Entrada da propriedade

Avaliações de Motel 6 King Of Prussia, PA - Philadelphia

2 out of 5
Motel 6 King Of Prussia, PA - Philadelphia
815 W Dekalb Pike, Wayne, PA

Avaliações

6,0
Nota 10 - Excelente. 199 de 1000 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 210 de 1000 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 209 de 1000 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 144 de 1000 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 238 de 1000 avaliações" "

6,0/10

Limpeza

7,2/10

Serviço e funcionários

5,2/10

Comodidades

6,0/10

Condições e instalações da propriedade

5,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Rachael

Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

6/10 - Ok

Charlene

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
There were so many things in the hallway for renovations. The hallways were not clean.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Martin

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The lady at the checkin Friday was excellent. I didn’t get her name but she went out of her way to help me. She was the person on duty around 4pm
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Priscilla

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The bed was comfortable, but this is the worst Motel 6 I have ever stayed in. everything screamed cheap cheap cheap. Dirty, loud party crowd, halls smelled. They placed the sink in such a way that if anyone standing at the sink will be hit by anyone opening the door to the hall. The bathroom was so small, the door opening was like a tight restroom stall. Only florescent lights. Pool was disgusting, green. It was not clear to me if the pool could be cleaned and opened in 10 days for the Summer season. We only stayed there because the weekend we needed to stay in the area, there must have been a big event, since all the other hotels around had inflated prices. Motel 6 too, $130.00 for 2 adults and a child. Outside lock at the back of the hotel was supposed to be closed and only enter with motel key, The door was open all the time, like open 2 inches. Thus no safety in the motel.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

6/10 - Ok

jose

Hospedou-se por 10 diárias em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Nakomi

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

8/10 - Boa

Harris

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza
No carpet
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 15 de mai. de 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

10/10 - Excelente

Jon

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 17 de mai. de 2024
Hi Jon,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

2/10 - Terrível

Esme

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 17 de mai. de 2024
Hi Esme,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 - Ok

Patricia

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 9 de mai. de 2024
Hi Patricia,Thank you for rating your stay.Maz K.#Team6

4/10 - Insatisfatória

Sara

Viagem com a família
Pontos positivos: Comodidades
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Our room wasn’t ready even though we came after the check-in time. The hallways were dirty and smelled like weed and smoke; although, we paid for a non-smoking room, it also smelled like smoke.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 7 de mai. de 2024
Hi Sara,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 - Insatisfatória

Claudia

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Too many insects in the room.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 7 de mai. de 2024
Hi Claudia,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 - Ok

Patsy

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza e comodidades
Liked the location, however the hotel is old, needs paint and new carpet in the halls. The beds are cheap with poor mattress and thin pillows. There are no amenities other than a couple little bars of soap and some paper cups. There is some weak coffee and vending machines in the lobby. We stayed two nights but got no housekeeping service.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 7 de mai. de 2024
Hi Patsy, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6

8/10 - Boa

Tasfia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Timi

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Check inn was terrible person could not find reservation had to paid for first night again to stay the night. That was Wednesday night Then Friday upon coming back to room at 11pm someone else was in my room. My stuff was in garbage bags and I had to pat again to stay Friday and Sat. Still waiting to get my refund because I had already paid.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 23 de abr. de 2024
Hi Timi,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 - Ok

Michael

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Needs better water pressure and mini fridge in room not pay extra for one...
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 23 de abr. de 2024
Hi Michael, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

4/10 - Insatisfatória

thomas

Pontos negativos: Serviço e funcionários
They are running a scam that if you don't get there by 6 o'clock PM they Say they tried to charge you it didn't go through and when you get there 10 minutes late they only have the room available at a much higher rate like $200 VS $95 . I had my reservation for 2 months through espeedia and when I got there at 6:15 pm they said it was not good anymore...it cost me $750 vs $450 I had booked...i couldn't change because the last minute prices at all local hotels must add pricey... what's the point of making a reservation?
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 23 de abr. de 2024
Hi Traveler,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

10/10 - Excelente

Jan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 19 de abr. de 2024
Hi Jan, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

2/10 - Terrível

Paris

Pontos negativos: Limpeza
Not cool
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 17 de abr. de 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 - Insatisfatória

Sable

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Blankets had holes in them, furniture was chewed up from what I can assume was guests bringing dogs in. The key card reader for the back door is broken, so anyone could walk into the hotel from the back door without a key. The key cards for the room also randomly deactivate throughout the day so we had to keep getting new ones. This happened even if we kept the cards away from phones, wallets, etc. The WiFi is abysmal, might as well not even offer it. I wanted to do some work but ended up having to use my phone as a hotspot. The lady who checked us in was very nice, but she was the only good part about our stay.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 17 de abr. de 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 - Insatisfatória

Alexis

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Place was quite messy and when we ask for new sheets and towels we got towels but no sheets
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 17 de abr. de 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Daniel

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 19 de abr. de 2024
Hi Daniel, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 - Ok

michael

Nothing good, nothing bad, just an average motel 6
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 17 de abr. de 2024
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6

2/10 - Terrível

Duane

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The people running the front desk are extremely rude. Not only will I never stay at this property; I will never stay at any Motel 6 Nationwide.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 17 de abr. de 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 - Excelente

Jecequiel

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Todo bien
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 12 de mar. de 2024
Hola Jecequiel,¡Gracias por la increíble calificación! Maz K.#Team6

2/10 - Terrível

Claire

Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Floors dirty, hair all over hallway. Beds hard as a rock and no lights outside. Hallways dark and long walk to rooms
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 6 de mar. de 2024
Hi Claire, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Nancy Y. em 8 de mar. de 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 - Boa

Morgan

Viagem em grupo, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 22 de fev. de 2024
Hi Morgan,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 - Terrível

Joan

Pontos negativos: Comodidades
Room was dirty. Blankets & microwave were filthy. No hair dryer. Even asked at front Desk. Bathroom doorknob was hanging off. Worst hotel I’ve ever stayed at & I travel a lot
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 14 de fev. de 2024
Hi JoanAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6

2/10 - Terrível

Jessie Liz

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Ramona

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

2/10 - Terrível

Montese

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

2/10 - Terrível

Montese

Viagem de negócios
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Stinky
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

2/10 - Terrível

Montese

Viagem de negócios
Dirty,bugs,bad customer service,never enough wash clothes and towels,stinks in all hallways
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Antoinette

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
It was amazing
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Brand Experience Team em 23 de jan. de 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

6/10 - Ok

Ian

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024

2/10 - Terrível

Kim

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

2/10 - Terrível

Jeremy

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
People in hallway half dead naked. Noisy staff no help at all
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 17 de jan. de 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 - Excelente

Desiree

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

2/10 - Terrível

Quanessa

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Dirty
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 9 de jan. de 2024
Hi Quanessa,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 - Insatisfatória

Brett

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The online pictures do not accurately represent what the property is now. Rooms are falling apart now. They used VERY cheap materials like flooring and bathroom fuxtures. Now it is rotting.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 9 de jan. de 2024
Hi Brett,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

4/10 - Insatisfatória

Alana

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Wreaked of cigarette smoke in our non-smoking room.. dark and dingy. Front desk lady was unpleasant and unhelpful. Location is great/central to shopping and highways
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 2 de jan. de 2024
Hi Alana, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

6/10 - Ok

David

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

Diana

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

Dana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Receptionist was awesome
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 26 de dez. de 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

8/10 - Boa

Betty

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

8/10 - Boa

bogdan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The motel is more than I expected and it is a very good choice to stay. Room is fully renovated and clean.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Brand Experience Team em 19 de dez. de 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

6/10 - Ok

Andrea

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
After waiting an hour past check in time, with a previous reservation, there was not a room with proper accommodations available. The room originally offered to me, had no hot water. The second room finally offered had speckles of blood at the base of the shower, as well as body hair left in shower. As well as the hallway near my room obviously under some sort of construction. The front desk person did her very best, but the mentioned issues will certainly be the reason why I won't patronize this location anymore.

6/10 - Ok

Deborah

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

8/10 - Boa

Guangyao

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
good
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023