Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 401 de 1001 avaliações" "
10 - Excelente
401
Nota 8 - Boa. 417 de 1001 avaliações" "
8 - Boa
417
Nota 6 - Ok. 133 de 1001 avaliações" "
6 - Ok
133
Nota 4 - Insatisfatória. 35 de 1001 avaliações" "
4 - Insatisfatória
35
Nota 2 - Terrível. 15 de 1001 avaliações" "
2 - Terrível
15
8,6/10
Limpeza
8,4/10
Serviço e funcionários
8,2/10
Comodidades
8,2/10
Condições e instalações da propriedade
8,4/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
10/10 - Excelente
Marcello
15 de mai. de 2018
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Recomendo ... pode contratar.
Perto da estação de trem central, quartos espaçosos, limpos e silenciosos ... recomendo. Check in e check out sem burocracia.
Marcello
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2018
Resposta de Kohki, front staff em 15 de mai. de 2018
Thank you for staying with us.
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again on your next trip.
Obrigado.
All the best
6/10 - Ok
pedro matias
23 de nov. de 2017
Uma escolha razoável
Hotel localizado num prédio comercial com recepção no terceiro piso, próximo da estação de trem e metrô. Bom café da manhã com itens ocidentais e orientais.
pedro matias
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2017
Dear, guest
Thank you very much for choosing HOTEL MYSTAYS Dojima. We appreciate you taking the time to write to us.
sincerely,
Ryohei Matsuba, receptionist
8/10 - Boa
??
Viagem com família e crianças pequenas
2 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
部屋はとってもキレイで快適にゆっくりできて良かった。
??
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 3 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good for short stay-should have provided light breakfast
April
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 28 de abr. de 2024
Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima.Regarding breakfast, we have a set menu of 5 types available for sale at the front desk for 900 yen per meal, and are also available as accommodation plans on various travel sites.We would appreciate it if you would consider using our hotel again.All of our staff are looking forward to your visit.Hotel MyStays Premier Dojima Front
8/10 - Boa
Izuru
Viagem de negócios
23 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
静かで便利。お水が付いてたら最高です。
Izuru
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 28 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Close to station
Lindsay
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 22 de abr. de 2024
Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. We would also like to thank you once again for taking the time to share your feedback with us. As I mentioned, this area has Umeda Station on the municipal subway, Hankyu Corporation, and Hanshin Corporation lines, making it easy to access not only Osaka city, but also Kobe, Takarazuka, Kyoto, and Nara.We also provide information about the surrounding area and tourist maps at the front desk, so please feel free to contact us. We look forward to seeing you again.HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima
10/10 - Excelente
Michiko
3 de abr. de 2024
Michiko
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
8/10 - Boa
Lai Ling
Viagem com família e crianças pequenas
2 de abr. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff are helpful and nice. They can understand simple English.
Lai Ling
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 22 de abr. de 2024
Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. We would also like to thank you once again for taking the time to share your feedback with us. We are very happy to receive your compliments regarding our hotel staff. We look forward to seeing you again.HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima
8/10 - Boa
akihiko
24 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
akihiko
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
10/10 - Excelente
hiromu
13 de mar. de 2024
hiromu
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
10/10 - Excelente
Takehiko, Meito Nagoya
Viagem com a família
25 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
部屋が広くて外出もしやすくて便利
Takehiko
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 28 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hruka
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
8/10 - Boa
hiroaki
18 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
hiroaki
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
8/10 - Boa
Mamiko
15 de fev. de 2024
Mamiko
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
10/10 - Excelente
Izuru
Viagem de negócios
10 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
いつもここを利用しています。とても快適に過ごせるホテルです。
Izuru
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
10/10 - Excelente
Mary, Cambria
Viagem em grupo
4 de fev. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very clean and quiet area. A little warm but you could open window which was nice. Great little restaurant right next door. Soba noodle.Shuhari Highly recommend
Mary
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 6 de fev. de 2024
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.There's always a long queue for the soba restaurant. You were luck you could eat it.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Hotel Mystays Premier DojimaReception
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
SHINICHI
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
8/10 - Boa
Nicolas
Viagem de negócios, Viagem com família e crianças pequenas
10 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good value for money, convenient location.
Nicolas
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 26 de jan. de 2024
Thank you for selecting us out of the many possible places here.We would also like to thank you for your review about our hotel.We are very happy to hear your compliments about our location and rooms.We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again.Hotel Mystays Premier DojimaReception
10/10 - Excelente
Masashi
7 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Masashi
Hospedou-se por 16 diárias em dez. de 2023
10/10 - Excelente
Maria
Viagem a dois
1 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Maria
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
8/10 - Boa
Taro
10 de dez. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Taro
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. em 24 de dez. de 2023
Thank you very much for choosing HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima from among many accommodation facilities.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to provide us with your feedback.We are glad that you enjoyed your stay with us.If you are in the area again, please use our hotel.looking forward to seeing you coming again.Hotel MyStays Premier Dojima Front
10/10 - Excelente
Tina
9 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Tina
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. em 24 de dez. de 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We hope that you will use our hotel again when you come to Osaka area.All of our staff are looking forward to seeing you again.
6/10 - Ok
Yoshiki
Viagem com família e crianças pequenas
4 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
ビジネスホテルより設備が少ない。
Yoshiki
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 24 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Raymond
Hospedou-se por 8 diárias em nov.. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. em 24 de dez. de 2023
Thank you very much for choosing HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima from among many accommodation facilities.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to provide us with your feedback.We are glad that you enjoyed your stay with us.If you are in the area again, please use our hotel.looking forward to seeing you coming again.Hotel MyStays Premier Dojima Front
10/10 - Excelente
Juan Carlos, Charlotte
28 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great location and nice customer service experience.
Juan Carlos
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. em 24 de dez. de 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We hope that you will use our hotel again when you come to Osaka area.All of our staff are looking forward to seeing you again.
10/10 - Excelente
Yoshihiko
28 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Yoshihiko
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. em 24 de dez. de 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We hope that you will use our hotel again when you come to Osaka area.All of our staff are looking forward to seeing you again.
8/10 - Boa
Pang
Viagem com a família
22 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Too small toilet
Pang
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima em 24 de dez. de 2023
Thank you for staying at Hotel MyStays Premier Dojima.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.However, we apologize for the inconvenience caused regarding the toilet. We cannot take immediate action regarding the equipment, but we will consider it as an improvement point in the future.We look forward to welcoming you back again.Hotel MyStays Premier Dojima Front
10/10 - Excelente
Daniel
Viagem com a família
17 de nov. de 2023
Great place, friendly staff. Family market inside hotel was great.
Daniel
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. em 24 de dez. de 2023
Thank you for staying at Hotel MyStays Premier Dojima.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.We hope you were able to relax and enjoy your stay.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We look forward to seeing you again.Hotel MyStays Premier Dojima Front
6/10 - Ok
Yasuhiro
16 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
really lazy service staff at front desk. a hotel in Japan should be able to tell guests where the closest elevator or escalator into the station is.
not only are they not prepared for such an obvious question but 3 people at the front desk couldn't be bothered to even try. the price is too high here for such lazy service.
wendel
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 13 de nov. de 2023
Thank you very much for staying at Hotel MyStays Premier Dojima.We sincerely apologize for any inconvenience caused by the response of our staff.We have passed on your feedback to the staff who dealt with us, and as people involved in the hospitality industry, we will continue to work hard to improve our customer service so that our customers can have a more comfortable and enjoyable stay.We apologize for the inconvenience and cannot change the fact that we have spoiled your expectations.Our hotel strives to improve its service every day so as not to lose to competing hotels.Although we are afraid, we hope that you will use our hotel again and give us a chance to recover.Last but not least, we would like to thank you for your valuable feedback.HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima Manager
10/10 - Excelente
Izuru
2 de nov. de 2023
Izuru
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 24 de dez. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima Front em 24 de dez. de 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front
10/10 - Excelente
Ko Chih
Viagem com a família
26 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ko Chih
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima em 24 de dez. de 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front
8/10 - Boa
UEDA
25 de out. de 2023
UEDA
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. em 24 de dez. de 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front
6/10 - Ok
Gerald
23 de out. de 2023
Gerald
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. em 24 de dez. de 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front
10/10 - Excelente
Manami
Viagem de negócios
20 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Manami
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
10/10 - Excelente
JOYCE
Viagem a dois
19 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
easy to access transportation and quite.
JOYCE
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント em 20 de out. de 2023
Thank you for using Hotel MyStays Premier Dojima.We are very honored that you were satisfied with the location of our hotel.We hope that you will choose our hotel when you travel to Japan.Hotel MyStays Premier Dojima Front
10/10 - Excelente
Youngkyoung
15 de out. de 2023
Youngkyoung
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2023
10/10 - Excelente
TSUTOMU
15 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
TSUTOMU
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
10/10 - Excelente
Manami
Viagem de negócios
30 de set. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto