Fachada

Avaliações de Mercure Liege City Centre

4 out of 5
Mercure Liege City Centre
Rue Saint Léonard 182, 4000 Liège, Liege

Avaliações

8,2

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 176 de 559 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 264 de 559 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 86 de 559 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 21 de 559 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 12 de 559 avaliações" "

8,6/10

Limpeza

8,2/10

Serviço e funcionários

7,4/10

Comodidades

8,2/10

Condições e instalações da propriedade

8,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

A Roberto, Sao Paulo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Vale a pena.
Ótima estada. Hotel muito simpático e calmo. Café da manhã excelente. Staff super gentil.

10/10 - Excelente

Marcos

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
É tudo di bom!
Perfeita o hotel maravilhoso, confortável muito bem localizado. Café da Manhã excelente. De quebra pegamos a saída do Rallye LIège/Brescia/Liège com carros antigos, que estavam hospedados lá.

8/10 - Boa

Robert

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Mooi hotel alleen de kamers zijn wat gedateerd
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Vanessa em 25 de mar. de 2024
Geachte Robert,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons hotel! We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf.We hebben net een aantal van onze kamers gerenoveerd. Aarzel niet om een van onze nieuwe kamers (Privilège of Supérieure) te boeken voor uw volgende verblijf.We hopen u snel weer te zien.Met vriendelijke groetenVanessa SARIHotel Manager

8/10 - Boa

Thierry

Viagem a dois
Pontos positivos: Comodidades
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Vanessa em 4 de jan. de 2024
Cher Thierry,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Cher Thierry, nos salutations distinguées.Vanessa SARIHôtel Manager

10/10 - Excelente

Niklas

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Vanessa em 4 de jan. de 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Vanessa SARIHôtel Manager

8/10 - Boa

Agnieszka

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Vanessa em 4 de jan. de 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Vanessa SARIHôtel Manager

10/10 - Excelente

Marja

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This hotel is in an old building and they are doing a fabulous job resurrecting a has been in an area where there are few hotels. We had a beautiful room overlooking the river. I am not sure how much noisier it will be once the trams start running on the new tracks. The breakfast was amazing!
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Vanessa SARI, General Manager em 18 de dez. de 2023
Dear Marja,Thank you for taking the time to share your review.We're delighted to hear that the room with its river view made for a beautiful aspect of your stay. Our team is proud of the historical charm our building offers, and it's encouraging to know that you appreciate the efforts to maintain its grandeur. The extensive breakfast selection is designed to offer a delightful start to the day, and we're glad it impressed you.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Best wishes,Vanessa SARI, General Manager

2/10 - Terrível

Anne-Marie

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Vanessa em 30 de out. de 2023
Chère Anne-Marie,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à l'hôtel Mercure Liège City Centre.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels Mercure sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Nous aurions aimé connaître exactement vos remarques.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Chère Anne-Marie, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Vanessa SARIHôtel Manager

8/10 - Boa

Anne-Marie

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
très confortable, beau bâtiment, excellent accueil
literie impeccable, bon petit-déjeuner bruit de soufflerie après avoir -en principe - coupe la climatisation travaux pour le tramway ayant commencé un peu tôt le matin ( chambre donnant sur la Meuse)
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Vanessa em 29 de set. de 2023
Chère Anne-Marie,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Chère Anne-Marie, nos salutations distinguées.Vanessa SARIHôtel Manager

10/10 - Excelente

Danielle

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Vanessa em 29 de set. de 2023
Dear Danielle,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Vanessa SARIHôtel Manager

8/10 - Boa

Yannick

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Vanessa em 25 de ago. de 2023
Dear Yannick,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Kind regards,Vanessa SARIHôtel Manager

6/10 - Ok

J.M.J.F.

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Een vriendelijk, maar zeer middelmatig hotel (in Luik zijn overigens geen 5-sterren hotels, wellicht een gat in de markt....). Kamer was ook zeer doorsnee (geen bad, geen badjassen, geen pantoffels etc., prijs was acceptabel gezien geboden kwaliteit, maar hotel zeer geen aanbeveler, zij het ook geen uitgesproken afrader.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Manager em 14 de ago. de 2023
Beste gast,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij om te horen dat u onze vriendelijke service waardeerde. Echter, we betreuren het dat u onze kamer als middelmatig heeft ervaren. Onze kamers zijn uitgerust met een bad en over-bad douche, zoals vermeld in de informatie over het hotel. Wat betreft badjassen en pantoffels, deze zijn beschikbaar in onze Privilege kamers, die een iets hoger tarief hebben en extra voorzieningen bieden. We hopen dat u bij een toekomstig verblijf overweegt om een Privilege kamer te boeken voor een nog comfortabelere ervaring.We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Luik. Met vriendelijke groeten,

8/10 - Boa

PETER

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2023
Resposta de Thank you for taking the time to share your feedba em 25 de ago. de 2023
Dear Peter,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Kind regards,Vanessa SARIHôtel Manager

10/10 - Excelente

Nyome

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Vanessa em 25 de ago. de 2023
Dear Nyome,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Vanessa SARIHôtel Manager

8/10 - Boa

Andreas

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

8/10 - Boa

Magnus Sandstad

Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023

8/10 - Boa

Ulla

Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023

8/10 - Boa

LIONEL

Viagem de negócios
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de Vanessa em 12 de jun. de 2023
Cher Lionel,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Cher Lionel, nos salutations distinguées.Vanessa SARI Hôtel Manager

10/10 - Excelente

Isabelle

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
très très bien
Notre séjour était superbe. En fait nous avons été à Maastricht mais nous avons dormi sur liege. L'hotel est très très bien. Une belle grande chambre avec un très grand lit très confortable. Chambre très propre, salle de bain nickel. Une chambre avec deux grandes fenetres donc bien de clareté, une vue sur le petit jardinet très très bien. Le petit déjeuner était très bien aussi. Rien à dire. personnel très très sympathique et serviable. Le seul problème dommage que le parking est payant et en plus pas bon marché. C'est le seul bémol. Le reste très très bien
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Manager em 3 de mai. de 2023
Chère Isabelle,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre témoignage.Nous sommes enchantés d'apprendre que vous avez apprécié l'amabilité de notre équipe, à qui nous transmettons votre compliment, ainsi que la propreté de votre chambre spacieuse. Nous précisons que le prix de notre parking correspond aux tarifs pratiqués dans la région.Merci de saluer la qualité de notre petit déjeuner, dont le buffet est composé d'un grand nombre de produits frais et variés.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau lors d'une prochaine occasion. Sincères salutations,

8/10 - Boa

Aytac

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great Service Great Hotel
Very friendly staff and a great hotel
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Vanessa em 14 de abr. de 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Vanessa SARIHôtel Manager

10/10 - Excelente

Jean-François

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2023
Resposta de Vanessa em 27 de fev. de 2023
Cher Jean-François,Nous vous remercions pour votre retour suite à votre séjour à l'hôtel Mercure Liege City Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Cher Jean-François, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Vanessa SARIHôtel Manager

8/10 - Boa

Manuel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The room was really comfortably furnished and the room was very clean. The breakfast was ok. The sausages were a bit too dry anything else was very tasty though. The staff was very friendly and helpful. However the maintain in front of the hotel is currently under construction, which was a bit disappointing.
Resposta de Vanessa SARI, General Manager em 25 de dez. de 2022
Dear Manuel,Thank you for your kind feedback.We are glad to know that your room met your expectations and we thank you for your kind words for our courteous and professional team who always work hard to ensure every guest has an enjoyable and comfortable stay. We are sorry that you were not entirely happy with our breakfast and have noted your comment and will share it with our chef.We hope that we have the pleasure of welcoming you back in the future. Best wishes for the holiday season,Vanessa SARI, General Manager

6/10 - Ok

Juan

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hôtel très désuet. Personnel et parking étaient très bien
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de Vanessa em 26 de out. de 2022
Cher Juan,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Cher Juan, nos salutations distinguées.Vanessa SARIHôtel Manager

8/10 - Boa

Jostein

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2022

8/10 - Boa

Reiner

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Der Service beim Frühstück war gut. Miserabel war der Service an der Bar. Unfreundlich und abweisend.Die Öffnungszeiten der Bar ist bis 23.00 Uhr angegeben. Bei unserem Eintreffen um 22.00 Uhr wurde uns schon ohne das mir irgendetwas gesagt haben, unfreundlich entgegengerufen @ no Cocktails“ und wenn wir keine Zeit hätten könnten wir uns unsere Getränke auch am Auomaten holen. Das ist eines 4Sterne Hotels nicht würdigHier scheint ein Führungsproblem zu existieren. Ich würde das Hotel nicht noch einmal buchen.
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2022
Resposta de Vanessa SARI, Hoteldirektorin em 16 de ago. de 2022
Lieber Reiner, vielen Dank für Ihren Kommentar. Wir lesen mit großer Sorge über Ihre Erfahrung in Bezug auf unseren Barservice und entschuldigen uns vielmals für die Unannehmlichkeiten. Seien Sie versichert, dass dies definitiv kein repräsentativer Eindruck unseres Hotels ist und wir entsprechende Maßnahmen ergreifen werden, um unseren Service zu verbessern. Es freut uns allerdings zu lesen, dass Sie ansonsten mit unserem Hotel zufrieden waren und Ihnen unser Frühstück einen guten Start in den Tag bereitet hat. Wir hoffen, Sie wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Vanessa SARI, Hoteldirektorin

10/10 - Excelente

Derek

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great hotel! The lobby is clean and has a great area to relax and talk. The rooms and hallways could use upgrades due to being a little worn but the room was very spacious and had everything we needed. Breakfast was great and all the staff we encountered were friendly. We had dinner at hotel one night and it was excellent ! Parking has a good space for any size vehicle. About 15-20 minute walk to main city center but you see some tourist sites on way. Overall a great stay !
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de Vanessa SARI, General Manager em 1 de ago. de 2022
Dear Derek, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to hear that you enjoyed our high standards as well as your spacious room with its amenities. It is also rewarding to know that our breakfasts helped start your day off on the right foot. We do carry out maintenance, whenever necessary to keep our facilities up to date, and have noted your comments for future improvements. We hope to have the pleasure of welcoming you again. Kind regards, Vanessa SARI, General Manager

8/10 - Boa

Martin

Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2022
Resposta de Vanessa em 6 de jul. de 2022
Cher Martin, Nous vous remercions pour le feedback que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. Sachez que nos chambres Privilèges disposent d'un frigo. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur Martin, nos salutations distinguées. Vanessa SARI Hôtel Manager

8/10 - Boa

Stewart

Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2022
Resposta de Vanessa em 29 de jun. de 2022
Dear M. Stewart, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Vanessa SARI Hôtel Manager

6/10 - Ok

Marie-Pierre

Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Merci pour les infos
Arrivée le vendredi soir pour un week-end à Liège Nous avons demandé au desk une adresse pour déjeuner le lendemain midi. Merci 🙏 c’était une très bonne adresse pour découvrir un plat typique. Super ! Une pizzeria fantastique le vendredi soir dans le quartier, la rue derrière côté parking. Un bon Italie. Bravo !
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2022
Resposta de Vanessa em 14 de jun. de 2022
Chère Marie-Pierre, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et les informations fournies par notre personnel de la réception. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame Marie-Pierre, nos salutations distinguées. Vanessa SARI Hôtel Manager

8/10 - Boa

Jonas

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Pretty decent but with some flaws
The hotel standard is quite okay. The receptionist was a bit rude upon our arrival when we asked if it was possible to check in early. Could've been a language barrier. Still very helpful to let us store the luggage until we could check-in. The wall socket next to the bed didn't work. The ethernet outlets (there were 2) didn't work. There was a high-pitched noise from the ventilation. Small but annoying details that add up. It was a busy business trip so I never had time to inform the reception about the problems. At the time of my visit, there was a lot of construction going on nearby. Roads were temporarily blocked and there was a gravel road outside. No problem getting around but can be a bit confusing if you visit the hotel by car.
Room 402
Window view (room 402) behind great blackout curtains
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2022
Resposta de Vanessa SARI, General Manager em 13 de jun. de 2022
Dear Jonas, Thank you for your review. We are pleased to hear that most aspects of your stay met your expectations and although you were unable to check-in early our team helped provide storage for your luggage. We regret to hear that you had some issues with your room and you were unable to let our team know during your stay. Please rest assured that we have noted your comments and they will be checked with our maintenance team. While we, unfortunately, have no control over works going on at other sites, we do try our best to ensure that our guests are comfortable at all times. We look forward to welcoming you back again in the future. Best regards, Vanessa SARI, General Manager

10/10 - Excelente

Sullivan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2022
Resposta de Vanessa em 17 de mai. de 2022
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Liege City Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Vanessa SARI Hôtel Manager

4/10 - Insatisfatória

Andrew, Cobham

Viagem em grupo
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
"City Centre" is a bit of a misnomer as it is a fair walk to the City Centre. The main issues were:- a) the car park was permanently full and there seems to be no system to control car entry so often cars were double parked blocking guests in b) the new Liege tram system is being built so the front of the hotel is currently a large roadwork.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2022
Resposta de Vanessa SARI, General Manager em 1 de mai. de 2022
Dear Andrew, Thank you for taking the time to review your stay. It is a pleasure to know that our location was convenient for you to explore the city. However, we are sorry for any challenge you had with the parking and we will be sure to look into your comments. We are also sorry for the momentary inconvenience caused by the works, however, Liège will soon have a tram for increased accessibility. We hope you will come and stay with us again. Best wishes, Vanessa SARI, General Manager

8/10 - Boa

Stokely

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property is bit far from the train station, no dining close to the property..closet multiple dining options is a at least a 20 min walk to main shoppibg. Area around the hotel not the cleanest neighborhood
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2022
Resposta de Vanessa SARI, General Manager em 29 de abr. de 2022
Dear Stokely , Thank you for taking the time to share your review. We regret that our location wasn't quite to your satisfaction; our team are always on hand to assist with recommendations on the best way to visit the area. We look forward to welcoming you back. Best regards, Vanessa SARI, General Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2022
Resposta de Vanessa em 29 de abr. de 2022
Cher client, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Mercure Liège City Centre. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Vanessa SARI Hôtel Manager

6/10 - Ok

Patrick

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Nous avons eu qq petits problèmes dans la chambre : couette double pas la dimension du lit et sèche cheveux HS. Changement de chambre avec des lit jumeaux pour palier aux couettes, dommage.Hôtel vieillot. Salle de restaurant splendide et personnels attentifs
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2022
Resposta de Vanessa SARI, Directrice générale em 27 de abr. de 2022
Cher Patrick, Merci de votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la décoration de notre restaurant et l'attention que notre équipe porte à nos hôtes. Nous sommes désolés pour les désagréments et faisons un suivi avec notre équipe. Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour sans fausse note. Bien cordialement, Vanessa SARI, Directrice générale

2/10 - Terrível

Michael James

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
This hotel is dated and in need of an overhaul. AC was broken, mattress was filthy, furniture is old and needs replacing. the staff were very nice though. I didnf enjoy my stay at this hotel
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022
Resposta de Vanessa SARI, General Manager em 26 de abr. de 2022
Dear Michaël, Thank you for sharing your review. We appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. We regret to hear of the issues you mention and urge our guests to let us know of any concerns while on-site, we would have assisted with the airconditioning immediately or found an alternative room, if available. We do carry out maintenance, whenever necessary to keep our facilities up to date, and have noted your comments for future improvements. We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards, Vanessa SARI, General Manager

10/10 - Excelente

Ebba Drage

Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022
Resposta de Vanessa em 12 de abr. de 2022
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Liege City Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Vanessa SARI Hôtel Manager

10/10 - Excelente

Christophe

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Très bien
Très bien.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022
Resposta de Vanessa em 8 de abr. de 2022
Cher Christophe, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Mercure Liège City Centre. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Cher Christophe, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Vanessa SARI Hôtel Manager

8/10 - Boa

Stephan

Viagem de negócios, Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Alles inordung. Nichts wirklich negatives. Parken etwas schwierg
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2022
Resposta de Vanessa em 15 de mar. de 2022
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Vanessa SARI Hôtel Manager

8/10 - Boa

Jordan

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2022
Resposta de Vanessa em 12 de mar. de 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Vanessa SARI Hôtel Manager

10/10 - Excelente

Bjorn

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2022
Resposta de Vanessa em 21 de fev. de 2022
Dear Bjorn, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Liege City Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Vanessa SARI Hôtel Manager

8/10 - Boa

Henri

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2022
Resposta de Vanessa em 7 de fev. de 2022
Cher Monsieur Henri, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Monsieur Henri, nos salutations distinguées. Vanessa SARI Hôtel Manager

10/10 - Excelente

Diederik

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Oude kamers, maar prima hotel en goed ontbijt
Iets oudere kamers.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2022
Resposta de Vanessa em 7 de fev. de 2022
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Vanessa SARI Hôtel Manager

10/10 - Excelente

Blaise

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Très calme. Facilité de parking super intéressante. Personnes à l'accueil très serviables.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2022
Resposta de Vanessa em 21 de jan. de 2022
Cher client, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Mercure Liège City Centre. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Vanessa SARI Hôtel Manager

10/10 - Excelente

Sylvain

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nickel chrome ! Très joli cadre !!
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2021
Resposta de Vanessa em 21 de dez. de 2021
Cher Sylvain, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Mercure Liege City Centre. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, cher Sylvain, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Vanessa SARI Hôtel Manager

10/10 - Excelente

Masaru

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
最高の立地
クリスマスマーケットに行くために滞在しましたが、最高の立地でした。
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2021
Resposta de Vanessa em 14 de dez. de 2021
Dear Guest, Thank you for your feedback concerning your recent stay at the Mercure Hôtel Liège City Centre. We are glad that you enjoyed it. Hope to see you soon. Kind regards, Vanessa SARI Hôtel Manager

10/10 - Excelente

stephen

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2021
Resposta de Vanessa em 7 de dez. de 2021
Dear Stephens, Thank you very much for your feedback concerning your recent stay at the Mercure Liège. It's a real pleasure to see that you enjoyed our services. Hope to welcome you in a nearest future. Kind regards, Vanessa SARI Hôtel Manager

10/10 - Excelente

Petra

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
chambre spacieuse et tranquille et ambiance cosy; excellent lit et liteerie, excellents produits dans la salle de bain. possibilité de se faire du thé/café, la bouteille d'eau, la seule reproche c'est l'absence d'une brosse de toilette...
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2021
Resposta de Vanessa em 28 de nov. de 2021
Chère Petra, Nous vous remercions pour votre magnifique commentaire concernant votre séjour au Mercure Liège City Centre. Nous sommes ravis que vous avez apprécié la qualité de nos services. Concernant la brosse de toilette, nous avons dû les retirer par mesures Covid. Nous espérons vous accueillir de nouveau. Cordialement, Vanessa SARI Hôtel Manager

6/10 - Ok

Maxime

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Pas mal !
Chambres confortables, bon petit déjeuner, mais bruyant/lumineux, et personnel peu attentionné.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2021
Resposta de Vanessa SARI, Directrice générale em 27 de nov. de 2021
Cher Maxime, Nous sommes heureux que vous ayez apprécié le confort de nos chambres. Nous vous prions de nous excuser pour le dérangement. Lors d'une prochaine visite, n'hésitez pas à demander une chambre plus au calme. Merci d'avoir mis en avant notre bon petit-déjeuner ! Au plaisir de vous accueillir une fois encore. Bien à vous. Vanessa SARI, Directrice générale

8/10 - Boa

Thierry

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Bon séjour
Hotel bien situé, tres bon accueil, salle de reataurant / petit-déjeuner dans un joli cadre avec briques apparentes, mais l'état général de l'hotel et des chambres mériterait un petit rafraichissement
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2021
Resposta de Vanessa SARI, Directrice générale em 23 de nov. de 2021
Cher Thierry, Merci de nous faire part de votre expérience. C'est un plaisir de lire que vous avez passé un agréable séjour parmi nous. Nous sommes enchantés que notre cadre vous ait plu, Merci de souligner l'efficacité de notre équipe de l'accueil ainsi que notre emplacement. Bien à vous, Vanessa SARI, Directrice générale