Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 431 de 1005 avaliações" "
10 - Excelente
431
Nota 8 - Boa. 303 de 1005 avaliações" "
8 - Boa
303
Nota 6 - Ok. 150 de 1005 avaliações" "
6 - Ok
150
Nota 4 - Insatisfatória. 85 de 1005 avaliações" "
4 - Insatisfatória
85
Nota 2 - Terrível. 36 de 1005 avaliações" "
2 - Terrível
36
8,0/10
Limpeza
8,6/10
Serviço e funcionários
7,8/10
Comodidades
7,6/10
Condições e instalações da propriedade
7,8/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
10/10 - Excelente
Naoki
Viagem de negócios, Viagem em grupo
24 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Professional staff
Jennifer
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
4/10 - Insatisfatória
yoshihiko
Viagem com a família
19 de mai. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
バスユニットの劣化による汚れが気になりました。
yoshihiko
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Mitsuru
Viagem com família e crianças pequenas
18 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good stay and free shuttle bus!
Mitsuru
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
10/10 - Excelente
David
18 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Onsen was very nice. Also I liked the wedding Chapel. I enjoyed convenience store and massage was one of the very best.
David
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
4/10 - Insatisfatória
Émilie
Viagem a dois
17 de mai. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
I am not usually someone that complains about facilities and cleanliness. The rest of the hotels in Japan we stayed at were perfect, except this one. I was very surprised because the pictures were very misleading. The room we were in was sadly very old and dirty. There was mold in the bathroom and our sheets were stained. The property is also in need of some renovations. The only good thing was the staff who was very sweet and nice. The airport shuffle was also a great perk. We stayed for two nights, but I wouldn’t recommend more than one if you don’t have any other choice.
Émilie
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
8/10 - Boa
Shlomi Shlomo
16 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
All was fine. Thank you.
Shlomi Shlomo
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
4/10 - Insatisfatória
fumie
Viagem com a família
15 de mai. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
コンセントの数が少なく解りずらい
解っていたけど改めて
空港からと遠い
fumie
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
8/10 - Boa
Ayako
13 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Ayako
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
6/10 - Ok
Singh
10 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Very good ART hotel
Singh
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
6/10 - Ok
Azusa
9 de mai. de 2024
Azusa
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
2/10 - Terrível
Diego
Viagem a dois
8 de mai. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
We stayed for just one night and to be honest it was terrible. They gave us a room that looked nothing like the pictures. Old and dirty. We had to ask for a room change twice!! They ended up giving us a smaller but cleaner and newer room.
Staff was friendly.
Diego
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
6/10 - Ok
??
7 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
温泉も良く、ご飯も美味しく頂きました。
Naoki
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
10/10 - Excelente
Mieko
2 de mai. de 2024
Mieko
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
SHOTA, Sapporoshi Shiroishiku
1 de mai. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
SHOTA
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
4/10 - Insatisfatória
Jyunko
Viagem com a família
30 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel staff is friendly and nice. But, the facility needs to be updated thoughtfully. As the hotel has a public bath, the hotel assumes most people go to the public bath, and no update was made on the bathroom. The room carpet and desk wallpaper are all very old, and probably nothing has been done for the last 20 years.
Jyunko
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de アートホテル成田 くちこみ担当 em 15 de mai. de 2024
Thank you very much for staying at Art Hotel Narita.Although you chose Art Hotel Narita out of many hotels, we apologize for the inconvenience caused during your stay.Many of the rooms in the Garden Wing building have not been renovated and are old, but we are doing more maintenance than ever to ensure customer satisfaction. Some of the rooms are renovated and some are unrenovated. If you are staying in a comfort or superior type room in the main building, it will be a renovated room.Thank you very much for your valuable feedback.Art Hotel NaritaGeneral Manager Kume
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
There are no shops within walking distance. It’s an ok place to spend the night. There is a convenient shuttle bus that takes you and picks you up from Narita airport. The staff are professional and helpful. We stayed in the garden wing which is very outdated and our room definitely needs an update. Our room could use an upkeep.
Ana
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de TAN em 8 de mai. de 2024
Thank you for staying at Art Hotel Narita.The Garden Wing is indeed an old facility, but we will maintain it daily to ensure that our guests have a comfortable stay.Thank you very much for your valuable feedback on this trip.Art Hotel NaritaFront Desk
10/10 - Excelente
Rahma
Viagem com família e crianças pequenas
24 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Loved the robes provided
Rahma
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de TAN em 8 de mai. de 2024
Thank you very much for staying at Art Hotel Narita.The robe is called yukata in Japanese.It is very popular with our foreign guests.We look forward to seeing you again.Art Hotel NaritaFront Desk
8/10 - Boa
rebecca
Viagem a dois
23 de abr. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
An older hotel near the airport with a good bath. And large rooms
rebecca
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de TAN em 8 de mai. de 2024
Thank you for staying at Art Hotel Narita.We are happy to hear that you enjoyed your stay.We look forward to seeing you again.Art Hotel NaritaFront Desk
10/10 - Excelente
MASAHARU
21 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
MASAHARU
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Carlos
20 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Ok
Carlos
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de TAN em 8 de mai. de 2024
Thank you for staying at Art Hotel Narita.We are happy to hear that you enjoyed your stay.We look forward to seeing you again.Art Hotel NaritaFront Desk
4/10 - Insatisfatória
SUN
20 de abr. de 2024
SUN
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
2/10 - Terrível
Harkirat
Viagem com a família
20 de abr. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
very old room and dirty
Harkirat
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de アートホテル成田 くちこみ担当 em 15 de mai. de 2024
Thank you very much for staying at Art Hotel Narita.Although you chose Art Hotel Narita out of many hotels, we apologize for the inconvenience caused during your stay.Many of the rooms in the Garden Wing building have not been renovated and are old, but we are doing more maintenance than ever to ensure customer satisfaction.Thank you very much for your valuable feedback.Art Hotel NaritaGeneral Manager Kume
4/10 - Insatisfatória
mayu
20 de abr. de 2024
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
mayu
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Sachiko
18 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Sachiko
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Joshua
Viagem em grupo
18 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great place for a convenient stay with shuttles to the airport and Narita central station. The grounds are beautiful. The hotel is old but well kept, quirky and friendly staff. The onsen is fantastic, I like how they switched the section between men’s side and women’s sides on different days so you get to have different types of baths.
Joshua
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de TAN em 8 de mai. de 2024
Thank you for staying at Art Hotel Narita.We are happy to hear that you enjoyed your stay.We look forward to seeing you again.Art Hotel NaritaFront Desk
8/10 - Boa
Patsy
17 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Patsy
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
8/10 - Boa
Catherine
Viagem em grupo
16 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Spacious and clean. Friendly customer service and the shuttle bus was convenient
Catherine
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de TAN em 8 de mai. de 2024
Thank you for staying at Art Hotel Narita.We are happy to hear that you enjoyed your stay.We look forward to seeing you again.Art Hotel NaritaFront Desk
8/10 - Boa
Kari
Viagem com família e crianças pequenas
15 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Checked in here with family for first night in Japan flying in from Canada. Easier than trying to get to Tokyo. Appreciated the quick respite. Check in was easy. Breakfast was amazing. Shuttle was very easy to find and use. Staff were incredible.
Kari
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de TAN em 8 de mai. de 2024
Thank you for staying at Art Hotel Narita.We are happy to hear that you enjoyed your stay.We look forward to seeing you again.Art Hotel NaritaFront Desk
2/10 - Terrível
Austin
Viagem em grupo
15 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The building is beautiful and there is a natural hot spring at the location. However, if you have tattoos you cannot use it. The restaurant Bold Narita is a very nice and tasty buffet for dinner and breakfast. My major complaint is the room the air conditioning didn’t work well, the beds are stiff and made of springs. This has to be the worst sleep I’ve ever had.
Austin
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de アートホテル成田 くちこみ担当 em 15 de mai. de 2024
hank you for staying at Art Hotel Narita.We are very sorry that you had an unpleasant experience during your stay, despite the fact that you chose Art Hotel Narita from among many other hotels.The hotel's air conditioning is centrally managed, so if you have any preferences, please let the front desk know and we will adjust the temperature.We are very sorry that the hardness of the bed did not suit you. We will use your feedback to improve our service in the future.We are also pleased that you enjoyed the restaurant. Restaurant Soh also serves popular Japanese and Chinese cuisine.Please stop by if you have the opportunity to visit us again.Thank you very much for your valuable feedback.Art Hotel NaritaGeneral Manager Kume
10/10 - Excelente
Mayumi
Viagem com família e crianças pequenas
15 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The outside of the hotel is looking good, bit the room inside is terrible. The room is old and damaged, and smelly once you open the door from outside. It attracts me for having an Onsen on site and in fact, the Onsen is not bad.
Tom
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de TAN em 8 de mai. de 2024
Thank you for staying at Art Hotel Narita.The Garden Wing is indeed an old facility, but we will maintain it daily to ensure that our guests have a comfortable stay.Thank you very much for your valuable feedback on this trip.Art Hotel NaritaFront Desk
8/10 - Boa
Joseph
11 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Joseph
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
2/10 - Terrível
Anna
9 de abr. de 2024
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Anna
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
4/10 - Insatisfatória
Ashley
8 de abr. de 2024
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Ashley
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
8/10 - Boa
James, Kula
6 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Our room seemed a little rundown. But the breakfast buffet was excellent, because the food was great, had a great selection, and the dining area was renew and refreshed.
James
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de アートホテル成田 くちこみ担当 em 21 de mai. de 2024
Thank you very much for staying at Art Hotel Narita.We are glad to hear that you were satisfied with your stay.We are constantly making improvements to our breakfast so that everyone can enjoy the Chiba experience. The comfort type and superior type in the main building have been renewed once.Thank you for taking the time to post.Art Hotel Narita Front
6/10 - Ok
Grace
5 de abr. de 2024
Grace
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
4/10 - Insatisfatória
Takuya
Viagem com família e crianças pequenas
5 de abr. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
There was a yellow stain on the towel in the room and I asked for an exchange. There were mold stains on the faucets and walls of the bath in the room, and I felt very uncomfortable.
When I flushed it with water, the garbage was not cleaned enough to enter the bathtub.
The vents of the ventilation fans and air conditioners were also not cleaned and dust was accumulating.
It was a hotel with a lot of good reviews but many things to worry about.
Takuya
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de アートホテル成田 くちこみ担当 em 15 de mai. de 2024
Thank you very much for staying at Art Hotel Narita.Although you chose Art Hotel Narita out of many hotels, we apologize for the inconvenience caused during your stay.We sincerely apologize for the lack of cleaning.As a hotel, cleanliness is the most important thing, so we will once again check the cleaning flow and go back to basics. We urge not only the cleaning staff but also the cleaning staff to thoroughly check whether the rooms are suitable for providing to customers.Thank you very much for your valuable feedback.Art Hotel NaritaGeneral Manager Kume
10/10 - Excelente
Maiko
2 de abr. de 2024
Maiko
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Ayuning
Viagem a dois
1 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It’s really convenient from Narita Airport to the Hotel
Ayuning
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de アートホテル成田 くちこみ担当 em 21 de mai. de 2024
Thank you very much for staying at Art Hotel Narita.It's close to not only the airport, but also the interchange, so many people come by car.The shuttle bus to the airport also leaves from 4 o'clock, and many people are using the shuttle bus these days.Our entire staff will continue to work together to ensure that everyone has a comfortable stay.Please stop by if you are in the area.We look forward to seeing you again.Art Hotel NaritaFront