Roupas de cama premium, edredons de pluma, camas com colchões pillow-top

Avaliações de The Ritz-Carlton, Guangzhou

5 out of 5
The Ritz-Carlton, Guangzhou
3 Xing An Road, Pearl River New City, Tianhe District, Guangzhou, Guangdong

Avaliações

9,0

Maravilhosa

Nota 10 - Excelente. 170 de 250 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 49 de 250 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 13 de 250 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 11 de 250 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 7 de 250 avaliações" "

9,2/10

Limpeza

9,2/10

Serviço e funcionários

9,4/10

Comodidades

9,0/10

Condições e instalações da propriedade

9,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Andre

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótima
Excepcional
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2017

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
ótimo
sempre que vou china fico hospedado nesse hotel devido localização e conforto
Resposta de Matthias Vogt em 9 de mai. de 2017
Dear Valued Guest, It is a great pleasure of us to welcome you to stay in our hotel. A much greater delight is that you had a wonderful time here with us which we will for sure share this exciting news to our team. If you do not have the time to try our outlets, please do not miss the chance next time you are here. We believe that you will also like the food as well. Wish you all the best! Regards, Matthias Vogt General Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
fabuloso
hotel perfeito para estadia em guangzou!!! bem localizado, e bem confortavel
Resposta de Matthias Vogt em 29 de mar. de 2017
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay with us at The Ritz-Carlton, Guangzhou! We are glad that you had a wonderful stay us and we all look forward to your next visit to explore more. Regards, Matthias Vogt General Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

10/10 - Excelente

Alicia

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beautiful stay. The staff is super friendly and helpful in every way. Service is excellent. Breakfast was a wide range of delicious foods around the world.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Alejandro

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Bello hotel ubicado en la mejor zona de Cantón, muy conveniente y con transporte a la feria
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Jesse, Harlingen

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Our stay at The Ritz-Carlton, Guangzhou was absolutely superb, highlighted by their wonderful staff, top-notch facilities, and an incredibly caring management team. From the moment we checked in, the staff was attentive and went above and beyond to ensure our comfort and satisfaction. Their genuine warmth made our experience truly special. The fitness center at the hotel is excellent. It's well-equipped with modern machines and maintained to the highest standards, offering everything needed for a comprehensive workout. The space is clean, spacious, and provides a great environment for both a quick exercise session or an extended workout. Additionally, the integrity and efficiency of the management were clearly demonstrated when we accidentally left behind a watch and headphones in our room. Not only did the hotel management promptly contact us about the forgotten items, but they also arranged a convenient way for us to retrieve them. This thoughtful action by the hotel staff was greatly appreciated and speaks volumes about their commitment to guest service. Overall, our experience at The Ritz-Carlton, Guangzhou was exceptional. With its combination of professional service, excellent amenities, and attentive care, it stands out as a top choice for anyone visiting the city. Highly recommended for anyone looking for a stay that prioritizes guest experience and satisfaction.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

JOSE

Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2024

8/10 - Boa

Fianna

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Roma

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
What an amazing hotel! The manager Rocky was fabulous . The food, the room, the spa and the whole stuff was amazing. It’s highly recommended. I love my stay in Ritz Carlton.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Simon

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hotel staff are polite and helpful. They are willing to deal with customer’s needs and issues.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Shelley

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Best facility in newer part of Guangzhou, right across from Cantor tower. Very attentive service with good gym and restaurant inside. We appreciate Freya, assistant guest relationship manager for her pleasant assistance.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Moises

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

8/10 - Boa

Maggie

Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Mohammed

Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024

10/10 - Excelente

SHUHEI

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

6/10 - Ok

Kenneth

Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

Carlton

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

David

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Truly an awesome experience with friendly staff willing to ensure confort and service with a smile.
Hospedou-se por 7 diárias em out. de 2023

10/10 - Excelente

Raymond

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023

10/10 - Excelente

michael

Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023

10/10 - Excelente

Eduardo

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very good service and Bar!
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023

10/10 - Excelente

Eduardo

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice room, awesome bar, nice dinning, goo WiFi service.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

Eduardo

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very nice located, very comfortable rooms, good WiFi connection, awesome bar.
Hospedou-se por 7 diárias em out. de 2023

8/10 - Boa

SZE WAH

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

SHUK YEE

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Excellent service
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023

4/10 - Insatisfatória

wing

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
avoid buffet restaurant on ground fland breakfast.
had diarrhoea and stomach upset after consuming some oysters and the breakfast was not much better for Ritz's standard.
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023

10/10 - Excelente

nai chung

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Impeccable serice! I was check in by the staff Noah and got a very good impression of their highest standard of services immediately.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023

10/10 - Excelente

WAI SHAN

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
服務很貼心
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2023

10/10 - Excelente

Xiangzhi

Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022

10/10 - Excelente

YIQUAN

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2022

10/10 - Excelente

GG

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Above and Beyond
I told the hotel in advance that it was my wife's birthday. When we entered the suite, there were balloons, "happy birthday" banners, birthday cake, strawberries and cream, chocolates and a personal hand-written birthday note. in the living room. It was just wonderful. The staff were all absolutely wonderful for the entire one-night stay. And of course, the suite was just stunning. It reminded me of some of the top-end apartments in Manhatten. I could easily live there. Japanese toilet, huge tub, all the amenities. Brilliant.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2022

10/10 - Excelente

Shuting

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2022

10/10 - Excelente

Andrew

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Birthday staycation
Celebrating a friend’s birthday and they we well beyond expectation to make it a special stat
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2022

8/10 - Boa

Doris yuet Ching

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2022

8/10 - Boa

yin

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2021

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Not bad but could improve
Our stay was good! The pool was overcrowded and we didn’t get to enjoy it which is a huge disappointment. I did enjoy staff’s service as they were courteous and polite. Please change the layout of the room so I don’t have to watch TV in a 90 degree angle.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2021

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
we had dinner at their award winning Italian restaurant and was fantastic.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2021
Resposta de Matthias Vogt em 20 de jul. de 2021
Dear Valued Guest, Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou, and taking the time to share with us your feedback. I am delighted to hear that you enjoyed the dining experience and I am proud to know that Chef Michele at Limoni restaurant did a great job in providing the outstanding products to you, which once again enhanced the Ritz-Carlton Culture of delivering personal experience to our guests. Once again, thank you for your comments and we look forward to welcome you back in the not too distant future. Best regards, Matthias Vogt General Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de Matthias Vogt em 20 de jul. de 2021
尊敬的宾客, Dear Valued Guest, 感谢您选择广州富力丽思卡尔顿酒店并向我们分享您的入住体验。 Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou and taking the time to share with us your stay experience. 非常高兴得知您对我们的服务感到满意。我们的团队为您提供的真切关怀,是我们酒店最为重视的。酒店一直以来坚持花费大量的时间和资源组织培训,以保证我们的绅士淑女们都能得到相关的技能。 I am delighted to hear that you enjoyed the stay with us. The genuine care delivered from our team to you is what our hotel values most while we have been spending much time and efforts to provide the training to all our Ladies and Gentlemen. 诚挚期待能够在不久的将来再次欢迎您的到来。 We sincerely look forward to welcoming you back in the near future. 顺祝商祺, Best regards, 傅戈 Matthias Vogt 总经理 General Manager

10/10 - Excelente

Andrew

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2021
Resposta de Matthias Vogt em 17 de mai. de 2021
Dear Valued Guest, Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou and taking the time to share with us your stay experience. We are pleased to know that you enjoyed the stay in the hotel. We are proud of our Ladies and Gentlemen and truly believe they are the finest in Guangzhou. We sincerely look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Matthias Vogt General Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
굿굿
깨끗하고 편안합니다. 위치도 좋습니다. 주변에 쇼핑몰이 많아 편리합니다
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2021
Resposta de Matthias Vogt em 17 de mai. de 2021
Dear Valued Guest, Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou and taking the time to share with us your stay experience. We are very appreciated to learn that our attentive service delighted your stay with us, which is what The Ritz-Carlton brand working towards and we will also surely share your compliments with the team. We sincerely look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Matthias Vogt General Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2021

10/10 - Excelente

Timothy

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Everything was great! Upgraded our room to a suite and the club lounge was fantastic. All of the employees were amazing, especially Maddie in the lounge. She took care of everything we needed.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2021
Resposta de Matthias Vogt em 4 de mar. de 2021
Dear Valued Guest, Thank you for choosing us as your home away from home in Guangzhou and taking the time to share your feedback. I am delighted to hear that you enjoyed the stay with us and I am proud to know that our team did a great job in providing the outstanding service to you, which once again enhanced the Ritz-Carlton Culture of delivering personal service to our guests. Once again, I thank you for your recognition on our products and services. We look forward to welcoming you back in the not too distant future. Best regards, Matthias Vogt General Manager

8/10 - Boa

PUI CHI

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
位置不錯,可以一試,但同款價位的選擇很多
位置不錯,近地鐵站,員工服務一般,沒有特別熱情的,早餐款式很多,但同伴喜歡的粗糧(地瓜蕃薯類的)就沒有。
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2021
Resposta de Matthias Vogt em 25 de fev. de 2021
尊敬的宾客, Dear Valued Guest, 感谢您选择广州富力丽思卡尔顿酒店并向我们分享您的入住体验。 Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou and taking the time to share with us your stay experience. 同时,在您的意见中,我了解到酒店的服务以及早餐未能达到您的期望,对此,我们向您表示诚挚的歉意。在当今竞争激烈的市场上,聆听客户意见是至关重要的,我们公司也一直秉承这一原则。请您相信,我们团队会就您提出的问题进行讨论。 Yet it has come to my attention that the service of our team and the breakfast did not meet your expectations. For this, I sincerely apologize. We are a company that believes listening to our guests is of utmost importance, especially in today’s competitive environment. Please be assured that your comment shall be a topic of discussion with our team. 如您所说,广州富力丽思卡尔顿位于新的城市核心,我们推荐您下次到来时,如有时间,除了花城广场,您还可顺便去参观酒店门前的图书馆及博物馆。 The Ritz-Carlton, Guangzhou is located at the new city center that on your next visit, as you mentioned, I recommend you take some time to explore except for Huacheng Square, the Library and Museum which are located just outside our front doorstep. 再次感谢您对酒店的惠顾,并让我们知道您对酒店的期望。诚挚希望能够在不久的将来再次欢迎您的莅临。 We appreciate your patronage to our hotels and once again, appreciate your letting us know your expectations. I look forward to welcoming you back in the not too distant future. 顺祝商祺, Best regards, 傅戈 Matthias Vogt 总经理 General Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
総合的に満足
サービスは最高。ベッドの寝心地は良くない。
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2021
Resposta de Matthias Vogt em 10 de fev. de 2021
Dear Valued Guest, Thank you for choosing us as your home away from home in Guangzhou and taking the time to share your feedback. We are very appreciated to learn that our attentive service delighted your stay with us, which is what The Ritz-Carlton brand working towards and we will also surely share your compliments with the team. Regarding your comments on the bed, I sincerely apologize for not meeting your expectation. We could prepare a harder bed for you in your future stay. Please feel free to contact us whenever you need it to be prepared. We appreciate your patronage to our hotels and once again, appreciate your letting us know your expectations. I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Best regards, Matthias Vogt General Manager

8/10 - Boa

SIO MEI

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2021
Resposta de Matthias Vogt em 10 de fev. de 2021
Dear Valued Guest, Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou, and taking the time to share with us your feedback. We are pleased to know that you enjoyed the stay in the hotel. Your feedback endorses the professionalism and courtesy of our team and I will surely share your compliments with our ladies and gentlemen. We sincerely look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Matthias Vogt General Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2020
Resposta de Matthias Vogt em 12 de jan. de 2021
尊敬的宾客, Dear Valued Guest, 感谢您选择广州富力丽思卡尔顿酒店并向我们分享您的入住体验。 Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou and taking the time to share with us your stay experience. 很高兴了解到您对本次入住尤其是我们同事的优质服务感到满意,他们再次实践了丽思卡尔顿文化,将个性化服务体验带给了客人。 I am delighted to hear that you enjoyed the stay with us and I am proud to know that our team did a great job in providing the outstanding service to you, which once again enhanced the Ritz-Carlton Culture of delivering personal service to our guests. 诚挚期待能够在不久的将来再次欢迎您的到来。 We sincerely look forward to welcoming you back in the near future. 顺祝商祺, Best regards, 傅戈 Matthias Vogt 总经理 General Manager

10/10 - Excelente

Wilson, 澳門

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
非常好的入住體驗,就在K11附近。
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2020
Resposta de Matthias Vogt em 30 de dez. de 2020
尊敬的宾客, Dear Valued Guest, 感谢您选择广州富力丽思卡尔顿酒店并向我们分享您的入住体验。 Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou and taking the time to share with us your stay experience. 很高兴了解到您享受到了愉快的入住体验。如您所说,广州富力丽思卡尔顿位于新的城市核心,我们推荐您下次到来时,如有时间,除了花城广场,您还可顺便去参观酒店门前的图书馆及博物馆。 We are pleased to know that you enjoyed the stay with us. The Ritz-Carlton, Guangzhou is located at the new city center that on your next visit, as you mentioned, I recommend you take some time to explore except for Huacheng Square, the Library and Museum which are located just outside our front doorstep. 在此,我再一次感谢您的认可,也希望在不久的将来能够欢迎您的再次光临。 Once again, I thank you for your recognition and we look forward to welcoming you back in the not too distant future. 顺祝商祺, Best regards, 傅戈 Matthias Vogt 总经理 General Manager

10/10 - Excelente

Tak Leong

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2020
Resposta de Matthias Vogt em 30 de dez. de 2020
尊敬的宾客, Dear Valued Guest, 感谢您选择广州富力丽思卡尔顿酒店,并与我们分享您的意见。 Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou, and taking the time to share with us your feedback. 很高兴了解到您享受到了愉快的入住体验,您的反馈为我们团队的专业用心点了赞,我一定会与团队的绅士淑女们分享这份喜悦。 We are pleased to know that you enjoyed the stay in the hotel. Your feedback endorses the professionalism and courtesy of our team and I will surely share your compliments with our ladies and gentlemen. 在此,我再一次感谢您的认可,也希望在不久的将来能够欢迎您的再次光临。 Once again, I thank you for your recognition and we look forward to welcoming you back in the not too distant future. 顺祝商祺, Best regards, 傅戈 Matthias Vogt 总经理 General Manager