Fachada da propriedade

Avaliações de Renai Hotel Kota Bahru (formerly known as The Grand Renai Hotel)

4 out of 5
Renai Hotel Kota Bahru (formerly known as The Grand Renai Hotel)
Kota Sri Mutiara Jln Yahya Pet, Kota Bharu, Kelantan

Avaliações

8,4

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 122 de 306 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 126 de 306 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 43 de 306 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 14 de 306 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 1 de 306 avaliações" "

8,4/10

Limpeza

8,6/10

Serviço e funcionários

8,6/10

Comodidades

8,0/10

Condições e instalações da propriedade

8,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

6/10 - Ok

Chee

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
A glimpse into the past
This is an old-fashioned grand hotel which unfortunately has been allowed to go into a decline. The decorative condition is appalling in places, eg paper peeling off one wall in our room and water leak damage in the corridor ceiling. If this kind of thing was repaired immediately, the hotel could be so much better. Breakfast had a huge variety of food, although not all was good quality. Car parking when we arrived was chaotic as there was a truck blocking direct access to the car park. Nevertheless it was all tolerable for the cheap rate we paid.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Noorazli

Viagem de negócios
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

Michael

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Stayed here for 2 nights and I thought it was great - large hotel, well furnished, good gym & pool and close to everything in Kota Bharu.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

Ernie

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Good
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023

8/10 - Boa

Chin

Viagem de negócios, Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Overall, the hotel is comfortable and newly refurbished. Reasonable price for a 5 stars hotel standard. Good choice of breakfast selection too.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

Abu Hasan, KUANTAN

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
👍👍
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de NIK em 27 de set. de 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 - Excelente

AIZAT HILMI ZAMZAM

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de NIK em 27 de set. de 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 - Excelente

Abu Hasan, KUANTAN

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de NIK em 27 de set. de 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Superb breakfast spread !
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Mohd Diqi

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
classic!!
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2023

10/10 - Excelente

MOHD AMIR SHAUKHI

Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2023
Resposta de NIK em 3 de jul. de 2023
Dear Mr MOHD AMIR SHAUKHI .Thank you for staying with us and your reviews. We are glad you enjoyed your stay.Thank you.THE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 - Excelente

Shuhaida

Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2023
Resposta de Aina em 2 de abr. de 2023
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 - Boa

ChenHao

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2023
Resposta de Aina em 2 de abr. de 2023
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 - Boa

Abd rahman

Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2023

8/10 - Boa

Shabnam

Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
Renovations needed for this beautiful hotel. Remove old smelly carpet, painting hallways and needs new mattress. Need glass cleaning from outside. Other than that it is a beautiful place to stay.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2022

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Decent Place
normal room is ok. quarantine room has lots of ants which come when they smell food on table.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de Aina em 27 de ago. de 2022
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 - Terrível

Ng

Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2022

10/10 - Excelente

Izahar

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great ambiance,good service and located right in the heart of the city. On the flip side breakfast was not as good, skipped it.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2022
Resposta de Aina em 15 de ago. de 2022
Hi Izahar, Thank you so much for the positive rating. We look forward to welcoming you back the next time you are in town!

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Stayed there b4, perhaps 10 yrs ago. Good friendly staff
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2022
Resposta de Aina em 15 de ago. de 2022
Dear beloved guest, Thank You for your good comment. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hotel staffs are helpful and nice. But beds and furniture are old, and the hotel is not really practicing SOP against coronovirus especially when using the elevator.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2022
Resposta de Aina em 7 de fev. de 2022
Dear beloved guest, Thank you for sharing your review. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead.

8/10 - Boa

MOHD SHAHIDAN

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great choice
The staff was great. The room was a bit dated . Breakfast selection was excellent.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2022
Resposta de Aina em 7 de fev. de 2022
Dear Shahidan, Thank you for the positive rating, we appreciate your feedback to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Room service - prompt & great tasting food
Gd location just next to a shopping mall. The room service serves great tasting lobster....also the simple congee with condiments... a must try indeed ! The mattresses however need to be replaced as they are already curved at the centre & certainly not able to gv gd support of the spine
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2021
Resposta de Aina em 7 de fev. de 2022
Dear beloved guest, We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. We are constantly working on improving our products and services to serve our guests better. Please accept our sincere apologies for the setbacks. We look forward to serving you better on your next visit.

8/10 - Boa

ZAIDNUDDIN

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
breakfast included (pay at the hotel)
the hotel stay was nice but breakfast was not included in the room rate.... the term breakfast included (pay at the hotel) confusing...better say breakfast not included in the first place.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2021
Resposta de Aina em 7 de fev. de 2022
Dear beloved guest, We apologize for the issue faced and we’ll strive to ensure better services further. We look forward to welcoming you back the next time you are in town.

8/10 - Boa

Rommel

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Happy
Happy. Staff were fantastic.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2021
Resposta de Aina em 7 de fev. de 2022
Dear Rommel, Thank You for your good comment. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 - Ok

Jonathan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hotel room is a bit old with damp smell. Visitors tend to smoke at non-smoking floor causing weird smell at the corridor. Bathroom is clean and bed is comfortable.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2021
Resposta de Aina em 22 de set. de 2021
Hi Jonathan. Thank you for sharing your feedback. We regret that your experience with us was not so pleasant. Please accept our sincere apologies for the setbacks. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead!

10/10 - Excelente

LATIFAH

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2021
Resposta de Aina em 20 de mai. de 2021
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon!

8/10 - Boa

Iswarni

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pleasant stay and good hotel
Overall a very good stay. Convenient location. Clean and efficient service by staff make a pleasant stay
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2021
Resposta de Aina em 20 de mai. de 2021
Thank you for sharing your feedback. It is good to know you have had a pleasant experience. We look forward to welcome you back to The Grand Renai, the next time you are back in Kota Bharu.

6/10 - Ok

Norhayati

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Out of maintanance
1. Dirty window and building 2. Old facilities
No view because the window is very dirty
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2020
Resposta de Aina em 20 de mai. de 2021
Thank you for sharing your feedback. Please accept our sincere apologies for the shortcomings. We are constantly upgrading our products in stages.

8/10 - Boa

Cheng Ee

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Wonderful stay
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2020
Resposta de Aina em 19 de out. de 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had enjoyed your stay. We look forward to welcome you back soon.

8/10 - Boa

Shuhaida

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nice n comfortable.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2020
Resposta de Aina em 19 de out. de 2020
Thank you for sharing your review. We are glad you had enjoyed your stay with us. Thanks again for your support and hope to see you again.

8/10 - Boa

nur zunaidah

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nice hotel
One of the best hotels in Kota Bharu, albeit a bit far from other attractions
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2020
Resposta de Aina em 19 de out. de 2020
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon.

10/10 - Excelente

Fazlina, Kuala Lumpur

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
My second time stay at Grand Renai. Warm welcomes by the staffs. Spacious room and comfortable stays. Room are well-maintained. Happy to be here.
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2020
Resposta de Aina em 19 de out. de 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

10/10 - Excelente

Tan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2020
Resposta de Aina em 20 de mai. de 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

8/10 - Boa

Mohd Belia

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2020
Resposta de Aina em 20 de mai. de 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2020
Resposta de Aina em 20 de mai. de 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Friendly, helpful staff. Hotel rather dated but reasonably clean.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2020
Resposta de Aina em 19 de out. de 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

6/10 - Ok

MOHD FIKRE

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2020
Resposta de CC Song em 13 de jul. de 2020
Thank you for your feedback. We hope to serve you better on your next visit.

8/10 - Boa

Abdul aziz

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2020
Resposta de CC Song em 13 de jul. de 2020
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very comfortable and friendly staffs at the counter.
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2020
Resposta de CC Song em 13 de jul. de 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had enjoyed your stay. We look forward to welcome you back soon.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2020
Resposta de CC Song em 18 de jun. de 2020
Thank you for your feedback. We are constantly upgrading our products and services to serve our guests better.

10/10 - Excelente

Aminuddin

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2020
Resposta de CC Song em 18 de jun. de 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know you had a good stay experience with us. We look forward to welcome you back soon !

10/10 - Excelente

ANDREW

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de CC Song em 18 de jun. de 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

8/10 - Boa

Anggun

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de CC Song em 18 de jun. de 2020
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Our Hotel is constantly upgrading our products and service in stages to serve you better.

10/10 - Excelente

Nur Baiduri

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nice stay
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2020
Resposta de CC Song em 18 de jun. de 2020
Thank you for sharing your review. We are glad you had enjoyed your stay with us. Thanks again for your support and hope to see you again.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2020
Resposta de CC Song em 18 de jun. de 2020
Thank you for your support and your good review. We are delighted to know you had a good stay experience with us. We look forward to welcome you back soon !

10/10 - Excelente

ESAS, Kuala Lumpur

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It is a very nice and high class hotel. The ambiance, room design and maintenance is very good.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2020
Resposta de CC Song em 18 de jun. de 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had a pleasant stay experience with us. We look forward to welcome you back in the future.

10/10 - Excelente

Lina, KL

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Spacious junior suite.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2020
Resposta de CC Song em 18 de jun. de 2020
Thank you for sharing your feedback. We hope to see you again the next time you are back in town.

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Old building with run down facility Need repairs upgrade n renovation by now
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2020
Resposta de CC Song em 18 de jun. de 2020
Thank you for your feedback. Please accept our sincere apologies for the shortcomings. We are constantly upgrading our products in stages.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
It was a nice hotel, clean and tidy. The breakfast was nice and there are many choices. The hotel staff are very helpful and pleasant.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2020
Resposta de CC Song em 18 de jun. de 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your support. We look forward to welcome you back soon.

10/10 - Excelente

ROSMAWATI

Viagem de negócios, Viagem em grupo, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The best hotel in Kota Bharu
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2019
Resposta de Kathy em 23 de dez. de 2019
Thank You for your good comment. Hopefully you may repeat your stay with us