Suíte estúdio, 1 cama King, para não fumantes, sacada | Vista do quarto

Avaliações de Hampton Inn & Suites LAX El Segundo

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites LAX El Segundo
888 N. Pacific Coast Hwy, El Segundo, CA

Avaliações

9,2

Maravilhosa

Nota 10 - Excelente. 699 de 1001 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 203 de 1001 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 56 de 1001 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 11 de 1001 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 32 de 1001 avaliações" "

9,4/10

Limpeza

9,4/10

Serviço e funcionários

9,0/10

Comodidades

9,4/10

Condições e instalações da propriedade

9,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Rafael

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Início da trip 2024
Limpeza somente sob demanda. Travesseiros muito ruins (baixos). Colchão com “memória”.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de The Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo em 27 de jan. de 2024
Thank you for your feedback. We will use your comments to further improve our service, product. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 - Excelente

Mario

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Quartos muito bons, dicionários atenciosos e prestativos, bom café da manhã, valor justo só estacionamento ótimo local pista se hospedar.
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de The Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo em 28 de nov. de 2023
Thank you for staying with us. We are happy to know you enjoyed your stay with us. Take care and happy travels.

10/10 - Excelente

Marcelo

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2022
Resposta de jn em 19 de abr. de 2022
Thank you so much for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon :)! Take care, safe and happy travels!

10/10 - Excelente

M Aparecida

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2022
Resposta de Front Desk/Guest Assistance em 31 de jan. de 2022
Greetings! We are so appreciative that we were able to impact you in such a positive way and cannot thank you enough for this. We look forward to being able to serve you again in the future.

8/10 - Boa

Eduardo

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bom hotel proximo ao LAX
Bom hotel para um pernoite somente, limpo e boa localização próximo ao LAX, somente nao gostei do check out que foi bem atrapalhado
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2021
Resposta de Melissa A. em 3 de fev. de 2021
Obrigado pela ótima revisão! Agradecemos sua preferência e esperamos vê-lo de volta em breve.

6/10 - Ok

Ubiratan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Recepcionista um tanto estressado.
Bom hotel e proximo do aeroporto. Porem o recepcionista estava um pouco estressado, mas os tempos sao dificeis, entao podemos entender que talvez nao fosse o seu melhor dia.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2020
Resposta de Melissa A. em 8 de out. de 2020
Muito obrigado pela compreensão. Esperamos poder recebê-lo de volta quando as coisas melhorarem. Os membros da nossa equipa levam muito a sério as suas funções na nossa indústria e tentam todos os dias fornecer a qualidade de serviço ao cliente que os nossos hóspedes esperam. Obrigado novamente. Esperamos vê-lo em sua próxima viagem ao Hampton Inn & Suites LAX El Segundo !!!

10/10 - Excelente

MICHELLE

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020
Resposta de jn em 31 de jan. de 2020
Thank you for staying with us and for taking a few minutes to post a 10 out of 10 review for us :)! We really appreciate the support and hope to have the pleasure of welcoming you back again!

10/10 - Excelente

Sandra

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom o hotel, recomendo, localização ótima
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020
Resposta de Lena Gothling em 21 de jan. de 2020
Thank you for taking the time to write your review of our property, your comments are very much valued. We really appreciate your comments regarding our hotel and customer service! Our team members take their roles in our industry very seriously and try every day to provide the quality of customer service our guest expect. We are glad you enjoyed your stay. Thank you again. We look forward to seeing you on your next trip to Hampton Inn & Suites LAX El Segundo!!!

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Simpatia, prestatividade e preparo dos funcionários. Bom café da manhã. Estilo e localização em relação ao aeroporto.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2019
Resposta de jn em 29 de dez. de 2019
Thanks for the support! We hope we have the pleasure of welcoming you back anytime you're in need of a place to stay in Los Angeles :)! Happy holidays and safe travels!

8/10 - Boa

Maria

Viagem a dois
The property is comfortable and well situated. The street is a bit noisy (we had a street room). The parking situation in the evening was unacceptable. The hotel’s lot was full and the overflow garage was blocked by a bus. We had to exit the lot and enter the lobby to notify. We were told to drive around. That lot (not owned by the hotel) had a clear sign with a price of $20 daily while we were chargers $30 by the hotel. The staff seemed uninterested when we brought it up and merely said it was an old sign…inconvenient!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Management em 2 de mai. de 2024
Thank you for taking the time to provide us feedback as it enables us to better serve our future and returning guests. I sincerely apologize for the issues you experienced with parking. We will work with our team to improve their response to parking issues. We are currently working with our partners next door to improve ensuring that Hotel stalls are reserved for hotel guests only. As we do not own our own parking and rent parking from a 3rd party, we are limited in the actions we can take against vehicles that do not belong to hotel guests parked in Hotel stalls and must obtain approval from the 3rd party management team (e.g., towing the vehicles, or attaching boots to the vehicles). Once again, I sincerely apologize for this detriment to your stay experience and we will continue to work hard towards resolving this issue.

10/10 - Excelente

Irma

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Excellent place
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Front Desk em 30 de abr. de 2024
Thank you for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay! Take care, safe and happy travels :)!

10/10 - Excelente

Lauren

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you enjoyed your stay.

2/10 - Terrível

Yahir

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Felt disrespected they checked in 5 people before they could check me had me waiting almost 1 hr to check in EVEN tho check in was at 3 i didn’t get in almost till 4 and i had somewhere to be
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during check-in. Your feedback is important to us, and we will address this issue to ensure it doesn't happen again in the future. Please accept our apologies, and we hope to have the opportunity to make it up to you on your next visit.

10/10 - Excelente

David

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
No airport shuttle!! So I had to Uber/Lyft from the airport. I selected this hotel as our night before a 8:28am flight and near the Zimmerman Car Museum for the day before. Otherwise, a nice stay, with Mexican food Uber eats (margaritas delivered). Luggage carts were sparse.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience regarding the airport shuttle. We're glad to hear you enjoyed the other aspects of your stay, including the Mexican food delivery. Your feedback about the luggage carts is duly noted, and we'll work on improving this aspect. We hope to welcome you back for an even better stay in the future.

6/10 - Ok

Nivea

Viagem em grupo
Pontos positivos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
We had a pleasant day at the Hampton Inn. I was very shocked to find out that you had to pay for parking on their premises. I thought that would be included in the fee.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Edmond

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great property.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Your review is much appreciated! Thanks for staying with us.

8/10 - Boa

Annette, Charlotte

Viagem a dois
Pontos positivos: Comodidades
Service at front desk was excellent
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de DK em 13 de abr. de 2024
We are so pleased to hear that! We will look forward to seeing you next time!

2/10 - Terrível

Elena

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
I feel like I need to tell this story. The location of this hotel is good, near the airport. Every room I went into was infested with ants. I changed rooms three times, but at the end I found an anthill, so I sprayed shampoo on it and slept there. Please... please clean it and deal with the bugs. Even if you talk about ants, the staff isn't surprised or say sorry. It seemed like a very common thing. It's not just one or two, there are billions of them running around. The sound of bed springs, which I have never heard even in really cheap motels, is a bonus. The staff said it was survival. When you move on the bed a little, the springs make a loud noise. It's a bonus.
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
We're truly sorry for the inconvenience you encountered during your stay. Your experience does not reflect the level of service and comfort we strive to provide. Rest assured, we take your feedback seriously and will address these issues promptly. We appreciate your patience and hope to have the opportunity to regain your trust on a future visit.

10/10 - Excelente

Hiroyuki, Playa Vista

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
NOTHING
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de DK em 13 de abr. de 2024
We hope to see you next time!

10/10 - Excelente

Dwayne

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff were incredibly friendly and accommodating and the rooms were very comfortable.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de DK em 13 de abr. de 2024
We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!

10/10 - Excelente

Dwayne

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de jn em 28 de abr. de 2024
Thank you for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay! Take care, safe and happy travels :)!

10/10 - Excelente

Bruce

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The front office staff were amazing would stay there again
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thanks a bunch for your fantastic review! We aim to please.

10/10 - Excelente

Angadbir

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great experience
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de DK em 13 de abr. de 2024
We are so happy you have a great experience with us.Come see us again soon!

10/10 - Excelente

Britney

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I love how quiet it was and the vibe there was just incredible. Definitely coming back
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Celina em 7 de abr. de 2024
We look forward to seeing you again. We hope that you have a wonderful spring!

10/10 - Excelente

Guadalupe

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
am sorry parking is extremely expensive , that is the really bad thing .
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Celine em 4 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We greatly appreciate and value your feedback, and we will be taking it into consideration.

2/10 - Terrível

YUKI

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us.

8/10 - Boa

Werner

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Clean and friendly Staff.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Celine em 4 de abr. de 2024
Thank you for staying with us! We look forward to seeing you again.

10/10 - Excelente

Leigh

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Close to the airport. Clean, safe, good breakfast options.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Your satisfaction is our priority! Thanks for the great review.

10/10 - Excelente

Qi

Viagem de negócios, Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thank you for choosing to stay with us! We're glad you had a fantastic time.

10/10 - Excelente

Tana, Escondido

Viagem de negócios, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Easy stay and very clean! Convenient to airport.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thank you for choosing our hotel! We're glad you had a wonderful stay.

10/10 - Excelente

Brian

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Nice & clean
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Your feedback is valued! Thank you for choosing to stay with us.

2/10 - Terrível

George

Viagem de negócios
I don’t know whether it was this hotel or Expedia, but they seem like the two are in the business of over-selling rooms and then punting the finger at the other in hopes that a customer will be frustrated and not follow-up for a refund.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Front Desk em 28 de abr. de 2024
Thank you for bringing these issues to our attention. Please know that we take your concerns seriously and will work to improve.

8/10 - Boa

Kalina, Elk Grove

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thank you for your positive feedback! Come back and visit us soon.

10/10 - Excelente

Karla J

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Cery comfortable
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thank you for your kind words and support! We appreciate it.

10/10 - Excelente

Kourtni

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I loved my stay here for Rolling Loud. It was close to major attractions and the staff was friendly. I didn't like that we had to pay for parking but $20 isn't bad at all. The room was comfortable and so clean. I will be back again.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
We're thrilled to have exceeded your expectations! Thank you for the review.

10/10 - Excelente

Hareg

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The front desk Staff are amazing!
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thank you for your kind words and recommendation! We appreciate it.

6/10 - Ok

diane

Viagem a dois
Had stayed in updated room in past, this room not nearly as nice. Paying for parking is a negative. Breakfast service was good.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any disappointment with the room and parking. We're glad you enjoyed the breakfast service. We hope to welcome you back for a better experience next time.

8/10 - Boa

Jessica

my stay at Hampton Inn is always nice. I just wish that this location had smart TVs.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
We're so glad you enjoyed your stay! Thank you for your feedback.

10/10 - Excelente

Beth

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
We're delighted to hear you enjoyed your stay! Thank you for the feedback.

8/10 - Boa

Steven

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I find it incredible that an airport hotel does not have a shuttle and especially from LAX where you have to get a shuttle to a separate area to get either a taxi or uber to take you 1.2 miles. Its even more amazing that there are hilton shuttles just none that will take you to the hampton.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de JN em 15 de mar. de 2024
Thank you for staying with us and for taking the time to provide us feedback. It seems, while you may have been satisfied with your stay, we were unable to provide you a more memorable experience. Here at Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo, we strive for excellence and hope guest feedback provides us the opportunity of better serving our future and returning guests. Once again, we thank you for your time. Take care and happy travels!

10/10 - Excelente

Jun

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very clean, reasonable price of the parking, close to the airport
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de JN em 15 de mar. de 2024
Greetings! We are so appreciative that we were able to impact you in such a positive way and cannot thank you enough for this. We know that at the heart of our business, it is the efforts of our staff that truly enables us to stand out among the competition. Thank you again for choosing the Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo

10/10 - Excelente

Carol

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
So impressed! Clean, comfortable, close to airport. Wonderful breakfast. Staff very friendly and helpful. Would stay again if in area.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de JN em 15 de mar. de 2024
We are so glad you enjoyed your stay at the Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo! We hope to have the pleasure of welcoming you back again the next time you are in Los Angeles. Take care, safe and happy travels!

8/10 - Boa

Christle

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
They did not have a microwave in the room. I think that should be standard in all rooms! And the room where we were, was at the very end of the hall, which means by the time we would finally get back from the communal microwave downstairs in the lobby our food Would be cold.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Front Desk Team em 13 de mar. de 2024
Thank you for your feedback, this will help us improve in the future. Every floor has a microwave next to the ice-machine, so you don't have to walk all the way down to Lobby to heat up your food. At the moment, only our King Suite Studios have microwaves inside the room, so just make sure to book that room type in the future if you need a microwave in the room.

10/10 - Excelente

Guadalupe

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
everything is great
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de JN em 15 de mar. de 2024
Thank you for staying at the Hampton Inn & Sites LAX/El Segundo and for taking a few minutes out of your day to share your stay experience with fellow travelers. We really appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon :)!

8/10 - Boa

Akihiro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de JN em 15 de mar. de 2024
Thank you for staying with us and for taking the time to provide us feedback as it enables us to improve the experiences of future and returning guests. It seems that while you may have been satisfied with your stay, we fell a little short of providing you a more memorable experience. Here at Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo, we strive for excellence and hope we have the opportunity of better serving you again in the future. Thank you again for advising us of opportunities to improve. Once again, thank you for your time, take care and happy travels!

10/10 - Excelente

Socorro Fatima

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It was Great!
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de JN em 15 de mar. de 2024
Greetings! We are so appreciative that we were able to impact you in such a positive way and cannot thank you enough for this. We know that at the heart of our business, it is the efforts of our staff that truly enables us to stand out among the competition. Thank you so much for publically acknowledge our team's dedication towards providing our guests an excellent stay experience! Take care, safe and happy travels!

10/10 - Excelente

Richard

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Celine em 28 de abr. de 2024
Thanks for sharing your experience! We're delighted to have met your expectations.

10/10 - Excelente

Joel, Phoenix

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice property. Spotlessly clean. Large, comfortable room. Breakfast was very good.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de JN em 15 de mar. de 2024
Greetings! We are so appreciative that we were able to impact you in such a positive way and cannot thank you enough for this. We know that at the heart of our business, it is the efforts of our staff that truly enables us to stand out among the competition. Thank you so much for publically acknowledge our team's dedication towards providing our guests an excellent stay experience! Take care, safe and happy travels!

10/10 - Excelente

Marx

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de JN em 15 de mar. de 2024
We are so glad you enjoyed your stay at the Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo! We hope to have the pleasure of welcoming you back again the next time you are in Los Angeles. Take care, safe and happy travels!

8/10 - Boa

Martin, L'Ile-Bizard

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de JN em 15 de mar. de 2024
Thank you for staying with us and for taking the time to provide us feedback as it enables us to improve the experiences of future and returning guests. It seems that while you may have been satisfied with your stay, we fell a little short of providing you a more memorable experience. Here at Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo, we strive for excellence and hope we have the opportunity of better serving you again in the future. Thank you again for advising us of opportunities to improve. Once again, thank you for your time, take care and happy travels!