Restaurante

Avaliações de Hotel APART Welcoming I Urban Feel I Design

3 out of 5
Hotel APART Welcoming I Urban Feel I Design
Mattenstrasse 1, Rotkreuz, Risch, ZG

Avaliações

9,0

Maravilhosa

Nota 10 - Excelente. 54 de 94 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 29 de 94 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 9 de 94 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 1 de 94 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 1 de 94 avaliações" "

9,6/10

Limpeza

8,8/10

Serviço e funcionários

8,6/10

Comodidades

9,4/10

Condições e instalações da propriedade

9,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Paulo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Moderno
Instalações novas e modernas. Quarto muito espacoso. O banheiro tem lateral de vidro então não tem total privacidade. Se estiver com pessoas de bastante intimidade ok. Localização vantajosa para quem planeja utilizar o trem. A estação é dxatamente em frente ao hotel. Café da manhã pouco variado. Funcionários bem simpáticos.
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2018
Resposta de Karin Müller, Guest Relations em 30 de ago. de 2018
Thank you very much for staying with us and leaving this great review. We are glad to hear that you enjoyed your stay and took advantage of the location to travel by train. We hope to welcome you again very soon and wish you a pleasant time until then. With the best regards, Karin Müller, Guest Relations

8/10 - Boa

Cheryl

Clean, friendly staff and convenient location.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Severin

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

6/10 - Ok

Julia

Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023

10/10 - Excelente

Mary Anne

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Perfect place to stay in Rotkreuz. Across the street from train station and bus stop. Clean, quiet, very helpful staff.
Hospedou-se por 5 diárias em set. de 2023
Resposta de Your HOTEL APART Team em 31 de out. de 2023
Dear guestThank you for your feedback on your recent stay.We are happy that you fully enjoyed your stay.We hope to welcome you back soon.Kind regards

8/10 - Boa

Anita

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Dein HOTEL APART Team em 31 de out. de 2023
Lieber GastVielen Dank für deine Bewertung zum vergangenen Aufenthalt.Wir würden uns freuen, dich bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Freundliche Grüsse

8/10 - Boa

F

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel reception, bar and restaurant are closing early. Not well for late arrivals.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Your HOTEL APART Team em 31 de out. de 2023
Dear guestThank you very much for staying with us and taking your time to give feedback on your experience in our hotel. We are delighted to read that you have overall enjoyed your stay.Thank you also for the assessment regarding the reception opening hours. Honest feedback helps us to continuously improve our processes and make changes where necessary.We hope to welcome you back soon.Kind regards

10/10 - Excelente

Iwan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Perfekte Lage, reichhaltiges Morgenbuffet, aufmerksames Personal, gut eingerichtetes Zimmer, würde das Hotel wieder buchen.
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023

10/10 - Excelente

Nicole

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023
Resposta de Ihr Hotel APART Team em 30 de abr. de 2023
Lieber GastVielen Dank für die tolle Bewertung.Wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt!Ihr Hotel APART Team

8/10 - Boa

Judith

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2022

10/10 - Excelente

Zlatibor

6/10 - Ok

Dominique

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de Philipp Lorentsen | Guest Relations em 23 de set. de 2022
Dear GuestWe are sorry to see that you were not completly satisfied with your stay. If you like please contact us on our info mail address to let us know what happend so we can improve. Thank you for your assistance.Best regards Philipp Lorentsen Guest Relations

6/10 - Ok

Stefan

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ankommen je nach Situation schwierig - dasein easy
Einladende Zimmer
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2022
Resposta de Philipp Lorentsen / Guest Relations em 27 de jul. de 2022
Lieber Gast Vielen Dank für Ihr Feedback zum Aufenthalt. Es freut uns, dass Ihnen die Zimmer gefallen haben und dass Sie nun auch einfacher den Weg zum Hotel finden. Wir sind nur wenige Meter vom Bahnhof entfernt und mit dem Auto sind es nur wenige Minuten von der Abfahrt Rotkreuz. Wir hoffen Sie bald einmal wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Freundliche Grüsse

6/10 - Ok

Hisanori, Nishikyo

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
サービスを最小化してるタイプのホテル。まず夕方5時に着いても既にフロントは無人。レストランの給仕に館内の説明を受ける。書類のチェックアウトの日が違っていても、明日朝ホテルの人に相談して、と言われる。 部屋は広くて清潔。虻が一匹いて退治するのに苦労したのを除けば特に問題無し。シャワーの排水が悪いのもヨーロッパではよくあること。ベッドの角に脚をぶつけるとものすごく痛いけど、これも自己責任でしょう。 節約のため(実際にそう書いてある)部屋の個別の空調は無し。冷房を期待してわざわざ新しそうな建物のホテルを選んだのに台無し。真夏はある程度暑い。温度調整してほしかったら電話しろと書いてあるが、フロントが無人なので当然繋がらない。 特筆すべきは、夜までレストランの音楽が部屋に響いてかなりうるさい。 洗濯機と乾燥機が地下に1台だけ置いてある。洗剤含め無料。 さらに、土日ともなるとレストランも開いてない。もし土日がチェックイン日だったなら、かなりのストレスだったものと思われる。 総じて、観光旅行の途中に宿泊するのは全くおすすめできない。
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de Philipp Lorentsen / Guest Relations em 27 de jul. de 2022
Dear Guest Thank you for taking your time to review your last stay. We are happy to hear that you liked to rooms. Of course, we regret that you did not like the climate in the room. Due to the Minergie construction of the house, it is unfortunately not possible for us to cool down the rooms in the very hot days. We will be happy to offer you a fan on your next visit. Do not hesitate to contact the reception team. We hope to welcome you again soon and wish you until then a great time. Best regards

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2022
Resposta de Philipp Lorentsen / Guest Relations em 27 de jul. de 2022
Lieber Gast Vielen Dank für das tolle Feedback, welches wir gerne so unseren Mitarbeitern weitergeben. Bis Bald im Hotel APART

2/10 - Terrível

Maria del

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022

10/10 - Excelente

Andreas

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2022
Resposta de Philipp Lorentsen, Guest relation em 25 de jun. de 2022
Lieber Gast Vielen Dank für die grossartige Bewertung. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt so gefallen hat und würden uns freuen, Sie demnächst wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Freundliche Grüsse Philipp Lorentsen, Guest relation

10/10 - Excelente

Nils

Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022

10/10 - Excelente

Thomas

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Sehr angenehmer und unkomplizierter Aufenthalt.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2022

10/10 - Excelente

Dominique

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2021
Resposta de Karin Wigger, Guest Relations em 23 de dez. de 2021
Schön, dass Sie bei uns waren. Wir freuen uns sehr zu sehen, dass Ihnen der Aufenthalt gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder begrüssen zu dürfen. Frohe Weihnachten, auf bald

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfect location
Perfect location and services
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2021
Resposta de Karin Wigger, Guest Relations em 13 de dez. de 2021
We are more than happy to read that you fully enjoyed your stay. Thank you so much for the great review and the kind words. May we welcome you again soon? We wish you a wonderful Christmas time.

10/10 - Excelente

Guido

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Confort e comodità
Ottima posizione!
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2021
Resposta de Karin Wigger, Guest Relations em 13 de dez. de 2021
Wow, thank you very much for staying with us and leaving such a great review. We are happy to read that you enjoyed the comfort and the location and hope to welcome you again soon. Best regards and a great festive season

10/10 - Excelente

Eduarda

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2021
Resposta de Karin Wigger, Guest Relations em 1 de dez. de 2021
Vielen herzlichen Dank für Ihren Besuch und die tolle Bewertung. Toll, dass wir Sie überzeugen konnten. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüssen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Mit winterlichen Grüsse, Karin Wigger, Guest Relations

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2021

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Good hotel. Would stay again.
Completely closed on a Sunday night, so a bit of a struggle to get a room key, and nowhere to get dinner. Try not to arrive there on a Sunday evening. Everything else was good.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2021

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Está un poco apartado. Complicado ajustar la temperatura de la habitación
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2021
Resposta de APARTHOTEL em 16 de set. de 2021
Thank you very much for staying with us and leaving a review. We are glad to hear that you overall enjoyed your stay but regret that you were not fully satisfied with the location. We hope to welcome you again soon. Best regards, Helena Drsek, Guest Relations

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Sauberes Hotel mit Terasse und Biergarten direkt am Bahnhof. Sehr freundliches Personal. Umweltbewusst.
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2021
Resposta de APARTHOTEL em 16 de set. de 2021
Vielen herzlichen Dank für Ihren Besuch und die tolle Bewertung. Schön zu lesen, dass Ihnen insbesondere die Freundlichkeit unseres Personals und die Sauberkeit des Hotels zugesagt haben. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder einmal bei uns begrüssen zu dürfen. Mit herbstlichen Grüssen aus Rotkreuz, Helena Halter, Guest Relations

8/10 - Boa

Bruno

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2021
Resposta de APARTHOTEL em 16 de set. de 2021
Vielen herzlichen Dank für Ihren Besuch und die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder einmal bei uns begrüssen zu dürfen. Mit herbstlichen Grüssen aus Rotkreuz, Helena Halter, Guest Relations

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Gerne wieder
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2021

6/10 - Ok

PHILLIP

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Good Hotel.
Generally a nice hotel and convenient next to the train station. What was dissappointing and with understanding how difficult Covid makes things but the restauarant was shut and no breakfast avaialble although booked as B&B. I woukd suggest they inform you at point of booking. You could eat at 2 Street food places which were very good but only use the hotel terrace to 20.00 hours.also travelling from the UK limited UK TV channels.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2020
Resposta de APARTHOTEL em 3 de nov. de 2020
Vielen herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns zugesagt hat. Wir freuen uns bereits jetzt auf Ihren nächsten Besuch und senden die allerbesten Grüsse aus Rotkreuz, Helena Drsek, Guest Relations

8/10 - Boa

Corinne, Sierre

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Super propre, très bon lit, personnel sympa, buffet petit déjeuner très copieux
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2020
Resposta de APARTHOTEL em 3 de nov. de 2020
Merci pour vos bons commentaires. Nous sommes très heureux de lire que votre séjour à Rotkreuz vous a plus. Nous espérons que vous nous reviendrez bientôt, Helena Drsek, Guest Relations

10/10 - Excelente

Jeffrey

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great stay in Rotkreuz
Great stay, convenient location next to station.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2020
Resposta de APARTHOTEL em 3 de nov. de 2020
Thank you for this great review of our Hotel. We are glad that you enjoyed your stay and you liked our Hotel. We hope to welcome you again very soon. Best Regards, Helena Drsek

8/10 - Boa

Marta

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
i kept
Nice place, but call ahead if you want them to lower the A/C. The windows don’t open!
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2020

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
L'hôtel est dans un état de neuf. La décoration simple et sobre. Il est a proximité de la gare.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2020
Resposta de APARTHOTEL em 3 de jun. de 2020
Cher client, merci pour vos bons commentaires concernant votre séjour à l’APARTHOTEL. C'est un grand plaisir de lire que que vous étiez satisfait de l'hôtel et de l'emplacement. Nous espérons que vous nous reviendrez bientôt, Helena Drsek, Guest Relations

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Amazing
Very clean and spacious. Interesting shower design.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2020
Resposta de APARTHOTEL Rotkreuz em 30 de mar. de 2020
Thank you very much for staying with us and leaving such a great review. We are happy to read that you were satisfied with the cleanliness and the comfort of the room. We hope to welcome you again soon and wish you a wonderful day and stay healthy, Helena Drsek, Guest Relations

8/10 - Boa

Christophe

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2020

10/10 - Excelente

Dominic

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Grosse Zimmer an praktischer Lage
Sehr schöne grosse Zimmer direkt neben dem Bahnhof. Das Abendessen sowie das Frühstücksbuffet waren super.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2020
Resposta de APARTHOTEL Rotkreuz em 15 de jan. de 2020
Vielen herzlichen Dank für Ihren Besuch und die tolle Bewertung. Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie insbesondere das Zimmer, die Nähe zum Bahnhof und das Frühstück und Abendessen geschätzt haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder begrüssen zu dürfen. Mit herzlichen Grüssen aus Rotkreuz, Helena Drsek, Guest Relations

8/10 - Boa

Vincenzo

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019
Resposta de APARTHOTEL Rotkreuz em 23 de dez. de 2019
Thank you very much for staying with us and taking your time to give feedback on your experience in our hotel. We are delighted to read that you have overall enjoyed your stay. We hope to welcome you again soon. Best regards, Helena Drsek, Guest Relations

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Big room, great location, very minor flaws
Great location, comfortable bed, easy self-checkin procedure, big room with sufficient ammenities. Since the reception isn't always staffed, I cannot say I had full peace of mind during my stay (as a very frequent traveller I had far too many experiences in the past coming back late at night to a hotel and finding my magnetic roomkey not working, for example), but this time all worked out well and I can only guess they have good reasons for the limited reception times. I would come back as a solo traveller, however the full lack of bathroom privacy (glass wall with see-through curtains on both shower and toilets) would make me hesitate to come back and share a room with friends or colleagues. Overall, however, it was still quite good value for money in the region.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019
Resposta de APARTHOTEL Rotkreuz em 23 de dez. de 2019
Dear Guest, thank you very much for staying with us and taking your time to give feedback on your experience in our hotel. We are delighted to read that you have overall enjoyed your stay. Even if our reception is not staffed, our restaurant staff will be happy to help you with any questions or problems. And we regret the fact though that we did not meet your taste with the open design of the bathroom in our Superior rooms. The architectural theme in our house is «noble-raw». In all rooms, noble materials, e.g. the high-gloss furniture and the fumed oak floor are combined with raw materials such as the concrete on the walls. Therefore, we decided to design an open and modern bathroom. We are aware that we do not meet everyone's taste. We always strive to provide our guests with a pleasant stay. Due to some guest feedbacks, especially of couples, we recently installed sliding doors in our Executive rooms. These are also equipped with a Kingsize bed. We do suggest booking this category for your next stay. We hope to welcome you again soon and convince you with our service qualities. With the best regards, Helena Drsek, Guest Relations

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
War alles sehr stylisch eingerichtet, hat mir gut gefallen.Sehr ruhig in der Nacht.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2019
Resposta de Karin Müller, Guest Relations em 2 de out. de 2019
Toll, dass Sie bei uns waren. Vielen herzlichen Dank für Ihren Besuch und diese tolle Bewertung. Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie eine ruhige Nacht verbracht haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder begrüssen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit den allerbesten Wünschen, Karin Müller, Guest Relations

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Frühstück gibt es offiziell bis 11:00 Uhr - so wurde dies auch beim Check-in mitgeteilt. Als wir 10:30 Uhr eintrafen wurden wir sehr bestimmt und mässig freundlich darauf hingewiesen, dass wir bitte schnell uns am Buffet bedienen sollen. Danach müsse für den Brunch umgebaut werden. Es ist nicht toll am Sonntagmorgen im Hotel gestresst zu werden. Ein entspanntes Frühstück ist etwas anderes.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2019
Resposta de Karin Müller, Guest Relations em 2 de out. de 2019
Schön, dass Sie unser Gast waren und sich die Zeit für eine Rückmeldung genommen haben. Vielen Dank! Wir bedauern sehr, dass die Kommunikation bezüglich Frühstück am Sonntag (kurz vor dem Brunchbeginn) nicht optimal war und entschuldigen uns in aller Form dafür. Das ist eigentlich nicht unsere Art. Wir haben die Situation nochmals intern besprochen und es sind alle Mitarbeiter informiert, dass das Frühstücksbuffet wie kommuniziert bis 11.00 Uhr von den Gästen benutzt werden kann. Wir hoffen sehr, dass wir Sie wieder einmal bei uns begrüssen und dann von unseren Serviceleistungen überzeugen können. Mit den besten Wünschen für Sie, Karin Müller, Guest Relations

10/10 - Excelente

Nils

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Sehr gute Atmosphäre
Kein Luxushotel, aber sehr nettes und hilfsbereites Personal. Das Frühstück ist auch sehr gut. Die Zimmer sind großzügig und sauber.
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2019
Resposta de Karin Müller, Guest Relations em 2 de set. de 2019
Schön, dass Sie bei uns waren. Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüssen dürfen. Mit sonnigen Grüssen aus Rotkreuz

10/10 - Excelente

JinHwan

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2019
Resposta de Luzia Zurfluh, Guest Relations em 12 de ago. de 2019
Thank you very much for your great feedback! Its very nice to hear that you enjoyed your stay in our hotel. It would be a pleasure to welcome you again soon. Sincerely, Luzia Zurfluh, Guest Relations

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Business location, perfect stay
Very nice hotel. Easy location in front of the railway station and near to the business area. Modern and stylish, with very wants and available staff. The restaurant is good.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2019
Resposta de Karin Müller, Guest Relations em 14 de fev. de 2019
Wow! Your words put a great smile on our faces. We are glad to hear that you enjoyed your stay very much and hope to welcome you again soon. With the best wishes for you, Karin Müller, Guest Relations

10/10 - Excelente

Gurhan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2018
Resposta de Monika Beeler, Guest Relations em 14 de nov. de 2018
Herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen! Herbstliche Grüsse aus Rotkreuz

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Sehr gute Lage (direkt beim Bahnhof). Grosse und komfortable Zimmer, ideal für einen Städte- oder Businesstrip
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2018
Resposta de Monika Beeler, Guest Relations em 14 de nov. de 2018
Wow, vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Toll, dass wir Sie mit der Lage und unseren Zimmern begeistern konnten. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen! Herzliche Grüsse

8/10 - Boa

Gabrielle

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel is new and very comfortable. Desserts in restaurant really nice. Bikes are really nice and new. Breakfast was good too.
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2018
Resposta de Karin Müller, Guest Relations em 22 de out. de 2018
Thank you very much for staying with us. We are happy to read that you enjoyed your stay and that we could especially satisfy you with the offer in the restaurant and the free bike rent. We hope to welcome you again soon and wish you a pleasant time until then. With the best regards from Rotkreuz, Karin Müller, Guest Relations

10/10 - Excelente

Sarah

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
I will be back!
Modern Urban style Hotel. We enjoyed our stay and I would recommend it highly. The restaurant is a bit pricey but very good. And the breakfast choice is fantastic.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2018
Resposta de Karin Müller, Guest Relations em 10 de out. de 2018
Wow! Your feedback puts a great smile on our faces. Thank you very much for staying with us and these kind words. We are happy to read that you enjoyed your stay and hope to welcome you again very soon. With the best regards from Rotkreuz, Karin Müller, Guest Relations

8/10 - Boa

Viajante verificado

Nice, but hot
Overall, the hotel was good. It was clean and the bed was comfortable. For the area, it is great deal. My only complaint is that it was hot in the room and there was no air circulation so it felt very stuffy. There is no way to adjust the temp from the room, you have to ask someone at the desk. When I asked, I was told it would take 6 hours to cool down. That wasn't a problem as I was going off to work, but when I returned it was still hot. I was given a fan and told to open the window. The window only opens a crack, and it is very noisy outside due to the train station and construction so sleeping with the window open isn't pleasant. That said, once I had opened the window and realized how noisy it was outside, I was impressed by how quiet the room is when the window is closed. Still, you have to choose whether to be kept awake by the noise or the heat. In winter this hotel may be ok, but I would stay away in warmer weather.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2018
Resposta de Karin Müller, Guest Relations em 17 de set. de 2018
Thank you very much for staying with us and taking the time to write a review. Every feedback is important to us as we want to improve our service steadily. We are glad to read that you were satisfied with the cleanliness of the room and the quality of the bed. You are right, on the few days in Switzerland with a very high temperature outside, we are unfortunately not able to cool the rooms down so much as our house is built in the Minergie standard. We promote the rational use of energy and the increased use of renewable energy sources. We are happy to offer a fan to our guests as we want everyone to feel comfortable. We hope to welcome you again soon. With the best regards, Karin Müller, Guest Relations