed Hadjiar

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 30 de jan. de 2024
Dear Muhamed,We are so pleased to hear you were happy with your stay at Ibis Dubai Al Rigga. We strive to create unique experiences for each one of our guests and it is wonderful to know that you enjoyed your time with us. Your feedback is invaluable and we will continue to make improvements where we can.Thank you again for choosing Ibis Dubai Al Rigga.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

4/10 - Insatisfatória

Jean Christophe, Dubai

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 30 de jan. de 2024
Dear Jean,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Dubai Al Rigga. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate for sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

8/10 - Boa

Umair

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Standard budget hotel.
Resposta de Ibis Al Rigga em 28 de jan. de 2024
Dear Umair,We are so pleased to hear you were happy with your stay at Ibis Dubai Al Rigga. We strive to create unique experiences for each one of our guests and it is wonderful to know that you enjoyed your time with us. Your feedback is invaluable and we will continue to make improvements where we can.Thank you again for choosing Ibis Dubai Al Rigga.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

10/10 - Excelente

ASGHAR, Brampton

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
I have been staying here since long. I see detoriaration in every aspect. Breakfast too was not as extensive as it used to be. Need to come back to the original standards.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 28 de jan. de 2024
Dear Asghar,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly value our long-term guests like yourself and we apologize for any disappointment you may have experienced during your recent stay. We appreciate your comment regarding the breakfast selection, and we will take this into account as we continually strive to improve our offerings. Please rest assured that we are committed to delivering the high standards that our guests expect. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

10/10 - Excelente

Fanus

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 13 diárias em jan. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 28 de jan. de 2024
Dear Fanus,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dubai Al Rigga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We will look forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

10/10 - Excelente

FARES, BLIDA

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 28 de jan. de 2024
Dear Fares,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dubai Al Rigga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We will look forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

10/10 - Excelente

FARES, BLIDA

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 28 de jan. de 2024
Dear Fares,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dubai Al Rigga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We will look forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

2/10 - Terrível

fode

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Ibis Al Rigga em 9 de jan. de 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Dubai Al Rigga. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate for sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

8/10 - Boa

Kin Kie

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Ibis Al Rigga em 25 de dez. de 2023
Dear Kin,We are so pleased to hear you were happy with your stay at Ibis Dubai Al Rigga. We strive to create unique experiences for each one of our guests and it is wonderful to know that you enjoyed your time with us. Your feedback is invaluable and we will continue to make improvements where we can.Thank you again for choosing Ibis Dubai Al Rigga.Sincerely,Emmanuel UDDINHotel ManagerIbis Al Rigga

6/10 - Ok

Abdoulaye, Bondy

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023