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Nota 10 - Excelente. 382 de 1001 avaliações" "
10 - Excelente
382
Nota 8 - Boa. 319 de 1001 avaliações" "
8 - Boa
319
Nota 6 - Ok. 146 de 1001 avaliações" "
6 - Ok
146
Nota 4 - Insatisfatória. 111 de 1001 avaliações" "
4 - Insatisfatória
111
Nota 2 - Terrível. 43 de 1001 avaliações" "
2 - Terrível
43
8,2/10
Limpeza
8,6/10
Serviço e funcionários
7,6/10
Comodidades
7,6/10
Condições e instalações da propriedade
7,8/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
10/10 - Excelente
Ricardo Jorge
29 de abr. de 2021
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom!
Embora tenha ficado só por um dia no hotel transcorreu tudo bem.
Ricardo Jorge
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2021
8/10 - Boa
Ricardo
Viagem com a família
12 de jan. de 2020
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
Hotel Deixa a Desejar
O problema que tive no Hilton Saint John foi a calefação do apto que não estava muito boa e como a cidade chegou a dar -20° C ficou muito desconfortável.Outro ponto que achei muito desfavorável foi que a limpeza do apartamento feito pela camareira foi indesejável,o quarto estava bastante empoeirado e ela não limpava adequadamente.
Ricardo
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2020
10/10 - Excelente
Melissa
14 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Melissa
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Paul
Viagem em grupo
9 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Dear Paul,Thank you for choosing Hilton Saint John. We're delighted we checked all the boxes for a great stay with our scenic view, convenient location, and friendly hospitality! Our team hopes to see you again. Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
10/10 - Excelente
Vince
22 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Fantastic stay
Vince
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de General Manager em 25 de abr. de 2024
Dear Vince,It was truly a pleasure to welcome you to Hilton Saint John during your recent stay! We're thrilled to hear you had an enjoyable experience, and we appreciate you taking the time to share your positive rating. We hope to have the opportunity to welcome you back on another occasion.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
10/10 - Excelente
Pamela
15 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Excellent experience
Pamela
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de General Manager em 16 de abr. de 2024
Dear Pamela,Thank you for your comments. We're delighted to hear that you had such a great stay with us! We pride ourselves on our friendly staff and clean, comfortable accommodations. We hope to have a chance to see you again in the future.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
10/10 - Excelente
Rebekkah
8 de abr. de 2024
Rebekkah
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
8/10 - Boa
malachy
2 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
malachy
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
2/10 - Terrível
Kevin, Fredericton
1 de abr. de 2024
Kevin
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
6/10 - Ok
Crystale
29 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Crystale
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
8/10 - Boa
lefty
Viagem com a família
29 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Needed a lot more towels at the pool !!
lefty
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de General Manager em 2 de abr. de 2024
Dear Lefty,Thank you for being our guest recently. Based on your rating, it seems you enjoyed your overall experience! However, our team is always seeking new ways to improve our facilities and the services we offer, so your feedback about towels at the pool is greatly appreciated. It was a pleasure having you here, and we hope you return soon.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
4/10 - Insatisfatória
Mike
24 de mar. de 2024
Mike
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
8/10 - Boa
Erin
24 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Erin
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
10/10 - Excelente
Joseph
18 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great service
Joseph
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de General Manager em 21 de mar. de 2024
Dear Joseph,It is wonderful to know that you had an excellent experience with us. Our team is committed to providing high-quality guest service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. Thank you for your perfect rating, and we hope you return soon!Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
6/10 - Ok
Clarissa
11 de mar. de 2024
Clarissa
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
10/10 - Excelente
Lily
8 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Lily
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
8/10 - Boa
Monte Boyd
7 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
This Hilton is nice, but not up to typical Hilton standards, especially in the bathroom. Eroding shower head. Less than professional looking paint job. Poor caulking around commode…
Monte Boyd
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de General Manager em 11 de mar. de 2024
Dear Monte,Thank you for being our valued guest. It was a pleasure hosting you at Hilton Saint John. Your feedback is very much appreciated and will be shared with the respective teams to improve for future guest visits. We hope to see you again soon.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
6/10 - Ok
Ashley
5 de mar. de 2024
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
No water in the room.
All the leather finish was scraped off the head boards.
Not much in the concession.
Left a day early as the family members hospital stay was shorter than expected.
Still had to pay for the room which is understandable but they would not pro-rate my parking as I had already paid upfront.
Ashley
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de General Manager em 8 de mar. de 2024
Dear Ashley,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and are disappointed to hear about the inconveniences you encountered during your stay. We strive to maintain high standards, and your concerns regarding the condition of the headboards have been noted for improvement. Your frustration regarding parking is also understandable, and we apologize for this issue. Despite this, we hope you consider giving us another chance in the future to welcome you back for a more seamless experience.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
8/10 - Boa
Madison
Viagem a dois, Viagem com a família
4 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
there was a bit of a mix up when checking in about which room was ours but they resolved it quickly and we ended up in a better room than we had booked! the staff were super kind and accommodating. the property was beautiful and is in an amazing location especially if you need to go to the TD station. underground parking is super convenient and you don’t even really need to leave the building since it’s part of brunswick square so lots of restaurants, little stores and places to go/check out and things to do. only thing that would make it better is if there was included breakfast lol. the little bistro & pub seems pretty great too! we only stopped by for some drinks but still well worth it.
Madison
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de General Manager em 8 de mar. de 2024
Dear Madison,Thank you for choosing Hilton Saint John and for sharing such a delightful review. We are thrilled you were impressed with everything from our amazing staff and beautiful property to our great location and wonderful amenities. It would be an honor to welcome you back for another memorable visit.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
6/10 - Ok
Greg
3 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Greg
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
2/10 - Terrível
francisco
3 de mar. de 2024
francisco
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
10/10 - Excelente
carrie
3 de mar. de 2024
carrie
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
10/10 - Excelente
Trevor
3 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very convenient spot A
Trevor
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de General Manager em 5 de mar. de 2024
Dear Trevor, It's always a pleasure hearing from our guests, so thank you for taking the time to leave a review. It sounds like our location worked well for your plans, and we're happy to hear it. The next time you're in the area, we hope Hilton Saint John will be your first stop! Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
10/10 - Excelente
Amelie
26 de fev. de 2024
Amelie
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
10/10 - Excelente
Deanna
25 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Deanna
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
10/10 - Excelente
David
25 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice
David
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de General Manager em 27 de fev. de 2024
Dear David,From our entire team, thank you for staying with us! We are delighted you had a pleasant experience at Hilton Saint John. Allow us to host you again when you return to the area!Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
6/10 - Ok
Jonathan
20 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Jonathan
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
10/10 - Excelente
Haley
Viagem a dois
15 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Front desk staff was very pleasant. Restaurant service was very nice as well.
Haley
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de General Manager em 18 de fev. de 2024
Dear Haley,Thank you so much for choosing to stay with us at Hilton Saint John. Impressing every guest with our friendly service is a top priority for us, so we're thrilled that was the case for you. The pleasure was all ours, and we hope you'll choose to visit us again in the future.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
10/10 - Excelente
Marianne
Viagem de negócios, Viagem com a família
13 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great stay!
Marianne
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de General Manager em 15 de fev. de 2024
Dear Marianne,Thank you for choosing Hilton Saint John! We're pleased you had a pleasant stay and would love to welcome you back for another five-star visit.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
4/10 - Insatisfatória
Teresa
Viagem com a família
9 de fev. de 2024
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
I felt that the rooms were old the window sills were peeling our heat didn’t work in our room it was cold and the couch was not comfortable it looked like it was from the 50’s
They charged additional parking of 25 a day
For the price they charge it should have been much better was extremely disappointed
Teresa
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de General Manager em 11 de fev. de 2024
Dear Teresa,Thank you for sharing your concerns with us. Please accept our sincere apology for a stay that didn't offer the value you expected. Your comments will help us improve our guest experience. Your input is appreciated and we hope for a chance to deliver a better experience in the future.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
4/10 - Insatisfatória
Stacey
Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
9 de fev. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
My husband Checked into room and it was dirty, rips and tears in the headboard. Not impressed for the $200 a night it’s costing
Stacey
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de General Manager em 11 de fev. de 2024
Dear Stacey,Thank you for your review. We regret to learn of your husband's disappointment with his experience. We'll be sure to share your concerns with maintenance and housekeeping to ensure our high standards are being met and to seize any opportunity to improve. It is our hope that you will give us another chance to change your perceptions down the line.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
6/10 - Ok
Michael and Vanessa
5 de fev. de 2024
Michael and Vanessa
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
8/10 - Boa
Lana
Viagem em grupo
5 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Overall, I enjoyed my stay. Given the high cost of the hotel, I was disappointed that parking was not included.
Lana
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de General Manager em 7 de fev. de 2024
Dear Lana,Thank you for staying with us and for your feedback. We are pleased you enjoyed your time with us overall, and we appreciate your suggestions regarding parking. Thank you for being a valued guest at Hilton Saint John, and until we see you again, safe travels.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
8/10 - Boa
france
Viagem com a família
3 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
No complaint except for poor water pressure and cold water for showers
france
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de General Manager em 5 de fev. de 2024
Dear France,Thank you for letting us know your thoughts about your recent visit. It's great to know you enjoyed your stay overall. However, we sincerely apologize for the issues with the water pressure and temperature in your room. We assure you we've shared this feedback with the appropriate team members to ensure these issues are fixed immediately. It was a pleasure to have you here, and we look forward to your return!Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
6/10 - Ok
Lisa
Viagem com família e crianças pequenas
2 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The rooms were good, and the price fair, but we paid for a full breakfast for 2 and it took so long we were unable to wait for it. It took over 50 minutes. The waitress was lovely but overworked and stressed.
Lisa
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de General Manager em 5 de fev. de 2024
Dear Lisa,Thanks so much for your review. While we're delighted to hear you enjoyed our accommodations, we're sorry to learn about your experience at breakfast. We sincerely apologize for the wait you endured. Please rest assured we'll share this feedback with our team to ensure improvements are made. It would be great to welcome you back anytime!Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
8/10 - Boa
Dave
18 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Dave
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
10/10 - Excelente
Holly
Viagem a dois
14 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very spacious rooms, beds were so comfortable. The staff were so kind and very helpful when I had questions. It’s so CONVENIENT that they have the underground parking available and they had pedway available from the hotel. Took us no time to get to TD station. Will definitely be booking here again in the future.
Holly
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de General Manager em 16 de jan. de 2024
Dear Holly, It is wonderful to know that you had an excellent experience with us. We're thrilled you were comfortable during your stay, and we appreciate you mentioning our hospitable team and convenient parking situation. Thank you for your perfect rating, and we look forward to the next time you join us!Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
10/10 - Excelente
Shelley
13 de jan. de 2024
Shelley
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
10/10 - Excelente
Glenn
Viagem de negócios
11 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Location, view, dining options.
Room was cold. Staff came to see what they could do but there was nothing they could do. I didn't want to move and lose the view of the Harbour.
Glenn
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de General Manager em 13 de jan. de 2024
Dear Glenn,The view is amazing, and we're so pleased it helped make your stay at Hilton Saint John memorable. It's also great to know that our location worked well for your trip. Thank you for your feedback about the room temperature. We're sorry this was not able to be adjusted while you were here, and we'll look into your comments further. Should you be in the area again, please come back to see us.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
10/10 - Excelente
Keri
7 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Keri
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
8/10 - Boa
Malcolm
2 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Malcolm
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
6/10 - Ok
Crista
1 de jan. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hotel needs updating
Crista
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de General Manager em 9 de jan. de 2024
Dear Crista,Thank you for letting us know about your visit. Please know it is important to us that every guest receives a clean, well-maintained room and our team will be sure to look into your comments regarding the upkeep of our accommodations. We hope you will allow us another opportunity to host you in the future, we want to meet and exceed your expectations. Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
10/10 - Excelente
Meranda
1 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Meranda
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
10/10 - Excelente
Maen, Falmouth
Viagem com a família
30 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Maen
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
8/10 - Boa
Dave
27 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Rooms are OK. Ready for a refresh soon.
Dave
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de General Manager em 29 de dez. de 2023
Dear Dave,We appreciate your feedback, and we're happy to see you enjoyed your visit. Should you be in the area again, please come back to see us.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
4/10 - Insatisfatória
Darcy
Viagem com a família
25 de dez. de 2023
Property is not what I remember a few years back. Needs a renovation. Went to the hotel restaurant for supper and a mouse ran across the chair I was sitting. We left and went to the Delta hotel restaurant but on the way back to the Hilton we seen 2 more mice. Gross.
Darcy
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de General Manager em 26 de dez. de 2023
Dear Darcy, Thank you for your feedback. Please accept our apologies for any disappointment with your stay. We take the sighting of pests seriously, and your comments will be shared with our maintenance team. What you described is certainly not the typical experience we strive to deliver to our guests. We hope you will consider staying with us in the future. Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
8/10 - Boa
SANDEEP
Viagem com a família
23 de dez. de 2023
Pontos positivos: Comodidades
Breakfast was good but housekeeping needs improvement
SANDEEP
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de General Manager em 26 de dez. de 2023
Dear SANDEEP,Thank you for sharing your experience at Hilton Saint John. We're glad to hear that you enjoyed the breakfast. However, we apologize for any housekeeping issues, and we appreciate your feedback. Your comments will be shared with our team to address any areas that need improvement. We value your input and hope to have the opportunity to provide you with an even better experience on your next visit. Thank you for choosing us!Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
10/10 - Excelente
Christian
18 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice area close to everything
Christian
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de General Manager em 19 de dez. de 2023
Dear Christian,We enjoyed hosting you at Hilton Saint John. Thank you for highlighting our great location near the cruise port in Canada. Safe travels, and come back soon.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
4/10 - Insatisfatória
Doug
Viagem a dois
17 de dez. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Our room What's disgusting and not cleaned properly. Was very disappointed. When inshowed the desk we got a refund but still was a waist of trip
Doug
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de General Manager em 19 de dez. de 2023
Dear Doug,Thank you for offering feedback about your recent experience at our hotel. We're sorry you were disappointed with your stay. Your comments are important to us, and we'll use them as we continuously work to improve our accommodations. Our team members work diligently to ensure any issues our guests encounter are resolved, thus your refund. Given another opportunity, we hope we can show you the visit you expected. Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager