Piscina externa

Avaliações de Leonardo Royal Resort Hotel Eilat

Leonardo Royal Resort Hotel Eilat
Kamen St. 3-4, North Shore, Eilat

Avaliações

7,8

Boa

Nota 10 - Excelente. 57 de 169 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 59 de 169 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 31 de 169 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 13 de 169 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 9 de 169 avaliações" "

7,8/10

Limpeza

8,0/10

Serviço e funcionários

9,0/10

Comodidades

7,4/10

Condições e instalações da propriedade

7,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Rivca, brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perto de tudo na região
Muito bom!!! Bem perto da praia e das melhores lojas
Resposta de Albina darhi em 20 de mar. de 2016
Dear guest, Thenk you for your comments. Happy that you anjoyed in our hottel. We will be happy to host you in future. Regards, Albina darhi.

8/10 - Boa

MURIEL

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hôtel propre et personnel sympathique et à l’écoute
Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2022

8/10 - Boa

moshe

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2021

8/10 - Boa

David

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nice facility, I enjoyed it!
The Leonardo Royal Resort Hotel Eilat is a medium sized, medium range hotel. Nice big pool, great breakfast, friendly service, comfortable room -- all good!.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de ליטל em 3 de jun. de 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

8/10 - Boa

Yael

Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Nice stay. Had a nice weekend
Poor breakfast, delay on checkin, nice pool with plenty of room
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2021
Resposta de ליטל em 3 de jun. de 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

6/10 - Ok

Emma

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2021
Resposta de ליטל em 3 de jun. de 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

10/10 - Excelente

Aviran

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 8 diárias em mar. de 2021
Resposta de ליטל em 3 de jun. de 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

8/10 - Boa

Tomer

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2020
Resposta de לאונרדו רויאל ריזורט em 13 de set. de 2020
תודה על דירוגך , נשמח לאחר אתכם בשנית :)

2/10 - Terrível

Gabi

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2020
Resposta de לאונרדו רויאל ריזורט em 13 de set. de 2020
אורח יקר , צר לי לשמוע ששהותך לא עלתה על ציפיותך, האם פנית למנהל בנושא ? נשמח לדעת תודה

4/10 - Insatisfatória

Alon

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2020
Resposta de לאונרדו רויאל ריזורט em 13 de set. de 2020
אורח יקר , צר לי לשמוע שהחוויה על עלתה על ציפיותך. האם פנית בנושא למנהל ? נשמח לארח אותך בשנית תודה .

4/10 - Insatisfatória

Michal

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e conforto do quarto
nice hotel but I don't think we will come again
During korona times we expected the room to be clean. The minute we came inside we noticed a leftover food and a baby pacifier on the floor. well.... The swimming pool was fine but noisy. Breakfast was ok
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2020
Resposta de Royal resort em 13 de set. de 2020
Dear guest , thank you for your rating , hoping to see you again .

10/10 - Excelente

SUBHI

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2020
Resposta de רויאל ריזןרט em 13 de set. de 2020
אורח יקר , תודה על דירוגך . נשמח לאחר אותך שנית .

8/10 - Boa

menashe

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
good hotel in eilat
good hotel , the food is good, the rooms are ok. the pool great.
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2020
Resposta de ליטל em 3 de jun. de 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

4/10 - Insatisfatória

Shuky

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2020

10/10 - Excelente

Ron

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very Good place, the hosts was very nice and helpful
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2020
Resposta de royal resort em 9 de mar. de 2020
Dear guest , thank you for your review !

10/10 - Excelente

mazal

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excellent
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de royal resort em 7 de mar. de 2020
מזל היקרה , תודה על הפרגון ! שמחים לשמוע שנהנת מהחופשה . נשמח לארח אותך שוב !

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great place to enjoy Eilat! We loved this hotel and the staff! Adriana is the only staff member that speaks Spanish and she was so nice and helpful! I highly recommend this hotel
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2020
Resposta de royal resort em 16 de fev. de 2020
dear guest , we are happy to hear you enjoyed your stay ! we will make that adriana will get the message and her manager too ! thank you for choosing royal resort ! hoping to see you again in the future.

10/10 - Excelente

edna

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
שווה את המחיר
שירות יוצא מן הכלל, ארוחת בוקר טעימה ומגוונת. צוות הוואי ובידור מצוין, תכנים מושקעים. מלון מאוד ידידותי לילדים. גישה לחדרים לא נוחה, צריך לעבור דרך הבריכה ודרך חדר האוכל, מעט מסורבל לא מתוכנן כראוי. לגבי החדרים: צפופים ומיטות לא נוחות, רמת ניקיון בינונית. מיקום נהדר
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2020
Resposta de royal resort em 6 de fev. de 2020
אורחת יקרה , שמחנו מאוד לשמוע שנהנתם מהחוויה והחופשה ! שמחנו לקבל גם את ההערות , נעביר למנהלים הרלוונטים ! תודה על דירוגך ועל הפירגון , נשמח לראותך בין אורחינו החוזרים :)

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2020
Resposta de royal resort em 6 de fev. de 2020
dear guest , thank you for your rate ! hoping to see you again among our guests !

10/10 - Excelente

sandra

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2020
Resposta de royal resort em 19 de jan. de 2020
dear sandra , thank ypu for your review ! hoping to see you again !

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2019
Resposta de royal resort em 15 de jan. de 2020
dear guest , we are sorry your vaction wasnt as pleasent as you expected. we will be happy to contact you and listen to the notes . our team is making the best affort to make every guest have the best vaction !

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2019
Resposta de royal resort em 15 de jan. de 2020
dear guest , thank you for your review . hoping to see you again!

8/10 - Boa

Osnat

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Nice family stay
Food was good, though long lines in the morning for breakfast. Hotel was very loud during check in. Pool area is lovely. It was winter so too cold to get in the water but kids enjoyed playing in the the not too hot tub. I wish the pool was heated. Kids club was great very welcoming kids loved going and we loved having adult time. The staff member Lilach was warm and sweet. Room was a very tight squeeze and was not accessible with the luggage which is a problem I never had that in a hotel. It was difficult. During check in we were offered help which was very appreciated. Also parking was hard, only a couple dozen spots and first come first serve. The hotel had special treats and candy out every night which was fun. Location was good walkable to nice restaurants and beach and boardwalk. The breakfast staff Chymon was extremely kink and helpful
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2019
Resposta de royal resort eilat em 5 de jan. de 2020
dear guest , we are happy to hear that you enjoyed you stay . we will pay attention for the suggestions. we are hoping to see you again !

10/10 - Excelente

Sonja Jordanger

Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2019
Resposta de ליטל em 3 de jun. de 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

10/10 - Excelente

RINAT

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Reat holiday
Great hotel. Great service. Great food. The only minos is hearing the guests in the corridor and balcony. But aitogether we enjoyed our stay very much. Thank you
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2019
Resposta de royal resort eilat em 5 de jan. de 2020
dear guest , we are happy to hear you enjoyed your stay! hoping to see you again

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2019
Resposta de royal resort eilat em 5 de jan. de 2020
dear guest , thank you for your rate ! we are waiting for your return

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Die Lage ist gut, unser Zimmer führte zum großen Innenhof und war ruhig.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2019
Resposta de royal resort em 15 de jan. de 2020
dear guest , thank you for your review ! hoping to see you again!

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2019
Resposta de royal resort eilat em 5 de jan. de 2020
dear guest , thank you for your rate ! we are hoping to see you again!

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2019
Resposta de maormo em 5 de nov. de 2019
thank you

10/10 - Excelente

Hoi Yue Jeffrey

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great location, friendly staff
The property looks a bit aging but you get what you paid for. Excellent location, walkable distance to the beach and malls. Very thoughtful welcome gift including a bottle of red wine, water and fruit. Like the very friendly staff, special thanks to Adriana (receptionist) who is very attentive to details and go an extra miles to serve customers. We met her on the next day in a day tour to Petra and she came up to greet us (remember our name) and reminded us what we need to do when we cross the border. Thank you so much! Highly recommend this hotel and we will come back again.
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2019
Resposta de maormo em 5 de nov. de 2019
dear jeffrey, thank you for the kind words, it was our pleasure hosting you. hope to host you again next time as well.

10/10 - Excelente

igor

Hospedou-se por 4 diárias em out. de 2019
Resposta de ליטל em 3 de jun. de 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

10/10 - Excelente

Erez

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2019
Resposta de maormo em 16 de out. de 2019
thank you

8/10 - Boa

saar

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2019
Resposta de maormo em 16 de out. de 2019
thank you

2/10 - Terrível

zohar

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
פח אשפה במסווה של מלון
קחו נשימה... אז איפה נתחיל כבר בחנייה מתחילה הנפילה משאיות אספקה חוסמות את הכניסה לאורחים ולך תמתין שייסימו לפרוק. שירות קבלה לא מקצועי ותוקפני וחסר כול תודעת שירות שמתחיל במנהל הקבלה רונן ויורד למטה עד לאחרון העובדים שנראים כאילו שרות זה לא חלק מהלקסיקון שלהם והם רק מחכים לסיום המשמרת. במהלך השהות אין שום דרך להשיג את מרכז השרות לאורח שפשוט לא עונים... שטחים ציבורים מטונפים ושטיחים שלא ראו שואב אבק מזה זמן רב... בחדר תקבלו ריהוט מתפרק וילונות מטונפים ובעיקר תחושת זלזול באורח. ארוחת הבוקר דלה ולא מחדשים את מה שנגמר, הכיסאות וסביבת השולחנות מטונפים ודביקים. מעליות שמשרתות גם את העובדים וגם את האורחים כך שתמצאו את עצמכם נהדפים החוצה מהמעלית על ידי עובד שצריך לבצע את עבודתו. בבריכה הרבה מיטות שיזוף שבורות ואנשים מעשנים בכול מקום למרות חוקי המלון שלא נאכפים ובפועל אנשים מעשנים בכול השטחים הציבוריים. צוות בידור מעיק ואגרסיבי. תמצאו את עצמכם יורדים לקבלה שוב ושוב בגלל מפתחות לא תקינים ותעמדו בתור עם אנשים עצבניים שזכו לאותו פינוק וגם לפרצוף חמוץ מצוות הקבלה. חוץ משטיפת מוח שתקבלו בבריכה משיר ההמנון של פתאל פתאל מארחים "באהבה" היו בטוחים שלא אהבה ולא שירות תמצאו שם... אם כול זה לא עשה לכם חשק... "לנפוש" ברשת פתאל נסו להשיג את מרכז השרות הארצי שלהם רק אל תשכחו לקחת לפני יום חופש ושני כדורי הרגעה.
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2019
Resposta de maormo em 6 de nov. de 2019
dear zohar, thank you for chosing our hotel, sorry that your vacation didn't go well. we are doing our best efforts in order to provide the best hospitality experience. we serve fresh food, all public areas are maintained 24/7, the rooms are specious with balcony.

10/10 - Excelente

Lind

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
The food, service and location were excellent. Quick access to the beach was a plus.
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2019
Resposta de maormo em 13 de out. de 2019
thank you for your stay, it was our pleasure to host you.

10/10 - Excelente

yaish

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2019
Resposta de maormo em 10 de out. de 2019
tthank you very much

10/10 - Excelente

Alberto

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2019
Resposta de maormo em 14 de set. de 2019
thank you, it was our pleasure to host you.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2019
Resposta de maormo em 12 de set. de 2019
thank you, it was our pleasure to host you.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2019
Resposta de maormo em 12 de set. de 2019
thank you, it was our pleasure to host you.

8/10 - Boa

Aharon

Pontos positivos: Conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2019
Resposta de maormo em 3 de set. de 2019
thank you, hope to host you soon again.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2019
Resposta de Inbar Vayner- Guest Relations Manager em 19 de ago. de 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us. We will love to host you again in the future. kind regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

8/10 - Boa

sharon

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2019
Resposta de inbar Vayner- Guest Relation Manager em 16 de ago. de 2019
Dear Sharon, Thank you for taking the tine to grade us. We will love to host you again in the future. kind regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2019
Resposta de Inbar Vayner- Guest Relations Manager em 16 de ago. de 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us. We will love to host you again in the future. kind regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

8/10 - Boa

Viajante verificado

Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2019
Resposta de inbar vayner guest relations manager em 5 de ago. de 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us. We would love to host you again. best regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2019
Resposta de inbar vayner guest relations manager em 5 de ago. de 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us. We will love to host you again. best regards, Inbar Vayner Guest Relation Manager

6/10 - Ok

Elisabeth

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pas à la hauteur
A 1ère vue, hôtel pas trop mal mais il ne faut pas chercher dans le détail, quand vous regardez de plus près, on se rend compte que ce n’est plus la même chose : salle de bain vétuste, draps et serviettes de bain pas toujours très propres, ménage approximatif et surtout bruyant, jour comme nuit, les vacanciers ne respectent pas le voisinage, c’est affreux. Le pire est l’état de saleté des parties communes, restaurant, piscine, pelouse etc… Les gens prennent le personnel pour des esclaves, qui les pauvres passent derrière eux toute la journée pour ramasser leurs déchets qui laissent trainer partout. Alcool, cigarettes, même cigarettes roulées euphorisantes, autour de la piscine, à la vue de tous et surtout l’odeur pour les enfants, malgré ces interdictions signalées par panneau, ils continuent. Sans parler des maitres-nageurs qui font la police toute la journée et qui ramassent des gobelets plastiques dans l’eau, et de la nourriture autour de la piscine. Je pense que la direction de cet hôtel doit sévir pour que l’ordre et les règles soient respectés par tous. Par ailleurs, le prix pratiqué pour les chambres est délirant par rapport aux prestations, c’est beaucoup trop cher.
Hospedou-se por 10 diárias em jul. de 2019
Resposta de inbar vayner guest relations manager em 5 de ago. de 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us and giving us you review. We will take you comments to our attention. We will love to host you again and give you a better experience in your next visit. best regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2019
Resposta de inbar vayner guest relations manager em 5 de ago. de 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us. We will love to host you again. best regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

8/10 - Boa

zvi

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2019
Resposta de ענבר ויינר em 10 de jul. de 2019
צבי היקר, אני שמחה לראות כי נהנת במהלך החופשה שלך איתנו. נשמח לארח אותך באהבה בעתיד. בברכה, ענבר ויינר מנהלת קשרי אורחים

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2019
Resposta de ענבר ויינר em 8 de jul. de 2019
אורח יקר, אני שמחה לרקאות כי נהנת במהלך חופשתך איתנו. נשמח לארח אותך באהבה בעתיד. בברכה, ענבר ויינר מנהלת קשרי אורחים

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2019
Resposta de ענבר ויינר em 8 de jul. de 2019
אורח יקר, אני שמחה לראות כי נהנת במהלך חופשתך איתנו. נשמח לארח אותך באהבה בעתיד. בברכה, ענבר ויינר מנהלת קשרי אורחים