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Nota 10 - Excelente. 7 de 25 avaliações" "
10 - Excelente
7
Nota 8 - Boa. 6 de 25 avaliações" "
8 - Boa
6
Nota 6 - Ok. 5 de 25 avaliações" "
6 - Ok
5
Nota 4 - Insatisfatória. 2 de 25 avaliações" "
4 - Insatisfatória
2
Nota 2 - Terrível. 5 de 25 avaliações" "
2 - Terrível
5
6,6/10
Limpeza
6,8/10
Serviço e funcionários
7,4/10
Comodidades
7,0/10
Condições e instalações da propriedade
7,4/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
10/10 - Excelente
Sharhonda
Viagem em grupo
3 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was a lovely place. Clean and comfortable.
Sharhonda
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
8/10 - Boa
Harry
11 de dez. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Harry
Hospedou-se por 9 diárias em dez. de 2023
2/10 - Terrível
Enneika
18 de nov. de 2023
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
No towel or mat for the bathroom floor, no iron in room, no refrigerator
Enneika
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
8/10 - Boa
ERIC
29 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
super sejour
ERIC
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
6/10 - Ok
Abdelhadi
1 de out. de 2023
Abdelhadi
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
8/10 - Boa
Yves
Viagem a dois
24 de ago. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Aangenaam personeel, correcte en nette kamer, geen negatieve punten of opmerkingen
Yves
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de manager em 24 de ago. de 2023
Bedankt Yves, wij stellen het op prijs dat u de tijd hebt genomen om ons hotel een positieve rencensie te geven. Gian BaldewGess Hotel
10/10 - Excelente
Annmarie
29 de jul. de 2023
Annmarie
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2023
Resposta de manager em 20 de ago. de 2023
Thanks a million for sharing your awesome experience! We're thrilled you loved the prime location and our team's top-notch service. Your ratings and feedback mean a lot. We're working on the facilities and value to make your next stay even better. Can't wait to welcome you back for more fun times!Cheers,Gian BaldewGess hotel
6/10 - Ok
Whesly
16 de jul. de 2023
I paid an unexpected fee at the disk at checking
Whesly
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Gian em 17 de jul. de 2023
Dear guest, could you kindly provide information about your reservation and this fee? We only require a 50 deposit and payment for the nights stayed.
2/10 - Terrível
Carlos
3 de jul. de 2023
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
Tengo 7 días hospedado y he pedido en tres ocasiones q me limpien la aviación y no lo an hecho me acuesto y siento ya q los ácaros me comen
No me an dado jabón tube q comprar solo dieron uno q es para un día y no más mi reserva es de 50 dolares y un día les dio x cobrarme 55 y por más q les mostré le expliqué tube q pagar los 55 dólares esto es orrible de verdad
Carlos
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de gian em 4 de jul. de 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to provide feedback about your stay at our hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your seven-day stay. We value our guests' satisfaction, and we regret that we fell short of meeting your expectations.Regarding the cleaning of your room, we apologize for the oversight in not recognizing the extended duration of your stay. Our policy is to clean rooms on the third day for reservations longer than two nights. We understand that this was not clearly communicated to you, and we take responsibility for this miscommunication. However, after thoroughly discussing the matter with our staff, none of them recall any requests for cleaning services from your end. We apologize if there was any miscommunication or misunderstanding in this regard.Regarding the issue with the soap and toiletries, we sincerely apologize for the inconvenience caused. As soon as we became aware of the situation, we dispatched a staff member to address the shortage and offered you a room change, which you declined. We take pride in providing a comfortable stay for our guests, and we deeply regret that we failed to meet your expectations in this aspect.Regarding the billing discrepancy, our records indicate that the rate for your reservation was 50 per night. We have not charged you 55 for any of the nights you stayed with us. However, we did notice that you checked out at 2 pm on the day of your departure, which is past our standard check-out time of 12 pm. This resulted in an additional day being added to your bill. We apologize for any confusion or inconvenience caused by this.We genuinely appreciate your feedback, as it helps us identify areas for improvement. We will review your comments with our team and take appropriate measures to ensure a better experience for our guests in the future. If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out to us directly.Once again, we apologize for the inconveniences you encountered during your stay, and we hope that you will consider giving us another opportunity to provide you with the excellent service and hospitality that we strive for.Best regards,Gian BaldewHotel Manager
2/10 - Terrível
Balwinder
30 de mar. de 2023
Balwinder
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2023
10/10 - Excelente
hassan
13 de mar. de 2023
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
hassan
Hospedou-se por 14 diárias em fev. de 2023
Resposta de Gian Baldew em 14 de mar. de 2023
Dear Hassan,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We are absolutely thrilled to hear that you had an excellent stay and that you rated us 10/10 on Expedia.It is our goal to provide each and every guest with a memorable experience, and we are delighted to know that we were able to exceed your expectations. We will be sure to pass along your kind words to the rest of our team.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future.Warm regards,Gess Hotel
2/10 - Terrível
Verena
27 de dez. de 2022
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Péssimo de tudo
Cheguei no hotel as 3h da madrugada e não havia ninguém na recepção, a porta principal estava fechada, fiquei 10 minutos batendo na porta e ninguém atendeu. Tive que pegar um táxi novamente e ir procurar outro hotel para ficar. Um absurdo! Não indico este hotel para ninguém!
Verena
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2022
Resposta de Management Gess Hotel em 28 de dez. de 2022
Dear guest, We offer you our sincere apologies for the inconvenience you experienced. We take your feedback very serious and we thank you for letting us know that things did not go as it should. We do have 24/7 reception and we will surely investigate how come you didn't see anybody at your time of check-in.Once again, our sincere apologies.
10/10 - Excelente
Carlos
Viagem de negócios, Viagem com a família
13 de nov. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good place great price
Carlos
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2022
Resposta de Gess hotel em 24 de nov. de 2022
Thank you for your review. We appreciate that you took the time to let us know how you experienced your stay.
6/10 - Ok
Whesly
Viagem de negócios
9 de out. de 2022
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
The room was okay
Whesly
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de Management Gess Hotel em 20 de out. de 2022
Thank you for taking the time to let us know how you experienced your stay with us.Looking forward to welcoming you back again.Kind regards
8/10 - Boa
Ninie G
8 de set. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pleasant Gess Hotel
I enjoyed my stay here. It's strategically located, easy to get public transportation, and find places to eat. The staff is friendly.
Ninie G
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2022
Resposta de Management Gess hotel em 8 de set. de 2022
Thank you for your review. We appreciate it greatly. we are glad you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you again.Best Regards
10/10 - Excelente
henk
6 de set. de 2022
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff are great and very supportive. My next trip back is already planned to this hotel in the hart is the city.
henk
Hospedou-se por 9 diárias em ago. de 2022
Resposta de Management Gess hotel em 8 de set. de 2022
We appreciate you taking the time to let us know how you experienced your stay with us. We are glad you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as our guest and we are looking forward to welcome you again.Best Regards
10/10 - Excelente
Auguste
6 de set. de 2022
Auguste
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2022
Resposta de Management Gess hotel em 8 de set. de 2022
Thank you for your review. We appreciate it greatly. We are glad you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you again.Best Regards
4/10 - Insatisfatória
Robert
16 de ago. de 2022
Robert
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2022
Resposta de Gess hotel em 20 de ago. de 2022
Dear Mr. saint Hilaire, we are very sorry to hear that your stay was not up to your expectation. we take all feedback serious. in order to continue working on improvement we would appreciate if you can mention a few specific points that we need to work on.Thank youRegards
6/10 - Ok
Kesha
Viagem em grupo
29 de fev. de 2020
Pontos negativos: Limpeza e conforto do quarto
Upon check in, the host announced that there was a 50 dollar cash security deposit. They dont do hold on your credit cards. Thankfully they were able to find amother arrangement.The room smelled and was stuffy. The carpet was dusty and the pillows smelled sweaty as though they hadn't been cleaned, nor changed. We had to put tshirts on them to sleep. It is definitely a no frills hotel but at least make it smell clean.
Kesha
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de Gess Hotel em 2 de mar. de 2020
Our apologies,
We will be looking into the room issues you mentioned.
Best,
Gess Hotel
10/10 - Excelente
magalie
Viagem em grupo
28 de fev. de 2020
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
magalie
Hospedou-se por 8 diárias em fev. de 2020
Resposta de Gess Hotel em 2 de mar. de 2020
Appreciate the input!!!
Best,
Gess Hotel
8/10 - Boa
faye
Viagem com a família
27 de fev. de 2020
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Emplacement pratique. L'hôtel est propre et calme. Le personnel tres sympa.
faye
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de Gess Hotel em 27 de fev. de 2020
Thank you very much!
4/10 - Insatisfatória
Liliane
4 de jan. de 2020
Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
hotel de secours
Hôte bien placé. Personnel souriant et disponible. Cependant, nettoyage irrégulier, tous les 3 jours. Petit déjeuner incomplet (séjour de 11 jours sans aucun fruit)´ si l’on se réfère à la carte proposée. Sanitaires assez corrects mais mauvaise évacuation d’eau dans les douches. Attention, bien vérifier votre facture avant de régler à votre départ.
Liliane
Hospedou-se por 11 diárias em dez. de 2019
Resposta de Gess Hotel em 6 de jan. de 2020
Dear guest,
As you know we are a budget hotel. The cheapest in the area right now. In order to keep our prices low, we indeed only do linen change every 3 days, but general cleaning do get done everyday as well as making the beds and taking out the trash. In reference to fruit, i do regret that none was available during your stay.
Hope to have clarified some issues.
Best,
Gess Hotel
6/10 - Ok
Viajante verificado
3 de jan. de 2020
Pontos positivos: Limpeza
Viajante verificado
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2019
Resposta de Gess Hotel em 6 de jan. de 2020
Thank you
8/10 - Boa
Viajante verificado
30 de jun. de 2019
Pontos positivos: Limpeza
Viajante verificado
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2019
Resposta de Gess Hotel em 4 de jul. de 2019
Dear Guest,
We are not sure , but we are not able to see/read your comment.
Our apologies.
Gess Hotel
2/10 - Terrível
Viajante verificado
4 de mai. de 2019
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto