Hotel Kings Inn
Propriedade 3.0 estrelas

Em Karol Bagh, New Delhi, este hotel confortável estrelas tem café da manhã de cortesia.

Escolha as datas para ver os preços

os meses mostrados no momento são May de 2024 e June de 2024.
maio de 2024
junho de 2024
Avaliações
6,6

Comodidades populares

  • Aceita animaisAceita animaisAceita animais
  • Café da manhã incluídoCafé da manhã incluídoCafé da manhã incluído
  • Wi-Fi grátisWi-Fi grátisWi-Fi grátis
  • Estacionamento incluídoEstacionamento incluídoEstacionamento incluído
  • RestauranteRestauranteRestaurante
  • Serviço de quartoServiço de quartoServiço de quarto
Mod logo
Faça login para ver descontos e vantagens para você. Quanto mais aventuras, mais recompensas!

Opções de quarto

Quarto premium (Free Airport / Train Station Pick Up)

Destaques

Sacada
Sala de estar separada
Quartos à prova de som
Ar-condicionado
TV de tela plana
Ventilador de teto
Roupa de cama premium
Banheiro privativo
  • 21 m²
  • Acomoda 3 pessoas
  • 1 cama King

Quarto luxo

Destaques

Quartos à prova de som
Ar-condicionado
TV de tela plana
Ventilador de teto
Roupa de cama premium
Banheiro privativo
Um minibar
Garrafa de água de cortesia
  • 17 m²
  • Acomoda 3 pessoas
  • 1 cama King

Propriedades semelhantes

Perguntas frequentes

Hotel Kings Inn é ideal para quem viaja com animais de estimação?

Sim, animais de estimação são permitidos na propriedade.

Quanto custa o estacionamento em Hotel Kings Inn?

A propriedade oferece estacionamento sem manobrista e estacionamento com manobrista grátis.

Qual é o horário de check-in em Hotel Kings Inn?

Horário de início do check-in: meio-dia.

Qual é o horário de check-out em Hotel Kings Inn?

Horário de check-out: meio-dia.

Hotel Kings Inn oferece serviço de traslado para o aeroporto?

Sim, um serviço de traslado de/para o aeroporto está disponível. Aplica-se uma taxa de INR 760 por veículo.

Onde fica Hotel Kings Inn?

Em Karol Bagh, este hotel fica a 10 minutos a pé de BLK Super Speciality Hospital e Rodovia Ajmal Khan. Rajendra Place e Sir Ganga Ram Hospital também ficam a 15 minutos. Até a Estação Karol Bagh, são apenas 5 minutos de caminhada, e até a Estação Rajendra Place, 11 minutos.

Avaliações sobre Hotel Kings Inn

Avaliações

6,6
Nota 10 - Excelente. 5 de 16 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 3 de 16 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 2 de 16 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 3 de 16 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 3 de 16 avaliações" "

6,8/10

Limpeza

6,6/10

Serviço e funcionários

6,8/10

Condições e instalações da propriedade

Avaliações

2/10 - Terrível

Vinay

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nightmare in Karol Baug
Request all people who travel with family to avoid this hotel. First they try to force you to stay in smaller room than that is shown in pics. Then they say that out of courtesy they are upgrading to bigger room Then they ask you to pay by cash when you refuse they say your cards are rejected when you show them that you have just used it an hour ago then they abuse you and when you prove that their machine is faulty the senior staff and owner flee the spot You get a bucket with big hole w/o any mug / jug for bath no towel for each member of family Fir brake fast the give toast bread which is toasted on fry pan and not in toaster They give you wi-fi connection w/o internet When forced they ultimately accept paytm payment but make you wait for payment confirmation In all worst experience ever!

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Don't stay here
Disappointing would be the correct term. Some staff sleep on the roof so if you have aroom just below them you will hear furniture being moved around at midnight or find a staff member on his cell phone chatting for an hour outside your door. In short, the staff are poorly trained in the art of hotelery. The clothing cupboard needed cleaning and the old glass of milk in the fridge was overlooked by cleaning staff. Don't take a room near the elevator. Its noisy. There are always nice people but too many apologies make for a bad experience. Unfortunatley the list of things that went wrong is a bit longer. It was hard to understand why the cook put sugar in the scrambled eggs. Perhaps a one night stay is doable.

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Not worth the money
the room was terrible, the moment i came in, the bedding has strand of hair. You have to call them to activate the water heater, and few times water just stopped and you have to call them again. They only have room service for breakfast, i called 8am and it arrived 10AM after 2 times of calling them to follow up and it was just tea and toast! it is very noisy as you can hear other rooms slam their doors, there was 2 women fighting and very loud at the next room and nobody cares to stop them. they insisted for you to settle your bills by cash and not creditcard.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
For slepping fully OK.
Very clean. Hot water. Friendly staff. Standard rooms, nothing individual.

6/10 - Ok

Michel

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Un peu déçu !
Pour mon premier séjour en Inde et à ce prix je ne m'attendais pas à une merveille. Le problème c'est que les photos sont superbes mais trompeuses...du moins pour la chambre standard. L'ensemble de l'hôtel est très poussiéreux, on dirait qu'il y a des travaux en permanence et évidemment beaucoup de bruit. Le personnel est attentif mais attention à ne pas tomber dans les petits pièges. On m'avait proposer de gérer une réservation de train par l'intermédiaire d'une soit disant agence, j'ai perdu beaucoup de temps pour rien et j'ai fini par résoudre le problème tout seul. La chambre était très simple, peu engageante et le lit de 17m2 annoncé aux abonnés absents, ce qui ne m'étonne qu'à moitié vu le standard de l'hôtel. Salle de bain sommaire et en plus il faut réclamer pour avoir de l'eau chaude. Nous sommes restés deux nuits et le ménage n'a pas été fait. Bref, un hôtel très simple dans un quartier très animé à un prix honnête sans plus.

10/10 - Excelente

Chaitanya

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Lovely hotel in Karol Bagh
For a sightseeing trip to Delhi, you want to choose staying close to the center. This hotel is a lovely little find in Karol Bagh, which is easily accessible for cabs trying to locate you. Staff is well trained and polite. Free breakfast albeit with limited options, is one of the highlights. Room is large enough for two, is clean and has modern fittings in the toilet. For hot water, you have to call housekeeping & wait 5-10 minutes, but that is not much of a hassle. Overall, a pleasant stay. We'll definitely choose King's Inn for our future travels to Delhi.

4/10 - Insatisfatória

Kelly

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Stay somewhere else.
I arranged a transfer with the hotel to pick me up from the airport, however on arrival he wasn't there. I had to wait 40mins for him to arrive after I had cleared customs and immigration. Upon arrival at the hotel I realised the hotel was not as the pictures looked. Room had no window, bed sheets had stains on them and the floor was dirty. There was no restaurant as stated on the website plus no roof terrace. You could order room service but you had no option than to eat on your bed. I had to request the bottle water be taken of my room bill as it stated bottled water was free. There was also no mini bar and the TV did not work. Wouldn't stay there again

8/10 - Boa

Leif

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
More then ok
Lawrence in the reception make this hotel to be a 4 star unit !

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

8/10 - Boa

James, Dallas TX

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Nice hotel
Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay