Piscina externa, funciona das 11h às 18h, barracas, guarda-sóis

Avaliações de Mondrian South Beach

4.5 out of 5
Mondrian South Beach
1100 West Ave, Miami Beach, FL

Avaliações

7,6

Boa

Nota 10 - Excelente. 629 de 1403 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 244 de 1403 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 221 de 1403 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 136 de 1403 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 173 de 1403 avaliações" "

7,4/10

Limpeza

8,0/10

Serviço e funcionários

7,8/10

Comodidades

7,4/10

Condições e instalações da propriedade

7,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Jonathan, Manaus

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Apartamento espacoso . Gosto muito deste hotel. Estacionamento é caro ( 50 usd por noite ).
Hospedou-se por 7 diárias em fev. de 2024
Resposta de Marc Reid Director of Guest Experience em 20 de fev. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

6/10 - Ok

Rianni

Mondrian fail
Hotel desorganizado. Limpeza ruim. Sem espaço para guarda-roupa. Clientes gritando bêbados as 4h da madrugada. So s localização é boa.
Hospedou-se por 7 diárias em jan. de 2024
Resposta de Marc Reid Director of Guest Experience em 20 de fev. de 2024
Thank you so much for your review. We appreciate your feedback. We will look into your concerns and cant wait to see you again in the near future.

10/10 - Excelente

GLAUTON

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Marc Reid Director of Guest Experience em 14 de jan. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

10/10 - Excelente

Agnes

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel bem localizado
Bem localizado, atendimento muito cordial e atencioso, quarto espaçoso, com cozinha, com um banheiro completo e outro lavabo, o que dá muita privacidade ao casal. Próximo de supermercados e lojas que dá par ai andando. Locação de bicicleta diária (duas horas) gratuito. Estacionamento no local, mas muito caro U$ 50 a diária, sendo assim utilizamos um PUBLIC PARKING que embora fosse um pouco mais distante, por volta de 1,2km, valeu muito à pena pela economia, tinha dias que pagamos apenas U$ 15.
Hospedou-se por 8 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Marc Reid Director of Guest Experience em 10 de dez. de 2023
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

10/10 - Excelente

MARCEL

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Estrutura e atendimento impecáveis !
Hotel excelente e de ótima localização em Miami Beach. A equipe que me atendeu foi excelente, desde do balcão aos cuidados com você até o quarto. Quarto amplo, com vista para piscina e para o mar. Possui serviço de estacionamento no valor de $50 doláres a diária. Cama King, com limpeza e troca de roupa de banho diariamente. A parte da piscina e do restaurante muito bem estruturado e aconchegante. Perfeito para um pôr do sol. Voltaria a este hotel com toda certeza!
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Marc Reid Director of Guest Experience em 10 de dez. de 2023
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

8/10 - Boa

Maisa

Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hotel bom , piscina e restaurante com uma vista muito linda. Atendimento ok e limpeza deixa um pouco a desejar. No geral Nota 6,5
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Stacy em 25 de jun. de 2023
Thank you for staying with us and for your review. Our apologies for the inconvenience experienced with the room. Your feedback will be addressed with our staff.

8/10 - Boa

DILSA

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Avaliação maio de 2023
Recepção, no check-in fomos bem atendidos com direito à espumante, sala ampla, cozinha boa! e tem a sacada q tb precisa de uma reforma. Banheiro, falta uma luz melhor, tamanho bom, mas falta espaço pra guardar itens de higiene pessoal, Não tem prateleira. Qto ao chuveiro precisa de um novo, difícil regular, dentro do box precisa de uma manutenção, tem um espelho dentro que fica bem bonito com as cores do azulejo. Toalhas boas! Quarto, não tem blackout, acorda se cedo por conta da claridade, cama agradável, travesseiros bons. Piscina. é a melhor parte do hotel, bem charmosa, atendentes simpáticos, DJ na piscina, bar, vista maravilhosa! Serviço de manobrista preço ok USD15,00 por dia. No geral o hotel é bom. Localização é ótima! Acabei fazendo só vídeo do quarto. Segunda vez q fico nesse hotel, da 1º fiquei na cobertura foi maravilhoso, por isso voltei, acredito q cada quarto tenha sua peculiaridade. No geral o hotel é bom!
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2023
Resposta de Marc Reid Director of Guest Experience em 2 de jun. de 2023
Hi thank you for staying with us here at the Mondrian South Beach we appreciate you and cant wait for you to visit us again in the near future! Have an amazing day!

6/10 - Ok

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Stacy em 5 de mai. de 2023
Thank you for staying with us.

2/10 - Terrível

Fábio Orlando

Hospedou-se por 6 diárias em jan. de 2023
Resposta de Stacy em 19 de mar. de 2023
Thank you for staying. Our apologies for any inconvenience experienced during your stay.

10/10 - Excelente

Thaís

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great place to stay
Wonderful hotel, with wonderful employees. I totally recomend and for sure I’m coming back there. Nice room, nice view, good food and service in general.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2023
Resposta de Stacy em 17 de jan. de 2023
Thank you for your visit and feedback. We're happy to see that you had a great Mondrian Experience. We hope to see you again soon.

6/10 - Ok

Mauro

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
Não vale quanto custa
Hotel para adultos. Muito caro tudo que cobram extra a taxa resort. Cobram adicionalmente poltronas e sombreiros na piscina, piscina com muita frequência de não hóspedes nas áreas da piscina, dificultando uso hóspedes, limpeza precisa melhorar muito apesar de reclamado, enfim hotel para público descolado.
Hospedou-se por 9 diárias em jan. de 2023
Resposta de Marc Reid Director of Guest Experience em 14 de jan. de 2023
Thank you for staying here at the Mondrian! We appreciate your honest feedback and cant wait for you to visit again in the near future! Have an amazing day.

8/10 - Boa

JOSE G

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bom Hotel
Bom hotel, bem localizado, muito profissional, boa cama, quarto espacoso, piscina muito agradavel de frente para o canal e uma boa academia, serviço correto
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de Marc Reid Director of Guest Experience em 10 de out. de 2022
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

6/10 - Ok

Jaime

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022
Resposta de Marc Reid Director of Guest Experience em 30 de abr. de 2022
Dear Guest., thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future.

6/10 - Ok

DAVES T

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Amazing hotel, terrible hospitality
The hotel is amazing: pool gym structure, etc. Beautiful, clean. Good food. The prices is so high. But it's Miami. The terrible part is hospitality: the guys are so truculent, with no education, in the pool you don't receive the atendent to make order, need to go to the bar, the pool closes 6pm. A lot of things is necessary to change the hotel to next level - 5 star. If you don't care about the tratament of customer , the hotel is amazing.
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2021
Resposta de Marc Reid Director of Guest Experience em 2 de mar. de 2022
Dear Guest., thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future.

10/10 - Excelente

Suhail

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

6/10 - Ok

Kevin

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
The property is very nice and upscale. However, they don’t tell you that you have to pay an additional $50 a night to park. They charge you $600 deposit along with charging your card an additional $271 the day before check in. The room is provided with snacks, alcohol, water, beverages, but don’t get tricked, it’s not free! They don’t tell you that either! I had to call several times to get a copy of our receipt that was supposed to have been provided upon check out. I needed a detailed description of the charges the was charged to my card. Customer service was okay. Besides that, we enjoyed our stay. The room was nice and clean. It definitely met our expectations and more.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for your review. We appreciate your feedback. We will look into your concerns and cant wait to see you again in the near future.

10/10 - Excelente

Ilka

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

8/10 - Boa

Marie, Cleveland

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

2/10 - Terrível

May

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Resort fee and ratchet
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Chasare T

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Rooms were dirty.. paint chipping, the tv had no audio, only one bedside lamp worked. The shower was dirty. The toilet didn’t work, had to request maintenance. When you check in you’re given a “digital concierge” She replied hours apart or sometimes none at all. On the expedia you have an option to pay more for breakfast, breakfast is one bagel or a bowl of fruits or yogurt. Along with one drink (no refills) or tea. We sat for breakfast, service was EXTREMELY slow. I was charged $102 additional to the price I paid through Expedia for “amenities” but was not told this at check in. Only after I seen charges on my card after leaving and calling was I informed what the charge was for. There’s a $250 hold for incidentals PER NIGHT. Front desk is extremely slow, check in was a long wait. Workers in the front stood there and talked while a line formed, ignoring guest. Definitely wouldn’t stay again. Solid 3/10 experience
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Hi to be clear there is an incedental hold of 200.00 per day during your stay. A resort fee which is 45.00 per day. Each hold and charge is in your confirmation prior to arrival. At check in we do make sure we go over it during the check in process. If this was not covered we apologize and will use this feedback to be better. Have an amazing day.

8/10 - Boa

Melvin

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I liked it and my girl did as well
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

2/10 - Terrível

Yodit

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you for staying with us

6/10 - Ok

Liliana

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Fire alarm going all night guests were not told of malfunctioning alarm. Blaring tvs until 3 am. Tv in our room only had music channels. Had stove in room but no pots to boil water for coffee. Not woth the cost to stay there.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Hi we apologize for the inconveniences you dealt with during your stay. Please be advised that any stove top items you need just request it and we can provide it.

4/10 - Insatisfatória

Toni Tali Murad

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The rooms need to be destroyed and rebuilt! Everything is broken, mold is everywhere, dust, windows, curtains and etc, you can’t even walk in their room or taking a shower with no shoes, it is really disgusting! And don’t even bother to complain they will try to move you to a “better” room, but all the rooms are the same. Stay away!
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for your review. We appreciate your feedback. We will look into your concerns and cant wait to see you again in the near future.

10/10 - Excelente

Dena, Lexington

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Best stay, wonderful view, staff was amazing!!!!!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

10/10 - Excelente

Alexander

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
A phenomenal Hotel and Residence will definitely be booking with this hotel in the future, everything was a 10/10.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de guest services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

6/10 - Ok

Pamela

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
We had a what seemed to be nice room bit once we found out the a.c was locked it ruined oir weekend some what we had to stay out and do different thing to do to get cool air at restaurants and shops..tried to sleep seem like soon as we enter the room the air automatically cut off had to get our own ice bu ket to wrap in towels trying to cool off..woke with stuffy nose and dry air..bathroom shower did not stay hot long enough for both of us to sit in there to try to open oir nose..the hall smelled like strong use of weed not that it bothered us but i thought this was a smoke free facility. I didnt like the text reminding me of check out time,this not our first time at a somewhat fancy hotel
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for your review. We appreciate your feedback. We will look into your concerns and cant wait to see you again in the near future.

2/10 - Terrível

Brent Hayes

Viagem a dois
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
So much potential, but. Staff are not customer focused and most seem unaware or on their first day. Fire alarm sounded from two am to seven thirty, on and off all night. Staff ignored that it was even happening upon check out. A vacation that was unfortunately cut short from lack of being able to relax. Aside from the views, just don’t.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for your review. We appreciate your feedback. We will look into your concerns.

6/10 - Ok

naasira

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
I think you’re paying for the name. With such a high cost, they could use some upgrades and a better cleaning system
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for your review. We appreciate your feedback. We will look into your concerns.

8/10 - Boa

Catherine

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

8/10 - Boa

Dominique

Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Pontos negativos: Limpeza
So I love this place the view the pool the ambience but the actual rooms need to be redone badly
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

10/10 - Excelente

Mark

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Perfect every time!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Kendra

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice resort. Only thing I disliked was not having a lamp in the bedroom
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

10/10 - Excelente

Sharkea

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great property !
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

10/10 - Excelente

Morris

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I loved the property it was nice and spacious definitely would stay here sgaint
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

10/10 - Excelente

Roderic

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Convenient
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

8/10 - Boa

Ortal

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Nice hotel need deep cleaning all over
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

10/10 - Excelente

Johnette

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved it ! Nice and helpful staff ! Clean and roomy hotel . I will be back ! 10/10
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

4/10 - Insatisfatória

Isabella

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
i don’t understand how this hotel can be rated as a 4 star hotel. half of the lights in the room didn’t work, there were no light fixtures in the bedroom, the light fixtures around the mirror in the bathroom were covered in dust, the curtains were stained, there was grime in the shower and the desk chair was cracked and broken. the thermostat didn’t work and neither did the safe in our room. i have never stayed in a hotel that made me feel as dirty as this one did. they’re charging 4 star prices for a 2 star experience. save your money and stay somewhere else.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for your review. We appreciate your feedback. We will look into your concerns.

10/10 - Excelente

Maria Eduarda Da Silva

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

6/10 - Ok

DeeDee, Chicago

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
TVs are outdated and constantly cut off while watching. Bathroom needs to be updated as well
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for your review. We appreciate your feedback. We will look into your concerns and cant wait to see you again in the near future.

10/10 - Excelente

Kayla

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

2/10 - Terrível

Rizwan

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Honestly I wouldn’t suggest staying at this hotel. Terrible experience. Poor quality and service.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you for your feedback

4/10 - Insatisfatória

man, Bowie

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
As vip member in Expedia , I didn’t get room upgrade or any perks . I felt Expedia or the hotel misleading
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Hi thank you so much for your review. Can you please reach out to me? I would love an opportunity to make this right for you.

10/10 - Excelente

Tiandra

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The pool and the spa was amazing.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

8/10 - Boa

Joanna

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

10/10 - Excelente

Jahirah

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Needs more lights in the room
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you for your feedback. We appreciate you. Have an amazing day and see you on your next stay

10/10 - Excelente

Sandy

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for staying here at the Mondrian South Beach! We do our best to make sure each and every guest is treated with VIP service. I'm glad we were able to accomplish that with you.

2/10 - Terrível

Kiyah

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We traveled very late arrived at 3am. The rooms were nasty. Feces left in toilet upon arrival. Not clean at all. Offered to switch rooms just to walk in and NO ELECTRICITY in the second room. also we were considered a “pent house” room SCAM! Staff constantly gave incorrect information. We woke up at 10am to drilling right above our room and it lasted all day. I come to Miami often and have never been this disappointed with a stay. I would never recommend this hotel. The only good thing about it were the valet people. DON’T BE FOOLED BY ONLINE PICTURES OR THE LOBBY IN PERSON. The lobby was beautiful but it’s a first impression SCAM!
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you so much for your review. We appreciate your feedback. We will look into your concerns and cant wait to see you again in the near future.

2/10 - Terrível

Amit

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very bad
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2024
Resposta de Guest Services em 29 de mai. de 2024
Thank you for your review