Praia particular, areia branca, espreguiçadeiras, guarda-sóis

Avaliações de Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa

5 out of 5
Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
Furanafushi Island, Furanafushi Island

Avaliações

8,8

Excelente

Nota 10 - Excelente. 269 de 461 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 126 de 461 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 27 de 461 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 17 de 461 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 22 de 461 avaliações" "

9,2/10

Limpeza

8,8/10

Serviço e funcionários

8,8/10

Comodidades

8,8/10

Condições e instalações da propriedade

9,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Edyanne

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Agradável
Funcionários bem simpaticos
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2021

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Incrível!! Melhor hotel que já fiquei na vida!! Todos os funcionários muito atenciosos!! Tudo perfeito
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2020

10/10 - Excelente

Giovanna

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Experiência incrível! Praia linda na frente do bar Espero voltar em breve ,ambiente super familiar
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Hospedou-se por 8 diárias em fev. de 2020

2/10 - Terrível

Alexandre, Paraná, Brasil

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Sem resposta sobre reembolso devido a cancelamento
Por motivo de força maior, tive que cancelar a segunda das minhas 2 semanas de hospedagem. Solicitei reembolso ou compensação com gastos. Após vários contatos (por escrito/telefone e pessoalmente), foi prometido pelo gerente um reembolso com multa de 1 dia, o que aceitei. Ele pediu para enviar novo e-mail, o que fiz. Estou há 10 dias sem resposta - e sem o reembolso.
Hospedou-se por 13 diárias em mar. de 2018

6/10 - Ok

Renata

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2018

10/10 - Excelente

Marcio

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel Maravilhoso
Hotel maravilhoso, super limpo, eles limpam 2 vezes por dia o quarto. Equipe extremamente solicita e educada. Comida ótima. Ambiente maravilhoso. Foi uma estadia impecável.

8/10 - Boa

Maria

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Very good instalations
The hotel is beautiful and the instalations are very good. Food are very spicy. We bought na all inclusive package for my Family. When we had just arrived in the hotel, the hotel told us that the all inclusive bought in Brazil is a full board program, which did not include beverages, water for adults. For the kids, i had to pay apromatedly 16 dollars per day per child, because the hotel told me that the all inclusive that i contracted, did not include the kids. I have the SPG program, which is a program for Sheraton. I strongly recommend that people enter into this program, because it includes the wi fi free, and beverages paying about sixteen dollars per day. The all inclusive is confusing and difficult to understand,and i thought that i bought 32 dollars per day, which in my opinion had to be included, because i paid an all inclusive program in Brazil, but the hotel structure is very good and the employees are also very good. I recommend the hotel for families.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
MALDIVAS
MARAVILHA DE VIAGEM

8/10 - Boa

andre, brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
hotel com boas instalações , agradavel .
passamos dias maravilhosos , praias lindas , aguas deslumbrantes , pessoal atencioso , sorridente e prestativo . Unico ponto fraco é o restaurante buffet , comida fraca , sem variedades e caro .

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

10/10 - Excelente

Hossam Mohamed

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
All went smooth and as planned, staff are really good and friendly and we’re taking good care of us, just the checkout procedures weren’t that good as the planning was weak in this part, however it was rectified but not in spot. Thank you for a nice stay we spent 😊
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Mohammed

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

prasad

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great property, great staff
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Danish

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I facing a lot of problems here I contact expida and Sheraton both unhelpful they committed with me and wait until my checkout time tirrble service
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Russell

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The food was very good with an equally good diversity of styles. The staff were ultra friendly and polite. The service was a bit laid back but after two days relaxing there we didn't notice it. The only disappointment (not the Resorts fault) was the very poor quality of the coral, even on the safari we went on. Resulting in below average snorkeling.
Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Mark

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great job
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Nasser

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
My host Siraj was the best
Hospedou-se por 6 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

JAMES

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beautiful area, with perfect accommodation and excellent customer service.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024

10/10 - Excelente

YUICHIRO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024

10/10 - Excelente

Hana

Hospedou-se por 5 diárias em jan. de 2024

8/10 - Boa

Ashok

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Heartfelt Odyssey at Sheraton Maldives:
Embarking on a journey to the Maldives, we found ourselves at the Sheraton property, an abode of warmth, smiles, and unforgettable experiences. While the rain occasionally teased our plans, the symphony of hospitality orchestrated by the staff transformed every drop into a note of joy. Our voyage commenced with a seamless transition from the airport to the boat, a prelude to the exceptional service awaiting us. The welcoming committee at the property wore smiles brighter than the sun, setting the tone for a stay where happiness would be our constant companion. The rooms, a sanctuary of cleanliness and comfort, became our haven. As we opened the door to the balcony, the magnificence of the ocean unfolded like a grand tapestry, a sight to behold. Yet, the true spectacle was not just the natural beauty but the culture woven by a team that extended beyond being professionals to becoming family. In this paradise, smiles were the currency, and happiness, the legacy. The staff, from Moideen at the breakfast counter to Tamil Selvan grilling fish, Mohan at the hot counter, and the ever-watchful restaurant supervisor Lakshmi, The sous Chef Rashid, exuded a genuine care that made us feel at home. The names on the staff roster were not mere titles; they were friends and companions on our journey.Behind each smile, we discovered stories of sacrifice and dedication, Leaving families behind, the staff showcased unwavering professionalism, warmth,and a commitment to excellence.
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

Mai

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good location, not too far from Airport island. It has all facilities: Private beach, water sport, swimming pool, bar, restaurants etc
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023

8/10 - Boa

Jennifer

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved the place! They need to better organize events but other than that, this place is magical.
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023

8/10 - Boa

Jennifer

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great place to travel with kids. I wish I would have snorkeled. Could not find a proper time to go snorkeling because they only have certain times, and I was not aware you could private snorkeling so missed out on this opportunity. They also cancelled my tour of the dolphins without informing me and I was leaving the next day so was left without doing many water activities. The places is great and a wonderful place for kids but they need to do better with the organization of events. It also rained for the Christmas dinner and there was no plan b. They took us to the breakfast area and the live band left. We paid $255 per person. The next day there was a barbecue on another island and there were not enough umbrellas. Everyone was cooked.

10/10 - Excelente

Jennifer

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Definitely a place to stay if you have children. They have a lot of activities for kids.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

8/10 - Boa

Irtisha

Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

Sergey, Northbrook

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very nice place to relax. Near the airport. The best decision is to take villa on the first line of the ocean. Villa has pool and two bicycles included. Alcohol is 89 US dollars per bottle of vine, but we have to understand it - Maldives are Muslim country. And our manager Ayana was very helpful and solves all the questions, we had. Thank you very much! Sergey and Oxana
Hospedou-se por 6 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

EVELYNE

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2023
Resposta de Teges T. em 4 de dez. de 2023
Dear EVELYNE,Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa

10/10 - Excelente

Tyrone

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I will be returning to the “Over-water” bungalows for sure. Great experience!!
Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2023
Resposta de Teges Triguna em 13 de nov. de 2023
Dear Tyrone, Thank you for sharing your kind words and positive feedback! We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.

10/10 - Excelente

Qaisar, Norcross

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great property
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Teges Triguna em 13 de nov. de 2023
Dear Qaisar, Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.

10/10 - Excelente

Harbinder

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e comodidades
very clean and very beautiful
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2023
Resposta de Teges Triguna em 13 de nov. de 2023
Dear Harbinder, Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.

10/10 - Excelente

Amy

Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2023
Resposta de Teges Triguna em 13 de nov. de 2023
Dear Amy, Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.

10/10 - Excelente

ATEQ

Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023
Resposta de Teges Triguna em 13 de nov. de 2023
Dear ATEQ, Thank you for staying with us. We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.

10/10 - Excelente

Lalita

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Teges Triguna em 13 de nov. de 2023
Dear Lalita, Thank you for staying with us. We are thrilled to know that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.

6/10 - Ok

Mohammed

Viagem com a família
Not that great
Our room was nice, we had the overwater bungalow. It would have been nice if umbrellas were provided for the decks as the decks got quite hot during the day. All-inclusive did not mean all inclusive. We were prevented from having certain drinks that should have been included in our package. My mother is diabetic and was denied snacks between meals, we were told we would have to pay extra. They tried to kick us out of our room before check out time because of the “boat schedule.” With all the money this resort makes, they should be able to afford their own tender boats to transfer guests. Bicycles are only available to some guests.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023

8/10 - Boa

Fathima

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023

10/10 - Excelente

Puja

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Family Vacation
It was our first family trip since COVID and our son was also turning 2 years old. The staff and resort made it such a memorable day and trip for our family. It was the best 5 days in tropical paradise. Thank you to all for your service and hospitality!
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2023
Resposta de Sheraton Maldives Team em 5 de set. de 2023
Dear Puja,It is great to see that you had a splendid time with us.We hope to see you again.Best regards,Sheraton Maldives Team

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2023
Resposta de Sheraton Maldives Team em 5 de set. de 2023
Thanks for choosing to stay with us and also for this wonderful feedback.Warm regards,Sheraton Maldives Team

10/10 - Excelente

José Luis

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Sheraton Maldives Team em 5 de set. de 2023
Dear Jose,Many thanks for this wonderful 10 out of 10!Warm regards,Sheraton Maldives Team

8/10 - Boa

Vonnie

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Really amazing blue waters and warm to swim in. Just like getting into a warm bath! Sunshine was very much appreciated! Very well respectful and professional staff! Really appreciate our time there. Recommended for sure😌
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de Sheraton Maldives Team em 28 de ago. de 2023
Dear Vonnie,Many thanks for your wonderful feedback.We do hope to welcome you back in the near future.Warm regards,Sheraton Maldives Team

10/10 - Excelente

Vonnie

Viagem em grupo
Pontos positivos: Comodidades
Beautiful resort, high speed wifi, nice bungalow, clean beach with great views.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Sheraton Maldives Team em 28 de ago. de 2023
Dear Vonnie,Many thanks for your wonderful feedback.We do hope to welcome you back in the near future.Warm regards,Sheraton Maldives Team

2/10 - Terrível

dennis, North Miami

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Horrible scam management. Paid $1,200 a night (all inclusive). Booked first night and then decided I could not get a direct flight so booked second night ( two different reservations but booked exact same room.) Hotel forced that I check out of my room at noon and then recheck into my room at 3 pm leaving me to sit around for 3 hours. Mind you this is $1200 a night ALL INCLUSIVE! The scam goes on. Went to have an “ inclusive drink” pre-dinner ( at 6:30 pm) I was told that I could only get an inclusive drink at dinner. $380/night for ALL INCLUSIVE does not include a drink pre-dinner. Scam operation. Abusive management. STAY FAR AWAY.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Teges T. em 7 de set. de 2023
Dear dennis, Thank you for sharing your feedback about your recent experience at Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered during your visit. We strive to provide exceptional service and ensure that our guests have a memorable and enjoyable time. Regret to learn that we fell short of meeting your expectations on this occasion. We take your concerns seriously as your feedback is invaluable in helping us identify areas that need improvement. Rest assured, corrective measures will be taken to prevent similar occurrences in the future. We'd love the opportunity to personally ensure a better experience during your next visit should travels bring you back to the Maldives. Warm regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.

10/10 - Excelente

Min

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I like the environment
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Teges T. em 7 de set. de 2023
Dear Min, Thank you for sharing your kind words and positive feedback! We are thrilled to hear that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.

8/10 - Boa

Syed

Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Sheraton Maldives Team em 28 de ago. de 2023
Dear Syed,It is great to see that you had a splendid time with us.We hope to see you again.Best regards,Sheraton Maldives Team

10/10 - Excelente

muhammad

Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Andre R

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2023
Resposta de Sheraton Maldives Team em 28 de ago. de 2023
Dear Andre,Thanks for choosing to stay with us and also for this wonderful feedback.Warm regards,Sheraton Maldives Team

10/10 - Excelente

Farah

Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2023
Resposta de Teges Triguna em 26 de jul. de 2023
Dear Farah, Thank you for staying with us! We are thrilled to know that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.

10/10 - Excelente

Tri

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very beautiful resort. It was worth the money. nice restaurant.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Teges Triguna em 26 de jul. de 2023
Dear Mubarak, Thank you for staying with us! We are thrilled to know that you had a memorable experience at our little piece of paradise. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon!Best regards,Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.