Vista aérea

Avaliações de Hôtel Le Canberra

4 out of 5
Hôtel Le Canberra
120 Rue d Antibes, Cannes, Alpes-Maritimes

Avaliações

9,2

Maravilhosa

Nota 10 - Excelente. 345 de 557 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 174 de 557 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 25 de 557 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 7 de 557 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 6 de 557 avaliações" "

9,4/10

Limpeza

8,8/10

Serviço e funcionários

8,8/10

Comodidades

9,0/10

Condições e instalações da propriedade

8,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

SERGIO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2021
Resposta de Mariya em 15 de nov. de 2021
Merci beaucoup pour votre retour positif A bientôt, j'espère Cordialement

10/10 - Excelente

Zea

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfeito
Foi tudo perfeito! Eu adorei as instalaçoes, o ambiente, a localizaçao e o atendimento.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2019
Resposta de Valentina em 9 de out. de 2019
The entire Canberra Hotel team thanks you for your feedback. Looking forward to welcoming you back to our establishment Best Regards,

10/10 - Excelente

Alexandre H, Curitiba

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Otima localizacao
Otimo hotel. Quartos amplos, limpos e confortaveis. Otima regiao com lojas e servicos. A 100 mts da praia.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente!!
Hotel novo e limpo - como deve ser. Fica próximo da orla e da rua das lojas. Conta com piscina e 3 vagas de estacionamento. Próximo também de bons restaurantes. Excelente estadia...

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
We had a perfect stay in this hotel. Location is great, staff is helpful and the room is very good. Only problem is that they don't have parking, but there is a public one really close by.

10/10 - Excelente

Strikovsky

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
All very good
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

hans

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
bra frukost, omodernt badrum
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024
Resposta de Myriam Fernandes, chef för kundrelationer em 29 de abr. de 2024
Hej Jans,Tack så mycket för att du valde Hotel Le Canberra under din vistelse i Cannes. Vi är mycket glada över att ni tyckte om vår goda frukost. Dina kommentarer om badrummet noteras, och vi arbetar ständigt för att förbättra våra faciliteter. Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka snart.Med vänlig hälsning

10/10 - Excelente

Chantal

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 22 de jan. de 2024
Bonjour Chantal,Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour à l'hôtel Le Canberra à Cannes a été à la hauteur de vos attentes, et nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience. C'est un plaisir de savoir que la qualité de notre service a contribué à rendre votre séjour agréable.Nous accordons une importance particulière à la satisfaction de notre clientèle, et votre retour positif est une véritable récompense pour toute l'équipe. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour à Cannes.N'hésitez pas à nous faire part de vos préférences pour un séjour encore plus personnalisé. Nous sommes là pour veiller à ce que chaque moment passé parmi nous soit mémorable.Encore une fois, merci pour votre confiance et votre aimable retour.Cordialement,

8/10 - Boa

Micheline

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Toilet amenities and condition have to be reviewed and upgraded.
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 22 de jan. de 2024
Dear Michelinefollowing your stay at Hôtel Le Canberra in Cannes. We are delighted that your overall experience was positive, and we are grateful for the 4/5 rating you gave us.However, we are also attentive to your constructive comments regarding toiletries and the condition of the facilities. Your feedback is extremely valuable to us and please be assured that we are taking immediate action to review and improve these areas. We are committed to providing a high level of comfort and satisfaction to our guests, and your feedback helps us to achieve this.We look forward to welcoming you back to Hotel Le Canberra, to provide you with an even more enjoyable experience that meets your expectations.Thank you again for your feedback, and please do not hesitate to contact us if you have any further suggestions or concerns.Yours sincerely

10/10 - Excelente

Ruth

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Très bon hôtel
Très bien passé Hotel super bien placé et propre chaleureux
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 9 de jan. de 2024
Bonjour Ruth,Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour à l'hôtel Le Canberra à Cannes s'est parfaitement déroulé. Merci infiniment pour la note de 10/10 et vos commentaires positifs. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié l'emplacement privilégié, la propreté, et l'atmosphère chaleureuse de notre établissement. C'est un plaisir de savoir que nous avons répondu à vos attentes. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.Cordialement,

10/10 - Excelente

OLIVINI

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes, Customer Relations Manager em 11 de dez. de 2023
Dear Olivini,We are happy to read your rating of 5/5 and we thank you for your time.We look forwards to welcome you again ,Kind regards,

10/10 - Excelente

alison

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Lovely hotel and staff
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 28 de nov. de 2023
Dear AlisonWe are delighted to receive your positive review of your stay at Le Canberra in Cannes. It is a pleasure to know that you found our hotel charming and that you appreciated the quality of our service.The team at Le Canberra is constantly striving to provide an exceptional experience for our guests, and your encouraging comments are a real reward for us. We are grateful that you have taken the time to share your satisfaction.If you have any suggestions or additional comments about your experience, please let us know. We look forward to welcoming you back on your next visit to Cannes.Thank you again for your confidence.Yours faithfully

10/10 - Excelente

sergio

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes, Directrice Customer Relations em 22 de nov. de 2023
Thank you very much Sergio for your yime and excellent quote!We look forwards to welcoming you again in a near futur.Best regards

8/10 - Boa

Ellen

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Bra placering
Rent och fint men inte så levande reception/bar. Ligger bra till.
Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes, chef för kundrelationer em 14 de nov. de 2023
Hej på er,Tack så mycket för att du valde Le Canberra Hotel för din vistelse i Cannes. Vi är glada att se att din totala upplevelse var positiv, med en totalpoäng på 8/10. Vi värdesätter din feedback och noterar din uppskattning av renligheten och trivseln på hotellet, liksom ditt omnämnande av vårt bra läge.Vi är dock ledsna att höra att receptionen / baren inte var så upptagen som du skulle ha önskat. Din feedback är viktig för oss och vi kommer att vidta åtgärder för att förbättra denna aspekt av vår service.Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Le Canberra under din nästa vistelse i Cannes, för att ge dig en ännu trevligare upplevelse.Med vänlig hälsning

10/10 - Excelente

Karen

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 20 de nov. de 2023
Thank you Karen for yur time and quote!We look forwards to welcoming you again soon.Kind regards,

10/10 - Excelente

Anette

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes, chef för kundrelationer em 30 de out. de 2023
Hej AnetteTack så mycket för ditt senaste besök på Hôtel Le Canberra i Cannes. Det är ett sant nöje att få ert perfekta 10/10 betyg! Vi är mycket glada över att din vistelse hos oss levde upp till dina förväntningar. Vi strävar ständigt efter att ge våra gäster en högkvalitativ service och en oförglömlig upplevelse, och era vänliga kommentarer är en belöning för allt vårt hårda arbete.Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för framtida vistelser i Cannes.Med vänlig hälsning

10/10 - Excelente

Richard

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfekt placerat hotell.
Utmärkt placerat hotell med trevlig och effektiv personal. Moderna, trevligt inredda rum. Hotellet ger lite av en familjekänsla.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes, chef för kundrelationer em 30 de out. de 2023
Kära Richard,Tack så mycket för din vänliga feedback efter din vistelse på Hotel Le Canberra i Cannes. Vi är glada att din upplevelse hos oss levde upp till dina förväntningar, och vi uppskattar dina komplimanger om vårt idealiska läge, vår uppmärksamma personal och rummens komfort och stil.Det är glädjande för oss att veta att du kände denna välkomnande och vänliga atmosfär, vilket gör din vistelse till en minnesvärd upplevelse. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka inom en snar framtid.Med vänlig hälsning

10/10 - Excelente

Katharina

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Sehr gut gelegen sowohl zum Strand und direkt auf der Einkaufstrasse. Viele nette Restaurants in Gehdistanz. 5 min vom Bahnhof.
Hospedou-se por 12 diárias em set. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes, Directrice Customer Relations em 30 de out. de 2023
Sehr geehrte Katharina,wir danken Ihnen für Ihr freundliches Feedback nach Ihrem Aufenthalt im Hotel Le Canberra in Cannes. Wir freuen uns sehr, dass Ihre Erfahrung Ihren Erwartungen entsprochen hat. Die privilegierte Lage unseres Hauses, in der Nähe des Strandes, im Herzen der Einkaufsstraße und nur wenige Schritte von renommierten Restaurants entfernt, ist in der Tat ein großer Vorteil für unsere Gäste.Wir hoffen, Sie bald wieder zu einem so angenehmen Aufenthalt begrüßen zu dürfen, wie Sie ihn gerade erlebt haben.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Alltid veldig rent og hyggelig og komme på rommet etter rengjøring.
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes, Customer Relations Manager em 30 de out. de 2023
Kjære gjest,Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen etter oppholdet på Hôtel Le Canberra i Cannes. Det er en stor glede å se at hotellet vårt har innfridd forventningene dine når det gjelder renhold og komfort. Vi vil videreformidle det du sa om kvaliteten på rengjøringstjenesten til teamet vårt, slik at vi kan opprettholde den høye standarden.Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake snart for en like hyggelig opplevelse.Med vennlig hilsen

10/10 - Excelente

Fiona

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff were really lovely, always pleasant, very helpful and happy to accommodate requests. Central location great for eating out, shopping, and a short walk to bus and train station. We used the pool both days and it was always clean, although small, it’s deep at one end making it a great pool to cool off in and sun beds around to get drinks from the bar. Would definitely recommend and come back to if we’re in Cannes again, thank you we had a great stay.
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes, Directrice Customer Relations em 30 de out. de 2023
Dear Fiona,Thank you very much for your kind words following your stay at Le Canberra Hotel. We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed our service and facilities. Your satisfaction is our priority, and it is gratifying to know that you had a most enjoyable stay, appreciating our friendly staff, central location and refreshing swimming pool.We look forward to welcoming you back on your next visit to Cannes. Please do not hesitate to contact us for any future enquiries or bookings.Best regards,

10/10 - Excelente

Emma

Viagem em grupo, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great location
Hospedou-se por 4 diárias em set. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes, Directrice Customer Relations em 30 de out. de 2023
Dear Emma,We are delighted that your stay at Hôtel Le Canberra in Cannes was a positive experience. We are delighted with your perfect rating and your comments on the exceptional location. We look forward to welcoming you back soon for another memorable experience.Yours sincerely

10/10 - Excelente

Jay

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Stunning, You must stay
Simply perfection!!! The hotel is stunning building. Fantastic location, 5 min walk to train station, 2 min to the beach front. The hotel from the exterior is an old building however inside it's modern, clean stunning. The room is great size, everything you will need is there. The pool isn't huge but just right to cool off. The staff throughout great. I will 100% be coming back here.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 13 de set. de 2023
Dear Jay,We would like to thank you warmly for your incredible 10/10 rating and for taking the time to share your exceptional experience with us. Your feedback is extremely valuable to our team.We are delighted that your stay with us lived up to your expectations and that you enjoyed every aspect of your visit. It is encouraging to read that our ideal location, just 5 minutes from the train station and 2 minutes from the beach, helped to make your stay even more enjoyable.We are proud of our historic building, which is a perfect blend of old world charm and modernity, and we are delighted that you found our interior modern, clean and beautiful. Knowing that your room was spacious and equipped with everything you need for a comfortable stay is a great satisfaction for us.As for our swimming pool, we are delighted that it lived up to your expectations to keep you refreshed during your stay.Finally, we would like to thank our team for helping to make your stay memorable. Your compliment to them is a testament to their dedication to our guests.We look forward to welcoming you back to Le Canberra in Cannes during your next stay. Please do not hesitate to contact us if you have any special needs or requests to make your next visit even more enjoyable.Once again, thank you for your confidence in our establishment. We hope to see you soon!Yours sincerely

10/10 - Excelente

Sandy

Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 13 de set. de 2023
Many Thanks Sandy,We look forwards to welcoming you again in a near futur !Best regards

10/10 - Excelente

Andrew, London

Viagem em grupo, Viagem a dois, Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Hospedou-se por 6 diárias em ago. de 2023
Resposta de Customer Relations Manager em 5 de set. de 2023
Dear Andrew,We would like to thank you for choosing our hotel for your recent stay. We are delighted that you rated your experience with us 10/10 overall.Your satisfaction is our greatest reward and we are delighted that you enjoyed your time with us. We are constantly dedicated to providing the best service and creating lasting memories for our guests.Yours sincerelyMyriam Fernandes

10/10 - Excelente

Ben

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 6 diárias em ago. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes Customer Relations Manager em 5 de set. de 2023
Dear Ben,First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your recent stay. We noticed that you rated your experience 10/10 overall, and we wanted to express our gratitude for this outstanding review.Your satisfaction is our top priority and it is very gratifying to know that we have met your expectations in such a positive way.Yours sincerely

10/10 - Excelente

DRAGAN

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Stuff was extremely nice and helpful. Location is excellent
Hospedou-se por 10 diárias em ago. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes Customer Relations Manager em 5 de set. de 2023
Dear Dragan,We are delighted that you found our staff extremely pleasant and helpful. Our team works hard to create a warm and welcoming atmosphere and we are pleased that this was reflected in your experience.We are also delighted that you enjoyed our prime location.Thank you for choosing our hotel and for your review. We look forward to welcoming you back next time you are in the area.Yours sincerely

6/10 - Ok

Cecilia

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes Directrice de la relation client em 5 de set. de 2023
Bonjour Cecilia,Nous sommes ravis de voir que vous avez choisi notre établissement, mais nous regrettons sincèrement de constater que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre note générale de 6/10 nous indique clairement qu'il y a des aspects que nous devons améliorer pour satisfaire pleinement nos clients.Notre objectif premier est de garantir la satisfaction de nos clients, et nous sommes déterminés à travailler dur pour atteindre cet objectif. Vos retours nous sont précieux, et nous les prenons très au sérieux.Nous espérons sincèrement que vous nous donnerez l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur, pour que nous puissions vous offrir une expérience qui corresponde à vos attentes. Cordialement,

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ok but nothing magical.
It was ok, room was nice, but as a gold exclusive member my ‘vip’ booking said I was eligible for a free early check in and late check out as my flights in and out were very early and late, but the reception staff where adamant I could not check in a minute earlier than 3pm and wanted to charge me €100 for a 1 hour late check out. Not much atmosphere in the hotel.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 13 de set. de 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your comments after your stay at Le Canberra Hotel in Cannes. Your feedback is invaluable to us as it helps us to continually improve our services.We are delighted that you enjoyed the quality of the room during your stay. However, we understand that you were disappointed with the availability of the services included in the Gold Exclusive programme. It is important to note that these benefits are offered subject to availability, and we do our best to make them available to our members. We apologise if this was not clearly communicated at the time of booking.We regret that you found the atmosphere of the hotel less lively than expected. We are constantly working to improve the ambience of our properties and provide a more memorable experience for our guests.We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the future. We will strive to make your next stay more in line with your expectations and our commitment to our Gold Exclusive members.Yours sincerely

8/10 - Boa

Fatos

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Myriam FERNANDES Customer Relations Manager em 22 de ago. de 2023
Dear Fatos,First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your stay and for taking the time to leave your review on Expedia. Your rating of 8/10 is very much appreciated.We look forward to welcoming you back on future trips. Our team will be delighted to offer you an even better service and an unforgettable experience.Kind regards,

6/10 - Ok

Andre

Viagem com a família
Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Myriam em 14 de ago. de 2023
Merci pour votre temps et votre commentaire Andre,

4/10 - Insatisfatória

Bradford

Viagem a dois
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
Upon checking in for our 2 day stay, there was glitter on the floor of our room, lots of it. It was clear they did not vacuum the room from the prior guest. Secondly, I went to shower and there was water in the tub, again from the previous guest - quite gross! And lastly, housekeeping did not refresh our towels even though it was clear as day I used them and put them on the floor to be replaced. Good location and walkable to everything but lousy service. Waste of $500/night, stay else where!
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de Myriam em 10 de ago. de 2023
Dear Sir,Thank you very much for taking the time to share your comments about your recent stay at our hotel. Firstly, we would like to apologise for any inconvenience you may have experienced. Your experience does not at all reflect the quality standards we aim to offer our guests.We are deeply sorry to hear that your room was not prepared to our high standards of cleanliness. It is unacceptable that you found chaff on the floor and water in the bath on arrival. This is in no way in keeping with the experience we wish to offer our guests and we will be taking immediate action to ensure that such situations do not occur in the future.We are also sorry that our housekeeping service did not live up to your expectations regarding the renewal of your towels. This should have been handled more efficiently and we apologise for this lack of service.Your comments about our strategic location and proximity to many attractions are nonetheless appreciated. We are delighted that you were able to enjoy this aspect of your stay despite the inconvenience you experienced.We take your comments very seriously and are committed to making significant improvements to our service and internal procedures to avoid similar situations in the future.We understand that you were disappointed with the value of your stay for the price you paid. We hope that you will give us the opportunity to welcome you again in the future and provide you with an experience that meets your expectations and our high standards.If you are considering staying in our area again, we would love the opportunity to welcome you back and regain your trust. Once again, we are very sorry for the inconvenience you have experienced, and we sincerely hope that we will have the opportunity to show you a better version of our hotel in the future.Yours sincerely,

10/10 - Excelente

Robert

Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2023
Resposta de Myriam em 2 de ago. de 2023
Merci !

10/10 - Excelente

Sargan

Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2023
Resposta de Myriam em 2 de ago. de 2023
Merci !

8/10 - Boa

Konstantin

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Myriam em 2 de ago. de 2023
Merci !

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 5 diárias em jul. de 2023
Resposta de Myriam em 2 de ago. de 2023
Merci !

10/10 - Excelente

Monica

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de Myriam em 2 de ago. de 2023
Merci !

10/10 - Excelente

Michelle

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excelente ubicación, muy limpio y cómodo. Sin duda lo recomendaría.
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de Myriam em 2 de ago. de 2023
Merci !

10/10 - Excelente

Gustaf

Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de Myriam em 2 de ago. de 2023
Merci !

8/10 - Boa

Elin

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Helt ok.
Veldig overpriset. Treg innsjekk. God beliggenhet i handlegaten og kort vei til croisetten.
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023
Resposta de Myriam em 26 de jun. de 2023
Hei Elin,Takk for at du deler din anmeldelse av oppholdet ditt på hotellet vårt. Vi er glade for å høre at du likte den ideelle beliggenheten vår i handlegaten, bare en kort spasertur fra Croisetten.Vi forstår imidlertid at du er bekymret for den høye prisen. Vi gjør vårt beste for å gi deg en førsteklasses opplevelse, og dette kan gjenspeiles i prisene våre. Vi tar kommentarene dine til etterretning og vil gjerne benytte anledningen til å informere deg om at vi har tilbud om flere overnattinger avhengig av perioden.Vi beklager også at innsjekkingen tok så lang tid. Vi beklager dette på det sterkeste. Tilbakemeldingene dine er uvurderlige og vil hjelpe oss med å identifisere områder der vi må forbedre oss for å kunne tilby en mer effektiv service.Takk for at du valgte hotellet vårt, og vi håper at du til tross for disse ulempene hadde et hyggelig opphold. Skulle du bestemme deg for å komme tilbake til området, vil vi gjerne ønske deg velkommen tilbake og tilby deg en enda bedre opplevelse.

8/10 - Boa

Marcus

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Second time staying here and warmly welcomed and as always very convenient. Breakfast a bit pricey and a couple of English TV Channels would have been nice (BBC1 and 2 not working).
Hospedou-se por 5 diárias em jun. de 2023
Resposta de Myriam em 21 de jun. de 2023
I am delighted to hear that you enjoyed your second stay here and that you received a warm welcome. I understand that the breakfast may seem a little expensive and I will pass on your comments to the establishment for them to take into account. It is served throughout the morning until midday and offers a variety of products which may justify the price. As far as the English TV channels are concerned, some may not be available due to temporary technical problems. I am reporting the problem with BBC channels 1 and 2 so that we can resolve it.With our warmestRegards,

10/10 - Excelente

Helen

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Veldig bra hotel. Fine rom og glimrende beliggenhet
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Myriam em 20 de jun. de 2023
Tusen takk, Helen!Vi håper vi får anledning til å ønske deg velkommen tilbake til Hotel Le Canberra,Med vennlig hilsen,

10/10 - Excelente

kfir

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Was amazing
Everything was perfect! Will back again for sure. Thank u
Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de Myriam em 19 de jun. de 2023
Thank you so much Mister Kfir for you review and great score!We are glad that you spent a good time with us and we hope welcoming you again soon.Best Regards,

10/10 - Excelente

Laurie

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The property is beautiful in a great location. The breakfast, heated pool, gardens, room, and gym were lovely — including a shower facility on the final day. We were able to check-in upon arrival around 1:00 pm. Our only complaint is the short hours for the pool — especially not opening until 10:00 am. We had a balcony room over the pool and never heard any noise from the children playing. The room was quiet regardless of the activity below. Thank you for a wonderful stay.
Hospedou-se por 6 diárias em jun. de 2023
Resposta de Myriam em 14 de jun. de 2023
Dear LaurieThe team and I would like to thank you for your return and your kind comments.We are delighted that you enjoyed the hotel services and your room.To explain the reason why we open the pool from 10.00am, it is to allow our guests who want to rest in the morning not to be disturbed by any noise.We hope having the chance to welcome you again soon,Kind Regards

10/10 - Excelente

Mike

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Great location, friendly staff. Nice pool, bar, 5 minutes from Le Croisette.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Myriam em 5 de jun. de 2023
Thank you very much Mike!Nice to read that you enjoyed your stay with us.We look forwards to welcome you again soon.Kind Regards,

10/10 - Excelente

Richard

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfekt läge på snyggt hotell
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023
Resposta de Myriam em 19 de mai. de 2023
Thank you very much for your time and nice comment!We hope having the opportunity to welcome you again soon to the hotel Le Canberra.Best regards

10/10 - Excelente

rajat, Vienna

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very well appointed hotel right in the heart of the action. The hotel is very pleasant with a great outdoor pool area where you can hang out and get drinks. Hotel is on Rue Antibe which is *the* place for shopping. 3 Blocks from the beach and you can walk to the medieval town and castle area in 15 minutes. Only small negative was that when the front desk booked my taxi for going to Nice airport, I was told that the taxi fare would be 40-50 Euro but it was close to 90 Euro because they booked a 7 person van for a single person.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 2 de mai. de 2023
Dear Rajat,We are pleased that the location and services of the hotel met your expectations. The season is on, the pool is heated and the garden is in bloom. Our little corner of paradise in the centre of the city is an asset for a successful stay.For the transport service to the airport, the fare varies between 90 and 95. whatever the size of the vehicle. There must have been a misunderstanding at the time of the announcement by our receptionist and we apologise for this.We look forward to welcoming you again, Myriam Fernandes

10/10 - Excelente

Warren

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff at this hotel are exceptional! Everything was perfect and they really did go above and beyond to make our stay magical. The hotel itself is immaculately presented and the size of the room was very large. The housekeeping staff are fantastic and should be praised for their attention to detail. The one thing I didn't like was when I had to check out and go home. If I could of stayed forever I would of done!
Hospedou-se por 6 diárias em abr. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 2 de mai. de 2023
Dear Warren,Thank you very much for choosing Le Canberra for your stay and for your compliments which go straight to our hearts. It's always a pleasure to know that our clients have been won over!See you soon with great pleasure, Myriam Fernandes

10/10 - Excelente

Caroline Sofie

Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2023
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 19 de abr. de 2023
Bonjour M. Caroline Sofie,merci beaucoup pour votre notation positive et votre temps. Je suis contente d’apprendre que vous avez vécu une excellente expérience client à l'hôtel Le Canberra.Bien à vous,

6/10 - Ok

ALBERTO

Viagem com a família
Pontos positivos: Comodidades
No ofrecieron nada
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 29 de mar. de 2023
Estimado Alberto,Estamos confundidos por tu comentario.¿Nos hemos olvidado de ofrecerte algo? Si es así, disculpa las molestias. Voy a ver internamente lo que pasó.Atentamente

8/10 - Boa

Ugo Eusebio

Viagem a dois
Ottima posizione , buon servizio
Resposta de Myriam Fernandes - Director Guest Relations em 29 de mar. de 2023
Caro Ugo Eusebio,Siamo lieti di leggere che ha apprezzato la posizione della nostra struttura e il senso del servizio.La ringraziamo per il suo tempo,Cordiali saluti