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Avaliações de Renaissance Hamburg Hotel

Renaissance Hamburg Hotel
Grosse Bleichen, Hamburg, HH

Avaliações

8,8

Excelente

Nota 10 - Excelente. 550 de 1002 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 338 de 1002 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 67 de 1002 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 29 de 1002 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 18 de 1002 avaliações" "

9,2/10

Limpeza

9,0/10

Serviço e funcionários

8,4/10

Comodidades

8,8/10

Condições e instalações da propriedade

8,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Quarto bom, banheiro muito pequeno com box aberto. Chuveiro ruim. Shampoo e sabonete com aroma de peixe. Fomos acordados as 5:30 por uma obra na frente do hotel.
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022

8/10 - Boa

Denise

Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2022

10/10 - Excelente

tania

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Descobrindo Hamburg
Hotel incrível , equipe muito prestativa , localização fantástica , com varias opções de restaurantes , entretenimento e compras.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2018

10/10 - Excelente

zenia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
excelente
Excelente localização e atendimento perfeito
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2018

10/10 - Excelente

Patrícia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótimo hotel e excelente localização
Hotel em ótima localização, próximo ao centro de Hamburgo, os funcionários atenciosos, a limpeza do quarto muito bem feita. Ficaria, com certeza, novamente hospedada.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2018

10/10 - Excelente

Pedro laneise

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Quase perfeito
Muito boa
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2018

10/10 - Excelente

Carlos J

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente atendimento e localização
Um clássico hotel 5 estrelas , excelente atendimento e localização
Hospedou-se por 5 diárias em set. de 2017

10/10 - Excelente

Muhamad

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Nina em 3 de mai. de 2024
Dear Muhamad,thank you for your positive feedback! We areWe look forward to welcome you back.Kind regards,NinaGuest Services

6/10 - Ok

Maik, Hansestadt Greifswald

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Comodidades
Das Hotel ist einfach und direkt vom Hauptbahnhof zu erreichen (ca. 20 Minuten zu Fuß). Es liegt wunderbar in der Nähe der beiden Haupteinkaufsstraßen und ist dennoch in einer ruhigen Lage. Das Frühstücksbuffet ist sehr ausgewogen und reichhaltig. Das Personal beim Frühstück ist blickig, aufmerksam und sehr freundlich. Das Zimmer war einfach aber funktional. Bettwäsche leider kaputt (Löcher in den Bezügen) und auf Wünsche wurde nur bedingt Rücksicht genommen. Wir waren als Familie zu dritt (2 Erwachsene, 1 6-jähriges Kind mit Aufbettung) und wollten über das Hauskeeping, ein zusätzliches Trinkglas und einen zusätzlichen Zahnputzbecher erhalten (Zimmer nur für 2 Personen ausgelegt), darauf wurde leider nicht reagiert, im Gegenteil wir hatten dann gar keine Gläser mehr - also zur Rezeption wo es sich vermerkt wurde. Erhalten haben wir 2 Trinkgläser, 1 Tasse und 2 Flaschen Wasser. Also wieder auf 0 zurückgesetzt ;) Generell wirkte das Personal (Hauskeeping und Rezeption) wenig auskunftskräftig (wie zum Beispiel wann sind die Frühstückszeiten, Wofür werden 150 € "Kaution" beim Chein fällig ....) und wenig aufgeschlossen. Alles in allem ein Erlebnis mit Okay und beim nächsten mal wahrscheinlich wieder eine andere Unterkunft.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Franziska em 24 de abr. de 2024
HalloMaik, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für diese Review genommen haben. Es freut mich, dass Sie unsere Nachbarschaften gut erkunden konnten und das kulinarische Team Sie begeistern konnte. Gleichzeitig tut es mir Leid, dass das Rezeptions- und das Housekeepingteam Sie nicht überzeugt hat. Gerne habe ich Ihr Feedback mit dem Team geteilt und bin mir sicher, dass dies ein Einzelfall bleibt. Ich hoffe, dass wir Sie erneut begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Guest Service

8/10 - Boa

Lars

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Zentrale Lage, Qualität der Betten, Frühstück, Freundlichkeit des Personals waren sehr gut. Nicht so toll fanden wir den Wasserdruck, aufgrund von Energiesparmaßnahmen. Die Luft in den Fluren war sehr Febrece-geschwängert. Das man den Balkon in so einem historischen Gebäude nicht nutzt,schade. TV ohne Internet für uns bei diesem Standard schwach.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Dominik Stracar em 8 de abr. de 2024
Sehr geehrter Lars, vielen Dank für Ihren letzten Besuch in Hamburg. Es hat uns sehr gefreut zu hören, dass Sei mit der Lage sowie unseren Zimmern und Personal zu frieden waren. Jedoch würden wir uns auch für die entstandenen Mängel entschuldigen und dürfen Sie gerne versichern, dass wir Ihr Feedback an die entsprechenden Abteilungen weitergeleitet haben. Dennoch hoffen wir, dass wir Sie erneut bei uns im Hause zkünftlich wilkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Dominik StracarGuest Services

8/10 - Boa

Nadia, Denver

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Franziska em 8 de abr. de 2024
Dear Nadia, Thanks for taking the time for this reveiw. It's great to see that you enjoyed your trip and we hope to welcome you again. Best regards, Guest Service

8/10 - Boa

Detlev

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hat alles insgesamt sehr gut geklappt, gutes Frühstück. Sehr gute Lage.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Dominik Stracar em 8 de abr. de 2024
Sehr geehrter Detlev, vielen Dank für Ihr Feedback und Ihren letzten Aufenthalt in Hamburg. Wir stehts zufrieden zu lesen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufireden waren und hoffen, dass wir Sie deswegen bei uns im Hause erneut wilkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Dominik StracarGuest Services

10/10 - Excelente

Subhi

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Franziska em 5 de abr. de 2024
Dear Subhi, Thank you for taking the time for this review. It is great to see that you had a fantastic stay and we look forward to welcoming you again. With best regards, Guest Service

10/10 - Excelente

Lars

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Franziska em 5 de abr. de 2024
Dear Lars, Thank you for taking this time to complete a review of your recent stay. I am delighted to see that you had an enjoyable stay with us and hope to welcome you again in the future. With best regards, Guest Service

10/10 - Excelente

Dario

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Soddisfatto appieno
Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024
Resposta de Maria em 3 de abr. de 2024
Dear Dario, Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Maria - Guest Services Team

6/10 - Ok

Elke

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Habe 2 Tage nicht durchschlafen können.jede Nacht ein riesenlaerm durch autoposer…einfach unglaublich.das personal im fruehstuecksbereich ließ auch zu wünschen übrig.mann stellte mir einen übergeschwappten kaffe hin mit der Frage ob ich einen neuen haben wollte😌ein Problem mit der Rechnung konnte auch nicht gelöst werden da ich immer noch auf einen Rückruf vom Manager warte.wir fahren seid ewigen Zeiten hierhin aber das war unser letzter Besuch . Schade
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Dominik Stracar em 1 de abr. de 2024
Sehr geehrte Elke,vielen Dank für Ihren letzen Besuch im Renaissance Hamburg Hotel. Ihr Feedback schätzen wir uns sehr und wir uns für dies rechtlich bei Ihnen bedanken. Dies wurde an die entsprechenden Abteilung weitergeleitet. Wir hoffen, dass wir Sie erneut eines Tages bei uns im Haus wilkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Dominik Stracar

10/10 - Excelente

adem

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Alles gut..lieben Dank..
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Franziska em 16 de mar. de 2024
Dear adem, Thank you for taking the time for this review. We are delighted that you had such a fantastic stay and look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Service

10/10 - Excelente

Petra

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Franziska em 25 de fev. de 2024
Liebe Petra, herzliche Grüße aus dem Hamburg Renaissance Hotel! Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für dieses Feedback genommen haben. Ich habe mich sehr gefreut zu erfahren, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten.Mit besten Grüßen, Guest Services

10/10 - Excelente

Karen

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good location
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Maria em 15 de fev. de 2024
Dear Karen, warm greetings from the Renaissance Hamburg Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. MariaGuest Services

8/10 - Boa

Simon

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Das was mir persönlich als Kaffegenießer fehlte, war ein Espresso aus einem Siebträger. Aber, das ist keine Kritik. Das Frühstück ist wirklich reichhaltig und das kann ich als Vielreisender mit Bestimmtheit sagen. Das Personal ist immer Hilfsbereit und ich weiß, wieviel Mühe dahintersteckt. Gerne wieder.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Lina em 12 de fev. de 2024
Lieber Simon,vielen Dank, dass Sie sich für das Renaissance Hamburg Hotel entschieden haben und uns Ihr Feedback mitgeteilt haben.Es freut uns zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und wir werden Ihr Feedback gerne an alle Abteilungen weitergeben.Wir würden uns freuen, Sie in der Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Beste Grüße,Lina Guest Service

10/10 - Excelente

Marion

Viagem a dois
Pontos positivos: Comodidades
Personal, Sauberkeit, Atmosphäre sehr gut, wenige Details zu verbessern z.B.Ablageflächen im Schrank auch für „kleine“ Menschen
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Franziska em 10 de fev. de 2024
Liebe Marion, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für dieses Feedback genommen haben. Es freut mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und teile gerne Ihren Verbesserungsvorschlag mit der entsprechenden Abteilung. Mit besten Grüßen, Guest Service

10/10 - Excelente

Victoria

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfekte Lage, super tolles Frühstück
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Maria em 7 de fev. de 2024
Hallo Victoria, herzliche Grüße aus dem Renaissance Hamburg Hotel! Vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben um uns Ihre Erfahrung zukommen zu lassen. Ich habe mich sehr gefreut zu erfahren, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten und das Frühstück sehr genossen haben.Maria Guest Services Team

10/10 - Excelente

Dark

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location, breakfast needs improvements. (Needs more variety for the bakery foods)
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023
Resposta de Franziska em 26 de jan. de 2024
Dear Dark, Thank you for taking the time for this review. We are happy to read that you enjoyed your stay and had plenty opportunity to explore the neighborhoods. I have shared your feedback with the related department and we look forward to welcoming you again. With best regards, Guest Service

10/10 - Excelente

Martin

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Maria em 23 de jan. de 2024
Hallo Martin, vielen Dank, dass Sie das Renaissance Hotel für Ihren Aufenthalt gewählt haben. Wir freuen uns zu sehen, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten. Beste Grüße aus der Hansestadt, Maria - Guest Services

8/10 - Boa

Janne

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Janne,thank you for choosing the Renaissance Hamburg Hotel and for providing us with your feedback.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we hope that you had a good time in Hamburg.We are looking forward to welcome you back to us in the future.Sincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Service Department

10/10 - Excelente

Ana-Maria

Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Maria em 31 de jan. de 2024
Dear Ana-Maria, Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Maria - Rooms Controller

8/10 - Boa

Niels

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Niels,Thank you for taking the time to write this review of your recent stay.It is great to see that you enjoyed your stay overall.We are looking forward to welcome you back again during your next visit to HamburgSincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Service Department

10/10 - Excelente

Liza

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Liza,Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you had a satisfying stay at our hotel.It's always our goal to provide a comfortable and enjoyable environment for our guests, and we're delighted to know that we met your expectations. Should your travels bring you back to Hamburg, we would be honored to welcome you again.Warm regards,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

8/10 - Boa

Lone

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Dejligt hotel, men handling mangler!
Dejligt hotel med perfekt placering. Venligt, men meget ungt - og dermed uerfarent - personale i receptionen. Godt værelse, men hos os desværre med et defekt blandingsbatteri i badeværelset, som aldrig blev repareret, trods flere henvendelser henover de 4 overnatninger vi havde på hotellet. Senere eller i morgen var svaret ved hver henvendelse. Ærgerligt! Meget fin morgenbuffet, god mad både i baren og i restauranten. Dygtige tjenere over det hele. God stemning i baren om aftenen. Parkeringsservicen var i top.
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023
Resposta de Nina em 31 de dez. de 2023
Dear Lone,thank you for taking the time to share your detailed feedback about your recent stay with us. We truly appreciate your kind words about our hotel, the location, and the positive experiences you had with our staff.We regret any inconvenience caused by the issue with the defective mixer tap in your bathroom. We sincerely apologize for the delay in addressing this matter. This is not our standard. Please know that we take such concerns seriously, and we will be reviewing our internal processes to ensure timely and efficient resolution of such issues in the future.On a positive note, we're delighted to hear that you enjoyed our breakfast buffet, the quality of food, and the overall good service provided by our waitstaff.Once again, we apologize for any inconvenience caused during your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved and seamless experience.Kind regards,NinaGuest Service

10/10 - Excelente

oran

Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Oran,Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel. We are thrilled to learn that your stay met your expectations and that you had an overall enjoyable time with us.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay. Thank you once again for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to host you again in the near future.Sincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

10/10 - Excelente

Karsten

Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Karsten,First of all, hank you for choosing the Renaissance Hamburg Hotel and for providing us with your feedback.We are glad to see that you enjoyed most of your stay and that you have been happy with your staff service experience, which is our most important goal every day.We would definitely love to welcome you back with us in the futureSincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Service Department

10/10 - Excelente

Rene

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
God beliggenhed
Skønt at være tilbage på Renaissance Hotel. Hotellet ligger perfekt i forhold til restauranter, barer og shopping. Hotellet er velholdt og smukt. Servicen var ⭐️⭐️⭐️⭐️ hvilket var godt men en stjerne mindre end de andre gange vi har været der. Der manglede smil i morgenmadsrestauranten men receptionen og baren var lige så god som de plejer. Vi kommer igen 😃
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Rene,We are delighted to read your recent review and learn that you had an excellent stay with us. Thank you for taking the time to share your positive experience.It warms our hearts to know that you enjoyed your time with us, and we greatly appreciate your kind words about our staff service. We would definitely love to welcome you back during your next visit to Hamburg!Sincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

2/10 - Terrível

Matthieu

Pontos negativos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Super unhöfflicher checkin
Anscheinend sehr schwierig höfliches Personal zu finden. Der checkin war der schlimmste den ich je erlebt habe. Nie wieder
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Guest Service em 18 de jan. de 2024
Hallo Matthieu, vielen Dank für das Feedback, welches wir im Team besprochen haben. Beste Grüße, Ihr Guest Service Team

10/10 - Excelente

Tobias

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Tobias,Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel. We are thrilled to learn that your stay met your expectations and that you had an overall enjoyable time with us.Thank you once again for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to host you again in the near future.Sincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

10/10 - Excelente

Joerg

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Wie immer sauber, große Zimmer & ein bisschen anonym => Jeder kommt problemlos rein
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023
Resposta de Maria em 18 de jan. de 2024
Hallo Joerg, herzliche Grüße aus dem Renaissance Hamburg Hotel! Vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben.Wir würden uns sehr freuen, Sie eventuell schon bald erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen und guten Wünschen, MariaGuest Services

6/10 - Ok

Per

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Per,First of all, thank you for taking the time to share with your your feedback during your recent stay in our hotel.Our goal is to deliver our guest the best service possible, therefore, if you would like to give us more details from your stay, please do not hesitate to contact us.We hope to welcome you back again in the future.Kind regards,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

4/10 - Insatisfatória

pernille

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Vareelevator
God beliggenhed. Hotel, værelser, morgenmad kunne absolut ikke leve op til det vi betalte for overnatningen. Boede på 7. Sal skulle med vare elevatoren fra 6 til 7. Etage - meget mærkeligt. Udsigt fra værelset ned til gården med skrald på korden. Kommer helt sikkert ikke igen.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Guest Service em 18 de jan. de 2024
Dear pernille, warm greetings from the Renaissance Hamburg Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. Your feedback has been already shared with the right departments so that appropriate arrangements can be made in the future. Nevertheless, we hope to welcome you again in the future.Best regards, Guest Services Team

10/10 - Excelente

Cathrin, Odense C

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Cathrin,Thank you for taking the time to complete this review of your recent stay. It is good to see that you enjoyed your stay overall . If there is anything specific that you would like to share, please do not hesitate to contact usSincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

6/10 - Ok

Peter

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Servicen i specielt baren var ikke god nok i forhold til prisen. Bar-område og morgenmads-område er for småt. I baren lukkes der også gæster ind, som ikke bor på hotellet, hvorfor det var svært at få plads som gæst. Det var en dårlig oplevelse. Generelt er hotellet fint.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Mr. Peter,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent visit to our hotel bar. We sincerely appreciate your honesty, as it allows us to continuously improve and enhance our guests' experiences.We're truly sorry to hear that your experience at the bar did not meet your expectations. We understand the importance of creating a positive and enjoyable atmosphere for our guests, and it's disheartening to learn that we fell short in delivering that during your stay.We hope you will consider giving us another chance to provide you with the exceptional service and experience that we strive to deliver to all our guests.Sincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

10/10 - Excelente

Heikki

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Heikki,We are delighted to read your recent review and learn that you had an excellent stay with us and thank you for taking the time to share your positive experience.We look forward to the opportunity of welcoming you back to [Hotel Name] in the future. If there's anything more we can do to enhance your experience during your next visit, please do not hesitate to let us know.SincerelyFariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

8/10 - Boa

Ann Charlott øby

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Ann Charlott;Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you had a satisfying stay at our hotel.It's always our goal to provide a comfortable and enjoyable environment for our guests, and we're delighted to know that we met your expectationsOnce again, thank you for choosing to stay with us and for sharing your positive review. We look forward to the opportunity of hosting you again in the future!Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

8/10 - Boa

Norman

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Norman,Thank you so much for taking the time to share the experience of your recent stay with us. We are thrilled to hear that you had an overall enjoyable experience at our hotel.Our team works hard to provide a welcoming and comfortable environment for our guests, and it's always rewarding to know that we've met your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit. Thank you again for choosing our hotel, and we look forward to serving you in the future.Warm regards,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

8/10 - Boa

GEOFFREY HOWARD

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything was very good, as the hotel was in walking distance of three Xmas markets, but the cost of breakfast was prohibitive - Euro 32 per person.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 9 de jan. de 2024
Dear Mr. Howard,First of all, thank you for taking the time to share with us your experience.We are delighted to know that overall you had a good experience with us, and that you could specially enjoy the centric location of the hotelWe hope to welcome you back during your next visit to Hamburg!Kind regards,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

10/10 - Excelente

Ben

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Ben,Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel. We are thrilled to learn that your stay met your expectations and that you had an overall enjoyable time with us.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel during your next visit to Hamburg.Kind regards,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

4/10 - Insatisfatória

Christine

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Enttäuschend
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Franziska em 5 de dez. de 2023
Liebe Christine, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für diese Review genommen haben. Es ist natürlich schade, dass wir Sie dieses Mal nicht komplet überzeugen konnten. Gerne freuen wir uns, Sie beim nächsten Besuch zu begeistern. Mit besten Grüßen, Guest Service

10/10 - Excelente

Erkan

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Fariz Luis Adrian Meirani em 18 de jan. de 2024
Dear Erkan,Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you had a satisfying stay at our hotel.It's always our goal to provide a comfortable and enjoyable environment for our guests, and we're delighted to know that we met your expectations. Your kind words about our [specific service/facility] and the overall experience mean a lot to us.Once again, thank you for choosing to stay with us and for sharing your positive review. We look forward to the opportunity of hosting you again in the future!Sincerely,Fariz Luis Adrian MeiraniGuest Services Department

8/10 - Boa

NURAY

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Merhaba, otel lokasyon ve hizmet olarak gayet güzeldi.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Franziska em 5 de dez. de 2023
Dear Nuray, Thank you for taking the time for this review. It is good to read that you were able to explore our neighborhoods and our team was able to delight you. We look forward to welcoming you back. With best regards, Guest Service

4/10 - Insatisfatória

Erik Karl

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Guest Services em 18 de jan. de 2024
Dear Erik Karl, Thank you very much for staying with us. Your feedback is important to us, hence we would be interested in finding out more details about your recent stay. Best regards, Guest Service Team

10/10 - Excelente

Zuhal

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
👌👌👌
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Maria em 30 de nov. de 2023
Dear Zuhal, greetings from the Hamburg Renaissance Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. We are looking forward welcoming you again in Hamburg.Best regards, Maria Rooms Controller

10/10 - Excelente

Carina

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Dejligt hotel ….ligger meget centralt… God morgenmad..
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Maria em 30 de nov. de 2023
Dear Carina, greetings from the Hamburg Renaissance Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Maria Rooms Controller