Suíte júnior | Sala de estar | TV de tela plana 32 polegadas com canais via satélite, TV

Avaliações de Hôtel Du Beaumont

4 out of 5
Hôtel Du Beaumont
3 Rue Lepic, Paris, Paris

Avaliações

8,4

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 237 de 537 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 216 de 537 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 53 de 537 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 16 de 537 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 15 de 537 avaliações" "

9,0/10

Limpeza

8,8/10

Serviço e funcionários

7,8/10

Comodidades

8,4/10

Condições e instalações da propriedade

8,4/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Lucia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2019
Resposta de steeve em 4 de mai. de 2019
Hello dear customer We thank you for your feedback, and are delighted that you be satisfied with your stay at the hotel. We will always be happy to welcome you. codialement the reception

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade

10/10 - Excelente

Fabiana, São Paulo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
quartos temáticos - bourlesco
Hotel ótimo, funcionários solícitos, quarto maravilhoso!

10/10 - Excelente

Henrique, santos sp brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
otimo
Muito bom, atendimento excelente

10/10 - Excelente

Paula

Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Such a beautiful parisian hotel ..enjoyed our stay immensely
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Front desk em 22 de abr. de 2024
Dear Paula, Thank you for your comment :) We hope to see you soon 3Best regards,

6/10 - Ok

Claudia

Tornerò a Parigi
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Front desk em 31 de mar. de 2024
Gentile Claudia, siamo lieti di sentirla e di constatare che il suo soggiorno è stato all'altezza delle sue aspettative. Speriamo di potervi accogliere di nuovo presto :) Cordiali saluti La reception

10/10 - Excelente

Jeffery

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Comodidades
👍
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de La réception em 21 de mar. de 2024
Bonjour Jeffery,Nous sommes ravi que votre séjour vous ai plus. Toute l'équipe est sincèrement toucher par votre si gentils commentaire.Nous avons hâte de vous accueillir pour une prochaine fois.Cordialement, La réception

8/10 - Boa

Michel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Sejour pour 1nuit favorable , chambre un peu petit
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de La réception em 15 de jan. de 2024
Cher Michel, Nous vous remercions pour votre retour et sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. En espérant vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement,

10/10 - Excelente

tricia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Hotel Du Beaumont em 28 de dez. de 2023
Bonjour Tricia,Merci beaucoup pour votre commentaire !Au plaisir de vous accueillir à nouveau :)Cordialement, La réception :)

10/10 - Excelente

louise

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Petit hotell perfekt läge
Personalen var så trevliga och hjälpsamma.Mysigt litet hotell i Montmartre.Nöra cafeer o restauranger.Rummen är väldigt små, dålig garderob men rent .Liten frukostmatsal men vi åt frukost ute varje dag.Kommer boka där igen vid nästa besök pga närheten till det mesta, hjälpsamma personalen och renligheten.Rekomenderas varmt.
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023
Resposta de La réception em 16 de dez. de 2023
Kära Louise, Vi tackar dig för din feedback. Vi är glada över att se att din vistelse levde upp till dina förväntningar. Som du påpekar är platsen faktiskt central och vi har mycket tur. Personalen är naturligtvis trevlig och till ditt fulla förfogande eftersom det är ett sant nöje för oss att följa med dig och göra din unika vistelse. Vi hoppas kunna välkomna dig snart igen :)Vänliga hälsningar,Receptionen

8/10 - Boa

carine

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de La réception em 11 de dez. de 2023
Chère Carine, Nous vous remercions pour votre retour et nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement :)Cordialement,

8/10 - Boa

Daniel

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Excellent location and decent facilities. I spent one night only, so I did not do much testing. It was a last-minute pick, and the price and quality made it worth it.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Front desk em 7 de nov. de 2023
Dear Daniel,We thank you for your comment and are delighted that your stay lived up to your expectations. We hope to welcome you again soon :)Best regards,

10/10 - Excelente

Iris

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
wir waren super zufrieden, mega schön
WUNDERSCHÖN WAR ES es liegt sehr zentral, Metro gleich zu erreichen
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de Front desk em 6 de nov. de 2023
Dear Iris,We thank you for your comment and are delighted that your stay lived up to your expectations. Indeed, it is very important for us to please you. The hotel is very central and we are very lucky :) We hope to welcome you again soon.Best regards,

10/10 - Excelente

Herve

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de La réception em 3 de nov. de 2023
Cher Hervé, Nous vous remercions pour votre retour. Nous sommes ravis que le séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons vous accueillir prochainement :) Cordialement,

10/10 - Excelente

Fuyuki

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
good stay
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Front desk em 24 de out. de 2023
Dear Fuyuki, Thank you so much for your feedback :)We hope to see you soon :)Best regards,

8/10 - Boa

Shao Kiat

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Air conditioning was not working the entire time of our stay. Location is near the street so quite noisy at night with the busy traffic and honking. Otherwise, pretty decent stay
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Front desk em 23 de out. de 2023
Dear Shao,We thank you for your feedback. For the air conditioning we checked it works. Do not hesitate to ask reception to assist you :) For a quieter room, during your next stay, you can request a quiet room :) We have some on the high floors and courtyard side :)Hoping to welcome you soon.Sincerely,

8/10 - Boa

Geoff

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great location for restaurants, bars, shops, Montmatre’. Hotel is dated but clean. Beds comfortable, limited space for suitcases to be opened up. Limited cupboard space. Good public transport and Uber access.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Front desk em 23 de out. de 2023
Dear Geoff, We thank you for your feedback. Indeed, we have a great, very central location. Close to shops and tourist places :) For the decoration, it is a Belle Epoque design, a bit of Belle France so a fairly old style. We want to immerse our customers in a timeless universe :) The bedding is a real plus and our customers are delighted. For room sizes, please note that we have several room categories :) Do not hesitate to ask us for assistance. Hoping to welcome you again soon.Sincerely,

6/10 - Ok

Joana

Viagem a dois
The few positives about the hotel are the location & the elevator. The negatives are that the hotel room was small & so was the elevator. But the worst part was that the room wasn't as clean as what I expected a 4 star hotel to be. My husband got bed bug bites from sleeping on the pillow. I found out after we left so I tried contacting them. They stopped replying back after I mentioned what happened and sent photos of my husband's face and arms. I know there is a bed bug problem in Paris right now but it was not right that they ignored my emails.
Resposta de Front desk em 23 de out. de 2023
Dear Joana,We are very surprised by your story. We are sorry and apologize for the inconvenience caused. We do not ignore any email and respond to every email. We take note and respond to all emails. Regarding the room you occupied, please note that upon reading your comment we immediately involved a detection and treatment company because we take this very seriously and the room is closed for treatment. Please note that we have never had this problem before, as our comments attest, and that we are taking action to avoid any incident.Sincerely,

10/10 - Excelente

Pennie

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Front desk em 6 de out. de 2023
Dear Pennie, Thank you so much for your comment 3We hope to see you soon :) Best regards,

2/10 - Terrível

Roman

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Resposta de Front desk em 22 de ago. de 2023
Cher Ronan, Nous sommes navrés de votre retour. Nos clients sont satisfaits et de vous lire cela nous attriste beaucoup. Pouvez vous nous donner plus d'explications ?

8/10 - Boa

Barbara-Ann

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very happy with the location. Would stay again
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de Front desk em 31 de jul. de 2023
Dear Barbara, Thank you for taking the time to leave a review so that we can better understand the needs of our customers. It is true that the hotel is fortunate to be within walking distance of the Moulin Rouge and the entrance to the village of Montmartre.We look forward to welcoming you soon :)Best regards

6/10 - Ok

GABRIELA

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de Front desk em 22 de ago. de 2023
Chère Gabriela, Nous vous remercions pour votre retour et si vous pouviez nous dire ce que vous souhaiteriez voir amélioré ? Nous cherchons constamment à nous améliorer et c'est très important pour nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau :)

2/10 - Terrível

NOEL

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The bed was disgusting,i have photos.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2023
Resposta de Front desk em 22 de ago. de 2023
Dear Noel,We are sorry to read you. We apologize for the inconvenience caused. We do our best and we are very surprised. You should have come and talked to reception about it and we would have found a solution and we would have changed your room.

2/10 - Terrível

MICHAEL

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 8 diárias em jul. de 2023
Resposta de Front desk em 22 de ago. de 2023
Cher Michael, Nous sommes navrés de votre retour. Nos clients sont satisfaits et de vous lire cela nous attriste beaucoup. Pouvez vous nous donner plus d'explications ?

10/10 - Excelente

Briana

Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de Front desk em 10 de jul. de 2023
Dear Briana, Thank you for your feed back :) We hope to see you soon. Best regards,

4/10 - Insatisfatória

Graham

Viagem a dois
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
We had the basic classic room & the clothes hanging space was ridiculous, I would suggest they replace the fridge with a small chest of draws & modify the small cupboard to enable dress or shirts/Trousers to hang free of obstacles. Very small room but for a few days it worked out ok
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2023
Resposta de Front desk em 15 de mai. de 2023
Dear Graham, We are sorry to read you. For more comfort, do not hesitate to book another category of room. We have 3 different categories. You had chosen a standard classic room. We thank you for your suggestion and we will report this information. We are delighted to see that the stay went well. Hoping to welcome you again soon :)Best regards,

10/10 - Excelente

Karan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Good Location .
Hotel was good. Close to Blanche metro station. Good Location. Staff was very helpful. They kept our luggage before check in and after check out as well. Rooms were small though.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Hotel em 23 de abr. de 2023
Dear Karan, What a pleasure to read you! First of all we would like to thank you for taking the time to leave a comment. We are happy to see that your stay with us went well. It is true that the hotel is fortunate to be located at the entrance of Montmartre village, close to the Moulin Rouge and close to all transport and shops. We hope to see you again soon! Sincerely, The reception

10/10 - Excelente

Godfried

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Es war rund um so wie ich mir dies vorgestellt habe.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Front desk em 19 de abr. de 2023
Dear Godfried, We are delighted to see that your stay met your expectations. It's a real reward for the whole team :) We hope to welcome you again soon :)Best regards,

10/10 - Excelente

Yesika

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Excellent location!
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2023
Resposta de Front desk em 29 de mar. de 2023
Dear Yesika, thank you for your feedback :) We hope to see you soon again :)Best regards,

10/10 - Excelente

Charlotte

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2023
Resposta de La réception em 7 de mar. de 2023
Chère Charlotte, nous vous remercions pour votre retour et espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

8/10 - Boa

Florence

Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2023
Resposta de La réception em 7 de mar. de 2023
Chère Florence, nous vous remercions pour votre retour et espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

4/10 - Insatisfatória

Anne Christine

Viagem a dois
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Chambre exiguë.Télévision en panne et prises sans électricité, douche défectueuse. Petit déjeuner très moyen pour un 4 étoiles . Décoration à revoir.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2023
Resposta de La réception em 17 de fev. de 2023
Chère Anne Christine, Nous sommes tellement surpris de vous lire. Vous n'êtes pas venue nous avertir de la situation. Vous auriez pu venir à la réception et nous aurions trouvé des solutions. Pour les chambres, sachez que nous avons différentes catégories :) Pour le petit déjeuner il est à 15 euros à volonté et fait maison. Nous avons de très bons retours à ce sujet. Les techniciens qui vérifient les chambres n'ont jusqu'à présent pas signalé d'incident dans la chambre que vous avez occupé. Nous sommes navrés mais la prochaine fois n'hésitez pas à demander la réception, nous vous aurions aidé avec plaisir. Cordialement,

8/10 - Boa

Leopoldo

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2023
Resposta de La réception em 7 de mar. de 2023
Cher Leopoldo, nous vous remercions pour votre retour et espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

8/10 - Boa

Marta Isabel

Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2023
Resposta de La réception em 7 de mar. de 2023
Bonjour Marta, nous vous remercions pour votre retour et espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

8/10 - Boa

Mikkel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2023
Resposta de Front desk em 9 de jan. de 2023
Dear Mikkel, thank you for your feed back. We hope to see you soon. Best regards

8/10 - Boa

Jessica, Agua Dulce

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything went very smooth for check-in, and our room was nice…it looked as described. The only problem was that we booked this hotel specifically for the breakfast and Wi-Fi options. When we arrived, the hotel said that Wi-Fi was not working due to city street maintenance (although nowhere around the hotel had similar problems). When I asked again the next day for the Wi-Fi password, the staff member told me that she “already told me that Wi-Fi was broken”, but then gave me a totally different story for why the Wi-Fi was not available (that someone broke the box). I let her know that the hotel network was showing full service availability on my devices and just simply asking me for a password. She wouldn’t provide the password or even let me try it… But their computer system and credit card processing system was working just fine and not dial up? Anyway, she did offer to look up something for me, but that was not the point of why I needed Internet service. I needed it for work and processing payroll, which again was one reason we selected this property with WiFi advertised. The explanations of why WiFi was not available for guests was rather strange to be honest. I was not able to use Wi-Fi for our entire visit. Aside from the Wi-Fi problems that I believe someone would want to be aware of prior to booking this property, the staff was attentive and the property was nice.
Resposta de Front desk em 9 de jan. de 2023
Dear Jessica, we are delighted to see that your stay lived up to your expectations except for the wifi. We are truly sorry for this incident. The wifi has just been restored. Indeed, we had various explanations from Orange (the national network). He needed the lines for works and we called every day to have news and their explanations were very vague. We sincerely apologize for this inconvenience. We hope to welcome you again soon and this time with wifi :)Best regards,

10/10 - Excelente

Miho

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2022

8/10 - Boa

Laurent

Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2022
Resposta de La réception em 17 de dez. de 2022
Cher Laurent, nous vous remercions pour votre retour et nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

10/10 - Excelente

Yesenia

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved this hotel! Area was excellent, room was super clean, bed was comfortable, breakfast was delicious, the staff was very courteous, exactly what I hoped for.. I’ll be staying here again in the near future 😊
Resposta de La réception em 5 de dez. de 2022
Dear Yesenia, Thank you for taking the time to leave a comment, we are so happy to read you :) these are very helpful to us in understanding the needs of our guests. We are glad to see that you were sensitive to the charm of the hotel. The breakfasts are homemade and have love :) You are right, the hotel has the chance to be located in a prime location, at the entrance of the village Montmartre, close to transport, restaurants etc. We hope to see you soon :) Best regards, Front desk

8/10 - Boa

Simon

Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2022
Resposta de La réception em 6 de nov. de 2023
Cher Simon, Nous vous remercions pour votre retour :) En espérant vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

10/10 - Excelente

Dalila

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Una bellissima esperienza con il personale molto cortese è disponibile .torneremo sicuramente
Resposta de Najib em 6 de nov. de 2022
Cari clienti,La ringraziamo molto per la fiducia accordataci e siamo lieti di sapere che ha apprezzato i nostri servizi.Non vediamo l'ora di incontrarti la prossima volta.Cordiali saluti,La reception dell'Hotel du Beaumont

8/10 - Boa

Jacques

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de La réception em 7 de nov. de 2022
Bonjour Jacques, nous vous remercions pour votre retour et espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

10/10 - Excelente

Sand

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Fantastic & helpful staff & very clean rooms
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022
Resposta de Front desk em 28 de out. de 2022
Thank you for your comment, we are very happy when customers are satisfied! This is our mission!

10/10 - Excelente

Lisa

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Location was close to major metro lines, and I loved touring Montmartre every night after a day of sight seeing. Lots of great places to grab a bite nearby. Staff was excellent.
Hospedou-se por 5 diárias em set. de 2022
Resposta de Front desk em 28 de out. de 2022
Thank you for your comment, we are very happy when customers are satisfied! This is our mission!

10/10 - Excelente

Bryant

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Location, Location, Location, was fantastic.
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2022
Resposta de Front desk em 28 de out. de 2022
Thank you for your comment, we are very happy when customers are satisfied! This is our mission!

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
A éviter
Horrible. Je suis sortie de cet état pleins de boutons et de plaque de piqûre de puce de lit. Donne sur une rue très fréquente. Très Bruyant et mal isoler.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de La réception em 10 de set. de 2022
Cher Client, Nous sommes navrés de vous lire croyez nous. Nous sommes très étonnés. C'est la première fois que nous entendons cela. Rien ne nous a été signalé. Vous auriez du venir nous voir nous vous arions changé de chambre immédiatement. Nous allons enquêter et voir ce qu'il s'est passé et y remédier si nous trouvons quelque chose.

10/10 - Excelente

Carolina

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Todo genial ☺️
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2022
Resposta de Front desk em 17 de ago. de 2022
Estimada Carolina , Estamos encantados de ver que tuvo una buena estadía en el Hotel du Beaumont. Esperando volver a verte pronto :) Atentamente, La Recepción

10/10 - Excelente

Beatrice

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Wir durften früher einchecken und das Frühstück von Abreisetag auf den Ankommtag ändern. Es wurde eine Torte besorgt und sogar für meine Tochter zum Geburtstag gesungen. Alle waren sehr herzlich und zuvorkommend. Nehme nur noch das Hotel, liegt auch direkt an einer Metro, kein Straßenlärm und ein sehr süßes Bad sowie ein angenehmes Bett.
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de Front desk em 17 de ago. de 2022
Liebe Beatrice, was für eine Freude, dich zu lesen. Wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt Ihren Erwartungen entsprochen hat. Es ist eine echte Belohnung für das gesamte Team und es war eine große Freude, Sie begrüßen zu dürfen. Tatsächlich ist das Hotel ruhig und sehr gut gelegen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen :) Mit freundlichen Grüßen, Der Empfang

10/10 - Excelente

Rachel

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent hotel…clean, friendly and helpful staff…well located. Hope to come back soon!
Hospedou-se por 5 diárias em jun. de 2022
Resposta de Front desk em 17 de ago. de 2022
Dear Rachel, Thank you for taking the time to leave a review. It is true that the hotel is fortunate to benefit from a very good location, at the entrance to the village of Montmartre, close to the Moulin Rouge and all transport. The well-being of our customers is our priority and we are happy that you felt that way. Hoping to see you again very soon among us. Sincerely, The reception

8/10 - Boa

Lisa

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The property was conveniently situated near a metro stop and was on a busy street that felt safe at night with tons of people out. The interior of the hotel is a bit dim/dark and passageways and elevator quite narrow and small, but it was quiet at night and served our needs just fine.
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2022
Resposta de Front desk em 15 de jun. de 2022
Dear Lisa, We are happy to see that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon. For the elevator it is true that in Paris most of them are small. We are known for this and it is quite lovely :) Best regards,