Área de estar no saguão

Avaliações de Duke of Leinster

3 out of 5
Duke of Leinster
20 Leinster Gardens, London, England

Avaliações

7,2

Boa

Nota 10 - Excelente. 207 de 1002 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 357 de 1002 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 262 de 1002 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 127 de 1002 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 49 de 1002 avaliações" "

7,4/10

Limpeza

8,2/10

Serviço e funcionários

6,8/10

Comodidades

6,6/10

Condições e instalações da propriedade

6,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Catharina

Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 20 de nov. de 2023
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

8/10 - Boa

Claudia Lucia

Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 18 de set. de 2023
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We are continuously working to improve various aspects of the hotel and appreciate you taking the time to provide us with feedback.

8/10 - Boa

Alexandre

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Boa escolha
Região excelente, bom custo benefício, café da manha incluído ajuda muito no custo do dia.
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2023
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 12 de mai. de 2023
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

2/10 - Terrível

Marcio

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
hotel sujo e funcionários que não falam a verdade
Já fui mais de 10 vezes à Londres, conheço muitos e muitos hotéis, com certeza esse foi o pior disparado. Elevador quebrado durante todos os dias da minha estadia, quarto imundo, banheiro minúsculo e box impraticável para um adulto. Na foto meu quarto não tinha carpete, vários funcionários mentiram dizendo que todos os quartos tinham, depois de 2 dias de briga apareceu um quarto sem carpete mas com a metade do tamanho do que eu reservei. Presenciei mais 2 vezes hóspedes com reserva dizendo que iriam embora por falta de limpeza geral. Absurdo total, enganação sem tamanho. Café da manhã não era ruim e localização muito boa, de resto é para fugir desse hotel.
Hospedou-se por 9 diárias em set. de 2022
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 5 de jan. de 2023
Thank you for staying with us. We are saddened to hear that your time with us was not satisfactory and have passed on the relevant information to our housekeeping and maintenance managers. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and apologize for any inconvenience caused.

8/10 - Boa

Marco

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Boa
foi boa, atendimento bom, funcionários muito atenciosos. bom café da manhã
Hospedou-se por 6 diárias em jul. de 2022
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 15 de ago. de 2022
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

10/10 - Excelente

IE CA

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfeito
Ótimo atendimento
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022
Resposta de Duke of Leinster em 31 de mai. de 2022
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

8/10 - Boa

Amarildo

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hotel muito bom, mas o calor ...
O hotel e bom e muito bem localizado . Problemas : não tem ar condicionado e demos um azar de pegar um calor tropical em Londres . Dai ficou bem desconfortável para dormir . Elevador e basicamente para bagagem e dai tem que subir de escadas mesmo . Café da manhã bem básico, com sala apertada . Mas as funcionárias se esforçam para uma experiência boa . Bem perto do metro e com muitas opções de restaurantes de todo o preço por perto.
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2019
Resposta de Adrian em 8 de out. de 2019
Dear Amarildo, Thank you for your review. I am sorry to hear that the breakfast did not meet up to your expectation. On a more positive note I am glad that you found the location of the hotel convenient and also thank you for your kind words regarding our staff. I hope you will give us another opportunity to welcome you back in the near future. Best regards,

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Não voltaria.
A localização do hotel é muito boa, bem Perto de duas estações de metrô, de varios restaurantes, de dois mercados em a poucos passos do Kensington Gardens. Bons funcionários, simpáticos e prestativos. Mas o hotel precisa muito de modernização. O único elevador remete o hospede a um filme de suspense. O interiro está todo velho, parece desregulado pois quando a pessoa entra ele desce mais de cinco centímetros e durante todo o percurso faz barulho de engrenagens e correiras. O display interno não funciona, então você nunca sabe quando o sofrimento vai acabar. Por problemas de desorganização tive que ser trocada de quarto na metade da estadia (apesar de ter reservado quarto para uma só pessoa, quando cheguei fui colocada num quarto quádruplo). Ambos os quartos tinham a pintura das paredes desgastadas e armários velhos (no primeiro a porta estava caindo). Os banheiros muito antigos, no segundo quarto a porta do box estava quebrada, o que impedia o fechamento adequado, e a prateleira do banheiro só tinha o suporte. A parte reformeda dos quartos é somente a cabeceira das camas que aparecem nas fotos. De resto, tudo muito desgastado. O café da manhã é bom.
Hospedou-se por 7 diárias em nov.. de 2018
Resposta de Adrian em 23 de nov. de 2018
Prezado hóspede, Obrigado por dedicar seu tempo para concluir a análise aqui no The Duke of Leinster Hotel. Agradecemos as suas amáveis palavras sobre a nossa equipe, no entanto, pedimos desculpas por não ter tido a melhor experiência conosco. Vamos verificar e analisar isso imediatamente. Obrigado por nos chamar a atenção e esperamos vê-lo novamente em breve para garantir que você terá uma melhor experiência na sua segunda estadia conosco. Atenciosamente, Adrian

10/10 - Excelente

Eduardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom
Ficamos 03 dias, otima localização hotel bem silencioso e bem limpo, bom cafe da manhã, simpaticos todos funcionarios
Resposta de Adrian em 27 de mar. de 2018
Caro Eduardo, Muito obrigado pela sua ótima revisão! Nós apreciamos suas amáveis palavras sobre a equipe. Esperamos que você nos visite novamente em breve para ter outra estadia agradável aqui no The Duke of Leinster Hotel. Atenciosamente, Adrian

8/10 - Boa

Francisco, Brasil

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
o elevador e o quarto são pequenos, mas foi bem
muito boa, café da manhã ótimo
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2017
Dear Francisco, Thank you for your time to leave such a positive feedback. We appreciate that and we are hoping to see you next time to be part of your another lovely stay in London. Warm regards, Adrian ( Reception manager )

8/10 - Boa

Cezar D.

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Indico
Bom hotel com ótimo café da manhã, pessoal super atencioso e prestativo. Quarto e banheiro pequeno mas confortável! Ótimo bairro próximo à estação de metrô.

6/10 - Ok

Geraldo Sousa, Brasília

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel velho porém bem localizado
Hotel velho, porém bem localizado, 15 minutos de caminhada até a estação Paddington. Só existe um elevador no Hotel pequeno cabe no máximo 3 pessoas, velho e super lento. Wifi funciona bem, banheiro pequeno, limpeza do quarto e banheiro OK. O café da manhã é muito bom. Durante a minha hospedagem estava ocorrendo uma reforma na fachada, porém não tinha incomodo nos quartos. Fiquei com quatro pessoas no quarto e o mesmo era bem amplo e tinha capacidade para 5 pessoas. Hotel apenas para dormir, ficaria lá novamente porque o preço é barato em relação ao praticado no bairro.

8/10 - Boa

Charlotte

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Staff were lovely, friendly and attentive... bed seemed a little small for 2... clean and well maintained... good location for tube lines into westend... location felt safe for 2 women getting back in the evening ... would choose again if staying in London
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Fabio

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
La stanza era in un interrato sotto il livello della strada, era comunque pulita, ma piuttosto triste. Il personale, a parte una donna nelle ore serali, è inesistente, fatica anche solo a salutare.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Aicha, Aulnay sous bois

Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

Nicolas

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 15 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

10/10 - Excelente

LIYANG, san jose

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e comodidades
Great location, very quiet and nice staff. Complementary breakfast is a great plus.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 8 de abr. de 2024
Dear Liyang, Thank you for your time in to share a fantastic review about your stay here at The Duke of Leinster Hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us and glad to hear that we made your stay a memorable one. We are looking forward to welcome you again for another pleasant stay :) Best regards, Viryas

10/10 - Excelente

Silvana

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Es ist sehr nahe am Hyde Park, super Verkehrsanbindung, sehr nettes Personal
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 8 de abr. de 2024
Dear Silvana, Thank you for your time in to share a fantastic review about your stay here at The Duke of Leinster Hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us and glad to hear that we made your stay a memorable one. We are looking forward to welcome you again for another pleasant stay :) Best regards, Viryas

8/10 - Boa

Ruby

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 8 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

10/10 - Excelente

Andrea

Hospedou-se por 8 diárias em mar. de 2024
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 26 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

8/10 - Boa

Luca

Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 21 de abr. de 2024
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.

8/10 - Boa

Sukhbir

Pontos positivos: Comodidades
Good service 👍
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 2 de abr. de 2024
Thank you for your feedback! We're pleased to hear that you enjoyed our service. If there's anything else we can assist you with or if you have any further comments, please don't hesitate to let us know. We appreciate your support and hope to welcome you back again soon!Best regards,Management

8/10 - Boa

Anastasia

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Super süßes kleines Hotel, nettes Personal, super Frühstück. Gut erreichbar an den stationen Paddington, Bayswater und Queensway. 10 min zu Fuß und man ist direkt im Hydepark. In die stadt kommt man auch sehr gut da man die 3 Underground stationen gut erreichen kann.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 25 de mar. de 2024
Thank you for your fantastic review! We are thrilled to hear that you found our hotel super cute, with nice staff and a great breakfast. It is wonderful to know that our location was convenient for you, with easy access from Paddington, Bayswater, and Queensway stations, as well as being close to Hyde Park. We are glad that you found it easy to get into the city with the three nearby underground stations.We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay!Best regards,Management

10/10 - Excelente

Gabriele

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 26 de mar. de 2024
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We aim to please. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.Kind Regards,Management

6/10 - Ok

MARIA SELENE

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Ok: It's ok if you have in mind it's a low-budget hotel. The price is ok, considering breakfast is included. Though the options for breakfast are always the same, it's appreciated to have fruit, dietary, proteins, and juice (not to mention. The people in the restaurant are always busy and helpful. The hotel has lifts, which is always good when carrying heavy luggage. Not ok: I booked a two singles room, and this place only has one room with two singles, situated on the underfloor. The room is small. It turns a bit difficult to move around, but it is still acceptable. The bathroom is ok, including shampoo, conditioner, and on. For me, the main concern was the mattress, which needed to be replaced. They are uncomfortable. If you stay more than a couple of days, your back could suffer. Suggestions: - A room for keeping luggage would be a plus. - Another room with two singles on the upper floors would be appreciated.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 20 de mar. de 2024
Thank you for staying with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team members are always more than happy to assist with any questions and/or concerns you may have. We are continuously working to improve various aspects of the hotel and appreciate you taking the time to provide us with feedback.

10/10 - Excelente

YiuWai, Wylie

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The breakfast is good. The staff is very friendly. The area nearby look safe to me. Walking distance to underground station, and a lot of shops/restaurant near the station. Also waking distance to Hyde Park.
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 20 de mar. de 2024
Thank you for taking the time to review your stay at The Duke of Leinster Hotel. I’m so glad to hear that our staff were able to make your experience with us a memorable one and that you enjoyed all of the amenities we offer. We are continuously working to improve various aspects of the hotel and appreciate you taking the time to provide us with feedback.

8/10 - Boa

Dan

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
It's a nice enough property. Service was good. They upgraded me to an apartment which was nice. The apartment was a bit cool, but I appreciated that for sleeping.
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 19 de mar. de 2024
Thank you for your review! We are pleased to hear that you found our property nice and that you received good service during your stay. We are glad you appreciated the upgrade to the room, even if it was a bit cool, which can be beneficial for sleeping. If there is anything else we can do to make your future stays even more comfortable, please don't hesitate to let us know. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon!Best regards,Management

8/10 - Boa

Brian

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Perfect location near everything. Plenty of food options in walking distance. Easy and cheap transit to all attractions.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 19 de mar. de 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our hotel's perfect location, with plenty of food options within walking distance and easy access to public transportation for exploring the city's attractions. We're glad you found our location convenient for your needs. If you have any further comments or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We appreciate your support and hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,Management

6/10 - Ok

MARIA SELENE

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 18 de mar. de 2024
Thank you for your rating and feedback. We are sorry to hear that your experience fell short of expectations. Your feedback is valuable to us, and we will use it to address any areas of improvement to enhance the experience for our guests. We appreciate your input and hope to have the opportunity to stay with us in the future.Best regards,Management

10/10 - Excelente

Markus

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Leckere Frühstücksauswahl, charmantes Hotel, Personal sehr freundlich, sauber, weiche Handtücher, Betten gut, den ganzen Tag stehen Getränke zur Auswahl und Obst. Perfekte Lage, nur 10 min Fußweg zu Paddington Station und 5 min zum Hyde Park
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 11 de mar. de 2024
Thank you for taking the time to review your stay at The Duke of Leinster Hotel. I’m so glad to hear that our staff were able to make your experience with us a memorable one and that you enjoyed all of the amenities we offer. We are continuously working to improve various aspects of the hotel and appreciate you taking the time to provide us with feedback.

4/10 - Insatisfatória

Priyanka

Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 22 de mar. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.Kind Regards,Managment

10/10 - Excelente

Elsie

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Highly recommend visited feb 2024
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 26 de fev. de 2024
Thank you for your recommendation! We're delighted to hear that you had a positive experience during your visit in February 2024.We appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Best regards,Management

6/10 - Ok

Sara I

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Locatie was goed
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2024
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 15 de mar. de 2024
Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.Kind Regards,Management

4/10 - Insatisfatória

Dewi

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Gehorig en warm
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 20 de fev. de 2024
Dear Dewi,Thank you for your feedback, although we're disappointed to hear about your experience. We apologize for any noise disturbances and discomfort caused by the warmth during your stay. Your comfort is important to us, and we will address these issues to ensure a better experience for our guests in the future. We appreciate your input and hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay.Best regards,Management

10/10 - Excelente

Niklaus, Küsnacht

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good price-performance ratio
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 20 de fev. de 2024
Thank you for your positive feedback and for awarding us a perfect rating! We're delighted to hear that you found our hotel to offer a good price-performance ratio. Providing value for our guests is important to us, and we're thrilled that we could meet your expectations. We appreciate your support and hope to welcome you back for another great stay in the future!Best regards,Management

10/10 - Excelente

Regina Berta

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Freundliches Personal
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2024
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 14 de fev. de 2024
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our staff friendly. Providing excellent service with a smile is our priority, and we're thrilled that our team made your experience positive. We look forward to welcoming you back in the future!Kind Regards,Management

10/10 - Excelente

Ca

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Je recommande cet hotel! Je suis partie ce matin et je suis très satisfaite de mon séjours. Accueil super bien, chambre très propre. Frigo, bouilloire, petit plateau de sachet de sucre et de thé etc, chambre nettoyée chaque jours. Petit déjeuner copieux. Je suis une personne originaire des tropiques habituée au climat chaud, et j'ai trouvé la temperature de la chambre très bien. Je trouve pas personnellement de point négatif. Localité pas loin de la gare de Paddington. J'y séjournerai sans aucune hésitation si je retournerai à Londres.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 8 de fev. de 2024
Thank you so much for your glowing recommendation! We are thrilled to hear that you had such a satisfying stay with us. It's fantastic to know that you were warmly welcomed, and that you found your room to be very clean and well-equipped with amenities like a fridge, kettle, and tea.We are delighted that you enjoyed our hearty breakfast and that the room temperature was to your liking, especially coming from a hot climate. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you didn't find any negative points during your stay.We are glad to hear that our location near Paddington station suited your needs, and we would be delighted to welcome you back without hesitation if you return to London. Thank you again for your kind words, and we look forward to hosting you again in the future!Warm Regards,Management

6/10 - Ok

Rikke

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 3 de fev. de 2024
Thank you for providing your feedback and rating us.please feel free to share more details with us. Your feedback is valuable, and we are committed to making the necessary improvements to better meet our guests' expectations.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfactory experience in the future.Kind Regards,

10/10 - Excelente

Concepcio Carbo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Todo bien
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 3 de fev. de 2024
Thank you for your brief and positive feedback! We are delighted to hear that everything was to your satisfaction. We look forward to the opportunity of hosting you again for another great experience.Kind Regards,

6/10 - Ok

Freja O

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
Neither more or less than expected
Descent for the price. Breakfast simple standard. Comfy bed. The free WIFI dose NOT work at all from room, but okay in the lobby
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 28 de jan. de 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honest assessment and are glad to hear that your overall experience was neither more nor less than expected.We are pleased that you found the pricing reasonable, enjoyed the simplicity of our standard breakfast, and had a comfortable bed. We apologize for any inconvenience regarding the WiFi in the room, and we will look into improving this to provide a more seamless experience for our guests.We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future.Kind Regards,

8/10 - Boa

Tejaswi

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The room was a bit small compared to what we paid.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 27 de jan. de 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your honesty and apologize if the size of the room did not meet your expectations.We understand the importance of providing value for the cost, and your comments will be taken into consideration for future improvements. If there's anything specific you feel we can address or enhance, please don't hesitate to let us know.We value your input and hope to have the opportunity to make your next stay more comfortable and enjoyable.Kind Regards,

10/10 - Excelente

Jesper

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bra och prisvärt hotell
Väldigt bra och prisvärt hotell i bra läge av London.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 27 de jan. de 2024
Thank you very much for your positive review! We're delighted to hear that you found our hotel to be very good and reasonably priced, and that you appreciated its convenient location in London. We always strive to provide an excellent experience for our guests, and it's gratifying to know that we've met your expectations.We look forward to welcoming you back in the future. Thanks again for your support and kind feedback!Kind Regards,

10/10 - Excelente

Heung

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Room is good and clean. The breakfast is great. However, my mother said her bed has something smell not good.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 27 de jan. de 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your positive comments about the cleanliness of the room and the quality of our breakfast.We're sorry to hear about the issue your mother encountered with the bed. Please accept our sincere apologies for any discomfort caused. We take such matters seriously, and we will promptly address this concern to ensure a more pleasant experience for future guests.We value your feedback and hope to welcome you back soon.Kind Regards,

8/10 - Boa

Xavier

Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke Of Leinster Hotel em 8 de fev. de 2024
Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We are glad to hear that your experience was positive overall. Your feedback is invaluable to us as we strive to provide the best possible experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and exceed your expectations.Best Regards,Managment

8/10 - Boa

marion

Pontos positivos: Serviço e funcionários
I enjoyed my stay the area was near a number is train and bus lines and came with a tasty free English breakfast The room was deliciously toasty, a huge bonus as i was there in January, I’d stay again
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 19 de jan. de 2024
Thank you for sharing your positive experience! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay, especially the convenient location near train and bus lines. It's fantastic that you found our free English breakfast tasty and the room comfortably toasty, particularly during the January chill.We can't wait to welcome you back for another delightful stay. If there's anything specific you'd like on your next visit, please don't hesitate to let us know. Safe travels until then!

10/10 - Excelente

Damien

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 19 de jan. de 2024
Thank you for choosing our accommodation and sharing your feedback with us. We're thrilled to hear that you found our accommodation super cozy, with nice rooms and friendly staff.

8/10 - Boa

Aurélie

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hébergement bien situé, près de toutes transports. Personnel super sympas malgré la barrière de la langue. Chambre grande mais manque de propreté ( vitres, literie, salle de bain). Petit déjeuner correct dans l’ensemble, salle petite.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 9 de jan. de 2024
Thank you for staying with us. We are saddened to hear of the experiences faced throughout the duration of your stay at Duke of Leinster. We are continuously working to improve various aspects of the hotel and appreciate you taking the time to provide us with feedback.Thank you,

8/10 - Boa

Maria Cristina

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel is located in a very nice and central area, very close to the the underground. Good rates for breakfast being also included. The staff was friendly and supportive. The only problem was the room and the bathroom both too small for 2 people. Anyhow It was perfect for short stay
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 9 de jan. de 2024
hank you for staying with us. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and welcome your return.Thank you,

8/10 - Boa

Céline

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hôtel un peu excentré mais très accessible par métro et bus. Petit-déjeuner inclus qui est bon et très copieux. La chambre est propre et calme dans un quartier calme (bien qu il n y ait que du simple vitrage).
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de The Duke of Leinster Hotel em 8 de jan. de 2024
Thank you for taking the time to review your stay at The Duke of Leinster Hotel. I’m so glad to hear that our staff were able to make your experience with us a memorable one and that you enjoyed all of the amenities we offer. We are continuously working to improve various aspects of the hotel and appreciate you taking the time to provide us with feedback.

8/10 - Boa

Mimi

Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023
Resposta de Duke of Leinster Hotel em 2 de jan. de 2024
Thank you for staying with us. We are continuously working to improve various aspects of the hotel and appreciate you taking the time to provide us with feedback.