Roupas de cama antialérgicas, cofres nos quartos, escrivaninha

Avaliações de Fortuna West

3 out of 5
Fortuna West
Mrkvickova, 2, Prague, PRG

Avaliações

6,6
Nota 10 - Excelente. 37 de 345 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 118 de 345 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 120 de 345 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 43 de 345 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 27 de 345 avaliações" "

7,2/10

Limpeza

7,2/10

Serviço e funcionários

5,4/10

Comodidades

6,2/10

Condições e instalações da propriedade

Avaliações

4/10 - Insatisfatória

Claudio, Brasilia

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
decepção
O Hotel está completamente descuidado, parece ter uma administração deficiente. No apartamento, sem ar condicionado, tem uma cadeira rasgada, com espuma saindo fora. O café da manhã razoável, mas com o toque imperdoável de louças lascadas, muitas delas. Wifi no quarto pago, gratuito só na recepção, poderia ser até aceitável se não tivessemos sido grosseiramente explulsos do espaço de um bar/café na recepção onde existiam ainda muitas mesas vagas para quem desejasse consumir algo. A localização é boa por ter opção de transporte público a uns 300m.

2/10 - Terrível

Vinicius, São Paulo - Brasil

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Procure outro
Não Vão! Don't go!!! Parece uma prisão! Reservei outro hotel. Descreveria como o pior hotel que já me hospedei na vida!!

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bons serviços
Muito boa! Café da manhã farto e variado, camas confortáveis e localização, ao que me propunha, muito boa, próximo à linha e parada dos trens.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Custo benefício excelente
Tive uma ótima estadia. O hotel é excelente, fica um pouco fora do centro, mas perto do aeroporto. Isso não foi um problema pois o bonde que leva ao centro da cidade para ao lado do hotel. O café da manhã é muito bem servido e o hotel dispõe de restaurante caso vc não queira sair a noite para fazer suas refeições, tudo por um preço bem razoável.

8/10 - Boa

SHIGERU

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good breakfast and fine conditions. Perfect place with free parking.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 13 de mar. de 2020
Dear Guests, we would like to thank you for your recent stay in our Hotel Fortuna West and time that you have spent for nice comment. It gives us a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Once again thank you for sharing your experience with us and other travellers. We are looking forward to your next visit. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 3 de mar. de 2020
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Eva

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 24 de jan. de 2020
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

10/10 - Excelente

Ralf

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Einfaches Hotel in der Nähe vom Flughafen! Sehr nettes Personal, Hotelzimmer sauber!
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova em 23 de dez. de 2019
Dear Guests, thank you for your stay at Hotel Fortuna West as well as for your very kind feedback. We would like to welcome you back in our hotel next time. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Eli Gjoervad

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Grei standard, i nærhet av flyplass
Hadde en natt på hotellet. Fint, romslig og rent rom/bad, behagelig seng. Hotellet ligger nært flyplassen, og har døgnåpen resepsjon, noe som passet oss utmerket i og med vi kom sent og skulle reise videre tidlig neste morgen.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova em 19 de dez. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos negativos: Conforto do quarto
怖い
ドライヤー有料 Wi-Fi 有料 部屋が少し暗くて怖かったです
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova em 29 de nov. de 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. A hairdryer is available at the reception free of charge, rent for the return of deposits. WiFi connection in the lobby and the reception hall is free of charge, WiFi in the room is charged from 75 CZK/day. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Amelia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova em 26 de nov. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Suomenkielinen asiakaspalvelu oli mukava ja odottamaton bonus täällä
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova em 21 de nov. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Yusef, Barcelona

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Antiguo pero buen hotel, limpio,atención agradable
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2019
Resposta de Markéta Kempfová em 30 de out. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 25 de out. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 - Insatisfatória

*unseremeinung*, Germany

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Leider habe ich bisher kein Punkt gefunden, was uns gefallen hat. Eher im Gegenteil.... Auf den Fotos schaut es toll aus! Dies wurde warscheinlich nur für das Foto prepariert worden. Es gibt viele Punkte die ich jetzt erwähnen könnte, dafür reicht das Feld gar nicht aus. Wer auf Hygiene, Gastfreundlichkeit und das Umfeld Wert drauf liegt, sollte sich nach einer anderen Unterkunft umsehen. Wer die böhmische Küche mag, der mag auch das Frühstück dort. Viel "andere" Auswahl gab es leider nicht. Wände sind sehr hellhörig, Mobiliar fleckig, Bad klein, in dem Ecken /Wänden nicht sauber.... Ecc pp.... Schade, daher kein Punkt von uns (Familie mit 2 Kids)
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 25 de out. de 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 - Terrível

Andrés

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Decepción
Cuando reservé el hotel decía aparcamiento gratis, wifi gratis y desayuno incluído. Al llegar al hotel, la recepcionista nos atendió de mala manera, y nos encontramos que el aparcamiento era en la calle y el wifi en la habitación había que pagar por día. Por el contrario a la tarde siguiente nos dieron el parking y el wifi en la habitación tal como indicaba la reserva.
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2019
Resposta de Markéta Kempfová em 30 de out. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem em grupo, Viagem a dois
Zimmer ok! Sauberkeit ok! Alles zusammen aber nur Durchschnitt!
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 7 de out. de 2019
Dear Guests, thank you for the time you take to write the comment. We really appreciate every comment of our customers. They help us to improve our hotels services. Thank you once again for having chosen our hotel for your stay in Prague and would be happy to welcome you back in our hotel. With kind regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 - Terrível

Poul-Erik

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Too cheep
This hotel was maybe modern in the late 1970
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova em 17 de set. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 - Ok

richard

Viagem com a família
Prague trip
ok for the money - wifi kept restarting - no A.C or fan
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova em 17 de set. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 5 de set. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza
Petit déjeuner copieux. Hôtel très bruyant. L'avantage est d'être situé près d'une station de tram.
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 5 de set. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Het was oud, erg gehorig, muf en viezig! Absoluut geen aanrader!
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 5 de set. de 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Sehr gut und sehr nett. Gutes essen s, gutes Restaurant. Bin sehr zufrieden und immer wieder. Sehr gut !
Hospedou-se por 10 diárias em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 5 de set. de 2019
Dear Guests, we would like to thank you for your recent stay in our Hotel Fortuna West and time that you have spent for nice comment. It gives us a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Once again thank you for sharing your experience with us and other travellers. We are looking forward to your next visit. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 5 de set. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Enrico

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 21 de ago. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 - Terrível

Antonino

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hiway Robbery
Our flight was cancelled and the hotel would not cancel or reschedule my rooms and we lost our money!!
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Halpa ja suht hyvää, keskustaan ratikalla pääsee tosi helposti noin 15 min
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 21 de ago. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
The hotel is very old. The mattress are dirty. The sink doesn't work. The breakfast was poor and the coffee machine didn't work. Overall, don't stay in this hotel!
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 21 de ago. de 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Katarina, Katka D and the head housekeeper are the only staff members who were willing to help you. Others, especially Veronica at reception, the blonde woman on the bar and the “security guard” were absolutely appallingly rude. We had no power for an entire night and after basically begging for a different room for just that night were given a ground floor room with disabled amenities - couldn’t even open the window and it was about 28o. Breakfast absolutely disgusting and all food was either cold including that which had just been bought out of the kitchen, stale or inedible - the slab of eggs were actually black/green in the middle!!! I could go on but don’t have enough room. Can not believe Expedia is associated with such a shoddy hotel and an disgusted that it rips people off by placing them in this hotel. Will never use Expedia again!
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2019

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
My family has traveled a lot and stayed at a lot of hotels and apartments but this is thus far the most terrible accommodation that we’ve stayed at, luckily it was for only one night. The pictures of the hotel don’t look so bad and I really don’t mind if the place is outdated as long as it is clean. Once we arrived at the lobby the carpets and the walls were already showing sign of a hotel that is not kept up very well. When we walked into our room the carpet was even worse with lots of stains and the bed frames are upholstered with fabric that had more stains. I immediately requested another room that was somewhat better with less stains. I will not return to the hotel and would not recommend it to anyone
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 21 de ago. de 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Bojan

Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 21 de ago. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza
Handtücher dreckig und mit Haarbüschel, Check in war OK aber keine Möglichkeit ein Frühstückspaket zu bekommen, angeblich waren wir zu spät.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 21 de ago. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We are able to arrange breakfast package, must be ordered by 8 pm. the day in advance. Breakfast is served from 7 am to 10 am. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

10/10 - Excelente

Sami

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bra
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 21 de ago. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Det var inte så fint och det fanns sand eller liknande på golvet i rummet
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 21 de ago. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 - Ok

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 29 de jul. de 2019
Dear Guests, thank you for the time you take to write the comment. We really appreciate every comment of our customers. They help us to improve our hotels services. Thank you once again for having chosen our hotel for your stay in Prague and would be happy to welcome you back in our hotel.

6/10 - Ok

Anders

Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 29 de jul. de 2019
Dear Guests, thank you for the time you take to write the comment. We really appreciate every comment of our customers. They help us to improve our hotels services. Thank you once again for having chosen our hotel for your stay in Prague and would be happy to welcome you back in our hotel.

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Billig pris. Dårlige senge, kedelig og ensformigt morgenmad.
Hospedou-se por 6 diárias em jul. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 26 de jul. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Personalet var flatt og lite imøtekommende, det var veldig skittent på teppene på gulv og dører osv. Måtte gå med sko inne fordi teppet på rommet var så skittent. Renhold på bad og sengtøy var greit nok.
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 26 de jul. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Preis/Leistung hervorragend. Mehr kann man für diesen Preis nicht erwarten.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 26 de jul. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. Thank you once again for having chosen our hotel for your stay in Prague and would be happy to welcome you back in our hotel. We hope that you were satisfied in Prague.

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Ok til en enkelt eller to overnatninger
Hvis det er til et par overnatninger, så er stedet okay. Det ene af værelserne var ikke helt rent, da vi ankom, men ellers ok værelser. Receptionen havde vi lidt problemer med den ene aften, da hun ikke forstod engelsk. Vi blev hurtigt enige om at det var et hotel for unge, da der var en del larm om aften.
Hospedou-se por 7 diárias em jun. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 26 de jul. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

4/10 - Insatisfatória

Alex

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Conforto do quarto
Hotel OK no shuttle or wi-fi in room as advertised
Hotel OK, clean, and good service. No AC, so not comfortable when out temp is 36C. no airport shuttle or wi-fi in room, contrary to what advertised. You need to get taxi to get to airport, front desk is happy to do this, but the price is double overpriced, so you better do it yourself. It is not easy - the room phone don't work (always busy signal) - come to front desk to and ask to call the number, they do it- reason for I put a poor score.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 26 de jul. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

6/10 - Ok

Todd

Pontos positivos: Serviço e funcionários
No Airport Shuttle
Part of the reason I booked a room here is because I was the last of my group to leave the country, and their site advertised an "airport shuttle". When I arrived I was told they didn't have one but the could arrange a "flat rate" transport to the airport for 500 Koruna, which is about USD$25. To go THREE MILES! Rooms were super basic, no AC, so I just sort of sat there and sweated for a day waiting for my flight. They did accommodate me early, which was cool, and there are some hiking trails and restaurants near by, so not a total loss, but I HATE when places advertise falsely. Oh yeah, and it was the only place in Europe that we stayed over nearly a month that made you pay for wifi access. It was fairly cheap and close to the airport, so I can't complain.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 26 de jul. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Didn't like not having WiFi in our room. No fan or aircon so at 6am it was a roasting chamber. Sink was cracked. Bearley no water to shower with.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 26 de jul. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. WiFi connection in the lobby and the reception hall is free of charge, WiFi in the room is charged from 75 CZK/day. We hope that you were satisfied in Prague.

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
・価格に対してクオリティの格差を感じます。 ホステルなら納得出来る。仕事で滞在するのは辛いかなと。
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 26 de jul. de 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

2/10 - Terrível

ANNA

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Anna
Very bad service. We ordered wake up call.They never did it. We ordered breakfast package in the evening - they never gave us anything in the morning,when we left to airport,as promissed in the evening.they are writing on their site: "24-hour shutlle service avalible".But they just call to taxi,no any shuttle.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 26 de jul. de 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague.

6/10 - Ok

Karel

Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Cheap, yet clean hotel close to public transport
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 24 de jun. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Huone oli todella kuuma ja henkilökunta osittain hieman ynseää, mutta mukavat työntekijät olivat mukavia kaikkien edestä (muunmuassa kerrossiivoja ja aulatyöntelijä Veronika olivat todella ystävällisiä). Hintaansa nähden hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Sijainti oli loistava (nähtävyyksille 15-20min ratikalla), kauppa ja McDonalds oli vieressä. Aamiaisella oli tarpeeksi valinnanvaraa. Huoneisiin kuuluu valitettavan hyvin kaikki meteli käytävältä, sekä vieraisistä huoneista mutta onneksi muut asiakkaat hiljenivät aikaisin. Varmasti tulen yöpymään uudelleenkin kun joskus matkustan uudelleen Prahaan.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 24 de jun. de 2019
Dear Guests, we would like to thank you for your recent stay in our Hotel Fortuna West and time that you have spent for your comment. It gives us a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Once again thank you for sharing your experience with us and other travellers. We are looking forward to your next visit. Best regards.

8/10 - Boa

PAUL

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 31 de mai. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West.We hope that you were satisfied in Prague. Best regards.

6/10 - Ok

Bernhard

Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2019
Resposta de Marketa Kempfova - General Manager em 31 de mai. de 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West.We hope that you were satisfied in Prague. Best regards.