Vista da propriedade

Avaliações de Hilton Grand Vacations Club Blue Mountain Canada

3 out of 5
Hilton Grand Vacations Club Blue Mountain Canada
277 Jozo Weider Blvd, The Blue Mountains, ON

Avaliações

9,4

Extraordinária

Nota 10 - Excelente. 724 de 1001 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 202 de 1001 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 45 de 1001 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 17 de 1001 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 13 de 1001 avaliações" "

9,6/10

Limpeza

9,4/10

Serviço e funcionários

9,2/10

Comodidades

9,4/10

Condições e instalações da propriedade

9,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Sebastiao

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2019

8/10 - Boa

Nilceia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Lugar lindo e confortável
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2019

10/10 - Excelente

Felipe

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito Bom
Adorei o hotel, as recepcionistas foram muito simpáticas e adoráveis. A construção do hotel é distinta e harmoniosa, é realmente muito linda a região.

10/10 - Excelente

Casey

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very quiet, well kept and close to the villages
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Joni

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Wonderful room
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

8/10 - Boa

Mariann

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Kris

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Rielly

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Property was very close (10 min walk) to the village in blue mountain. Kitchen and fridge were perfect for a quick breakfast. Place was clean. We can’t wait to go back
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

8/10 - Boa

Kasra

Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

sally

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good location to blue mountain In the winter too cold to use hot tube Overall very happy with our experience Come again in the summer
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Kleopatra

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
The mountain view from the room was incredible!! Very spacious and cozy .
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Jason

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved our stay here! Close to everything and the staff was super friendly!
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024

4/10 - Insatisfatória

richard

Check in was ar 4pm check out 10am .too short
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Front Office Manager - Blue Mountain property em 16 de fev. de 2024
Good afternoon, Richard: Thank you for your time in responding to the survey. We understand the anticipation when arriving that our guests are looking forward to checking in so that they may relax and enjoy their time at the resort no matter how long you have booked for. However, our standard check in time for our resort has always been 4:00pm and we do our best if the room is ready to check in our guests as soon as possible. Please note that we have in place a couple of options if you arrive early to use for your convenience and comfort while waiting. *We have available a Day Use key so that you may access the Lodge or Boat House lounge areas until your room is ready. *Also, there is our text messaging platform where you can give your mobile number and thereby the front desk can text you when your room is ready. Also, as per Hilton guidelines,10:00am is the standard time noted for departures as outlined in Expedia's booking process. We look forward to welcoming you and your loved ones again soon to Blue Mountain, a Hilton Grand Vacations Club. Happy Family Day weekend.

6/10 - Ok

Amy

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Customer service at the front desk was disappointing. Given the price point of almost 400 a night, some accommodation or understanding that a family with young kids needed slightly more time (less than 30mins) before checkout at 10am is reasonable. Given the number of rooms that needed cleaning the resulting extra 15mins definitely would not have impacted their operations. I guess in this instance it would have been easier to ask forgiveness than permission.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Front Office Manager - Blue Mountain property em 14 de fev. de 2024
Thank you so much for taking the time to complete our survey. We appreciate that you chose Blue Mountain Hilton Grand Vacations Club for your recent accommodation. In receiving your comments about being disappointed by not getting a late check-out, as per Hilton guidelines, 10:00am is the standard time noted for departures as outlined in Expedia's booking process and also this information is printed on all documents posted on property. We understand that you called to see if a later time could be accommodated and it was explained to you that depending on the occupancy of the resort, our Front Desk has to assess if late check outs are possible. We are aware that you were extended additional time and that our team understood your concerns.In response to your comment about the staff, we understand that our guests' perception of how they are treated is most important to us. Our Front Desk Manager will take the time to thoroughly review your experience with the team and to reflect on how this affected your stay. Our goal is to provide that essential warm welcome and even under difficult situations, reflect concern and consideration so that you feel your needs are being cared for and shown by our staff.Please keep in mind that we do have available a Day Use pass for all members and guests who would like to spend more time on the resort once they have checked-out. This key pass grants access to the amenities such as the hot tubs, guests lounge areas in the Boathouse and the Great Room of the Lodge with the main fireplace. Wi-Fi is accessible to still enjoy while on property.Amy, we certainly look forward to welcoming you back soon to our Resort.

10/10 - Excelente

Christopher

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Lovely room! The hotel was less than 10 min to alot places we were visiting as well.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Check out time too early!
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de General Manager em 11 de fev. de 2024
Good afternoon Ahmet,We appreciate that you chose Blue Mountain Hilton Grand Vacations Club for your accommodations on Feb 8-9,2024. In receiving your comments about being disappointed by not given a late check out, as per Hilton guidelines 10:00am is the standard time noted for departures as outlined in Expedia's booking process. I understand that you called to see if a later time could be accommodated and that we were unable to do this. Depending on the occupancy of the resort, the front desk has to assess if late check outs are possible.What we do have available for guests who would like to spend more time on the resort is called Day Use where our guests are given a key to the amenities and can use these to access the hot tubs, Boat House (guests lounge area) and Lodge great room with the main fireplace. Wi Fi is accessible to still enjoy the resort for the day. If this could be of any help to extend the time spent here, please note this is available to you. We hope that we will see you return and make Blue Mountain once again your choice of accommodation. Kind Regards,Denise Cooke-BrennanGeneral Manager

8/10 - Boa

Theresa

Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Brian

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

8/10 - Boa

Jason

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
They did not have sugar for coffee. Other than that it was a nice place to stay and amenities were were top notch.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024

6/10 - Ok

Christopher

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
It’s an older property. Issues with a 10 am check out (early) and parking close to the room is a challenge! Otherwise friendly staff.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Stephens

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Dean

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

Mahtab

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Comodidades
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

8/10 - Boa

Nour

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The staff were welcoming and amazing. loved the vintage vibe in the room and property. Room was warm and well equipped with most things you don’t see in a normal inn.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023

8/10 - Boa

Michael

Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice room.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023

10/10 - Excelente

Rebecca

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It was absolutely wonderful!! Thank you!
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023

4/10 - Insatisfatória

Kristina

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Disappointed
Hilton hotels are my hotel of choice (even though they sometimes can be on the pricier side) because I feel as though they are consistently better than other hotel chains in terms of hotel quality, cleanliness and customer service. Unfortunately, this stay was disappointing for me. Although the hotel was beautiful and the room was clean, the customer service was definitely not what I have come to expect from Hiltons. During our 2-night stay, I asked the concierge for one extra pouch of coffee and a couple of creamers and offered to pick these up at the front desk to make it more convenient for them. Keep in mind that we were staying for 2 nights and were only provided with one pouch of coffee in the room (which we used on our first morning). This hotel does not offer room cleaning services during your stay (where these supplies are replenished) or a coffee station in the main lobby, so I don't think that this was an exorbitant request, especially considering I paid over $600 for this stay. The concierge flat out said no and advised me that the hotel does not provide additional coffee ("just the first cup is on the hotel"). I was incredibly shocked by this response - especially considering that this is a Hilton. Even a Motel 6 would provide additional coffee if requested. Very disappointing.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023

10/10 - Excelente

Jason

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
From the start the staff was kind and helpful, the property was well kept and had everything you needed. It really had a relaxing homey feel. I would definitely recommend this property.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023

8/10 - Boa

Robert

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023

10/10 - Excelente

Devon

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
We have stayed at this property many times. We are never disappointed
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

Corinne, ALMONTE

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Awesome boathouse with well equiped gym and jacuzzy. Very freindly staff, extremly confortable studio with fireplace and really large balconies and superbe view over the pond !
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023

10/10 - Excelente

Justine

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

Scott

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It was wonderful
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

andy

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very nice setting
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023

8/10 - Boa

Khachik E

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Comodidades
No restaurant on the property??? That was a little bit of a let down
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

8/10 - Boa

Ian

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Blue in Blue Mountains
I check in went very smoothly. Unfortunately my wife came down with a cold the first night we were there. By the second night I also came down with a cold. So, our 3 night booking health wise was a disaster (I know this shouldn't reflect on our stay) The only other thing I would like to mention is that our check out was not memorable. The person who checked us out was not very cordial. Did not ask how our stay was. Maybe he thrown off by the fact we were wearing masks.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023

10/10 - Excelente

Ashley

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location, so close without the noise of the village. Enjoyed seperate adult and family pools. Will definitely stay here again!
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023

6/10 - Ok

Darrell, Willow Beach

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The bed in our room needs to be replaced. It sagged terribly in the middle and we had very poor sleep for two nights. New firmer pillows are also a must.
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de Guest Services em 23 de out. de 2023
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you had issues with sleep during your stay. We want you to know this is not the type of experience we aim for our guests to have during their visit with us. We have passed your comments on to the appropriate leadership team for further follow up and correction. We hope you will give us the chance to make it up to you in the future should your travels bring you back to The Blue Mountains.

6/10 - Ok

Dylan

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
No smoking on whole property was inconvenient, paid 450$ a night for a large balcony, cannot enjoy a smoke at end of day. Would go somewhere in village rather when I go back.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Guest Services em 23 de out. de 2023
Thank you for your review. We are sorry your stay did not exceed your expectations. We hope for a future opportunity to provide an improved experience.

8/10 - Boa

Viorel

Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023

6/10 - Ok

Susan

Viagem a dois
The location is perfect. The buildings are attractive looking and having a pool and hot tub is nice. Our room upon arrival was lacking in cleanliness due to a black ring around the toilet, empty moisturizing container and some coffee left in the carafe. After reaching out twice the moisturizer was replenished.
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Denise Cooke-Brennan General Manager em 5 de out. de 2023
Good afternoon Susan,Our apologies for the cleanliness issues that you found upon arrival. In response to the issues in your room, thank you for letting us know about this service standard. It is disappointing to hear that the room's cleanliness was missed along with the other items mentioned and have since reported this to the housekeeping manager to relay to their team. Our apologies for these misses. We certainly appreciate when our guests draw our attention about any type of service standard that were missed, as we want to deal with it promptly. As you can imagine, we don’t want to have our guests feel that no assistance was provided if we did not have firsthand knowledge. Your feedback is important to us so that we can continue to improve and keep our standards consistent. We look forward to having you stay with us again, and if there is anything prior to arrival we can assist with, please let us know. Kind Regards,Blue Mountain Concierge

6/10 - Ok

Philip

Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023

10/10 - Excelente

Patrick

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Lovely stay
This location was beautiful, much more than your average hotel room. The room was spacious with a beautiful kitchenette and gas fireplace. The on-site amenities were also well maintained. Great location across from Blue Mountain. Would definitely book again.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023

8/10 - Boa

Chandara

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It’s a safe and quiet property. Easy parking and walkable to the blue mountain village.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023

10/10 - Excelente

julie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023

10/10 - Excelente

Christopher

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great spacious suite with all the amenities - we had the king suite upper level and was perfect. Large deck balcony with hammock and Muskoka chairs, full kitchen, gas fireplace in living room and two full bathrooms with showers plus a large tub. Easy and quick 5 min walk to the Village. 👌👌
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023

8/10 - Boa

Brett

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very clean, friendly staff and walkable to a variety of dining options and activities.
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Diane

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Liran

Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Lauren

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023