Fachada

Avaliações de Mercure London Heathrow Hotel

4 out of 5
Mercure London Heathrow Hotel
Shepiston Lane, Hayes, England

Avaliações

6,8
Nota 10 - Excelente. 262 de 1003 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 294 de 1003 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 174 de 1003 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 125 de 1003 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 148 de 1003 avaliações" "

7,4/10

Limpeza

7,6/10

Serviço e funcionários

7,0/10

Comodidades

6,8/10

Condições e instalações da propriedade

6,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

4/10 - Insatisfatória

Edvaldo

Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023

8/10 - Boa

ROBERTA

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Percalços demais
O primeiro quarto designado estava com o toilet sem pressão na água e telefone sem funcionar. Tive que trocar de apartamento por um com cama diferente da reservada, menos confortável. Era a única opção próxima ao anterior, já que o elevador não funcionava há 3 dias. E ainda fui acordada com alarme antes de 7, pois alguém deixou uma fatia de pão presa na torradeira. Paguei por late check out para descansar e mesmo com aviso a camareira bate na porta no horário do check out normal. Não há uma lista dos apartamentos em late check out? Não repousei como previsto. Percalços demais numa única noite.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2022
Resposta de FOM em 11 de jun. de 2022
Dear Roberta, thank you for reaching out to us with a response regarding your stay at Mercure London Heathrow Hotel. We are disappointed to see that you found our level of product and services not fully up to your expectations. We would be grateful if you can tell us about areas of improvement so that we can carry out the necessary procedures. This is to inform you that the property is covered 24/7 by an onsite Duty Manager who can respond to all issues, problems or queries. Please feel free to inform us if we can be of any further assistance. Regards, Front Office Manager

6/10 - Ok

DAVID LUDOVIC NOGUEIRA

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2022
Resposta de General Manager em 19 de mai. de 2022
Dear David, thank you for reaching out to us with a response regarding your stay at Mercure London Heathrow Hotel. We are disappointed to see that you found our level of product and services not fully up to your expectations. We would be grateful if you can tell us about areas of improvement so that we can carry out the necessary procedures. This is to inform you that the property is covered 24/7 by an onsite Duty Manager who can respond to all issues, problems or queries. Please feel free to inform us if we can be of any further assistance. Regards

4/10 - Insatisfatória

Luis

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Decepcionado
Hotel não corresponde a um 4 estrelas como anunciado e para piorar a situação vimos ratos no hotel no último dia e conseguia se ouvir nos tetos dos quartos ratos ou pássaros!!! Resumindo não esperava um hotel de 4 estrelas com nível de 2 estrelas no máximo!!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022
Resposta de General Manager em 3 de mai. de 2022
Dear Luis, thank you for reaching out to us with a response regarding your stay at Mercure London Heathrow Hotel. We are disappointed to see that you found our level of product and services below expectations. Nonetheless, we are thankful for the feedback and ensure this is relayed to the respective Managers for improvement. This is to inform you that the property is covered 24/7 by an onsite Duty Manager who can respond to all issues, problems or queries. Please feel free to inform us if we can be of any further assistance. Regards

10/10 - Excelente

Daniel fechine

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
top London Heathrow
Serviço eficiente, atendimento excelente .
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2020
Resposta de Guest Service Managment em 26 de nov. de 2022
Dear Guest Thank you for your feedback. Thank you for the comments and we will look in into this to provide a better service to our guests.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2020

8/10 - Boa

Jose Lucio

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfect for 1 night
After long trip, is perfect for short relax and then go to downtow
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2020
Resposta de Guest Service Managment em 26 de nov. de 2022
Dear Guest Thank you for your feedback. Thank you for the comments and we will look in into this to provide a better service to our guests.

8/10 - Boa

SANDRA

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2019
Resposta de swap em 24 de jun. de 2019
Dear Sandra, Thank you for staying with us at The Mercure London Heathrow Hotel. We value your patronage and look forward to see you soon. Kind Regards, Pankaj Walia

10/10 - Excelente

Zaneta

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Thank you for changing for us a new much better room 🙏
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Salar

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Staff are friendly
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

6/10 - Ok

Daniel

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza
If you’re a white person you’ll likely find this hotel uncomfortable. The staff are not very friendly and are not attentive to you unless you are from certain countries. The rooms are very basic and not that well maintained and there is 0 soundproofing. Would not book again.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Ajmal

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Worst place I’ve ever stayed at, Unprofessional Noisy And more of a shag place seems like With inappropriate noises coming from rooms etc
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Mohammed

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything was great.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Frank Gabriel

Pontos positivos: Comodidades
Good
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

miles

Viagem a dois
Great place to stay. Close to Heathrow
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Nandeep

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
My toilet never flushed and shower water overflowed
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

6/10 - Ok

Nicola

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Rubbish outside the window (on lower floor roof), bathroom tiny, corridor too narrow and needs decorating. Staff friendly and evening food good.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Lauren

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hotel was lovely
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Terence

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Comodidades
Good airport hotel for one night only
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Azhar

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I recently stayed at the Mercure Heathrow hotel, and I must express my deep disappointment with the entire experience. From start to finish, my stay was marred by a series of issues that are simply unacceptable for a hotel of Mercure's reputation. Frankly, I am disgusted and this was made worse by a terrible response from the manager who failed to reply to the complaint issues specifically and simply told me to go to Expedia to raise complaint. Shocking. Upon entering the lobby, it was immediately apparent that the hotel was in need of refurbishment. It was dirty and worn. The outdated decor and worn-out furnishings created an atmosphere that was far from welcoming. However, it was upon entering the room that my dissatisfaction reached its peak. Moreover, I was deeply disturbed by the lack of adherence to basic health and safety standards. The bathroom facilities were unsanitary, with evidence of mold and limescale in the shower areas. There was huge pile of dirty mattresses in the parking which also posed a potential health risk to guests. As a guest, I expect a clean and hygienic environment, which unfortunately was not provided during my stay at your hotel. The room itself felt dingy and neglected, with mattresses so worn out that a comfortable night's sleep was out of the question. Literally, on all three mattresses, you sink in and they are extremely worn. Furthermore, the breakfast provided was of incredibly poor quality. The products tasted awful.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Christopher

Nothing about this hotel I liked. The room was dirty. The Smell was dreadful. The bathroom was very small. Shower was too small for regular sized people. The entrance door to the room was very narrow and was very hard to open. I would never recommend this Hotel and never stay there again.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Mario

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Generell in Ordnung" - Dieses Hotel bietet eine insgesamt akzeptable Erfahrung für Reisende. Die Einrichtungen und Dienstleistungen entsprechen den Erwartungen. Zimmer Sauber" Die Verkehrsanbindung ohne eigenes Fahrzeug ist etwas eingeschränkt. Der Fußweg zum nächsten Autobus beträgt etwa 7 Minuten, während es ungefähr 20 Minuten Fußweg zur U-Bahn sind (entspricht 3 Busstationen). Die Fahrzeit ins Stadtzentrum beträgt etwa 30 Minuten mit der Elizabeth Line von Hayes & Harlington, was berücksichtigt werden sollte bei der Planung von Ausflügen und Unternehmungen in der Stadt.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Bernadette

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Easy access to Heathrow. Really clean, well maintained rooms and lovely, helpful staff.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Ataif

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Sarbjot

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

2/10 - Terrível

David

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This is not a 4 star hotel. It is misleading to labeled it as such. The rooms are adated and you know that dated smell from an old property..Yes you smell that. Plus twice they knocked on my door before check out time. The second was telling. The manager said she wants to know if the room was clean...lol. I said to myself of course it is the kind of thing you expect from a 2 star hotel not a 4 star one but the Mecure name gives it that borrowed credibility. To be fair it is not far from terminal 5 so might work if your stay is short and not for relaxation.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Karolina

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Lauren

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel was tidy
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Mia

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
We didn’t realize how long it would take to get to the airport and that the Heathrow Hoppa didn’t stop at this hotel. The drains in the hotel room didn’t work fully, so shower was very short! We will at the airport next time to avoid spending money on cabs!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Abdiaziz

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024

2/10 - Terrível

Elryan

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

8/10 - Boa

Jamie

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Eleanor

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
I usually stay in a premier inn before my flight. Unfortunately they were booked up. I have stayed in multiple Mercure hotels in the past and the rooms have been very nice, this room however was shocking. The radiator was on full blast with a plug in radiator also on full blast. I obviously unplugged the plug in, then I went to turn the AC on and that was the oldest looking thing I’ve seen. It hardly worked. The bathroom was disgusting, dirty tiles and chunks of plastic missing from the bath. It smelled really damp in the bathroom. Also the plug didn’t work in the bath. I would never stay again
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

2/10 - Terrível

Mel

Viagem a dois, Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I am disgusted by our stay in the Mercure Heathrow. The car park is terrible with broken machinery and water leaking everywhere. The corridors smell of sewage and have lots of flies and empty food containers. The room was ok except the bed was very uncomfortable and creaked everytime I moved which meant I didn't sleep well. Breakfast was crowded and the food was awful for a vegetarian. The food was over cooked on the outside and undercooked on the inside. Staff weren't interested and never asked if we were happy with our stay.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Donna

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Breakfast very limited and messy tables probably due to not enough staff hotel is tired and needs updating.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024

2/10 - Terrível

Cora

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The hotel room was dirty, expected more from a Marriott hotel, and for £70. The car park was full of mouldy mattresses. Air con until was broken. The toilet seat was not attached to the toilet. Overall experience was poor
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

8/10 - Boa

Caroline

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

8/10 - Boa

Anup

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 12 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Gurlal

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Taha

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Amar

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024

8/10 - Boa

Chester

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024

8/10 - Boa

Craig

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice comfortable hotel. Just a shame that it's no longer on the Heathrow hoppa shuttle run.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Cameron

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Dirty hotel no water was running in our rooms hotel is very dated they couldnt find my booking on the system i booked again to show i did book it they said they will refund it but it still didnt show on the system i was waiting for ages to just check in to then check in to a room with a broken sink and no remote along with it being very cold
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

2/10 - Terrível

Johnpaul

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

6/10 - Ok

Irfan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Needs to renovate & Upgrade. Breakfast should be better. Did not expect from a Marriott group of hotel
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

8/10 - Boa

hirsi

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Hari

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Alberto

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Muchas manchas en la tapicería.
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Shengkai

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff at the reception was warm and helpful to provide an early check in.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024