2 piscinas externas, espreguiçadeiras

Avaliações de Maistra Select Amarin Resort

4 out of 5

Avaliações

7,8

Boa

Nota 10 - Excelente. 94 de 292 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 116 de 292 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 46 de 292 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 25 de 292 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 11 de 292 avaliações" "

7,6/10

Limpeza

7,6/10

Serviço e funcionários

8,2/10

Comodidades

7,6/10

Condições e instalações da propriedade

8,4/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Waldemar

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Acima de minha expectativa
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2018
Resposta de Amarin Resort Manager em 18 de out. de 2018
Dear Mr Waldemar, Thank you so much for all your votes! They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests. In anticipation of your return, with kind regards,

8/10 - Boa

Leonardo, Rio de Janeiro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Boa estrutura em Rovinj
O Resort Amarin abrange uma área bastante extensa. Os apartamentos são pequenos, porém confortáveis. E o resort ainda conta com área de camping. O acesso de carro é recomendado pois ele fica um pouco afastado do centro da cidade e as opções de transporte no local são um pouco escassas. Além das opções do próprio resort, existem restaurantes próximos e praias com estrutura de bar também. As piscinas são muito boas, porém ficam bastante cheias devido a quantidade de hóspedes. Como opção, é possível ter mais tranquilidade na praia, andando um pouco para as zonas que não ficam exatamente de frente para o resort. Um alerta: as espreguiçadeiras e guarda-sol na área da piscina devem ser alugados. Eles não são de livre utilização dos hóspedes, infelizmente. À primeira vista, parecem ser gratuitos. Mas depois que você se instala, aparece um funcionário para realizar a cobrança. O staff é bastante atencioso e a área da piscina também conta com opções de animação para crianças e adultos. Wi-Fi é disponibilizado somente nas áreas comuns do resort. Porém, se você der sorte de pegar um apartamento próximo a uma área comum, também é possível pegar o sinal do quarto. O café da manhã é bem variado com boa qualidade.

10/10 - Excelente

Stefano

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Debra

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
When a property advertises itself to appear to be a resort with spa services and you arrive and find out it’s a glorified campground and they put you in an apartment block style instead of a room with a balcony, there should be repercussions. Instead, we left a day early because we were so disappointed and we’re not not able to get our money back even though they falsely presented themselves. That being said if I was pulling up with my tent in a campground in the camping area I would’ve been OK. The service and the people who worked there are very nice, but the whole property were complete disappointment. The apartment we stayed in was dated, and I felt like I was in an old tired Bubuilding.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Ilona

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 31 de out. de 2023
Dear Mrs.Ilona, Thank you for choosing resort Amarin as your holiday destination.!We look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,

6/10 - Ok

Frans

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Not dirty, but certainly not clean. That's the feeling I got when entering the apartment. All touch surfaces are OK, but the rest will probably never be cleaned.
Hospedou-se por 9 diárias em set. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 4 de out. de 2023
Dear Mr. Frans, thank you for your review. We are truly sorry if the cleanliness of the apartment didn't succeed to meet your expectations. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services.We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression.Best regards, Marin Lovrić, Resort Amarin manager

10/10 - Excelente

Kimberly

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We loved our stay here! Was a great stop while visiting Rovinj. Loved being able to swim in the pool and sit by the beach and watch the sunset. We had plenty of room for two and we were sad we only booked one night!
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 30 de set. de 2023
Dear Kimbery, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,

4/10 - Insatisfatória

Charles

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
No breakfast included.
I booked the room through Hotels.com with breakfast included. When we checked in, they said we had to pay 15 Euro each. I complained to manager with no avail. He offered me two postcards as a token of their sympathy, but no free breakfast. I feel cheated. The place is far from the center of Rovinj. Had we got our breakfast included, I would taye the place higher.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 30 de set. de 2023
Dear Mr.Charles,I would like to thank you on behalf of myself and all the employees at Resort Amarin for being our guest.We would like to assure you that your comments have been taken into account. We thank you for sharing your impressions with us and pointing out deficiencies in our services. Your comments are extremely important to us as they allow us to gain insight into our services and continually improve the quality.Standard rooms and superior triple rooms have breakfast included in price , apartments can be booked only with rental service.I take this opportunity to apologize to you for the deficiencies and inconveniences caused during your stay at our resort and hope with all my heart that these will not influence your decision to return.Kind regards,

8/10 - Boa

Michael

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza
Schöne Poollandschaft Im Appartement leider Schimmel an den Wänden Handtücher wurden regelmäßig ausgetauscht, jedoch ansonsten würde das Zimmer nicht reinigt
Hospedou-se por 10 diárias em set. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 30 de set. de 2023
Lieber Michael, Vielen Dank für Ihre Bewertungen. Ihre hilfreiche Bewertungen schätzen wir sehr, und bemühen uns auf Grund dieser unsere Leistungen ständig zu verbessern.Wir hoffen Sie besuchen uns wieder und geben uns die Möglichkeit Sie wieder begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 - Excelente

Ines, Bamberg

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Wir hatten ein Premium-Apartment mit zwei Erwachsenen und zwei Kindern. Es war sehr schön und großzügig geschnitten, mit großem Balkon. Sehr sauber, alles da, was man brauchte. Regelmäßig wurde gereinigt und Handtücher gewechselt. Anlage ist toll für Kinder, viel Programm und Abwechslung, zwei große Pools. Personal war immer freundlich. Zusatzangebote, die nicht inklusive sind, sind eher teuer.
Hospedou-se por 9 diárias em ago. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 2 de set. de 2023
Liebe Ines, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertungen. Es ist eine Freude zu sehen, dass Sie hier Spaß hatten und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüßen können. Mit freundlichen Grüssen,

10/10 - Excelente

Vlastimil

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The food at this hotel was amazing
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 2 de set. de 2023
Dear Vlastimil, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,

10/10 - Excelente

Marie

Excellent!
Brilliant stay at the Amarin. Two adults and two teens, there was heaps to do and keep us all occupied. Evening entertainment was good, bar prices reasonable. Housekeeping was regular, with towels and sheets being changed every other day.
Hospedou-se por 14 diárias em ago. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 2 de set. de 2023
Dear Marie, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,

2/10 - Terrível

Daleno

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Struttura molto grande mare stupendo ma non ci tornerò mai più... quasi tutti i servizi sono a pagamento tranne ombrelloni sdraio e piscine per il resto è tutto a pagamento tra l'altro anche molto costoso bar e ristoranti con prezzi assurdi per non parlare dell'appartamento carino ma in otto giorni ci hanno solo cambiato gli asciugamani (per fortuna) mai fatte pulizie e sinceramente per un 4 stelle non è ammissibile
Hospedou-se por 8 diárias em ago. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 2 de set. de 2023
Gentile Daleno, vorremmo ringraziarla per aver dedicato del tempo a scrivere la Sua opinione. Ci dispiace moltissimo leggere che non siamo riusciti a soddisfare tutte le Sue aspettative. Apprezziamo ogni commento e lo prendiamo seriamente in considerazione. Spero che avremo la possibilità di migliorare questa impressione.Cordiali saluti,

8/10 - Boa

Steffen

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 2 de set. de 2023
Dear Steffen, thank you for your rating ! We look forward to the pleasure of welcoming you back.Marin Lovrić, Resort Amarin manager

8/10 - Boa

Kurr

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Mooi en goed onderhouden vakantiepark. Prachtige ligging met zicht op Rovinje. Taxiboot naar het stadje is ook gemakkelijk. Het appartement was in orde, niet echt speciaal en het zetelbed ligt niet zo goed. Ruim genoeg voor met 3 personen. Goede badkamer, keukentje iets minder, is heel donker en niet echt geschikt om regelmatig in te koken. We gingen dan ook meestal uit eten. Gingen een paar keer naar het ontbijtbuffet en dit was wel in orde, veel variatie en aanbod. Aangenaam terras bij het appartement, maar wij persoonlijk hadden liever een appartement boven gehad ipv beneden. Toch iets meer zicht. Er is vanalles te doen, maar veel tegen betaling. Een glijbaan bij het zwembad zou een pluspunt zijn voor onze zoon. We hadden een aangenaam verblijf.
Hospedou-se por 9 diárias em jul. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 11 de ago. de 2023
Dear Kurr, thank you so much for taking the time to write us a review. We are delighted you enjoyed your stay with us. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services.We look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,

10/10 - Excelente

Mario

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
sehr zu empfehlen
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 31 de jul. de 2023
Lieber Mario, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertungen. Es ist eine Freude zu sehen, dass Sie hier Spaß hatten und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüßen können. Mit freundlichen Grüssen,

8/10 - Boa

Patrick

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
An der Rezeption gab es nicht immer freundliche Leute, die helfen wollten. Sogar im Pizzarestaurant gab es einen Mann namens Ohman, der nicht wusste, wie man mit Gästen spricht. Aber das schlimmste als Familienresort unübertrefflich, finde ich, dass der Aquapark Wibit kostenpflichtig war.....zu extrem teuerem Preis. Sonst wäre es eine tolle Anlage.
Hospedou-se por 8 diárias em jul. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 31 de jul. de 2023
Lieber Herr PatrickVielen Dank für Ihre Bewertungen und dass Sie sich für das Resort Amarin als Ihr Urlaubsziel entschieden haben.!Es tut uns sehr Leid, dass es uns nicht ganz gelungen ist Ihre Erwartungen in einigen Bereichen zu erfüllen. Sie können sicher sein, dass wir Ihre Rückmeldung bereits an unsere Mitarbeiter weitergeleitet haben, um die bestehenden Leistungen noch weiter zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 - Excelente

Jonathan

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 28 de jun. de 2023
Dear Jonathan , thank you for your votes ! We look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,

10/10 - Excelente

JEREMY

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bon resort mais une imprssion usine au petit-déj
Vaste resort implanté en bord de côte adriatique avec un acces direct à la mer. Tout type de chambre (ou d'emplacement de camping) est proposé. Nous avons eu la chance d'être surclassé dans une maison confortable et tres spacieuse avec un coin cuisine bien équipé. Le stationnement est anarchique car il n'y a pas de respect du code couleur et numérotation en rapport avec le logement. La taille du resort a néanmoins un côté "usine à touristes" lorsque l'on se rend le matin au petit-déjeuner.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 28 de jun. de 2023
Dear Jeremy, thank you for your review. Your comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services.We hope you will visit us again .Best regards,

10/10 - Excelente

Cristina

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Beautiful place
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 21 de jun. de 2023
Dear Cristina, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,

10/10 - Excelente

Diana

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
☺️☺️
Hospedou-se por 6 diárias em mai. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 20 de jun. de 2023
Dear Mrs. Diana, Thank you for your rewiev . We are delited that you choos resort Amarin as your holiday destination.!We look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,

8/10 - Boa

Rebecca

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Good resort. Okay location. Lots of walking needed
Good place to stay! The apartment was clean and comfortable (except that the AC wasn't working well and a giant centipede fell on me while I was getting ready, but otherwise it was great!). Room was big as well, so it was easy to feel at home. The resort itself had a lot going on, and the staff were great. My only issue is that the resort is HUGE, and it was very hard to find my way around. I felt like I was always walking uphill and always in the wrong direction. It's also about 15 minutes out of the city.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 20 de jun. de 2023
Dear Mrs.Rebecca, thank you for your review. We are truly sorry if in certain areas we didn't succeed to meet your expectations. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services.We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression.Best regards,

8/10 - Boa

Walter

Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 20 de jun. de 2023
Dear Mr. Walter,Thank you for rating Resort Amarin.We look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,

2/10 - Terrível

Doug

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Horrible. The staff gave us the wrong room number on the map compared to the key. When we finally opened the door the bed only had a sub-sheet on it which was soaked in blood in a wadded up pile. Made me sick to look at it. Went back and showed staff he wrote down the wrong room number compared to the key number. He gave me a new pair of keys and threw them on the counter. Never even apologized. Many spiders were in the room which kept my wife up all night in fear. Worst place ever. No soap or shampoo anywhere.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023

10/10 - Excelente

JOHN

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 11 de mai. de 2023
Dear John, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back.Best regards,

8/10 - Boa

Dzintars, Prague

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Property is located near the Adriatic sea and we got a 2 bedroom apartment in 2 level home with 2 large terraces. Both bedrooms and living room was quite good, just bathroom could be a bit larger and especially shower cabin that is very small and inconvenient. As well accommodation owners should think about improvement of cleanness, as during our 5 nights stay it was cleaned just once after calling to the reception. Just floors have been cleaned, but no beds changed or made-up. The big advantage of this accommodation is private beach and few pools with the view to the sea and Rovinj.
Hospedou-se por 5 diárias em set. de 2022
Resposta de Resort Amarin em 5 de out. de 2022
Dear Guests, We are very pleased that you enjoyed your stay at our resort Amarin and that you had a relaxing holiday. We very much regret that the room cleaning didn't work so well this time and will definitely work on improving it. We hope to welcome you again soon.Best regards,Marin Lovric, Resort Amarin manager

8/10 - Boa

Cornelia

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Häuser sind sehr laut. Deshalb sollte man nicht Schulklassen mit Entspannungsuchenden Urlaubern zusammen unterbringen vor allem wenn es genügend Möglichkeiten dazu gibt. Die Bäder ( duschen) sollten dringend grungereinigt werden
Hospedou-se por 7 diárias em set. de 2022
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 26 de set. de 2022
Liebe Cornelia, Vielen Dank für Ihre Bewertungen. Es tut uns sehr Leid, dass es uns nicht ganz gelungen ist Ihre Erwartungen in einigen Bereichen zu erfüllen. Ihre hilfreiche Bewertungen schätzen wir sehr, und bemühen uns auf Grund dieser unsere Leistungen ständig zu verbessern.Wir hoffen Sie besuchen uns wieder und geben uns die Möglichkeit Sie wieder begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen,

6/10 - Ok

Sylvia

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Wir waren bereits vor einem Jahr hier und mussten leider feststellen, dass die Essensauswahl Abends schlechter war als beim ersten Urlsub dort. Mein Mann als Vegetarier konnte fast nur Salat, Kartoffeln und immer das gleiche Zuchini-Auberginen Gemüse essen. Zudem lange Schlangen am Büffet. In unseren zwei Apparments gab es einige Mängel. Die schwere Schiebetür des Kleiderschranks hat unsere Tochter fast verletzt, da diese beim öffnen auf sie gefallen ist. Die Haustür fiel nur ins Schloss, wenn man sie sehr stark zugehauen hat, Türgriffe von Schubladen waren zum Teil abgefallen, mehrfach viele Ameisen im Zimmer. Gartentor kaputt. Reinigung nur mittelmässig. Erst nach fast 2 Wochen wurde Bettwäsche gewechselt. Das hätte man sich kurz vor unserer Abreise dann sparen können. Man hatte den Eindruck, dass es hier keinen wirklichen Zeitplan bzw. System gibt. Die Zimmer waren nicht wirklich sauber. Toilettenpapier wurde trotz dass es leer war zum Teil nicht aufgefüllt. Man musste daraufhin bei der Rezeption anrufen. Toiletten am Pool meist dreckig und oft ohne Seife und Papier. Appartements sehr hellhörig und laut. Die Bucht ist schön aber das Wasser war zu unserem Zeitpunkt auch ziemlich verschmutzt. Es gab auch einige braune Quallen. Manche Bedienungen waren sehr nett und hilfsbereit, leider konnte man das nicht von allen sagen. Im grossen und ganzen war der Urlaub ok mit einigen Abstrichen. Wegen dem verschmutzten Strand und Wasser werden wir vermutlich nicht nochmals dorthin geh
Hospedou-se por 14 diárias em ago. de 2022
Resposta de Resort Amarin em 2 de set. de 2022
Liebe Frau Sylvia, Vielen Dank für Ihre Rückmeldung, konstruktive Kritik und Meinung. Wir sind bewusst dass wir in die Qualität unseres Services ständig investieren müssen um es zu verbessern. Jedes Jahr beginnen wir ein neues Investition-Zyklus und steigern somit kontinuierlich die Qualität und Konkurenzfähigkeit unserer Produkte. Wir hoffen Sie kommen wieder und merken den Fortschritt. Herzliche GrüßeMarin Lovrić, Resort Amarin manager

10/10 - Excelente

Christine

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Unique property geared towards family. My 3 kids 10 and twin 16 years enjoyed the pools, water activities, breakfast. The pool area needs to be addressed since it was very slippery (we all fell). The rooms were basic but clean, good AC, showers and deck. It was next to or part of a camp ground which was filled with families. Just a short ride to Rovinj. Would stay here again next time for a couple days. Loved Rovinj!
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2022
Resposta de Resort Amarin em 27 de ago. de 2022
Dear Christine, Thank you very much for the great score of our Resort Amarin, and for taking the time to share your impressions online. We are very glad that you had a relaxing family holiday staying with us, and hope to see you visiting again in the near future. Kind regards, Marin Lovrić, Resort Amarin manager

8/10 - Boa

Francesco

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Super soddisfatti
Secondo anno che andiamo e torniamo sempre soddisfatti, quest'anno è migliorata molto anche la cucina, molto più varia e di gusto. Pulizia buona, cambio biancheria a richiesta anche se non nei termini prefissati, camera comoda, parcheggio a due passi. Mare bello pulito con l' unica nota negativa dei troppi italiani in spiaggia che pensano di essere i padroni del resort, bisogna trovare il modo di impedire che facciano le distese di sdraio tante numerose da impedire l' accesso in acqua. Nel complesso è stato tutto piacevole, super consigliato
Hospedou-se por 10 diárias em ago. de 2022
Resposta de Resort Amarin em 19 de ago. de 2022
Spettabile Signor Francesco,Grazie mille per i meravigliosi commenti! Siamo molto contenti che l’esperienza nel nostro resort sia stata di Suo gradimento. Cogliamo l'occasione per invitarla a farci nuovamente visita, in modo che possa vivere nuove ed altrettanto belle esperienze. Cordiali saluti,Marin Lovrić, Resort Amarin manager

10/10 - Excelente

Alois

Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 14 diárias em jul. de 2022

8/10 - Boa

Andrea

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Große Anlage, Zimmer sauber,
Hospedou-se por 9 diárias em jul. de 2022
Resposta de Resort Amarin em 5 de ago. de 2022
Liebe Andrea, herzlichen Dank für die tolle Bewertung über die wir uns alle sehr gefreut haben. Es freut uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir hoffen Sie hatten einen schönen Urlaub in unserem Resort. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen mit Ihnen in Rovinj. Mit freundlichen Grüßen, Marin Lovrić, Resort Amarin manager

8/10 - Boa

Claes

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Ok place for family
Nice beach and pool area. Lots of people in pool during peak season. No cleaning or change of towels during stay as stated in description. Could at least have provided new toilet paper. Kitchen very limited. As family it was good (3+ of 5). Stay away for overpriced boar to rovinj!
Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2022
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 31 de jul. de 2022
Dear Claes, thank you for your feedback. We are truly sorry if in certain areas we didn't succeed to meet your expectations. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services. We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression. Best regards,

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2022
Resposta de Resort Amarin em 22 de jul. de 2022
Dear Guests, Thank you very much for the great score of our Resort Amarin, and for taking the time to share your impressions online. We are very glad that you had a relaxing holiday staying with us, and hope to see you visiting again in the near future. Kind regards, Marin Lovrić, Resort Amarin manager

10/10 - Excelente

Laszlo

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 7 diárias em jul. de 2022
Resposta de Resort Amarin em 15 de jul. de 2022
Dear Mr. Laszlo, thank you for your great review. We are really happy to hear that you enjoyed your holidays. We hope you will visit us again soon. Best regards from Rovinj, Marin Lovrić, Resort Amarin manager

6/10 - Ok

Dietmar

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Wir haben zwar eine besseres Apartement bekommen und wir waren im ersten Moment glücklich darüber . Dann waren aber ein paar Dinge nicht so toll wie Ameisen im Schlafzimmer und lose Türgiffe und harte Kopfkissen auf die niemand schlafen kann.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2022
Resposta de Resort Amarin em 22 de jun. de 2022
Liebe Dietmar, Zunächst einmal möchte ich Ihnen für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um Ihre Eindrücke mit uns zu teilen, danken. Ich persönlich bedauere es sehr, dass wir nicht bereits während Ihres Aufenthalts bei uns in direkten Kontakt getreten sind. Auf diese Weise hätten wir gemeinsam erörtern können, warum unsere Leistungen und die angegebenen Situationen, die Sie erlebt haben, einen solch negativen Eindruck auf Sie hinterlassen haben. Ich kann Ihnen versichern, dass ich diesbezüglich alles persönlich überprüft habe. Wir haben auch mit unserem Team Verbesserungsmaßnahmen für unsere Leistungen durchgeführt und auch die Beaufsichtigung verstärkt. Da sehr viele unserer Gäste mit den Leistungen unseres Campingplatzes überaus zufrieden sind, hoffe ich aufrichtig, dass Sie uns noch eine Gelegenheit geben werden, Sie begrüßen zu dürfen, damit Sie einen besseren Eindruck bekommen und einen wunderschönen Sommerurlaub genießen können. Mit freundlichen Grüßen, Marin Lovrić, Resort Amarin manager

6/10 - Ok

Karina

Hospedou-se por 8 diárias em jun. de 2022

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
Sauberkeit : badezimmer, Küche und alle Fußböden wurdenniegeputz
Geputzt wurde nicht.
Hospedou-se por 7 diárias em mai. de 2022
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 10 de jun. de 2022
Liebe Gäste, Vielen Dank für Ihre Bewertungen. Es tut uns sehr Leid, dass es uns nicht ganz gelungen ist Ihre Erwartungen in einigen Bereichen zu erfüllen. Ihre hilfreiche Bewertungen schätzen wir sehr, und bemühen uns auf Grund dieser unsere Leistungen ständig zu verbessern. Wir hoffen Sie besuchen uns wieder und geben uns die Möglichkeit Sie wieder begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen,

2/10 - Terrível

weronica

Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2022
Resposta de Resort Amarin em 1 de jun. de 2022
Dear Weronica, Thank you for taking the time to write a review of your recent stay with us. We truly regret that your stay with us did not meet your expectations. We do our best to provide a unique experience to all our guests and we regret that we failed to do so in your case. We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression. Kind regards,

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 9 de mai. de 2022
Dear Guests, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 - Boa

Yolanda

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2022
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 2 de mai. de 2022
Dear Yolanda, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

10/10 - Excelente

Christian

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Absolut empfehlenswert in allen belangen
Hospedou-se por 7 diárias em set. de 2021
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 6 de out. de 2021
Lieber Christian, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertungen. Es ist eine Freude zu sehen, dass Sie hier Spaß hatten und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüßen können. Mit freundlichen Grüssen,

10/10 - Excelente

Jaroslaw

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Das Studio war seht neu und sehr gut ausgestattet, die Lage top, wir haben uns sehr wohl gefühlt undhatte einen traumhaften, sehr erholsamen Urlaub.
Hospedou-se por 13 diárias em ago. de 2021
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 25 de set. de 2021
Lieber Herr Jaroslaw, Vielen Dank für die Bewertung, die Sie unserem Resort gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

8/10 - Boa

Aljona

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 11 diárias em ago. de 2021
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 25 de set. de 2021
Dear Aljona , thank you for the vote ! We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

6/10 - Ok

James

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Only pay for room
Hotel food was free, but was aweful. Service was worse. Notvworth it with the food.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2021
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 25 de set. de 2021
Dear James, thank you for your feedback. We are truly sorry if we didn't succeed to meet your expectations regarding the food and service. Your helpful comments are appreciated and will help us to continually improve our services. We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression. Best regards,

8/10 - Boa

Sebastian

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2021

10/10 - Excelente

Radim

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 7 diárias em ago. de 2021
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 21 de ago. de 2021
Dear Radim , thank you for the vote ! We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

10/10 - Excelente

Zsuzsanna

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Kellemes nyaralás
Rendkívül jól szervezett szállás. Minden gördülékenyen ment. A saját tengerparti rész nagy előny, könnyen meg lehet közelíteni a vizet. A szállás teljes partszakaszán napozóágyakat is kihelyeztek, ami még komfortosabbá teszi a strandolást. A reggeli és vacsora ételkínálata rendkívül bőséges, kiváló minőségű.
Hospedou-se por 7 diárias em jul. de 2021
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 21 de ago. de 2021
Dear Zsuzsanna, thank you so much for the review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 - Boa

Frants

Viagem com a família
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Conforto do quarto
Der er ikke hotel på resortet
Skulle gå 10-15 min fra lejlighed til swimmingpool og der er ikke hotelfaciliteter, hvilket var overraskende, ud fra hjemmesidepræsentationen. Hvis vi vidste ovenstående inden, ville vi ikke have valgt stedet. Ellers udemærket lejligheder og sikkert fin campingplads.
Hospedou-se por 7 diárias em jul. de 2021
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 1 de ago. de 2021
Dear Frants, thank you for your feedback. We are truly sorry if in certain areas we didn't succeed to meet your expectations. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services. We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression. Best regards,

10/10 - Excelente

COSMA Damiano

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Esperienza positiva, la pulizia della camera un po’ scarsa in quanto a causa Covid bisognava prenotare ogni volta la pulizia
Hospedou-se por 11 diárias em jul. de 2021
Resposta de Marin Lovrić, Resort Amarin manager em 1 de ago. de 2021
Gentile Damiano, vorremmo ringraziarla per aver dedicato del tempo a scrivere la Sua opinione. Apprezziamo ogni commento e lo prendiamo seriamente in considerazione. Spero che avremo la possibilità di migliorare questa impressione. Cordiali saluti,