Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 87 de 127 avaliações" "
10 - Excelente
87
Nota 8 - Boa. 23 de 127 avaliações" "
8 - Boa
23
Nota 6 - Ok. 6 de 127 avaliações" "
6 - Ok
6
Nota 4 - Insatisfatória. 7 de 127 avaliações" "
4 - Insatisfatória
7
Nota 2 - Terrível. 4 de 127 avaliações" "
2 - Terrível
4
9,2/10
Limpeza
9,4/10
Serviço e funcionários
9,0/10
Comodidades
9,2/10
Condições e instalações da propriedade
9,2/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
10/10 - Excelente
Ismael
21 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
La habitación es amplia y lujosa, con una vista del río Han espectacular (estábamos en el piso 16). El personal del hotel fue muy amable y listo para resolver cualquier problema. El restorán Voisin me pareció que no justificaba el precio. El pato al Orange estaba duro.
Ismael
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Simon Kim / General Manager em 23 de mai. de 2024
Dear lsmel, Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery. First of all, please allow me to write in English. Thank you for taking your time to share your experience at our hotel and your compliments to our staff, view and facility. We are very happy to hear you had great time with us. However, we apologize for the dissatisfaction of restaurant. We will definitely look into your point with relevant departments to improve our service. Once again, thank you for sharing your experience with us, and we would like to have the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
8/10 - Boa
Mirim
Viagem com família e crianças pequenas
16 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It took an hour to check in even though it was a weekday.
So much of chlorine smell gave me a headache.
Except these, a beautiful hotel.
평일인데 체크인 한시간 넘게 걸림. 수영장염소냄새 심함.
세련된 인테리어, 직원들 친절함, 경치 좋음.
Mirim
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 17 de mai. de 2024
안녕하십니까 Mirim 고객님,먼저 저희 호텔 나루 서울 - 엠갤러리를 찾아주시고, 소중한 시간 할애하여 투숙 관련하여 피드백 남겨 주셔서 감사드립니다. 저희 호텔 나루 서울 - 엠갤러리는 모든 고객님들께서 만족하실 수 있는 서비스와 시설을 제공해 드리기 위해 노력하고 있습니다만, 이번 투숙 중 체크인 대기 및 수영장 이용 중 만족스러운 투숙 경험을 제공해 드리지 못한 것 같아 송구스럽습니다. 해당 부분 확인하여 개선될 수 있도록 최선의 노력을 다하겠습니다.귀중한 시간 내어 고객님의 의견 공유해 주셔서 감사드리며, 가까운 시일 내에 고객님을 다시 뵐 수 있기를 바라겠습니다.감사합니다.김성민 배상총지배인호텔 나루 서울 - 엠갤러리
10/10 - Excelente
David
4 de mai. de 2024
David
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Simon Kim / General Manager em 25 de mai. de 2024
Dear David,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery. We really appreciate you choosing our hotel for your recent stay in Seoul, and thank you for your great score about our hotel. Your high appreciation was shared with the entire team and encouraged to all of our staff. Thank you again for sharing your experience and we hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Sincerely, Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
8/10 - Boa
Tan Chi
Viagem em grupo
21 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very prompt reply from hotel staff. The property itself is well managed with a bit far away location. However, there are many good foods around and easy to access public transport if you would like to go to poplar travelers destination
Tan Chi
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Simon Kim / General Manager em 22 de abr. de 2024
Dear. Tan Chi, Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery. We really appreciate you choosing our hotel for your recent stay in Seoul, and thank you for your good comments about our hotel. Your high appreciation was shared with the entire team and encouraged to all of our staff. Thank you again for sharing your experience and we hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Sincerely, Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
SHINICHI
10 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Resposta de Simon Kim / General Manager em 11 de abr. de 2024
Dear SHINICHI,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery. First of all, please allow me to write in English.We really appreciate you choosing our hotel for your recent stay in Seoul and thank you for your good comments regarding location, breakfast and staff service. Your high appreciation was shared with the entire team and encouraged to all of our staff. Thank you again for sharing your experience and we hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Sincerely, Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Naomi
Viagem com família e crianças pequenas
9 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beautiful place to staying in Seoul
Naomi
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Simon Kim / General Manager em 15 de abr. de 2024
Dear. Naomi, Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery. We really appreciate you choosing our hotel for your recent stay in Seoul, and thank you for your good feedback about our hotel. Your high appreciation was shared with the entire team and encouraged to all of our staff. Thank you again for sharing your experience and we hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Sincerely, Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Justin
Viagem com a família
9 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Lovely room and hotel. Would recommend
Justin
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Simon Kim / General Manager em 10 de abr. de 2024
Dear. Justin,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery. We really appreciate you choosing our hotel for your recent stay in Seoul, and thank you for your good comments about our hotel. Your high appreciation was shared with the entire team and encouraged to all of our staff. Thank you again for sharing your experience and we hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Sincerely, Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Jung mee
Viagem com a família
2 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
패밀리룸 한강뷰도 좋았고 넓고 시설이 쾌적하고 좋았음
조식부페도 가격대비 훌륭해요
Jung mee
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 6 de abr. de 2024
안녕하십니까 Jung mee 고객님,소중한 시간을 내어 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리를 이용해 주시고 좋은 리뷰와 평점을 남겨주셔서 대단히 감사합니다. 투숙하시는 동안 편안하고 즐거운 시간을 보내신 것 같아 저희도 기분이 좋습니다. 앞으로도 현재의 시설과 서비스가 유지될 수 있도록 최선의 노력을 다하겠습니다.귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 알려주셔서 감사드리며 건강 유의하시고 다음 기회에 또 뵐 수 있기를 바랍니다. 감사합니다. 호텔 나루 서울 – 엠갤러리 총지배인 김성민 배상
10/10 - Excelente
David
1 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
David
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Simon Kim / General Manager em 22 de abr. de 2024
Dear. David, Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery. We really appreciate you choosing our hotel for your recent stay in Seoul, and thank you for your good feedback about our hotel. Thank you again for sharing your experience and we hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Sincerely, Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Seung Hyo
26 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
썬셋 및 한강뷰가 아름답고. 마치 크루즈에 있는 느낌
Seung Hyo
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 27 de mar. de 2024
안녕하십니까 Seung Hyo 고객님,저희 호텔 나루 서울 - 엠갤러리를 방문해 주시고, 높은 점수와 리뷰 남겨 주셔서 진심으로 감사 드립니다.앞으로도 저희 호텔의 시설과 서비스가 현재와 같이 유지될 수 있도록 최선의 노력을 다해 관리 및 감독 하도록 하겠습니다.빠른 시일 내에 고객님을 다시 뵐 수 있기를 바라겠습니다.감사합니다.호텔 나루 서울 - 엠갤러리총지배인김성민 배상
8/10 - Boa
Fumiyuki
25 de mar. de 2024
Fumiyuki
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Simon Kim / General Manager em 15 de abr. de 2024
Dear. Fumiyuki, Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery. We really appreciate you choosing our hotel for your recent stay in Seoul, and thank you for your good feedback about our hotel. Your high appreciation was shared with the entire team and encouraged to all of our staff. Thank you again for sharing your experience and we hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Sincerely, Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
chul
23 de fev. de 2024
chul
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
10/10 - Excelente
youngtae
21 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
youngtae
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
6/10 - Ok
Viajante verificado
14 de fev. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 15 de fev. de 2024
고객님께,안녕하십니까? 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리를 이용해 주시고 평점을 남겨주셔서 감사합니다. 한강의 아름다운 전경을 조망할 수 있는 국내 최초의 엠갤러리 호텔에 많은 기대를 안고 찾아 주셨는데 고객님의 기대의 미치지 못한 것 같아 죄송한 마음입니다.불편하셨을 마음에도 고객님의 투숙 경험을 알려주셔서 감사드리며 더욱 발전된 모습을 보여드릴 수 있도록 노력하겠습니다.추운 날씨 건강 유의하시고 고객님의 가정에 항상 평안과 행복이 가득하시길 기원하겠습니다.감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인 김성민 배상
10/10 - Excelente
Chanho
Viagem com a família
7 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Chanho
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
6/10 - Ok
JuHyung
Viagem de negócios
25 de jan. de 2024
Pontos negativos: Serviço e funcionários
JuHyung
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 29 de jan. de 2024
JuHyung 고객님께,안녕하십니까? 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리를 이용해 주시고 평점을 남겨주셔서 감사합니다. 한강의 아름다운 전경을 조망할 수 있는 국내 최초의 엠갤러리 호텔에 많은 기대를 안고 찾아 주셨는데 고객님의 기대의 미치지 못한 것 같아 죄송한 마음입니다.불편하셨을 마음에도 고객님의 투숙 경험을 알려주셔서 감사드리며 더욱 발전된 모습을 보여드릴 수 있도록 노력하겠습니다.추운 날씨 건강 유의하시고 고객님의 가정에 항상 평안과 행복이 가득하시길 기원하겠습니다.감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인 김성민 배상
10/10 - Excelente
hyunjoo
17 de jan. de 2024
hyunjoo
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 22 de jan. de 2024
hyunjoo 고객님께,안녕하십니까? 소중한 시간을 내어 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리를 이용해 주시고 좋은 평점을 남겨 주셔서 대단히 감사합니다. 한강의 아름다운 전경을 조망할 수 있는 저희 호텔에서 좋은 시간을 보내신 것 같아 저희도 기분이 좋습니다. 저희 모든 임직원은 늘 고객님의 기대에 부응하는 상품과 서비스를 제공하기 위해 최선의 노력을 하겠으며 앞으로도 호텔 나루 서울 - 엠갤러리에 많은 관심과 애정 부탁드립니다.추운 날씨에 건강 유의하시고 다음 기회에 또 뵐 수 있기를 바랍니다.감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인 김성민 배상
10/10 - Excelente
Dahae
17 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Dahae
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 18 de jan. de 2024
Dahae 고객님께,안녕하십니까? 소중한 시간을 내어 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리를 이용해 주시고 좋은 평점을 남겨 주셔서 대단히 감사합니다. 한강의 아름다운 전경을 조망할 수 있는 저희 호텔에서 좋은 시간을 보내신 것 같아 저희도 기분이 좋습니다. 저희 모든 임직원은 늘 고객님의 기대에 부응하는 상품과 서비스를 제공하기 위해 최선의 노력을 하겠으며 앞으로도 호텔 나루 서울 - 엠갤러리에 많은 관심과 애정 부탁드립니다.추운 날씨에 건강 유의하시고 다음 기회에 또 뵐 수 있기를 바랍니다.감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인 김성민 배상
8/10 - Boa
hara
16 de jan. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
재방문의사 있습니다!
오픈한지 얼마안되서 그런지 객실, 침구, 타올등의 상태가 좋았지만 머리카락이 여기저기 붙어있기도 했어요. 발렛부터 체크아웃까지 모든과정에서 친절하셨고 전반적으로 만족합니다!
hara
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 17 de jan. de 2024
hara고객님께,안녕하십니까? 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리를 이용해 주시고 리뷰와 평점을 남겨주셔서 감사합니다. 무엇보다 금번 방문이 전반적으로 만족할 만한 투숙이 되신 것 같아 저희도 기분이 좋습니다.다만, 미흡했던 객실 정비로 불편을 끼쳐드려서 대단히 죄송한 마음입니다. 말씀해 주신 내용은 해당 부서로 전달하였고 객실 청소 및 정비 시 더 주의하여 쾌적한 투숙 환경을 제공할 수 있도록 개선하겠습니다.귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 다음 기회에 또 뵐 수 있기를 바라겠습니다.감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인 김성민 배상
8/10 - Boa
Viajante verificado
14 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
체크인할때 정비된 방이 없어서 오래 기다렸는데 그만큼 레이트 체크아웃을 챙겨주셔서 오히려 편하게 쉬고 왔습니다. 뷰만으로도 숙박할 가치가 있고 객실마다 둥글고 커다란 욕조가 있어서 좋습니다. 사우나가 아주 작고 유리가 불투명하게 처리되어 있는데, 사우나 안에서 뷰가 확보되면 너무 좋을 것 같아요.
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 15 de jan. de 2024
고객님께,안녕하십니까? 소중한 시간을 내어 저희 호텔 나루 서울 - 엠갤러리를 이용해 주시고 리뷰와 평점을 남겨주셔서 대단히 감사합니다. 무엇보다 금번 방문이 고객님께 만족스러운 경험이 되신 것 같아 저희도 기쁩니다. 아름다운 풍경과 더불어 차별화된 격조 높은 시설과 이에 걸맞은 품격 있는 서비스를 제공할 수 있도록 앞으로도 저희 임직원 모두가 노력하겠습니다.감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인김성민 배상
10/10 - Excelente
??
11 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Resposta de Simon Kim / General Manager em 11 de jan. de 2024
Dear Valued Guest,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.First of all, please allow me to write in English.We really appreciate you choosing our hotel for your recent stay in Seoul, and thank you for your good comments about our facilities.Your high appreciation was shared with the entire team and encouraged to all of our staff.Thank you again for sharing your experience and we hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future.Sincerely,Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
SHINHYE
Viagem com a família
4 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
SHINHYE
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Simon Kim / General Manager em 9 de jan. de 2024
Dear SHINHYE,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel after your stay, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
8/10 - Boa
sung-han
3 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
욕실 수압빼고는 모든게 좋았음
위치, 서비스, 룸컨디션, 직원응대 모두 훌륭합니다.
하지만 욕실 샤워기의 수압이 너무 약해 샤워하는데 불편합니다
sung-han
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 9 de jan. de 2024
sung-han 고객님께,안녕하십니까? 소중한 시간을 내어 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리를 이용해 주시고 리뷰와 평점을 남겨주셔서 감사합니다. 금번 투숙이 고객님께 좋은 기억으로 남은 것 같아 저희도 기분이 좋습니다.다만, 객실내 샤워기 수압이 낮아 이용하실 때 불편을 겪게 해드린 점에 대해 죄송하다는 말씀을 드립니다. 말씀해 주신 내용은 유관부서로 전달하였으며 객실 정비 및 점검 시 더욱 주의하여 살펴보도록 하겠습니다.다시 한번 고객님의 소중한 의견 감사드리며 앞으로도 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리에 많은 관심 부탁드리겠습니다.감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인 김성민 배상
10/10 - Excelente
Boris
28 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Boris
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 29 de dez. de 2023
Dear Boris,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel after your stay, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
2/10 - Terrível
Sung Hun
19 de dez. de 2023
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
정말 최악이었어요
2박 3일동안 수영장과 사우나를 이용했지만 오물이 떠다니며 물을 교체하지 않았습니다. 조식상태도 예전이랑 다르게 매우 빈약했으며, 5성급의 서비스라고는 찾아볼 수가 없었습니다. 매우 실망스러웠습니다.
Sung Hun
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 20 de dez. de 2023
Sung Hun고객님께,안녕하십니까? 소중한 시간을 내어 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리를 이용해 주시고 리뷰와 평점을 남겨주셔서 대단히 감사합니다.많은 기대를 가지고 저희 호텔을 다시 찾아주셨는데 고객님의 기대에 미치지 못한 것 같아 마음이 무겁습니다. 불편을 겪으셨던 수영장과 사우나탕의 수질에 대한 내용은 해당 부서로 전달하였으면 내부적으로 운영 프로세스를 다시 점검하여 부족한 부분을 개선하도록 하겠습니다.다시 한번 고객님의 소중한 의견 진심으로 감사드리며 차후에 고객님을 다시 한번 맞이할 수 있는 기회가 온다면 더 좋은 모습을 보여드릴 것을 약속드립니다.감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인 김성민 배상
10/10 - Excelente
Sanghee
18 de dez. de 2023
Sanghee
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 20 de dez. de 2023
Dear Sanghee,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
YOUNGJU
15 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
YOUNGJU
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 18 de dez. de 2023
Dear YOUNGJU,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
4/10 - Insatisfatória
SUN-YOUNG
12 de dez. de 2023
SUN-YOUNG
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 14 de dez. de 2023
SUN-YOUNG 고객님께,소중한 시간을 내어 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리를 이용해 주시고 이용에 대한 평점을 남겨주셔서 감사합니다. 금번 투숙 시 고객님의 기대에 미치지 못하고 실망하게 한 것 같아 마음이 무겁습니다. 아코르의 럭셔리 & 라이프 스타일에 속하는 엠갤러리 브랜드에 걸맞은 서비스 질의 향상과 유지를 위해 내부적으로 철저히 점검하여 개선에 힘쓰도록 노력하겠습니다. 감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인 김성민 배상
8/10 - Boa
Hyejung
Viagem em grupo
12 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hyejung
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 13 de dez. de 2023
Dear Hyejung,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel. We would like to have the opportunity to better serve you in the near future. Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Sukyoung
12 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Sukyoung
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 13 de dez. de 2023
Dear Sukyoung,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
6/10 - Ok
sarah
3 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I wouldn’t recommend. Staff were very nice. But that’s it. Hotel doesn’t allow guests to use amenities once in a day. I’ve never heard of anything like this. Outdoor pool is nice but indoor is very average.
sarah
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 5 de dez. de 2023
Dear sarah,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.First of all, thank you for choosing our hotel for your recent visit to Seoul. We are delighted to hear that our staff provided you with excellent service. At Hotel Naru Seoul - MGallery, we strive to deliver an exceptional experience for every guest.However, we are sorry that you felt uncomfortable about the limits on the use of amenities once a day. We understand that our policy of allowing guests to use fitness facitilites once per day can be quite unique; however, it is our philosophy to ensure that every guest has access to comfortable use of fitness facilities during their time with us. All relevant departments will go over our policy again to meet our guests’ needs.Once again, thank you for taking the time to share your feedback and we look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
HIDEYUKI
3 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
麻浦駅から近い、漢江を゙望む夜景がきれいでした。
HIDEYUKI
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 5 de dez. de 2023
HIDEYUKI 様,この度は、ホテルナルソウル-Mギャラリーをご利用いただき、誠にありがとうございます。 また、レビューを投降していただきありがとうございました。今後も、より良いサービスと施設をご提供できるよう、スタッフ一同取り組んでまいります。引き続き、ホテルナルソウル-Mギャラリーをご愛顧いただけますよう、心よりお願い申し上げます。敬具Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
David P
Viagem com família e crianças pequenas
25 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pool and sauna were pleasant and relaxing area to enjoy
David P
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 27 de nov. de 2023
Dear David P,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we really appreciate the great rating and comments on our facilities.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Young jin
18 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Young jin
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 20 de nov. de 2023
Dear Young jin,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Donghyun
16 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
프로포즈를 위한 방 예약
엄청난 뷰를 자랑하네요..
물론 개인적으로는 밤보다는 해가 질때가 개인적으로 제일 이쁜 듯 합니다..!
물론 프로포즈 넘사 시그니엘도 있지만, 저는 여의도 야경 혹은 배경으로 하는 프로포즈도 굉장히 흡족했습니다 !
물론 서비스, 청결상태 최상이었습니다.
Donghyun
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 21 de nov. de 2023
Donghyun고객님께,안녕하십니까? 소중한 시간을 내어 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리를 이용해 주시고 좋은 리뷰와 평점을 남겨주셔서 대단히 감사합니다.소중한 분과 뜻 깊은 날을 위해 저희 호텔을 선택해 주시고 기억에 남을 만한 추억을 만드신 것 같아 저희도 기분이 정말 좋습니다. 평생을 함께할 두 분의 결혼을 진심으로 축하드리며 두 분의 앞날에 건강과 행복만 가득하길 바라겠습니다.귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 알려주셔서 감사드리며 앞으로도 저희 호텔 나루 서울 – 엠갤러리의 모든 임직원은 찾아 주시는 고객에게 Memorable Moment 를 선사하기 위해 최선을 다하겠습니다.감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인김성민 배상
8/10 - Boa
MOHAMED, Doha
Viagem com a família
11 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Location is pretty far from popular destinations. No spa. But facility is clean with excellent staff, and a nice cafe at the ground floor
MOHAMED
Hospedou-se por 8 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 13 de nov. de 2023
Dear MOHAMED,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.First of all, thank you for taking your time to share your experience in our hotel.Thank you also for your compliments to our facilities and staff.Your satisfaction and kind words will be shared with the entire team.Once again, thank you for staying with us and sharing your experience about our hotel.We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Chankyung
10 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Chankyung
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 13 de nov. de 2023
Dear Chankyung,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Katharine
Viagem de negócios, Viagem a dois
8 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We loved the location, staff and views! Would definitely stay again!
Katharine
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 9 de nov. de 2023
Dear Katharine,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.First of all, thank you for taking your time to share your experience in our hotel.Thank you also for your compliments to staff.Your satisfaction and kind words will be shared with the entire team.Once again, thank you for staying with us and sharing your experience about our hotel.We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Viajante verificado
8 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great Hotel
Great hotel, staff remembered me from last years stay. Excellent Safe. Keep up the great work.
Viajante verificado
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 9 de nov. de 2023
Dear Valued Guest,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.First of all, thank you for taking your time to share your experience in our hotel.Thank you also for your compliments to staff.Your satisfaction and kind words will be shared with the entire team.Once again, thank you for staying with us and sharing your experience about our hotel.We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
8/10 - Boa
Po Yin
Viagem com a família
28 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
隔音設施一般。會聽到街外的車聲
酒店本身非常好整齊、清潔👍木板地, 有室內、外泳池和健身室
Po Yin
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 31 de out. de 2023
Dear Po Yin,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.First of all, please allow me to write in English.We really appreciate you choosing our hotel for your recent stay in Seoul, and thank you for your good comments about our facilities.Your high appreciation was shared with the entire team and encouraged to all of our staff.Thank you again for sharing your experience and we hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future.Sincerely,Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Tae Hyun
21 de out. de 2023
Tae Hyun
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 23 de out. de 2023
Dear Tae Hyun,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we really appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
KYEONGWON
15 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
great view.!!! uncomfortable accessibility by car(location..) excellent service.
KYEONGWON
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 16 de out. de 2023
Dear KYEONGWON,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we really appreciate the great rating and comments on our hotel and staff service.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
HEE JOO
11 de out. de 2023
HEE JOO
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 12 de out. de 2023
Dear HEE JOO,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
8/10 - Boa
Jung-Hyun
9 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Jung-Hyun
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 12 de out. de 2023
Dear Jung-Hyun,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel.We will do our best to meet your expectations the next time you visit us. Sincerely,Simon Kim / General Manager Hotel Naru Seoul – MGallery
2/10 - Terrível
SOO
Viagem com a família
6 de out. de 2023
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
SOO
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 10 de out. de 2023
Dear SOO,Warm greetings from Hotel Naru Seoul- MGalleryFirst of all, we are very sorry for any inconvenience this may have caused you.We will do our best to meet your expectations the next time you visit us.Once again, thank you for sharing your experience with us, and we would like to have the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
JIEUN
Viagem com a família
5 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
좋아요
깨끗하게 잘 관리되고 있어서 기분 좋게 쉬다 왔어요
한강 보이는 경치가 너무 좋습니다
수영장에서 보는 뷰도 좋았습니다
JIEUN
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de 총지배인 김성민 배상 em 5 de out. de 2023
JIEUN고객님께,안녕하십니까? 소중한 시간을 내어 저희 호텔을 이용해 주시고 좋은 리뷰와 평점을 남겨주셔서 대단히 감사합니다. 무엇보다 금번 투숙이 고객님께 만족스러운 경험이 되신 것 같아 저희도 기쁩니다. 아름다운 풍경과 더불어 차별화된 격조 높은 시설과 이에 걸맞은 품격 있는 서비스를 제공할 수 있도록 앞으로도 저희 임직원 모두가 노력하겠습니다.감사합니다.호텔 나루 서울 – 엠갤러리총지배인김성민 배상
10/10 - Excelente
Soo Jeong
4 de out. de 2023
Soo Jeong
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 5 de out. de 2023
Dear Soo Jeong,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Heejin
29 de set. de 2023
Heejin
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 4 de out. de 2023
Dear Heejin,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
Hongbeom
Viagem em grupo
15 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hongbeom
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 18 de set. de 2023
Dear Hongbeom,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery
10/10 - Excelente
dongwool
14 de set. de 2023
dongwool
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Simon Kim / General Manager em 15 de set. de 2023
Dear dongwool,Warm greetings from Hotel Naru Seoul – MGallery.Thank you for taking the time to rate our hotel, and we appreciate the great rating.We will do our best to provide consistently great service.Sincerely,Simon Kim / General ManagerHotel Naru Seoul – MGallery