Recepção

Avaliações de Mogador MARINA

4 out of 5
Mogador MARINA
Ait Baa Amrane Street, Casablanca

Avaliações

7,8

Boa

Nota 10 - Excelente. 131 de 339 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 115 de 339 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 44 de 339 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 25 de 339 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 24 de 339 avaliações" "

8,4/10

Limpeza

8,0/10

Serviço e funcionários

7,0/10

Comodidades

8,4/10

Condições e instalações da propriedade

7,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Gonçalo

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020
Resposta de P.J.S em 12 de fev. de 2020
Dear Gonçalo, Thank you for sharing your experience after your stay at Mogador Marina Hotel. It was a pleasure to know how our teams made all the efforts to ensure your experience to be the most relaxing one. Thank you for such a lovely and thoughtful review. Sincerely. General Manager at the Grand Mogador Casablanca & Mogador Marina Hotel

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Give what promiss. Great hotel for a good price
30 min walking to medina. Very good hotel. Good room and cleanness. Nothing to complain
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2017

8/10 - Boa

Vilma A

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ok!
Hotel e quartos confortável! Bom atendimento! Café da manhã muito caro! E não tem nada próximo, longe de tudo, ruim localização!!!
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2017

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2017

10/10 - Excelente

MARILAINE

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel muito confortável bem localizado!
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2017
Dear Mrs Marilaine, Greetings from Casablanca! We thank you for sharing your experience. We are overjoyed that you had such a pleasurable time. We hope you settle in with us again soon. All the best,

8/10 - Boa

Luís

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários

10/10 - Excelente

Alisson

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Very nice Hotel
Very good Hotel with nice staff! Clean and enough space in the room. Comfortable bed. Exchange rate for dollar is very bad. Good breakfast. In general a very good Hotel.

10/10 - Excelente

Paulo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente Hotel
Ótima estadia em Casablanca Tive up grade e quarto foi muito bom

2/10 - Terrível

ibrahim

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
What is hotel I ever stayed in don’t recommend at all
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

6/10 - Ok

Satish

Viagem a dois
Unresponsive staff especially on phone from room. Housekeeping requests not met or delayed
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

6/10 - Ok

Satish

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
No tea/coffee maker. Included breakfast not v good. Staff service not v responsive
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024
Resposta de SAAD - GUEST RELATIONS - em 1 de abr. de 2024
First of all we thank you foryour feedback. We have taken good note of your comment and are truly sorry you did not feel attended enough, the team works daily to provide the best possible service to let our guests feel most valued and genuinely cared for. We hope to have you again at Mogador Marina Casablanca for a better quality of service. Cordially,

6/10 - Ok

Abderrahmane

Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de SAAD - GUEST RELATIONS - em 9 de fev. de 2024
Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success.Looking forward having you next time for a better quality of service.

4/10 - Insatisfatória

Bilal

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Struttura vecchia, qualche personale gentile, altri senza voglia di lavorare, 12 volte chiamata verso il centralino nell'arco di un'ora e mezza, nessuno ha risposto, ho dovuto scendere per prenotare il taxi per l'aeroporto, mi hanno detto che avevano tanta gente davanti al banco, peccato che neanche una persona era davanti al banco, ma neanche il tutta la hall, asciugarmi macchiati, non ben puliti.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de SAAD - GUEST RELATIONS - em 9 de fev. de 2024
We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended to.We want also to apologize for not being able to make you feel supported when having an issue with our standard, we do our best to offer a caring and personalized service giving all the possible solutions to make sure you fully enjoy your stay among us.Kindly note that guest satisfaction is our main purpose and that we will be more than happy to offer you a better qualityof service if you decide to come back to our hotel.Cordially yours.

2/10 - Terrível

Nukhet

Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de SAAD - GUEST RELATIONS - em 9 de fev. de 2024
Tout d' abord Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes vraiment désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous vous présentons nos plus sincères excuses et vous informons que nous travaillerons très dur pour améliorer la qualité de nos services. Nous restons à votre disposition pour connaître plus de détails sur les points qui ne vous ont pas plu.Cordialement,

6/10 - Ok

Robert

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de SAAD - GUEST RELATIONS - em 9 de fev. de 2024
Dear Robert,We have taken note of your remarks regarding to the service you received during your stay. Our team works daily to provide the best possible service to let our guests feel most valued and genuinely cared for. We hope to welcome you next time for a better quality of service. Best regards,

10/10 - Excelente

Adam

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023

8/10 - Boa

flavia

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
It’s a lovely hotel; lobby is cute and clean. Hotel rooms are nice and spacious and bathrooms are big. Amenities for the room are great. Bed and pillows were a little too soft but comfortable. Staff didn’t come to the room twice when they said they would send someone to retrieve the bags from the car and to bring the luggage cart. Biggest con is the price of breakfast 200Dhm for a small selection of food items at their breakfast Buffett.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

4/10 - Insatisfatória

Ursula

Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023

6/10 - Ok

Ayman

Viagem com a família
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Bonne localisation Service 0
Tout était parfait jusqu’au jour du départ. La veille nous avions demander au réceptionniste de nuit à quelle heure devait se faire le check-out, il nous a répondu à votre aise pour 14h. Nous avons mit un réveil à 13h pour que nous nous préparions à notre aise, nous avions besoin de nouvelles serviettes pour prendre une douche nous avons donc essayer d’appeler la réception, guest service, conciergerie, room services et même l’hotel via leur numéro de téléphone mais rien aucune réponse… après 15 minutes d’essais je me suis diriger vers la réception pour demander des serviettes ils m’ont dit qu’ils avaient répondus et que notre téléphone de chambre ne fonctionnait pas.. je me suis dit Ok pas de soucis ça peut arriver… 14h05 et toujours pas de serviette je suis redescendu à la réception en leur disant bien que j’étais en check-out ils m’ont dit c’est bizarre toujours pas de serviettes ils vont vous les ramener tout de suite. 14:25 toujours rien j’ai trouver un homme de chambre dans les couloirs qui me les a ramener en 10mn… Service très médiocre ET POUR COURONNER LE TOUT Le réceptionniste qui m’appelle pour le dire qu’il est 15h passer et que donc nous devions payer 300dh de frais de retard automatique… Quelle audace surtout qu’il était encore 14h50 ^^ Arrivé en bas à la réception il a oser me dire que l’on avait tarder et que cela était impossible que le réceptionniste m’ait dit 14h. Je lui ai dit qu’il était 14:58 donc pas de frais il m’a demander pardon. TRÉS DOUTEUX.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

Jelloul

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

6/10 - Ok

Kevin, Bryans Road

Viagem com a família
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
The towels were thread bare, very thin and raggedy. Also, headboards need to be replaced as they were scratched up and upholstery was torn, amenities on Expedia were in an adjacent hotel that we did not have access to...very disappointing.
Hospedou-se por 6 diárias em set. de 2023

10/10 - Excelente

Ras

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great experience!
Hospedou-se por 6 diárias em set. de 2023

6/10 - Ok

Naima, Meilen

Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Ich werde nicht mehr dort gehen war viel stress
Hospedou-se por 17 diárias em set. de 2023

6/10 - Ok

Naima, Meilen

Viagem com a família
Hotel nicht gut organisiert muss ich immer sagen Zimmer und Service erstmal und letzte nicht mehr wieder dort
Hospedou-se por 5 diárias em set. de 2023

10/10 - Excelente

Ragip fevzi

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Everything is perfect for me during my stay especially Yassine in reception and house keeping Nouhaila very helpful.Only onething bath tubes are very high and even i am 1.80 m it is difficult to go inside and out,and there is no any bar to hold.İt is wet area and very open to fall down.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Jan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Gutes Hotel in Casablanca
Das Hotel ist relativ nah an einer Tramstation gelegen und bietet einen guten Ausgangpunkt für Casablanca. Das Zimmer war groß und sauber. Die Aussicht Richtung Stadt aus dem 15 ten Stock war spektakulär.
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023

8/10 - Boa

Gian-Carlo

Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023

2/10 - Terrível

SID'AHMED

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
1 étoile
Propreté de l’établissement à désirer.. La chambre n’a jamais été faite malgré des demandes constantes.. Très déçu malgré un personnel sympathique
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2023

10/10 - Excelente

Lazaro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023

10/10 - Excelente

MOHAMMED

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent acceuil et gentillesse fu perdonnel
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023

6/10 - Ok

Linda

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023

4/10 - Insatisfatória

Michael Patrick

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It's a three-star hotel that needs an overhaul.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023

2/10 - Terrível

Linda

Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023

6/10 - Ok

Mehmet

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023

2/10 - Terrível

Mohamed

Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
I booked a room at the hotel for my fiancé, it was non refundable, she was denied access at the reception because of a “ law in Morocco that states that a single woman living in the same city is not allowed to stay in a hotel”. I was told at the reception that they will issue a refund however it never happened. The hotel team ignored multiple emails I sent them, they ignored phone calls by Expedia team . They should be announcing that clearly in the ads and not just rip people off their money😡😡

10/10 - Excelente

Ayoub

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Perfect
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2023

6/10 - Ok

Alexander

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
Nice location and, fine building but need renovation. The cleaning was bad on arrival, our white socks turned grey walking around in the room, and they did a "good" cleaning the day after... Our bathtop didn't work, and we informed the staff from day one, they forgot about it, we tried again, and the frontoffice manger contacted us, than they couldn't fix it, the was day 3. nothing happened but the last day they offered us to move room.. A bit to late sorry.... so all in all not impressed.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2023

8/10 - Boa

vijay, Toronto

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice and acceptable.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023

10/10 - Excelente

haridas

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice job excellent guest relations
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2023

6/10 - Ok

Mehmet

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The room size and the view outside were very good. The furniture and cleaning was good as well in the room. However, the room service was not good. They did several errors. The breakfast is extremely expensive in the hotel restaurant. 200 diram for a breakfast was like a joke. We refused and went to an excellent location in city center, and we paid only 90 dirham for a wonderfull breakfast. At the reception, the staff coukd be more customer oriented, more smilyng and more flexible. I was also surprised that there was no hamam and sauna in the hotel, that was disappointing me. Anyway, it was not a negative stay, but just a bit disappointing on the service quality.
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2023

10/10 - Excelente

Adel

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023

4/10 - Insatisfatória

ISLAM, Seattle

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
AC was not working
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023

4/10 - Insatisfatória

Ed

Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2023

10/10 - Excelente

Nicholas

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Large and very clean rooms, location is okay and walking distance to most things. Would definitely stay next time here.
Night view.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2022

8/10 - Boa

ROBIN, Weston

8/10 - Boa

Jan

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Property is okay. We love the Grand Mogador next door and prefer it.
Resposta de GM em 11 de nov. de 2022
Dear Valued Guest,It is with pleasure that we discover the rating you have given us.Your feedback means a lot to us so that we can continue to provide the best service to our guests.we appreciate your lovely comment and you are always welcome at any time you wish!It has been a pleasure having you as our distinguished guest and we look forward to your next visit.Warm regards,General Manager of Mogador Marina Hotel& Grand Mogador Casablanca Hotel

8/10 - Boa

mostafa

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM em 18 de out. de 2022
Cher Client,Merci d'avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au Mogador Marina Hôtel.Nous avons été ravis de vous accueillir au Mogador Marina Hôtel et sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un agréable moment parmi nous.En attendant de vous accueillir une nouvelle fois très prochainement,Cordialement,Direction Générale de Mogador Marina Hotel& Grand Mogador Casablanca Hotel

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de GM em 4 de out. de 2022
Dear Valued Guest,First of all, we would like to thank you for taking the time to write your feedback and for selecting our property for your recent stay.We are sorry to know that you haven’t been satisfied and we apologize for the inconveniences you have been through.We hope we will have the privilege to welcome you again at Mogador Marina hotel to respond to your expectations.Best Yours,General Manager of the Grand Mogador Casablanca& Mogador Marina Hotel

4/10 - Insatisfatória

Danio

Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Add on chargers upon arrival and a lot more hidden costs
Hospedou-se por 19 diárias em ago. de 2022
Resposta de GM em 5 de set. de 2022
Dear Valued GuestThank you for telling us about your experience following your stay at the Mogador Marina Hotel.We would like to inform you that we conducted an internal investigation following your complaint about the overcharging of costs upon your arrival and we subsequently found that there were no double overcharged costs. Still, rather it was the tourist tax plus the TPT tax which have been deducted from your credit card.We apologize on behalf of the reception for the lack of information, and we assure you that we going to make sure this kind of problem doesn't repeat.We hope to have the opportunity to welcome you again soon among us.Warmly,General Manager of the Hotel Grand Mogador Casablanca& Mogador Marina Hotel