Fachada

Avaliações de Amansari Residence Resort

4 out of 5
Amansari Residence Resort
Jalan Persiaran Seri Alam Bandar Seri, Alam, Masai, Johor

Avaliações

7,0

Boa

Nota 10 - Excelente. 21 de 134 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 47 de 134 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 41 de 134 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 19 de 134 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 6 de 134 avaliações" "

7,0/10

Limpeza

7,2/10

Serviço e funcionários

6,4/10

Comodidades

6,6/10

Condições e instalações da propriedade

8,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

4/10 - Insatisfatória

Danny

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Check in and check out was slow. Exit from basement parking was poorly lighted and no clear exit signage. No knives was given for meals, how do one spread butter on bread without knives?
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Muhammad

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
👍
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Muhammad

Pontos positivos: Limpeza
👍
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

6/10 - Ok

Siti Aisha

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We booked a triple room but got a double room instead. But it was too late at night when we checked in so we just slept.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023

2/10 - Terrível

Lucy

Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023

10/10 - Excelente

acheyakumaran

Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023

6/10 - Ok

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2021

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2020

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Matress are hard. Fridge not working. Hot water not working fully.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2020

10/10 - Excelente

Zainol Azlan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2020

8/10 - Boa

JONG OH

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
가성비 최고
가격대비 아침조식이나 교통,주차등 편리함
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2020

10/10 - Excelente

Zulfazlisuhadi, Puchong, and Selangor

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Salam Sejahtera Malaysia. Percutian 4hari 3malam Di AmanSari Residence Resort Seri Alam Johor sangat berbaloi. sangat berbaloi. Wifi free Breakfast free Parking free Tempah bilik standard dapat upgrade bilik besar mcm suite room free juga. Petugas2 hotel yg sangat peramah Security Coffee house makan sedap, Bilik tidur bersih. terima kasih banyak2 pada Shalan duty manager John senior front office Liana yg sangat membantu. Terima kasih Zulfazli Suhadi.
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2020

6/10 - Ok

Ianziz, Kuala Lumpur

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I’ve to set the television for a channel. But the reception is poor. I end up watching netflix via my laptop.
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2020

8/10 - Boa

Tan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2020
Resposta de sha em 11 de mar. de 2020
Thank You

8/10 - Boa

yann, Petaling jaya

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
+The room is spacious.bathroom is clean. the breakfast selection is limited but good & tasty.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de sha em 11 de mar. de 2020
Thank You

8/10 - Boa

Hideki

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de sha em 11 de mar. de 2020
Thank You

10/10 - Excelente

Shoban Babu

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de sha em 3 de fev. de 2020
Dear Mr.Sholan Babu, Warmest greetings from Amansari Residence Resort. Thank You for your review and for choosing our Resort. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a Guest in our Resort.

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
Lanskap yang cantik dan kolam renang yang amat memuaskan
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019
Resposta de sha em 3 de fev. de 2020
Dear Sir, Warmest greetings from Amansari Residence Resorrt. Thank You for your review and choosing our Resort. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a Guest in our Resort.

6/10 - Ok

Betty, KL

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Bathroom n water pressure very good. Towels r hard n old. Floor carpet looked dirty. Need to improve food for breakfast.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2020
Resposta de sha em 6 de jan. de 2020
Dear Sir, Warmest greetings from Amansari Residence Resort. Thank You for taking the time to write such detailed review.All your comments are essential to education to our staff about good and bad service.We will ensure your feedback will be given to all.Furthermore I will personally supervise that all your other complaints are addressed that everything will be in order on your next visit.We looked forward to welcoming you back then.

4/10 - Insatisfatória

Saha, Johor bahro

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários
The receptionist request for extra tax!! I said tax included in the inline payment
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019
Resposta de sha em 24 de dez. de 2019
Dear Saha, All the online booking is excluded the Tourism Tax for Foreigner and the Guest have to pay at the Hotel. The tax is includes in the room rate is service & Government tax.

6/10 - Ok

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2019
Resposta de sha em 24 de dez. de 2019
Thank You

8/10 - Boa

POK GEO SEONG

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2019
Resposta de sha em 27 de nov. de 2019
Dear Guest, Greetings from Amansari Residence Resort Bandar Seri Alam. Thank You for patronizing Amansari Residence Resort Seri Alam and taking time, out to share your experience on this platform. All off us are delighted we could ensure a comfortable stay during visit. Thank You once again for your stay and your feed back to Amansari Sari Residence Resort Seri Alam. Warm Regards.

6/10 - Ok

HOYOUNG

그저 그럼
위생이 그리 좋지 않음
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2019
Resposta de sha em 27 de nov. de 2019
Dear Guest, Greetings from Amansari Residence Resort Bandar Seri Alam. Thank You for patronizing Amansari Residence Resort Seri Alam and taking time, out to share your experience on this platform. All off us are delighted we could ensure a comfortable stay during visit. Thank You once again for your stay and your feed back to Amansari Sari Residence Resort Seri Alam. Warm Regards.

2/10 - Terrível

Wai Seng

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
bad stay....no more next time
no hot water for shower got mosquito in the room
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2019
Resposta de sha em 18 de out. de 2019
Dear Sir, Possible if we could know your Date of staying and no of room in order for us to to investigate closely regards the matter.Your booking Name as well We deeply apologies for the inconvenienced caused.

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2019

6/10 - Ok

Chandra, Singapore

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Aircond noisy, could not get a good sleep.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2019
Resposta de shasha em 6 de ago. de 2019
Dear Sir, Warmest Greetings From Amansari Residence Resort Appreciate if you could let us know the room number and Date check in and check out and we can checked for you. However we deeply regret on what had happened and thousands apologies for the inconvenienced caused. Hopes to hear your reply sooner possible. Thank You to choose Amansari for your next accomodation. .

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem com a família
The appropriate location
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019
Resposta de sha em 6 de ago. de 2019
Dear Sir / Madame, Thank You for your feedback.

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Facilities are not well maintained, staff look incompetent and lost at times
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2019
Resposta de sha em 12 de jul. de 2019
Dear Sir / Madame, Deeply regrets on the difficulties that you facing during your stay. Possible if you can give full details your check in Date and Time. Appreciate for your replying.

8/10 - Boa

Haru

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Sangat selesa
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019
Resposta de sha em 11 de jul. de 2019
Dear Sir / Madame, Thank You for your positive command and we really appreciate that.Hopes to see you again on your next visit.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Selesa dan sesuai bagi tujuan riadah atau bisnes
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019
Resposta de Amansari Officer em 27 de jun. de 2019
Thank you for your feedback. hope to serve you well in the future.

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Travel on 14 and checked-out on 16 Jun’19 Room number: 3216 14’Jun - Upon arriving 3pm inside the room discover the hot water not working. - Phone line are dead. - The door latch sliding door broken and unable locked properly and poses real danger especially for kids. - Called for Technician and manage to fix and working but still the water not to moderate temperature (reason there is a loose connectivity). 15’Jun - Next morning again, NO hot water had to call receptionist via mobile since phone line are still dead. - Technician came and have a look and again somehow have repaired finally. - After came back, at evening the freaking hot water are still not working and had to wait for technician again as we are rushing for late evening function with my kids and wife are not freshen-up. - Came back from evening function and another headache Air-Conditioning not cooling enough. - After series and series problem technician came in and out (3216 looks like a party room). - I called your receptionist and phone line transfer to duty manager on shift. He agreed to offer upgrade from Deluxe Room, Balcony to Junior Suite, Balcony which is at middle of the night. - I went and check Junior Suite rooms and apparently both rooms also just started operating and running on 1.0 HP expecting to cool the room. - Typical excuse given by the Manager via the phone call (multiple people are using at the same time) hence causing hot water not working.
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2019
Resposta de sha em 28 de jun. de 2019
Dear Sir, Deeply regrets on the difficulties that you facing and we will looked very seriously on the issue, We apologies for all the inconvenience cause.

6/10 - Ok

CHANDRA

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Why are there no toothbrush?
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2019
Resposta de sha em 28 de jun. de 2019
Dear Sir, Kindly to be informed that the toothbrushes is upon request. We apologized for the inconvenience cause.

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Bad services
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2019
Resposta de sha em 28 de jun. de 2019
Dear Sir, Possible in your next visit you can mentioned from which Department that you received a bad service in order for us to take action on the matter. Apologies for the inconvenience cause.

4/10 - Insatisfatória

Muhammad bukhari

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2019
Resposta de sha em 28 de jun. de 2019
Dear Sir, Thank You for your feedback

8/10 - Boa

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2019
Resposta de sha em 28 de jun. de 2019
Dear Sir, Thank You for your feedback.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Ok.. Tetapi ada lipas mati dlm bilik air mnyebabkn anak saya takut nk masuk.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2019

8/10 - Boa

Izznan, Subang Jaya, Selangor, Malaysia

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2019

4/10 - Insatisfatória

Chew

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2019
Resposta de SHA em 11 de abr. de 2019
THANK yOU

6/10 - Ok

Chew

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2019
Resposta de SHA em 11 de abr. de 2019
THANK YOU

8/10 - Boa

Y.K., Klang

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good location and nice.environment.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2019
Resposta de sha em 3 de abr. de 2019
Dear Sir / Madam, Than You with the compliments and wish to see You in Your next visit.

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2019
Resposta de SHA em 11 de abr. de 2019
THANK YOU

8/10 - Boa

hairilsahar

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
A good place to stay for families
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2019
Resposta de shasha em 1 de mar. de 2019
Dear Sir / Madam We really appreciate for your positive comments.

8/10 - Boa

Jana, Johor bahru

Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Nice hotel
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2019
Resposta de shaha em 1 de mar. de 2019
Thank You

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Everything is good.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2019
Resposta de sha em 3 de abr. de 2019
Thank You

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Pontos positivos: Conforto do quarto
I had a bad experience when in the morning there was no water supply due to pump issue. Service level is poor such as when I asked for housekeeping services they take more then 1 hour to come.
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2018
Resposta de shasha em 5 de mar. de 2019
Dear Sir/Madam, We deeply apologies for all the difficulties it might be cause.We will improve for your next visit to our Hotel.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Always check the guest's requests
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2018
Resposta de shasha em 1 de mar. de 2019
Dear Sir / Madam, Matter noted on the request.

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2018

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Never get a chance to stay at this hotel due to my mistake during the booking being made. However i believe the hotel, staff and facilities is as good as per others review/comments.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2018

10/10 - Excelente

SULIANA

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel yang terbaik
Penginapan yang terbaik
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2018