Todas as avaliações exibidas descrevem experiências reais de hóspedes. Apenas viajantes que reservaram uma estadia pela nossa plataforma podem enviar uma avaliação. Verificamos as avaliações de acordo com as nossas diretrizes e publicamos todas elas, sejam positivas ou negativas.Mais informaçõesAbre em uma nova janela
Nota 10 - Excelente. 348 de 1000 avaliações" "
10 - Excelente
348
Nota 8 - Boa. 351 de 1000 avaliações" "
8 - Boa
351
Nota 6 - Ok. 160 de 1000 avaliações" "
6 - Ok
160
Nota 4 - Insatisfatória. 80 de 1000 avaliações" "
4 - Insatisfatória
80
Nota 2 - Terrível. 61 de 1000 avaliações" "
2 - Terrível
61
7,8/10
Limpeza
8,4/10
Serviço e funcionários
7,2/10
Comodidades
7,6/10
Condições e instalações da propriedade
7,6/10
Cuidado com o meio ambiente
Avaliações
6/10 - Ok
Anita
Viagem de negócios
28 de abr. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Decent property. Room clean but bathtub dirty. Short on toilet paper. No restaurants close
Anita
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
4/10 - Insatisfatória
BreAnn
Viagem a dois
27 de abr. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
We paid for a queen room amd received a full bed woth a room that had 2 thousand time too much cherry room spray so much the pillows were wet with it. Bathroom hadn't been cleaned properly. I know its a 2 star hotel but clean rooms should be included.
BreAnn
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
6/10 - Ok
Dillon
21 de abr. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Dillon
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
8/10 - Boa
Jason
Viagem de negócios
21 de abr. de 2024
Nice place
Jason
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Scott
Viagem com a família
8 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Beds were to soft,
Scott
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
10/10 - Excelente
Jeffry, Hiawatha
8 de abr. de 2024
Jeffry
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
8/10 - Boa
Michaela, Olympia
1 de abr. de 2024
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
I don’t think room service came in at all during my 3 day stay. But bed was comfy, and had breakfast. Hotel was nice.
Michaela
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
4/10 - Insatisfatória
Kathy
25 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The gal at the desk was friendly and the room was clean (except they forgot the coffee pot). However, the room was in rough condition and there was a safety/security issue.
Kathy
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
10/10 - Excelente
Robert
Viagem com a família
22 de mar. de 2024
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Price clean
Robert
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de S em 26 de mar. de 2024
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay !
10/10 - Excelente
Sheri
17 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Awesome experience
Sheri
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de S em 26 de mar. de 2024
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay !
6/10 - Ok
Elizabeth
5 de mar. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Staff was friendly- easy stop off road- loudest ice maker on the planet
Elizabeth
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de S em 26 de mar. de 2024
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay !
10/10 - Excelente
Roberta
2 de mar. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Everything was good. No issues at all.
Roberta
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de S em 26 de mar. de 2024
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay !
10/10 - Excelente
Haley
27 de fev. de 2024
Haley
Hospedou-se por 6 diárias em fev. de 2024
Resposta de S em 26 de mar. de 2024
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay !
4/10 - Insatisfatória
Hannah
18 de fev. de 2024
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hannah
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Anna em 29 de fev. de 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies
2/10 - Terrível
Michael
Viagem a dois
12 de fev. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
No Cable,No Real Breakfast Jus Bagals,N Waffles! Phone In Room Didn't Work, The Worse Toilettries Ever Hotel Jus Garbage 🗑️
Michael
Resposta de Anna em 29 de fev. de 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies
10/10 - Excelente
Colleen
Viagem a dois
11 de fev. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários
The bathrooms at the property were falling apart. The ceiling had tiles where there was water damage. The tub looked dirty from age. The floors in th room were not clean. The breakfast selection was limited.
What was good was the bed. It was surprisingly comfortable and clean. Although the tub looked dirty the water pressure and amount of hot water was great. Their towels were thin and small. That probably prevents people from taking them. The lady at the front desk was really nice and helpful.
Colleen
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Kamaria RediResponse Specialist em 23 de fev. de 2024
Dear Colleen,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL. It's great to hear that you found the bed to be clean and comfortable our staff to be nice and helpful and you were pleased with the water pressure prompting your 5/5 score. However, I sincerely apologize for the upkeep of the bathroom, the breakfast not being to your liking and the other issues which hindered your stay. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure you’re comfortable. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Red Roof Management
4/10 - Insatisfatória
Jasmine
Viagem com a família
5 de fev. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
The waffles were very good.
We had some mold issues in our room, and were immediately changed to a different room. The place can definitely use some essential renovations and repair.
Jasmine
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Anna em 29 de fev. de 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies
4/10 - Insatisfatória
john
5 de fev. de 2024
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
john
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Anna em 29 de fev. de 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies
4/10 - Insatisfatória
Randy
Viagem a dois
4 de fev. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
I'm better off not writing a review Just look at the stars I gave it. That should answer your questions. 1st in the room My wife noticed a big black bug over the curtains.
Randy
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Recordo Rediresponse Specialist em 5 de fev. de 2024
Hello Randy,I appreciate you sharing your feedback following your stay at the Red Roof Inn & Suites Danville, IL. I was saddened to read that your stay fell short of your expectations due to the insects you reported. Please know that we work with a Pest Control company who regularly treats the property for pests as is standard in the industry. I have notified the property of your comments so they can work with the specialists to ensure everything is as it should be. On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure you're comfortable. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,RecordoRed Roof Management Rediresponse Specialist
8/10 - Boa
Rosanne
Viagem de negócios
4 de fev. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
When expedia didn't forward my reservation after waiting more than a reasonable time, the hotel clerk contacted expedia and got the needed information to check me into my room. This was done during a busy time with several guest checking in. The clerk's professionalism, knowledge, patience and communication skills with everyone was exceptional and commendable.
Rosanne
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Anan em 29 de fev. de 2024
Thank you
10/10 - Excelente
Erin
22 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good staff
Erin
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Sharma RediResponse Specialist em 22 de jan. de 2024
Thank you for taking the time to write about experience at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL. Erin, I am happy to read that you had a great encounter with us and we truly appreciate your kind remarks about our good staff. Your feedback will provide encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and provide our guest with all the comforts of home. We appreciate your business, Erin, and can't wait to see you back at Red Roof soon, where we can continue to offer you a good stay at an affordable price! Sincerely, Red Roof Management
6/10 - Ok
Leachele
Viagem a dois
14 de jan. de 2024
The property was ok..the room was average..in the picture it looked bigger..someone has good angles. The bathroom barely had toilet paper or kleenex…overall it was a good night I spent there.
Leachele
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Anna em 29 de fev. de 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies
10/10 - Excelente
Ronald
5 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice clean rooms with great staff!
Ronald
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Anna em 29 de fev. de 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies
8/10 - Boa
Linda
4 de jan. de 2024
Linda
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Anna em 29 de fev. de 2024
Thank you
10/10 - Excelente
Lavonna L.
Viagem com a família
2 de jan. de 2024
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Lavonna L.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Anan em 29 de fev. de 2024
Thank you
8/10 - Boa
Orlando
Viagem de negócios
2 de jan. de 2024
Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Orlando
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Anna em 29 de fev. de 2024
Thank you
2/10 - Terrível
Sharisse
Viagem com a família
1 de jan. de 2024
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Sharisse
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Antonio,RediResponse Specialist em 3 de jan. de 2024
Hello Sharisse, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL and I appreciate your 1/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Antonio,Red Roof Management RediResponse Specialist
10/10 - Excelente
Brian
31 de dez. de 2023
Brian
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Sharma RediResponse Specialist em 22 de jan. de 2024
Hello Brian, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Red Roof Management
6/10 - Ok
Viajante verificado
Viagem de negócios
29 de dez. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
This was the second time I have stayed here. This time, the room wasn't as clean and the shower didn't work properly. Breakfast selection is limited.
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
10/10 - Excelente
Destiny
25 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Destiny
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
2/10 - Terrível
Sintell
24 de dez. de 2023
Sintell
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023
Resposta de Xao RediResponse Specialist em 26 de dez. de 2023
Hello Sintell,Thank you for taking the time to share with us. Your review of the Red Roof Inn & Suites Danville, IL was recently brought to our attention. The team was saddened to see that we failed to provide you with a satisfactory experience. In order to understand what prompted your 1/5 score, I welcome any further information you can provide. It is through guest feedback that Red Roof is able to make improvements.Thanks again for sharing your rating. We would love to provide you with an improved stay on your next trip. Respectfully,Red Roof Management
10/10 - Excelente
Ronald
Viagem de negócios
17 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Stayed for one night. Got there later that evening. Seemed to chack all my boxes.
Ronald
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
8/10 - Boa
Shenonda
Viagem com a família
15 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Shenonda
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
10/10 - Excelente
Cindy
Viagem em grupo
9 de dez. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Cindy
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
6/10 - Ok
Heather
Viagem com a família
26 de nov. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Once was enough. Thanks
Heather
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de S em 28 de nov. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay.
10/10 - Excelente
Kinnerly
25 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The space is comfortable and adequately clean. However, the staff is excellent.
Kinnerly
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de S em 28 de nov. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay.
4/10 - Insatisfatória
Brianne
20 de nov. de 2023
Brianne
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Recordo Rediresponse Specialist em 21 de nov. de 2023
Hello Brianne, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL and I were saddened by your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,RecordoRed Roof Management Rediresponse Specialist
10/10 - Excelente
Jakob
Viagem com a família
18 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very friendly staff and clean rooms with affordable prices!
Jakob
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de S em 21 de nov. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay
6/10 - Ok
Viajante verificado
17 de nov. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The bath tub was extremely gross and stained. And the faucet was leaking water when we arrived. It couldn’t be shut off. Needless to say we did not bath there.
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de S em 21 de nov. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay
10/10 - Excelente
Brittni
16 de nov. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Brittni
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Recordo Rediresponse Specialist em 21 de nov. de 2023
Hello Brittni, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES DANVILLE IL and I appreciate your 10/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,RecordoRed Roof Management Rediresponse Specialist
8/10 - Boa
Kenric
Viagem com a família, Viagem com animais de estimação
14 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
very reasonable
Kenric
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de S em 22 de nov. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay.
4/10 - Insatisfatória
Andrew
6 de nov. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
The room was pretty gross. The comforter had a few stains and the tub looked like it had never been cleaned. The employees were super friendly and helpful.
Andrew
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de S em 21 de nov. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay
10/10 - Excelente
Leo
5 de nov. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Property was good, a little more of what I expected from the price
Leo
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de S em 21 de nov. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay
10/10 - Excelente
Cheryl
29 de out. de 2023
Cheryl
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de S em 1 de nov. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay
10/10 - Excelente
Frank
Viagem em grupo
28 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Plumbing issues
Frank
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de S em 28 de out. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay
8/10 - Boa
Billy
Viagem a dois
26 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very small traces of mold around tub, i have asthma, so i noticed that.Otherwise it was nice.
Billy
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de S em 28 de out. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay . We sincerely apologize about this issue during your stay and we will address this with our staff to make sure it is taken care of .
8/10 - Boa
richard j
22 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
It was a fine basic travel hotel off the interstate. Cheap, clean and basic. Perfect for traveling.
richard j
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Devorine Red Roof Management em 25 de out. de 2023
Dear Richard,Thank you for being our guest at Red Roof Inn & Suites Danville, IL. It's great to hear that our accommodations was perfect for what you needed. Red Roof values you as our guest and welcome your 4/5 score. Feedback from our Red Roof guests are always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services.Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Sincerely,Devorine Red Roof ManagementRediResponse Specialist
8/10 - Boa
richard j
Viagem com a família
22 de out. de 2023
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
It was fine. It’s no frills. Basic comfort for traveling, right off the interstate. Perfect for what I needed
richard j
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Devorine Red Roof Management em 25 de out. de 2023
Dear Richard, Thank you for being our guest at Red Roof Inn & Suites Danville, IL. It's great to hear that our accommodations was perfect for what you needed. Red Roof values you as our guest and welcome your 4/5 score. Feedback from our Red Roof guests are always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services.Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Sincerely,Devorine Red Roof ManagementRediResponse Specialist
4/10 - Insatisfatória
Nathan
21 de out. de 2023
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Very run down
The staff was very friendly but the hotel is in very poor condition. The pool was closed still, the rooms are very run down. The hotel is decently priced and they allow pets, but I will not plan to stay here again until I they remodel
Nathan
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023
Resposta de S em 28 de out. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay.
4/10 - Insatisfatória
Viajante verificado
21 de out. de 2023
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Wouldn't come back even if it was free.
Hotel is quite run down, and in need of a remodel.
First room was so dirty, mold, dust, dead bugs, and a few live ones on the window that looked like it hadn't been cleaned this year.
Front desk gave us a different room without a hassle, and that room was slightly better, it was still in dire need of a remodel, or at the minimum a deep cleaning.
Viajante verificado
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de S em 28 de out. de 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback and choosing us for your stay. We sincerely apologize about the issues during your stay.