No 168 Taidong Road, Siming District, Xiamen, Fujian
Avaliações
9,0
Maravilhosa
Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 32 de 52 avaliações" "
10 - Excelente
32
Nota 8 - Boa. 15 de 52 avaliações" "
8 - Boa
15
Nota 6 - Ok. 2 de 52 avaliações" "
6 - Ok
2
Nota 4 - Insatisfatória. 2 de 52 avaliações" "
4 - Insatisfatória
2
Nota 2 - Terrível. 1 de 52 avaliações" "
2 - Terrível
1
9,4/10
Limpeza
8,6/10
Serviço e funcionários
9,0/10
Comodidades
9,2/10
Condições e instalações da propriedade
9,6/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
10/10 - Excelente
Maxwell
Viagem de negócios
23 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
位置不错,离机场很近,海景很漂亮,下次再来
Chengke
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2021
2/10 - Terrível
Viajante verificado
23 de mar. de 2020
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Viajante verificado
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2020
Resposta de Shangri-La Hotel, Xiamen em 24 de mar. de 2020
Dear guest,
Thank you for choosing to stay with us at Shangri-La, Xiamen.
It is with great regret to hear that your experience with us has been less than memorable. On behalf of the hotel, please accept my sincere apologies for the unpleasantness caused. We value your feedback and have taken the necessary measures to improve our service and production. We hope you will give us another chance to impress you. Thank you once again for choosing to stay with us. Have a pleasant day ahead.
Yours sincerely,
Shangri-La Hotel, Xiamen
8/10 - Boa
Paul
Viagem de negócios
27 de jan. de 2020
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Paul
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2020
Resposta de Shangri-La Hotel, Xiamen em 31 de jan. de 2020
Dear Paul, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
10/10 - Excelente
Viajante verificado
6 de jan. de 2020
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nice hotel, new, clean and comfortable
A pretty new hotel in Xiamen, near the seaside. There is an amusement part (water park) nearby.Recommend rooms with seaview.
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019
Resposta de Lizzy em 30 de dez. de 2019
Dear Guest, thank you for choosing Shangri-la Xiamen . It is happy to hear that you like the location and the view of our hotel. Looking forward to see you again.
10/10 - Excelente
Low
Viagem de negócios
27 de nov. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Low
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2019
Resposta de Lizzy em 30 de dez. de 2019
Dear Low, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
10/10 - Excelente
bohyung
Viagem com a família
25 de nov. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
bohyung
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2019
Resposta de Lizzy em 30 de dez. de 2019
Dear Bohyung, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
10/10 - Excelente
Viajante verificado
Viagem em grupo
11 de nov. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
コスパ最高。厦門に泊まるならここだと思います。
Viajante verificado
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2019
Resposta de Lizzy em 30 de dez. de 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,
10/10 - Excelente
CHIHKAI
14 de out. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
CHIHKAI
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2019
Resposta de Shangri-La Hotel, Xiamen em 7 de nov. de 2019
Dear CHIHKAI, Thank you for choosing Shangri-La,Xiamen. we are so delight to provide you with a comfortable stay. Thank you and look forward to see you again.
Dear guests, first of all, we would like to send you the most sincere apology and thank you for giving us feedback on your stay experience. For all the problems you feedback, the hotel will actively take improvement measures to strengthen the staff service awareness training and management, so as to create a more beautiful and memorable check-in experience for guests, I believe that your next check-in will be improved. We look forward to your coming to xiamen again and choosing to stay in shangri-la, so that we can warmly welcome you and provide you with a more comfortable and pleasant stay experience. Shangri-la hotel, Xiamen
10/10 - Excelente
Kasy, 香港
Viagem de negócios, Viagem com a família
24 de set. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It’s brand new, clean and hotel staff are friendly and helpful.
Viajante verificado
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2019
Resposta de Shangri- La, Xiamen em 19 de set. de 2019
Dear friend, thank you for choosing Shangri-la,Xiamen, I'm so happy that you love our hotel and look forward to see you next time.
8/10 - Boa
Tomas
24 de ago. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Tomas
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2019
Resposta de Shangri- La, Xiamen em 20 de set. de 2019
Dear Tomas, thank you for your comments on the hotel. Although we are committed to providing a good accommodation experience for our customers, it is clear that our service is still lacking and cannot satisfy you. If you are willing to give us a chance to win back your trust, I can assure you that we will do our best to make you the best hotel experience. We are looking forward to see you again, so that we can warmly welcome you at your next stay and provide you with a more comfortable and enjoyable stay.
8/10 - Boa
CHUEN SUM
7 de jul. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Improve food quality
CHUEN SUM
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2019
Resposta de Sophie su em 27 de jul. de 2019
Dear guest,
Greeting from Shangri-La Hotel, Xiamen.
Thank you for choosing Shangri-La, in the meantime, we are deeply sorry about we could not offer you a satisfying experience here.
We would like to extend our most sincere apologies. For the questions you mentioned, our hotel will actively take improvement measures to solve it. I believe it would not happen again when you come back next time. Thank you for your understanding. We are looking forward to see you again, so that we can warmly welcome you at your next stay and provide you with a more comfortable and enjoyable stay.
Shangri-La Hotel, Xiamen
10/10 - Excelente
Viajante verificado
24 de mai. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2019
8/10 - Boa
thomas
13 de mai. de 2019
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
enjoyable stay, breakfast was good but could be better
thomas
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2019
Resposta de Shangri- La, Xiamen em 15 de mai. de 2019
Dear Thomas, thank you for choosing Shangri-La,Xiamen. we are so delight to provide you with a comfortable stay. Regarding to the breakfast you mentioned, we certainly should make it more better. we are looking forward to hear from your comments when you come back next time. Here is my most sincere greetings.
8/10 - Boa
jiahua
13 de mai. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
jiahua
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2019
10/10 - Excelente
Viajante verificado
3 de mai. de 2019
Viajante verificado
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2019
8/10 - Boa
Paul
1 de mai. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Paul
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2019
10/10 - Excelente
Tina
29 de abr. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Best service and amazing buffet
The staff went over the top to make sure our stay was enjoyable. The restaurant was amazing with superb food.
Tina
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2019
8/10 - Boa
sheila
20 de mar. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel is nice.. good beds, good wifi, great breakfast... but not much in the area to walk to. The upgrade to the Horizon Club Lounge was CRAZY expensive. Check in was not easy as Front Desk Attendant did not speak good English.
sheila
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2019
Resposta de Milkie em 24 de abr. de 2019
Dear Sheila,thank you for choosing Shangri-la Xiamen . For you mentioned that we do not have much area to walk to, we already suggest our concierge colleagues to planning and as for the staff’s English, we shall keep training on this, thank you and looking forward to see you again.
8/10 - Boa
Viajante verificado
25 de fev. de 2019
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2019
Resposta de Milkie em 24 de abr. de 2019
Dear, thank you for choosing Shangri-la Xiamen, looking for your next coming.
8/10 - Boa
Chen Huang
22 de fev. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Shangri La Xiamen
Great view to the sea. Nice restaurants, have tried both.
Viajante verificado
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2019
Resposta de Milkie em 24 de abr. de 2019
Dear friend, it is happy to hear that you liked our room view and restaurants. We also own a huge Fitness club and a fantastic kids club, hope you've already had some fine, looking forward to your next coming.
10/10 - Excelente
Ulf
4 de jan. de 2019
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ett hotell med många plus .
Ett underbart hotel som har allt man behöver. Bra service , bra frukost , bra gym, trevlig personal . Blev en perfekt födelsedag med stöd av deras service personal som ordnade special dekoration .
Ulf
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2018
Resposta de Milkie em 24 de abr. de 2019
Dear Ulf, Happy Birthday! Thank you for choosing Shangri-la,xiamen, hoping to see you next year!
10/10 - Excelente
CAROLYN
28 de dez. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Thumbs up!
The hotel was beautiful and clean! Really enjoyed the stay it made me feel like royalty! Highly recommended :)
CAROLYN
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2018
Resposta de Milkie em 24 de abr. de 2019
Dear Carolyn, thank you for choosing Shangri-la,Xiamen, and looking forward tosee you again.
8/10 - Boa
Viajante verificado
25 de dez. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Viajante verificado
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2018
10/10 - Excelente
Viajante verificado
Viagem de negócios
19 de dez. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The best GYM and pool I have seen in along time.
Great restaurant for breakfast!
Viajante verificado
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2018
Resposta de Milkie em 24 de abr. de 2019
Dear friend, thank you for choosing Shangri-la,xiamen. It is happy to know that you like our GYM & restaurant, looking forward to see you again.
10/10 - Excelente
K., hongkong
16 de dez. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2018
8/10 - Boa
Man Yuen
17 de out. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Good
Good
Man Yuen
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2018
Resposta de Milkie em 24 de abr. de 2019
Dear Man Yuen, thank you for choosing Shangri-la,Xiamen, and looking forward to see you again
10/10 - Excelente
Alison
11 de out. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great location and friendly staff
Fantastic location to company HQs, Very friendly staff and new ocean view
Alison
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2018
Resposta de Milkie em 24 de abr. de 2019
Dear Alison, thank you for choosing Shangri-la Xiamen . It is happy to hear that you like the location and the view of our hotel. Looking forward to see you again.
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Very nice hotel, brand new, great service, nice view on sea and beach, not cheap and only nothing around
bertrand
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2018
Resposta de Tiffany Yu em 13 de ago. de 2018
Dear Guest,
Warmest greeting from Shangri-la hotel Xiamen.
Thank you for choosing us as a home to stay in Xiamen. We're very glad to know that you had a very nice stay with us. Thank you for your great comments for our service and the nice view. We will share with all team members, I think they will be very happy to receive your kindly appreciation.
Regarding the location of our hotel, there are 2 malls with various of choices of restaurants near us by car in 10 minutes. Next time you might like to explore more about our surroundings.
Once again, thank you very much for your great comments. And we're looking forward to welcome you back soon.
10/10 - Excelente
Ta Chun, 台北
7 de ago. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bra hotel
Fantastiskt hotel men lite långt från centrum. Kommer bo där igen.
Per
10/10 - Excelente
Viajante verificado
27 de mar. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Good new hotel in quiet location.
Spanking new hotel in a quiet location. Everything is brand new and very clean. Even all the staff of the hotel seems to be new to their job. Luxurious and comfortable modern room. Good restaurants and gym facilities in the hotel.