Quarto executivo | Sala de estar | TV de tela plana, lareira

Avaliações de Hotel SRR Grand

3 out of 5
Hotel SRR Grand
133 GST Road, Otteri, Vandalur (opp to Zoo), Chennai, Tamil Nadu

Avaliações

6,0
Nota 10 - Excelente. 3 de 7 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 0 de 7 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 1 de 7 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 0 de 7 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 3 de 7 avaliações" "

6,0/10

Limpeza

5,6/10

Serviço e funcionários

6,0/10

Comodidades

7,0/10

Condições e instalações da propriedade

8,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

6/10 - Ok

Ravi Prasanna

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Average property, service not upto mark, we checked in by 9pm instead of 12 pm and inspite of many requests to extend checkout till 2pm instead of 11 am, there was no courtesy shown and we were flatly refused.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

K. Balamurugan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excellent
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

2/10 - Terrível

Abdul

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e serviço e funcionários
Front office staff was least bothered about customer over phone. Unfortunately when went specifically to patch up things, the same staff behaved in same manner. No issue we had pleasent stay in a hotel called revo royal which is just 2 kilometres away , a new property with less price. Good I didn't stay at SRR
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2019

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
This is one of the horrible experience I have.
This is a cheaiting with me. Executive room booked by was not available in the hotel. Staff's behaviour was terrible and non cooperative. No contact no. Of hotel manager was available.. it is a nightmare for me and my son at midnight. One of the worst experience by booking through Expedia first time and surly last time.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2018
Resposta de Arockia em 2 de jun. de 2018
Dear Mr.Anonymous. Greetings from Hotel SRR GRAND..!!!. Thank you for sparing your time. we feel sorry for the inconvenience caused during your visit to our Hotel. Now we have rectified all the concern issues. we assure you that your stay will be comfortable. Hotel SRR GRAND is eagerly waiting to welcome you. with best regards. G.Arockiaraj General Manager HP-9840669915 & 7397784899 Email:gm@hotelsrrgrand.com