Fachada

Avaliações de Barceló Montecastillo Golf

5 out of 5
Barceló Montecastillo Golf
Carretera de Arcos Km 6, Jerez de la Frontera, Cadiz

Avaliações

8,6

Excelente

Nota 10 - Excelente. 94 de 211 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 90 de 211 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 15 de 211 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 9 de 211 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 3 de 211 avaliações" "

8,8/10

Limpeza

9,0/10

Serviço e funcionários

8,4/10

Comodidades

8,2/10

Condições e instalações da propriedade

8,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Alexander

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2018

8/10 - Boa

Constanca

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2018

10/10 - Excelente

juliano, Sao

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Eu e minha esposa nos hospedamos por duas noites no hotel como base para conhecer algumas cidades da região. Tivemos uma ótima estadia. O hotel é muito bom para quem quer descansar e também para quem gosta de golfe pois o campo é incrível.

8/10 - Boa

António, Portela - Portugal

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Mau cheiro
O quarto que me foi atribuído tinha mau cheiro. Prontamente efectuaram a mudança

10/10 - Excelente

Tim

Viagem em grupo, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We went here for a few days to play golf. The course was fantastic and the hotel was just as we expected. Would go back!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Adjunto a Dirección ( Assistant general manager ) em 26 de abr. de 2024
Dear Tim, Thank you very much for your kind feedback.It is a delight to know that our esteemed golf course met your expectations and contributed to an enjoyable experience. We are thrilled that the hotel lived up to what you anticipated and we are grateful for your intention to return. Your satisfaction is our greatest reward, and we take pride in offering a sanctuary for golf enthusiasts.Thank you once again for choosing Barceló Montecastillo Golf for your getaway. It brings us immense pleasure to hear that we could provide an environment that matched your desires for a perfect golf retreat.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Adjunto a Dirección ( Assistant general manager )

8/10 - Boa

Sebastian

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Fredrik

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Jättefint!
Jättefint och prisvärt!
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Adjunto a Dirección em 31 de jan. de 2024
Kära Fredrik, tack för att ni recenserade er vistelse.Det gläder oss att ni fann rummens renlighet och komfort samt vår service till belåtenhet.Det är även fint att veta att ni upplevde vårt hotell som prisvärt.Vi önskar er varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar,Adjunto a Dirección

8/10 - Boa

JAE HO

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
inside room was cold at this season. and too much dry(no humidity).
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Adjunto a Dirección em 19 de dez. de 2023
Dear customer,Thank you for your review.We're delighted to hear that you found our service to be excellent, as our team strives to provide the best experience possible. However, we regret to hear that the temperature and humidity in your room were not to your comfort. While we are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory, we want to assure you that guest comfort is a top priority for us and we continually work to ensure that all our guests have a pleasant stay.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Adjunto a Dirección

10/10 - Excelente

ANGEL

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Lo que único que tendrían que mejor mucho es el buffet, no esta a la altura de cinco estrella de los hoteles BARCELO.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Adjunto a Dirección em 31 de out. de 2023
Apreciado huésped,En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro hotel Barceló Montecastillo Golf y por informarnos de sus preocupaciones relativas al tiempo que pasó con nosotros, ya que ello nos da la oportunidad de observar las áreas que pueden tener un pequeño margen de mejora y por ello le estamos muy agradecidos.Gracias por su opinión acerca de nuestros bufets, aunque lamentamos no haber sido capaces de satisfacer sus deseos culinarios en esta ocasión. Puede estar segura de que sus comentarios serán compartidos con nuestros chefs para mejorar la experiencia gastronómica de nuestros futuros huéspedes.Nos sentiremos muy honrados si en un futuro nos anuncia, de nuevo, su deseo de alojarse en el Barceló Montecastillo Golf.Una vez más le damos las gracias por compartir su experiencia con nosotros y esperamos poder servirle de nuevo muy pronto.Un saludo,Adjunto a Dirección

8/10 - Boa

Cathie

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
The property is very pleasant and very clean and tidy. The Golf course is in a shockingly bad state and one member of staff was rude to one of my guests. I have not heard back from my written complaint I wrote at the desk
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Adjunto a Dirección ( Assistant general manager ) em 9 de set. de 2023
Dear Cathie,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are delighted to hear that you found our property pleasant, clean, and tidy. Our team takes great pride in maintaining a high standard of cleanliness and comfort for our guests.We regret to learn about your dissatisfaction with the golf course and the interaction with one of our staff members. Please know that we take all feedback seriously and will address these concerns to ensure a better experience for our future guests. We apologize for any inconvenience caused during your stay and are sorry that the solutions provided were not satisfactory.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Adjunto a Dirección ( Assistant general manager )

10/10 - Excelente

El Houssine

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
L’environnement naturel et le Golf
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Adjunto a Dirección em 6 de set. de 2023
Cher customer, En premier lieu nous souhaitons vous remercier pour avoir choisi notre établissement pour votre visite à Xérès et pour votre recommandation auprès de la communauté de voyageurs.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié l'environnement naturel et notre magnifique parcours de golf. Notre hôtel est en effet situé dans un cadre exceptionnel, idéal pour les amateurs de golf et les amoureux de la nature.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,Adjunto a Dirección

10/10 - Excelente

Andrew

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 6 diárias em jun. de 2023

2/10 - Terrível

Marika

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Spa:t stängde tidigt så att vi inte hann gå dir efter golfen och frukosten öppnade sent (och ej i tid) så vi knappt hann med vårt flyg. Aggregatet från luftkonditioneringen i intilliggande boende gjorde det omöjligt att sova. Ingen önskan om att hjälpa till från personalen.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 16 de abr. de 2023
Chère Marika,Les commentaires de nos hôtes nous donnent la possibilité de voir notre établissement à travers leur regard, apportant des informations utiles à l'amélioration des services afin de mieux satisfaire les souhaits de notre clientèle. C'est pourquoi nous tenons à vous remercier pour le temps que vous avez consacré à partager une appréciation sur votre expérience personnelle parmi nous.Nous sommes désolés que les prestations durant votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes et nous prenons note de vos remarques. Soyez assurés que nous allons faire un suivi de ces points et nous assurer que ceci ne se reproduise pas. La propreté et le service font partie de nos priorités et cela ne reflète pas notre exigence de qualité.Encore merci pour votre visite et vos axes d’amélioration, nous en tiendrons compte afin de poursuivre notre politique d’amélioration continue de la qualité des services que nous offrons à notre clientèle. Bien à vous,Adjunta a Dirección ( Assistant general manager )

8/10 - Boa

Eddy

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023

10/10 - Excelente

Ismo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2023

10/10 - Excelente

Harri

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Erinomainen palvelu ja hyvät tilat. Ravintolan ruoka erinomaista.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2023
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 14 de jan. de 2023
Arvoisa vieraamme HarriKiitos paljon positiivisesta arviostanne.Todella mukavaa, että huoneenne oli mieluisa ja vastasi odotuksianne. Erittäin ilahduttavaa kuulla, että siivoushenkilökuntamme on tehnyt erinomaista työtä. Välitän kivan palautteenne eteenpäin heille.Parhain terveisin ja pikaisin näkemisin,Adjunta a Dirección ( Assistant general manager )

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2022

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza
Déçu
Ce n'est pas un cinq étoiles et l'environnement est laid...
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 21 de ago. de 2022
Cher hôte,Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hôtel Barceló Montecastillo Golf. Nous nous efforçons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous aideront dans cette démarche.Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes.Nous regrettons que la catégorie qui nous a été attribuée conformément aux exigences établies par la loi à propos de nos installations et services, ne corresponde pas à la perception que vous en avez eue pendant votre séjour. Nous continuerons à travailler pour changer cette perception avec tous nos efforts et notre esprit de service.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. CordialementAdjunta a Dirección ( Assistant general manager )

8/10 - Boa

Richard

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Overcharged hotel
A hotel like this should have free parking, etc least when they charge you more than €400 for a night stay. Also as a guest you should have free access to the spa area
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2022
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 8 de mar. de 2022
Dear Richard, Thank you for your review. Our pricing is comparable to similar properties in the area, and we feel we provide good value given our location and facilities. We are sorry that this was not your impression. Thank you for your feedback on the car park price. We understand that additional fees can be inconvenient and do everything in our power to keep this rate as low as possible in line with that of nearby hotels with this service. Please keep in mind that by charging this amount, we are able to keep the area clean, well maintained and monitored by our security staff. We are sorry that you do not agree with our payment policy for using the spa. Our aim is to ensure customer satisfaction, and this cost enables us to continuously improve the spa area, which includes a water circuit, sauna, Turkish bath and sensations shower. We hope to see you again in the future. Kind regards, Adjunta a Dirección ( Assistant general manager )

8/10 - Boa

Helene

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2022

10/10 - Excelente

Sandra

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
volveremos a repetir
Estancia estupenda, todo muy limpio y comida muy buena. El trato fantástico
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2022
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 12 de jan. de 2022
Estimada Sandra, Le damos las gracias por compartir su opinión sobre su estancia en el Barceló Montecastillo Golf. Es muy amable al destacar la limpieza y excelente atención de nuestro personal, así como el confort de nuestras habitaciones; el cuidado de los detalles es lo que caracteriza nuestro servicio y nos alegra que así lo haya percibido. Un cordial saludo, Adjunta a Dirección ( Assistant general manager )

10/10 - Excelente

eric

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Merci et tres bien
Tres content de l equipe en plus du confort et de l ensemble des prestations Car une réelle humanité s est dégagée de notre Ayant eu un problème de santé ils ont soutenus et aidé ma femme sur place avec une aide réelle et humaine Vraiment merci Je voulais partager ce côté qui n est pas forcément présent dans tous les hôtels Chambre pmr tres bien
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2021
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 26 de nov. de 2021
Cher Eric, Merci pour votre excellente appréciation sur votre séjour auprès de notre Barceló Montecastillo Golf. La satisfaction de nos hôtes est notre objectif principal et rien n'est plus gratifiant que de lire que nous avons su être à la hauteur. Merci pour vos aimables commentaires sur le service reçu pendant votre séjour. Nous ne manquerons pas de les partager avec l'équipe car nous savons que ce sera une grande source de motivation pour tous. Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié la chambre que nous vous avons réservée et que vous l'ayez trouvée propre et confortable à tout moment. Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous, Adjunta a Dirección ( Assistant general manager )

8/10 - Boa

MICHAEL

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Not near any other restaurants
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2021

8/10 - Boa

Sam

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2021
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 28 de out. de 2021
Dear Sam, Thank you for rating your recent stay. We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was memorable. We look forward to seeing you again in the future. Best wishes, Adjunta a Dirección ( Assistant general manager )

10/10 - Excelente

Brigitte

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Buitengewoon verblijf, direct thuisgevoel
Bijzonder vlotte check-in met een upgrade als verrassing. De kamer was eigenlijk een villa en was zeer ruim en bijzonder aangenaam. Er waren voldoende parkeerplaarsen en ze waren groot genoeg voor een auto van 5m lengte. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was zeer uitgebreid en met kwaliteitsvolle producten. Het restaurant serveert zeer lekkere maaltijden. Dit hotel is zeer aan te bevelen.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2021
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 12 de out. de 2021
Beste Brigitte, We danken u voor uw feedback. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en hopen u in de toekomst dan ook nog eens te mogen ontvangen. We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Adjunta a Dirección ( Assistant general manager )

10/10 - Excelente

Thomas

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Schönes Golfhotel
Schönes Hotel abseits des Massentourismus. Golf ist auch top - allerdings muss auf Turniere geachtet werden. An unseren zwei Golf-Tagen waren nur noch flights ab 15:30 Uhr verfügbar. Ziemlich heiss. Ziemlich viele Bauruinen rundherum. Für Leute die nicht Golf spielen: zu Fuss geht hier nix.
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2021
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 26 de ago. de 2021
Sehr geehrter Thomás, vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir sind begeistert, dass Sie sich bei uns rundum wohlfühlten und das Hotel als ideale Basis für Golfenthusiasten empfunden haben. Gerne würden wir Sie eines Tages wieder begrüßen. Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen, Adjunta a Dirección ( Assistant general manager )

10/10 - Excelente

frederic

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Beau resort golf
Belle chambre hôtel complet donc vu sur le parking, belle piscine réservé aux adultes, calme et bien exposé. Très bon pdj, golf top.
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2021
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 22 de ago. de 2021
Cher Frédéric, Merci beaucoup pour cet agréable commentaire. Nous sommes enchantés que vous ayez apprécié la décoration de votre chambre, la piscine, le petit-déjeuner, le parcours de golf ainsi que la quiétude de notre emplacement. Lors de votre réservation, vous avez la possibilité d'émettre un souhait de placement que nos équipes s'efforceront de respecter, si la disponibilité nous le permet. Nous espérons pouvoir vous revoir parmi nous, Adjunta a Dirección ( Assistant general manager )

10/10 - Excelente

bruno

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Super séjour dans cet hôtel
Séjour fantastique, piscine remarquable dîner et petit déjeuner très variés, avec vue sur le golf de l'hôtel. Recommande cet hôtel très calme
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2021
Resposta de Adjunta a Dirección ( Assistant general manager ) em 26 de ago. de 2021
Cher Bruno, Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour vos commentaires sur votre récente visite, ceux-ci nous permettent de comprendre le ressenti de nos clients par rapport à nos services. Notre but principal est de garantir la totale satisfaction de notre clientèle et nous sommes ravis de lire que vos vacances au sein de notre Barceló Montecastillo Golf ont été si agréables. Nous sommes enchantés que votre séjour se soit parfaitement déroulé et que vous ayez apprécié la vue depuis votre chambre, la quiétude des lieux ainsi que le petit-déjeuner. Au plaisir de vous revoir parmi nous, Adjunta a Dirección ( Assistant general manager )

8/10 - Boa

Jaime O

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2021

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2021

8/10 - Boa

PHILIPPE

DU CHARME MAIS CHAMBRES A RENOVER
Hospedou-se por 7 diárias em jun. de 2021

8/10 - Boa

Francis

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Barcello Montecastillo Golf
I have stayed in quite a few Hotels of the Barcelo group, especially the Royal Hideaway in Sancti Petri. This hotel is nice, clean and comfortable, however it lags in certain aspects in comparison to the Royal Hideaway which is also a five star hotel of the Barcelo group.. This is not a criticism of the hotel, since Covid I am sure has had a massive impact on hotels in general and their client basis and staff.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2021

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Although we are not golfers we enjoyed our stay in this hotel extremley. The gardens and pools are lovely and staff very attentive and friendly. We could not book the spa as it was fully booked but spa looked amazing too.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2021

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Fantastic hotel and superb staff
We really enjoyed our stay at this hotel. The grounds and views were breathtaking, the facilities great and most importantly, the staff was superb. We have children with food allergies and had left their medication behind by accident and the staff went to great lengths to ensure their safety, we shall be forever grateful for their care. Needless to stay, we will be back!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2021

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Not a five star hotel
Have used covid as an excuse to charge more wherever possible (e g. Removing tea/coffee in room and mini bar, charging to have things bought to room) while ignoring it where it would cost them more (still providing breakfast and dinner as a buffet with no extra precautions, so guests sharing utensils and food sitting out for hours). Also extra hidden charges for indoor pool (€15 per person) and pool towels.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2021

8/10 - Boa

javier

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Enclave privilegiado, vistas golf espectaculares.
Hotel en un enclave privilegiado!! Súper tranquilo y bonito, quizás las habitaciones un poco antiguas.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2021

8/10 - Boa

Lena

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Köket bättre än rummet
Trevligt hotel vid golfbanan. Bra service och köket över förväntan. Rumsstandarden motsvarade inte fem stjärnor. Saknade buteljerat vatten, badrock och lilla chokladbiten på kudden. Hård kudde.
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2021

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Good hotel, people friendly, nice all in, but a bit old. It is not a 5 stars but more 4.
Hospedou-se por 4 diárias em fev. de 2021

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Couples get away
Friendly staff, room clean and comfortable. Dinner was good breakfast was excellent. Friendly and courteous staff. Very pleasant experience
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2021

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great location.
Great location only problem was the noise from the elevator and other rooms.
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2020

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 7 diárias em ago. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Lamentablemente, y por culpa del CORONAVIRUS, tuvimos que interrumpir nuestra estancia el sábado a las 16 h. Ni siquiera sé si tenemos derecho al reembolso de la noche del 14 de marzo o a alguna otra compensación. Es lo de menos. Nuestros hijos nos necesitaban. Gracias
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2020

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2019

10/10 - Excelente

paul

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excellent trip would thoroughly recommend
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2019

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2019

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2019

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
The property is not a 5 star hotel, very disappointing. We found a cockroach in our suit, the A/C wasn't working, the staff though were helpful, they changed us to another suit, however that doesn't change the fact that the hotel is old and in need of a refurbishment.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2019

10/10 - Excelente

dorothea

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2019

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nothing. Course was in awful condition and we didn’t get told that’d be the case
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2019
Resposta de General Manager em 13 de set. de 2019
Dear guest; We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. We regret the inconveniences mentioned in your review but as we can explained, during the days of your stay we were hollow tinning in our Golf Course and this information was available for any reservation. We sincerely lament reading that your stay was not as pleasant as it should have been and we would be very pleased to welcome you again in the future ensuring you in advance of our utmost commitment to make your next Barceló holiday experience an unforgettable one for all the right reasons. Best Regards, César Gómez General Manager

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 7 diárias em ago. de 2019