Café da manhã, almoço e jantar; culinária americana

Avaliações de The Westin Galleria Dallas

4 out of 5
The Westin Galleria Dallas
13340 Dallas Pkwy, Dallas, TX

Avaliações

8,8

Excelente

Nota 10 - Excelente. 627 de 1000 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 219 de 1000 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 78 de 1000 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 34 de 1000 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 42 de 1000 avaliações" "

9,2/10

Limpeza

9,0/10

Serviço e funcionários

8,8/10

Comodidades

9,0/10

Condições e instalações da propriedade

9,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Diego

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Checkin late at night was with an extremely bad tempered gentleman. As for the checkout the lady was very nice. A little outdated furniture… and the wifi is difficult to set up for an older person who understands less about tech and etc.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 28 de jan. de 2023
Thank you so much for the feedback and we are so genuinely sorry for your negative experience at check in. That is unacceptable and we will be addressing this. We will also share your kind feedback with your agent at check out. If you are willing to give us a chance again in the future, we would love the opportunity to personally assist any technical challenges you have.

10/10 - Excelente

Vanessa

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de mai. de 2024
Thank you so much for your business and for your rating! Please visit again very soon!

10/10 - Excelente

maribel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de mai. de 2024
Thank you! We appreciate your business!

6/10 - Ok

Amy

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de mai. de 2024
Thank you for staying with us! We're sorry you didn't have an excellent experience. Please let us know if there is anything we can do to improve your opinion.

8/10 - Boa

Tim

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 14 de mai. de 2024
Thank you for staying with us! We appreciate your business.

8/10 - Boa

Makungu

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good area with easy shoping
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de abr. de 2024
Thank you for your review and for your business!

10/10 - Excelente

April

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Easy check in. Clean property and felt safe. Good food options working the hotel and nearby.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de abr. de 2024
Thank you so much for the feedback and for staying with us! Please come again soon!

8/10 - Boa

Anne, Edmond

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 12 de mai. de 2024
Thank you for staying with us! Please visit again soon.

6/10 - Ok

Semira

Viagem com a família
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Elevator was slow and busy we were waiting for a long time until we get the 4th one less full . We can fit us in. Room has smell. They need sanitized the rooms, sheets and bathroom.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de abr. de 2024
Thank you for the feedback! This is the only way we can improve so we genuinely appreciate it. We will work to ensure that we address this issue with the department leadership. We do apologize for your disappointment!

10/10 - Excelente

Santos N.

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excelente service. There was a very kind lady un front desk name Ms. Mary. She was so helpful, kind, and sweet, The room was so clean, we higher recommend this place to stay
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de abr. de 2024
Thank you for the feedback and the kind words! We look forward to sharing this with our team, including Maria. Agreed, she is wonderful! Please visit us again soon!

10/10 - Excelente

David

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 12 de mai. de 2024
Thank you so much for your rating and for staying with us! Please visit again soon!

10/10 - Excelente

Victor, Los Angeles

Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 12 de mai. de 2024
Thank you so much for your business and for your rating! Please come back soon!

10/10 - Excelente

Sidney

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 12 de mai. de 2024
We're so glad you had a nice stay! Please visit us again soon!

10/10 - Excelente

Danielle

Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de mai. de 2024
Thank you so much for staying with us and for your rating. We appreciate you!

10/10 - Excelente

Mauricio Gerardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Esta muy bien ubicado el Hotel muy limpio hay tiendas y restsurats
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de abr. de 2024
¡Muchas gracias por tus comentarios y por tu negocio! ¡Vuelva a visitarnos pronto!

10/10 - Excelente

Nicole

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great stay!!
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de abr. de 2024
Thank you so much for staying with us! We're thrilled you enjoyed your visit! Please come again soon.

4/10 - Insatisfatória

Margaret A

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Add some more color and flowers.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de abr. de 2024
Thank you for the feedback! We're so sorry you were so disappointed in your experience.

10/10 - Excelente

Jeffrey

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Always enjoy the stay at this Westin property in Dallas. Never had any issues with parking, but if you come back later in the evening, you’ll likely be parking in one of the mall parking garages, attached to the hotel.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de abr. de 2024
Thank you for your loyalty and for your feedback for our other guests! We appreciate your business!

10/10 - Excelente

Saul

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de mai. de 2024
Thank you so much for staying with us and for your rating. We appreciate you!

10/10 - Excelente

Ruth

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great property! Will be adding it on my list of favorites!
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de abr. de 2024
Thank you for the kind words and for your business! We appreciate you! Please do visit again very soon.

10/10 - Excelente

Kyara

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This was my first time in Dallas and my first time staying at the Westin and it was a wonderful time. It was a beautiful property located in the Galleria and I have to say that was one of the best beds I’ve ever slept on.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 2 de abr. de 2024
Thank you so very much for your feedback! We are thrilled you had a wonderful stay! Please visit again soon!

10/10 - Excelente

Juliuna

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great check in service every time. Awesome room service. Convenient and fun to walk right into the Galleria
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de mar. de 2024
Thank you so much for your feedback and for your business! Please visit us again soon!

10/10 - Excelente

Katy

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
There is no elevator in the garage so drop your luggage of first or valet your car. This is truly the only thing I didn’t like at the hotel. Everything else was wonderful.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 18 de mar. de 2024
Thank you for the feedback! We truly appreciate your business and are so happy most of your stay was great! Please visit again soon.

8/10 - Boa

Guillermina

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de abr. de 2024
Thank you for staying with us and for your rating. Please visit us again!

10/10 - Excelente

Jennifer

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Loved it- bed was so comfortable! I HATE THAT I DON'T GET MY BONVOY POINTS because I booked through expedia. Will not do that again!
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 4 de mar. de 2024
We're so happy you had a great stay! And we are so grateful for your loyalty as a Marriott Bonvoy member. Please visit us again!

8/10 - Boa

Binge

Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice and clean hotel located at the Dallas galleria
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 29 de fev. de 2024
Thank you so much for your feedback and for your business! Please visit again soon!

8/10 - Boa

Jason

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Everything is great but the parking is horrible if you don’t want to valet
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 29 de fev. de 2024
We are so sorry that you were disappointed in the parking options as there is the surface lot as well as multiple garages with complimentary self-parking. We apologize if this wasn't clearly pointed out. We hope you will give us another opportunity in the future to give you a better stay.

10/10 - Excelente

Megan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Loved staying here, perfect for wanting to go shop!
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 19 de fev. de 2024
Thank you so much for staying with us and for your review. Please visit again soon!

4/10 - Insatisfatória

Lydia

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
Took me 3 times to get body wash for shower. Booking threw a third party their 200 refundable deposit is a little high. 18 bucks for internet was high and that was per day. They snack charges for in room were ridiculous, due to the amount one pays to stay per night.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 19 de fev. de 2024
Thank you for the feedback! We are so sorry to hear you were disappointed with your stay! Internet is complimentary for all Marriott Bonvoy members so we'd encourage you to join this free and rewarding program. We will pass your feedback on to all department leaders for review and improvement. Thank you!

10/10 - Excelente

traci

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Love that we can park our car and not leave the property until we are ready to go home. I can just walk to the shops and dining without going outside.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 5 de fev. de 2024
Thank you so much for your feedback and thank you for staying with us! We appreciate you!

10/10 - Excelente

Tiffany

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I liked the very reasonable cost for the stay and over-night valet. Also, I enjoyed the simple and quick check-in and check-out. Additionally, the room was very clean and comfortable. We enjoyed an especially delicious meal at Oceanaire where the staff was very courteous, friendly and helpful. The Nordstrom staff was very helpful and professional. Also, the clothing and shoes selection was exceptional. The mall connected to the hotel was beautiful. However, there were some common areas where there was an unpleasant smell- a bad septic smell near the indoor entrance to Nordstrom and some other areas. Overall, our experience at the Westin was as expected- top rate. Thank you!
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 30 de jan. de 2024
Thank you so much for the feedback! We look forward to sharing it with our team. We will also pass on the comments to the Galleria team regarding your experience in the common areas there. We appreciate you taking the time to provide this information! Please visit again soon.

10/10 - Excelente

Tiffany

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 29 de jan. de 2024
Thank you so much for your business and for your rating. Please visit again soon!

6/10 - Ok

Ashley

Viagem a dois
Greeting at front desk not pleasant or informative upon check-in.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 21 de jan. de 2024
We're so sorry you didn't have a great experience. We were very disappointed to read this. Thank you for the feedback as we will certainly use your comments for retraining of our team!

10/10 - Excelente

Percy

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 21 de jan. de 2024
Thank you so much for staying with us and for your rating. We appreciate you!

10/10 - Excelente

Richard

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 21 de jan. de 2024
Thank you! We appreciate your business!

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Disappointed Stay
I stayed in a suite and it looked like a large Motel 6 Room! I was truly embarrassed when I was visited by my guests.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de jan. de 2024
We are so sorry for your disappointment and very surprised to read this! We appreciate the feedback as it is not something we ever hear about our suites. Thank you for your business.

8/10 - Boa

Greg

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de jan. de 2024
Thank you for staying with us! We appreciate your business!

6/10 - Ok

Eugenia, Georgetown

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de jan. de 2024
Thank you for staying with us! We're sorry you didn't have an excellent experience. Please let us know if there is anything we can do to improve your opinion.

10/10 - Excelente

Alisha

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Relaxing
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de jan. de 2024
We're so happy your stay was relaxing. Thank you for visiting and for your business!

10/10 - Excelente

CARLOS

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de jan. de 2024
Thank you! We appreciate your business!

10/10 - Excelente

Rebekah

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 9 de jan. de 2024
Thank you so much for staying with us and for your rating. We appreciate you!

8/10 - Boa

Jennifer

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Comodidades
Online information is misleading. There is NO spa, instead they tell you to go to a spa down the street. The pool is NOT heated. There is NO dedicated free parking for hotel guests, you must park in the mall parking lot wherever there is room available. Other than this the hotel is nice and convenient if your main objective is eating and shopping at the Galleria Mall. We have also stayed at the second closest hotel to the galleria and it is nice, rooms are bigger and they have their own parking. You do have to walk a few yards to the mall but so did we due to the lack of parking at the Westin. So we basically paid $100 more dollars a night to have our hotel lobby open up to the mall. One last note I will make is that if you are staying either before or after Christmas, arrive when the mall is not open. There is only one way into the hotel and we waited 45 minutes at the light just to get into the hotel entrance!
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 1 de jan. de 2024
Thank you so much for the feedback - it's genuinely invaluable to us to work on improvement needed! We are so sorry for your disappointments and appreciate your business. Again, thank you for the feedback! We will review our website for clarifications needed. If you are willing to give us another chance in the future, please let us assist you in locating the other 3 entrances into the hotel front drive (2 to the west; 1 to the north and 1 to the south).

10/10 - Excelente

georges

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 29 de dez. de 2023
Thank you so much for staying with us! We appreciate your business!

10/10 - Excelente

Jennifer

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 21 de jan. de 2024
Thank you for staying with us and for your rating! Please visit again soon!

6/10 - Ok

Jon

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Expedia says “Parking Included “. They means self parking. The valet is $38/night Car smelled like smoke when I retrieved it, front desk told me I would have to talk to the people out front. Found out about a guest reception as we were leaving, don’t know why the front desk didn’t tell us about it when we checked in. Person at front desk wearing a mask, couldn’t understand her.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 23 de dez. de 2023
We are so sorry to hear of your disappointment! I'm not sure what guest reception the other guest was referring to as we don't offer that at this time. We are looking into ensuring the Expedia descriptions online are more clear. We also sincerely appreciate the feedback about the service, communication and will absolutely be looking into why your car smelled like smoke. We sincerely apologize!

8/10 - Boa

Chris

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Well designed, clean, comfortable hotel with friendly staffs. I stayed here several times and had internet issues every time. And also had issues with TV. Will definitely return but hope they resolve internet issues.
Resposta de Greg White, General Manager em 18 de fev. de 2024
Thank you so much for the feedback! We apologize for the inconvenience of internet issues you experienced! We have made ongoing upgrades, so this is very surprising that it's been a recurring issue for you. Please do ask to speak with the Hotel Manager about this the next time you stay with us.

10/10 - Excelente

RICARDO GUTIERREZ

Hospedou-se por 5 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 22 de dez. de 2023
Thank you so much for staying with us! We appreciate your business!

10/10 - Excelente

Jeremy

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 19 de dez. de 2023
Thank you so much for staying with us! We appreciate your business!

8/10 - Boa

Thomas

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 17 de dez. de 2023
Thank you so much for your business! Please visit again soon!

10/10 - Excelente

Marie

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Greg White, General Manager em 16 de dez. de 2023
Thank you for staying with us! We appreciate your business!