Saguão

Avaliações de Motel 6 Camp Springs, DC - South Camp Springs

2 out of 5
Motel 6 Camp Springs, DC - South Camp Springs
5701 Allentown Rd, Suitland, MD

Avaliações

5,0
Nota 10 - Excelente. 110 de 843 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 106 de 843 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 158 de 843 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 126 de 843 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 343 de 843 avaliações" "

4,8/10

Limpeza

5,6/10

Serviço e funcionários

4,6/10

Comodidades

4,8/10

Condições e instalações da propriedade

5,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

6/10 - Ok

DeVell

T did not like the fact that they did not clean the room
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024

2/10 - Terrível

Chris

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
At checkin the girl behind the bulletproof glass was rude and made it clear i was interrupting her chicken dinner. The "lobby" was dirty and smelled of pot! The room was basic at best, no microwave, no refrigerator, no charging outlets. The TV randomly turns off and restarts. The mattress was in no way attached to the bedframe and would slide all over. The sheets had burn holes and stains. Outside: noisy! Some stupid kid was bouncing a basketball back and forth by my room for hours. In the parking lot some guy was repairing his car, like serious repairs! Leaving early as I'm never going to sleep here!!!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 14 de mai. de 2024
Hi Chris, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

4/10 - Insatisfatória

Armando

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 9 de mai. de 2024
Hi Armando, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 - Ok

Nate

Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades
Not okay
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 2 de mai. de 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Nonso

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Rooms Stinks. I Mistakenly Booked A Smoking Room. I'm Highly Allergic To Odors and Asked for A Non Smoking Room The Receptionist Refused. I Was Given Another Room Which Stunk More than the First Room. My Nose Was Stuffed Up Within 3mins of Being in the room My Eyes Watering. I was Sick Sick. I Went Back to the Receptionist and Was Told Nothing Can Be Done. Highly Unsatisfied!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 2 de mai. de 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Jean Merlyn

The bed no clean is very bad , i pay my money for sleep , I’m not free, I leave the rooms now I need my money back, the room is very bad.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 23 de abr. de 2024
Hi Jean Merlyn,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith#Team6

2/10 - Terrível

Lakia

Viagem de negócios, Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
The fact that the cops were there all weekend for various reasons.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 23 de abr. de 2024
Hi Lakia,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 - Terrível

Lesley

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 25 de abr. de 2024
Hi Lesley,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 - Excelente

Gina

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
I love everything about it.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 17 de abr. de 2024
Hi Gina, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 - Terrível

Danesha

Viagem a dois
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The hotel room was dirty holes in the bed bathroom door at the bottom mess up it smell like all cigarettes I understand it’s a motel but damn can y’all at least make the room like something y’all would want to sleep in like that just terrible for 100$ never again would I come back I been to nicer motels 6 then this one this was the worst one I ever been to I hated it
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 9 de abr. de 2024
Hi Danesha,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 - Terrível

Jarrett

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Never again
Resposta de Brand Experience Team em 9 de abr. de 2024
Hi Jarrett,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 - Ok

Bakarr

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
Fix the tv and some rooms heaters don’t work
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 9 de abr. de 2024
Hi Bakarr, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

2/10 - Terrível

Andrew

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Sign in the window: clerk will be back soon. 15 minutes later….
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

8/10 - Boa

Jazmine

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

2/10 - Terrível

Patricia

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
smoking room they shouldn't have been the way they were cigarette hole burns in the blankets roaches behind the refrigerator the microwave had no plate in it for to rotate The two managers were nice
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 6 de fev. de 2024
Hi Patricia,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 - Terrível

Bryan

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

2/10 - Terrível

Omotolani

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

Ivan

Kaiis
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

6/10 - Ok

ILIYAH

Pontos negativos: Limpeza e comodidades
Stay was okay, but roaches in sleeping rooms
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 26 de dez. de 2023
Hi Iliyah,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 - Excelente

Ikaim

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

2/10 - Terrível

Mara

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

6/10 - Ok

Gerald

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
They could have updated the whole room even the beds an frames with new linen. Showers and the shower head new to be fully new as well

2/10 - Terrível

Isiah

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Toilet, ain’t work …….heat aint work
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 7 de dez. de 2023
Hi IsiahThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

10/10 - Excelente

Wanda

Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023

6/10 - Ok

Wanda

Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023

4/10 - Insatisfatória

James

Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023

2/10 - Terrível

Yamil

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It was dirty, no pillows, no towels and smell disgusting smell of cigarettes
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 13 de nov. de 2023
Hi Yamil,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 - Boa

Nakeeta

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023

2/10 - Terrível

Mozelle

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023

4/10 - Insatisfatória

Andrea

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Unser Standard ist schon nicht hoch aber bisher hatten wir mit der Kette nur gute Erfahrungen. Nachts laut durch die Mitbewohner, Bett war durch, Wlan ging nicht und der TV auch nur zeitweise. Kein Kaffee, wie angegeben. Das erste Zimmer haben wir auf Grund von Kakerlaken getauscht und wären es mehr als zwei Nächte gewesen, wären wir ganz gegangen.
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 13 de nov. de 2023
Hallo Andrea,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung zu teilen. Wir sind bestrebt, Ihnen eine angenehme Nachtruhe zu bieten, und sind enttäuscht zu erfahren, dass wir hinter Ihren Erwartungen zurückgeblieben sind. Wir möchten uns dafür entschuldigen, dass Ihr Aufenthalt nicht zufriedenstellend war. Wir setzen uns für die Zufriedenheit unserer Gäste ein und wissen es zu schätzen, dass du dir Zeit nimmst, um deine Entdeckung zu bewerten. Maz K.#Team6

6/10 - Ok

Roger

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Total Rehab Candidate
I discovered two dead bugs on the floor near the sink/vanity. The TV had no remote. I tried to call but the phone was dead. I had to go back to the office to get another. The wall and ceiling coating was bubbling in the bathroom. The parking lot is not trailer friendly! I took up three spaces....luckily, it was not busy.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 13 de nov. de 2023
Hi Roger,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 - Insatisfatória

Ereck

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

Tiffany

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

2/10 - Terrível

Terrence

Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023

8/10 - Boa

Dennis

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023

10/10 - Excelente

treshawn

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

Jerimy

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I’ve been in and out for about three weeks
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Place was a dump poorly maintained
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2023
Resposta de Nancy Y. em 17 de out. de 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Carrie, Scranton

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Cops were there until the early morning hours. Other people staying there were screaming, and the cops were not doing anything to quiet them or arrest them. The woman at the front desk was the only great thing about this hotel. The rooms were filthy and I will never stay here again.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Nancy Y. em 17 de out. de 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

4/10 - Insatisfatória

Shawne

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Everything was perfect outside the fact that my room smelled like a old ash tray there burns in the blanket and the sheets the sheets had stains and the bed was not made right the area with the laundry machine and ice machine smelled like mildew other then that everything else was great
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Nancy Y. em 17 de out. de 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 - Excelente

Brandon

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023

2/10 - Terrível

Ryan

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Terrible service, cigarette burns in sheets, dirty towels delivered as clean, phone in room did not work, key card repeatedly went out. Rude staffers act like they’re doing you a favor doing their job. Disgusting experience top to bottom
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 29 de set. de 2023
Hi Ryan,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 - Terrível

Christopher

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023

2/10 - Terrível

Carla

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Did not receive any linen after turning in dirty linen only one wash cloth for 2 people no one came to change the bedding during the few days stayed
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 29 de set. de 2023
Hi Carla,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 - Boa

Charlotte

Property is convenient to travelers
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Nancy Y. em 26 de set. de 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 - Ok

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023

10/10 - Excelente

Carlos

Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023

8/10 - Boa

Cekeithia

Viagem com animais de estimação
Pontos positivos: Comodidades
The young lady at the front desk is absolutely adorable. Check in was fast and painless.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 18 de set. de 2023
Hi Cekeithia,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

2/10 - Terrível

hannah

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023

2/10 - Terrível

Michael

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Dirty towels poor staff
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 28 de ago. de 2023
Hi Michael,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6