Toboágua

Avaliações de Wyndham Garden Lara

Wyndham Garden Lara
Kemeragzi Mah. Yasar Sobutay Bulvari, No- 331,07112, 332, Antalya, Antalya Region

Avaliações

8,2

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 100 de 250 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 96 de 250 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 30 de 250 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 14 de 250 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 10 de 250 avaliações" "

8,0/10

Limpeza

8,0/10

Serviço e funcionários

8,0/10

Comodidades

8,2/10

Condições e instalações da propriedade

8,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Agradável, perto da praia.
Muito satisfeito. Localização perto da praia, pensão completa com muitas opções no buffet.
Resposta de Firuze TOKGÖZ em 12 de abr. de 2018
Dear Guest, Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. Your feedback is very important for us in order to continiously improve our hotel and service quality. It is nice to hear that you had a good time at our hotel and you could enjoy your stay. We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel. Yours sincerely, Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

10/10 - Excelente

Simon

Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2023
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Simon;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 - Boa

Viola

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 8 diárias em set. de 2023
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Viola;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

4/10 - Insatisfatória

El Maizi

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Aucun personnel ne parle français. J’ai eu une brûlure à l’avant-bras suite à un appareil défectueux à l’hôtel mais aucune prise en charge et difficile de communiquer avec eux..j’ai du tout acheté et me débrouiller tout seul.attention la consultation chez le médecin environ 120 euros.j’ai du appeler mon assurance en France pour qu’il y ai un suivi et l’hôtel n’a pas voulu me fournir une attestation d’incident. Attention à vos affaires dans dans votre chambre, fermé vos valises sous clés et vos papiers et documents dans le coffre.on ma pris mon iPhone, j’ai du allez 3 fois a l’accueil et comme par magie il réapparaît au bout de 3 jours. Je ne recommande vraiment pas.
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de ago. de 2023
Dear El Maizi;I read with much concern about the unpleasant experience that you have encountered during your previous stay with us. It is always disappointing to receive negative feedback I am sorry that certain aspects of your stay were below our usual high standards. We checked our records and found that after you told us that you burned the left hand at the Tost restaurant. The nurse immediately made an ice compress and put an ointment on it. We also have asked you if you desired a doctor. However, you did not want this. The CCTV recordingsI must draw your attention to the fact that the toast machine was definitely not defective! The CCTV records was checked and found that the lady opened the toast lid with her right hand and dropped it on her left arm. However, regarding the other allegations unfortunately, I could not find any records regarding the situation you have described to investigate and respond in detail. Please also note that we strive to provide excellent guest service and accommodation to each of our guests and I am sorry that we have failed you. I hope that you would consider giving us another chance to welcome you at our hotel in the future so that you can fully experience our exceptional service and characteristic hospitality.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 - Excelente

Kalkidan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Lovely staff good and clean hotel
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2023
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 23 de ago. de 2023
Dear Guest;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 - Excelente

Annette

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Die Musik war dauerhaft an und dadurch war es zu laut
Hospedou-se por 7 diárias em mai. de 2023
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Anette;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 - Excelente

Abobke Abdul Hassan

Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2023
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Abobke Abdul;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 - Excelente

Irene

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Sehr gute Preis Leistung
Hospedou-se por 8 diárias em abr. de 2023
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Sehr geehrte Irene,vielen herzlichen Dank für die gute Bewertung auf dieser Seite. Sehr gerne sind wir bei weiteren Aufenthalten wieder für Sie da. Fühlen Sie sich jederzeit herzlich willkommen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 - Boa

Hedieh

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The front desk staff were very friendly and accommodating. We went in late October so the pool water was too cold to swim in. We happened to learn by chance that we can use the amenities at the Ramada across the street (indoor poor) and wish someone had told us at check in.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Hedieh;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 - Excelente

AMADOU

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Personnel super sympathique et accueillant. Grand hotel all inclusive Sympa pour la famille ou le solo Je recommande
Hospedou-se por 7 diárias em out. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Cher invité;J'apprécie grandement votre incroyable critique! C'est un plaisir de savoir que vous avez pleinement apprécié vos récentes vacances avec nous, et j'espère sincèrement vous revoir à l'avenir.Meilleures salutations,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 - Boa

YUVAL

Viagem em grupo, Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
all good😍😍
Hospedou-se por 7 diárias em jul. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 2 de ago. de 2022
Dear Yuval; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Liran

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Grat stuff,a lot of tasty food,very clean,kids activities. You dont need to get out from the hotel. Super super good loction. It was a very good family viction. Tnx!
Hospedou-se por 7 diárias em jul. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 2 de ago. de 2022
Dear Liran; I greatly appreciate your amazing review! It's a pleasure to know you thoroughly enjoyed your recent holiday with us, and I sincerely hope to see you again in the future. Kindest regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Nazim

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
All inclusive with lots of choice and quality. All halal. Mosque only 10-15 mins walk away!
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 27 de jul. de 2022
Dear Nazim; I greatly appreciate your amazing review! It's a pleasure to know you thoroughly enjoyed your recent holiday with us, and I sincerely hope to see you again in the future. Kind regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Elif

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Das hotel war sehr schön genau so wıe das essen und dıe essensauswahl war sehr groß das personal war auch sehr freundlıch und das hotel war allgemeın sehr sauber
Hospedou-se por 10 diárias em jul. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 22 de jul. de 2022
Sehr geehrte Elif, für Ihre sehr gute Bewertung und die Mühe möchten wir uns herzlich bedanken. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

manmeet

Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Manmeeet;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 - Excelente

SHAMAINE

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 6 diárias em jun. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Shamaine;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

2/10 - Terrível

Oman

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The riom was dirty,rhe food wasn't delicious vad customer service
Hospedou-se por 7 diárias em jun. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 22 de jul. de 2022
Dear Guest, Thank you so much for staying with us and for your time. All feedbacks are so important for us and we always care our guests' opinions. We thank you again for the points and hope to see you back here in our house as soon as possible. Sincerely. Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

ramiz

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
the environment shows was great, pool games, the staff are very respectful, lots of food options, nothing to complain about it
Hospedou-se por 8 diárias em jun. de 2022
Resposta de Wyndham Garden Lara em 13 de jul. de 2022
Dear Ramiz Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

10/10 - Excelente

Pantea

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 7 diárias em jun. de 2022
Resposta de Wyndham Garden Lara em 13 de jul. de 2022
Dear Pantea, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

8/10 - Boa

Ariel

Viagem em grupo, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice hotel, excellent for families with children
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2022
Resposta de Wyndham Garden Lara em 13 de jul. de 2022
Dear Ariel, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

10/10 - Excelente

Yasmine

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 11 diárias em mai. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Yasmine;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 - Boa

Peggy

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It's clean and staff are very friendly and welcoming. I enjoy my stay at this property and will go back again.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Peggy;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

2/10 - Terrível

salam

Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Salam;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 - Excelente

Mohammad

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beste Erlebnis, freundliches Personal, sehr leckeres Essen, Menü Vielfalt ca. 40 wechselhafte verschiedene Menüauswahl. Immer wieder gern.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Sehr geehrter Mohammad, vielen herzlichen Dank für die gute Bewertung auf dieser Seite. Sehr gerne sind wir bei weiteren Aufenthalten wieder für Sie da. Fühlen Sie sich jederzeit herzlich willkommen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 - Excelente

Abed elrahman

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Abed;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 - Excelente

Eddie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Grymt bra hotell maten helt suverän trevlig personal rent fräscht men ett lite minus för ganska hårda sängar o stenhårda kuddar !!
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Eddie;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 - Excelente

Bradley

Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Bradley;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 - Boa

OSAMA

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
الموقع ممتاز والسعر مقابل الخدمات رائع
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2022
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Dear Osama;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 - Excelente

Meryem

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
alles was goed
Hospedou-se por 8 diárias em out. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 22 de nov. de 2021
Beste Meryem, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

6/10 - Ok

Hisham

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
1st time in Antalya, the experience was okay. The room sizes were good, children's entertainment was good my daughter loved it. The staff were lovely and always helped. Breakfast and lunch were decent but dinner was not good at all, on my last day I had a few kebabs and I was throwing up all night. Lara needs to change their menu the food is the same every day. The swimming pool water was really cold.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 5 de nov. de 2021
Dear Hisham; I read with much concern about the unpleasant experience that you have encountered during your previous stay with us. It is always disappointing to receive negative feedback I am sorry that certain aspects of your stay were below our usual high standards. Unfortunately, I could not find any records regarding the situation you have described to investigate and respond in detail. It would have been more helpful for us, as well as for you, if you had informed us of your dissatisfaction and wishes, so that we can rectify them immediately and spend a carefree holiday. Nevertheless, you can be assured that your advice will be taken very seriously, because we see ourselves as hosts from the bottom of our hearts and it is our highest concern to our guests.Your suggestion has been forwarded to the relevant departments and we hope that you can satisfy your next visit. I hope that you would consider giving us another chance to welcome you at our hotel in the future so that you can fully experience our exceptional service and characteristic hospitality. Best Regards, Lara Family Club

8/10 - Boa

Richard

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Good hotel and good value
Good all inclusive hotel with decent food and facilities. Not the best time of year and not very busy due to covid so not all facilities were open.
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2021
Resposta de Lara Family Club em 5 de nov. de 2021
Dear Richard Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

6/10 - Ok

El-Hadi

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2021
Resposta de Lara Family Club em 5 de nov. de 2021
Thank you so much for taking your time to leave a review. It is really important for us to hear your experience and impressions. That's the only way how we can improve our service every day a little bit more. Hope to see your again. Kind regards,

10/10 - Excelente

Martial

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Accueil très bon , bien sur il faut aussi communiquer un minimum avec le personnel et ne pas les considérer comme des serviteurs, si vous les respectez ils sont charmants. Les repas sont très variés, pour un Français, le vin est bas de gamme... Comme l'alcool servi en général. Le soir si on est exposé côté scène, c'est mal insonorisé. Beaucoup d'enfants.... Je ne m'attendais pas à ce qu'il y ait autant d'enfants... A côté il y a l'hôtel Ramada dans lequel vous pouvez vous détendre également. La plage est top. Le sable est fin.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 5 de nov. de 2021
Cher Martinal; Merci beaucoup de rester avec nous et pour votre temps. Tous les commentaires sont si importants pour nous et nous nous soucions toujours de l'opinion de nos clients.Nous vous remercions encore pour les points et espérons vous revoir ici dans notre maison dès que possible. Meilleures salutations, Lara Family Club

8/10 - Boa

Mahmoud hamdan

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 30 de out. de 2021
Dear Mahmoud Hamdan; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Marcus

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Bra mat välstädade rum och bra service. Minus för att barnområdet låg i skugga hela dagen och långt från alla bekvämligheter men annars så var vi nöjda.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 29 de out. de 2021
Cher invité; Merci beaucoup d'avoir pris le temps de laisser un avis. Il est vraiment important pour nous d'entendre votre expérience et vos impressions. C'est la seule façon d'améliorer un peu plus notre service chaque jour. J'espère vous revoir. Meilleures salutations, Lara Family Club

8/10 - Boa

Abed elrahman

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2021
Resposta de Lara Family Club em 27 de out. de 2021
Dear Abed, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards,

8/10 - Boa

Ljubomir

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Bolji nego sto sam ocekivao
Hotel je bolji nego što smo očekivali. Ima dobar odnos kvaliteta i cene. Hrana je odlična i bolja nego u dosta skupljim hotelima. Sobe nisu loše. Jedina mana je udaljenost od plaže, loš ambijemt na plaži i što se nalazi u njivama.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2021
Resposta de Lara Family Club em 27 de out. de 2021
Dear Ljubmir, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards,

4/10 - Insatisfatória

Abed elrahman

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2021
Resposta de Lara Family Club em 23 de out. de 2021
Dear Abed, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Lara Family Club. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Here at Lara Family Club, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Best Regards, Lara Family Club

10/10 - Excelente

Peter Armin

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Alles Freundlich und gut
Hospedou-se por 8 diárias em out. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 18 de out. de 2021
Sehr geehrter Peter, für Ihre sehr gute Bewertung und die Mühe möchten wir uns herzlich bedanken. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Peter, Istanbul

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great for families
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 12 de out. de 2021
Dear Peter; Thank you for your glowing review! I'm pleased to hear that you fully enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again to our sunny Ramada Resort Lara! Kind regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Emrah

Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2021
Resposta de Lara Family Club em 8 de out. de 2021
Sayın Emrah Bey; Tatilinizin ardından otelimiz hakkındaki deneyim ve güzel görüşlerinizi paylaşmaya ayırdığınız değerli vaktiniz için çok teşekkür ederiz. Tesisimiz ve hizmetlerinden memnun kaldığınızı belirten övgü dolu sözleriniz bizleri çok mutlu etmiş, ekibimiz için büyük motivasyon kaynağı olmuştur. Sizleri tekrar otelimizde ağırlamayı kalpten ümit eder, sevdiklerinizle sağlıklı ve huzurlu günler dileriz. Saygılarımızla,

10/10 - Excelente

Alina

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 25 de set. de 2021
Dear Alina; Thank you for your glowing review! I'm pleased to hear that you fully enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again to our sunny Family Club soon! Kind regards,

8/10 - Boa

SEYED KHASHAYAR

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 16 de set. de 2021
Dear Seyed KHASHAYAR; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Lara Family Club

8/10 - Boa

Yasar

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 7 de set. de 2021
Dear Yasar; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Lara Family Club

10/10 - Excelente

Daniela

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Zimmer bisschen klein. Aber Dusche super. Sehr nettes Personal. Vor allem Volkan und Ufuk
Hospedou-se por 10 diárias em ago. de 2021
Resposta de Lara Family Club em 13 de set. de 2021
Wir danken Ihnen für Ihre Interresse an unser Lara Family Club Hotel. Es freut uns dass Ihr einen gemütlichen Unterkunft erlebt habt. Hoffentlich sehen wir uns in kurzer Zeit wieder. Es würde uns sehr freuen Sie in unserem Hotel wieder zu sehen. Liebe Grüße

8/10 - Boa

ZIDEn

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Après une après après midi à la piscine mes trois enfants ont eu des vomissements, et de la fièvre , le lendemain je m'aperçois que les autres enfants qui avait nagé la bas étaient aussi malade .. Le seul hic Tout le reste Nikel
Hospedou-se por 9 diárias em ago. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 3 de set. de 2021
Cher invité; Merci beaucoup de rester avec nous et pour votre temps. Tous les commentaires sont si importants pour nous et nous nous soucions toujours de l'opinion de nos clients. Nous vous remercions encore pour vos opinions et espérons vous revoir bientôt dans notre maison dès que possible. Meilleures salutations, Lara Family Club

10/10 - Excelente

Cigdem

Hospedou-se por 8 diárias em ago. de 2021
Resposta de Asiye GÖK Guest Relations Manager em 29 de nov. de 2023
Sayın Çiğdem Hanım;Tesisimiz hakkında yapmış olduğunuz 5* puanlamanız için çok teşekkür ederiz. Sizleri tekrar aramızda görebilmeyi diler, saygılarımızı sunarız.Asiye GÖKMisafir İlişkileri Müdürü

10/10 - Excelente

Balal

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Oppholdet var fantastisk :)
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 3 de set. de 2021
Kjære gjest Balal, Vi vil takke deg veldig mye for din veldig gode vurdering og innsatsen. Vi gleder oss til å se deg snart igjen. Med vennlig hilsen, Lara Family Club

2/10 - Terrível

Zuhal

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Not clean at all and food was awful
Hospedou-se por 7 diárias em ago. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 30 de ago. de 2021
Dear Zuhal; Thank you for taking the time to tell us about your experience at Lara Family Club. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Here at Lara Family Club, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Best Regards, Lara Family Club

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Sejour agréable a lara family club, l'hotel est propre, le personnel accueillant, le buffet est genereux avec beaucoup de choix pour les adultes et les enfants. La piscine , la plage les animations..toute est génial.
Hospedou-se por 8 diárias em ago. de 2021
Resposta de Asiye GÖK, Guest Relations Manager em 30 de ago. de 2021
Dear Silhem; Thank you for your glowing review! I'm pleased to hear that you fully enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again to our sunny Family Club soon! Kindest regards, Lara Family Club