Recepção

Avaliações de NH Budapest City

4 out of 5
NH Budapest City
Vigszinhaz utca 3, Budapest

Avaliações

8,6

Excelente

Nota 10 - Excelente. 349 de 791 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 349 de 791 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 60 de 791 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 21 de 791 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 12 de 791 avaliações" "

8,6/10

Limpeza

8,6/10

Serviço e funcionários

8,2/10

Comodidades

8,6/10

Condições e instalações da propriedade

8,2/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Haroldo

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótima estadia apesar do susto.
Em um dos dias encontramos a porta do quarto totalmente aberta quando chegamos à noite e o quarto nos tinha sido limpo, somente haviam trocado as toalhas. Mas Todos os nossos pertences estavam intactos. Liguei na recepção e ela me pediram desculpas.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2019
Resposta de Weinraub Robert em 17 de mar. de 2019
Dear Guest, thanks for the review. I am pleased to read, that your overall impression on our hotel was positive and please accept our most sincere apologies for the inconveniences you have faced. We would like to assure you that we will take all the necessary steps to avoid similar inconveniences in the future I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain. Best regards, Robert Weinraub General Manager

10/10 - Excelente

Marcos

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muito bom. Custo/ benefício
Hotel gostoso com quartos confortáveis.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2018

10/10 - Excelente

Valeria

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2018

10/10 - Excelente

Pedro

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Só não gostei de ficar num quarto interior, alías a maior parte dos quartos são interiores em volta de um buraco, de resto o hotel é excelente conforme todos os NH que conheço
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2018

8/10 - Boa

Eunice Maria

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Recomendo
Muito bem localizado, perto do excelente Café Europa, da rua dos antiquários, da Ilha Margit, perto do Parlamento, com pessoal atencioso e bom Wi-Fi. O quarto é espaçoso, a cama é confortável e o chuveiro é bom.
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2017

8/10 - Boa

Lucia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Deixou a desejar
O hotel fica localizado em uma ruazinha tranquila, a poucos metros de uma grande avenida, no centro de Budapeste; é possível ir a pé à estação do metrô, mas não com mala; o wi-fi do hotel é péssimo, quase impossível de usar, em qualquer horário.
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2017

10/10 - Excelente

FRANCISCO L P

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel muito bom, bem localizado com acesso às linhas de Tram (bonde) que levam para as principais atrações e bairros! Tamanho do quarto é bom! Valeu muito a escolha!
Hospedou-se por 5 diárias em ago. de 2017

8/10 - Boa

ROSA

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel limpo e quarto amplo
Fácil acesso para avenida com comércios, atrás do Teatro de Comédia, próximo do rio Danúbio, ponte Margarida e ilha Margarida, ótimo lugar para quem gosta de correr!

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
otima localizacao, estrutura e atendimento. sem contar a equipe mais bonita que ja vi ;)

8/10 - Boa

Vitor, Ribeirao Preto, Brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente localização
Ao lado da estação central de Budapest e bem próximo ao metro, este hotel oferece o padrão de qualidade da NH. Quartos amplos, limpos, confortáveis. Preço justo.

8/10 - Boa

Cynthia, Belo Horizonte Brasil

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Localização excelente
O hotel está bem localizado, perto de estação de trem, metrô e tram. Então fica fácil se deslocar para qualquer ponto da cidade. Fica perto de um ótimo shopping center. Existem vários restaurantes e supermercados nas proximidades. Está perto do Parlamento e do rio Danúbio. O quarto era muito confortável e espaçoso. Achei o café da manhã muito caro, por isso não posso avaliar a qualidade e variedade. O que me espantou foi a qualidade das toalhas. Nem meus cachorros usam toalhas tão velhas e encardidas. Nas outras cidades fiquei hospedada em hotéis bem mais simples, mas com toalhas macias e branquinhas. Quanto à limpeza, deixou a desejar: uma noite eu derrubei sem querer um pouco de iogurte no criado-mudo, Pensei: Amanhã a camareira limpa. Que nada, o iogurte permaneceu até o último dia.

8/10 - Boa

Colin

It was good but could have been better. Room was nice, clean but basic. Disappointed with bath/shower combo. Have one or the other. Bed was two singles pushed together. Pretty uncomfortable if truth be told. Breakfast was good, but no bacon on cooked option. At least two, maybe three types of sausage but no bacon. Scrambled eggs weren’t great. Fruit, bread selection, yoghurt, muesli were great though. But no teapots for those who want tea; had to refill tea cup about 6 times cos it was so small. Staff were friendly, didn’t have much interaction other than check in/check out. Area around hotel is decent with a few bars/restaurants.
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2024
Resposta de Judit Beres em 31 de mar. de 2024
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.We deeply regret the negative impression we have conveyed to you since you were not able to fully enjoy your stay and we hope you provide us a second opportunity so that we can demonstrate to you that we can offer you an excellent service for your future stays. Best regards,Judit BeresFront Office Manager

2/10 - Terrível

Candi

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The room was dirty and they sprayed the room with perfume to mask the smell. I have a sensitivity to strong perfume scents and it made me ill. The staff could careless and no other options were given. Stay away
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Judit Beres em 31 de mar. de 2024
Dear Guest, Thank you for your nice review. I am happy to read that you are satisfied with our rooms and the breakfast. I regret to hear that the cleaning was not perfectly done in your room, we always give trainings to our staff to avoid any kind of inconveniences. Looking forward to welcoming you for your next stay as well, and providing an excellent service in all aspects. Best regards, Robert Weinraub General Manager

10/10 - Excelente

Hiroki

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The service was courteous.
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2024
Resposta de Judit Beres em 31 de mar. de 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to review our property, NH Budapest City Hotel. It brings us a lot of pride and joy to hear about your experiences. We really appreciate your business, your loyalty and your trust and our staff are always willing to support you with anything. Please, don't hesitate to contact us if there's anything we can help you with for your next trip. We look forward welcoming you back at NH Budapest City Hotel.Best regards, Judit Beres Front Office Manager

6/10 - Ok

Claus

Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 16 de fev. de 2024
Dear Guest,It was our pleasure to have you as our guests and we are sorry for not being able to fulfill your expectations. Please accept our sincerest apologies.I would like to inform you that I 'm at your entire disposal for any comments or suggestions you wish to make.Yours sincerely,Judit BeresFront Office Manager

6/10 - Ok

Claus

Viagem de negócios
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 6 diárias em jan. de 2024
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 16 de fev. de 2024
Dear Guest,It was our pleasure to have you as our guests and we are sorry for not being able to fulfill your expectations. Please accept our sincerest apologies.I would like to inform you that I 'm at your entire disposal for any comments or suggestions you wish to make.Yours sincerely,Judit BeresFront Office Manager

10/10 - Excelente

gerard

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
On three occasions, I asked the front desk for information, where to eat on the first night as referred to local restaurant across the street, which was subpar, The next time I asked about booking of River Cruise, and they told me that they were booked out for the next two months. There are over a dozen operators in the area, and this is a furthest from the truth. Lastly, my operator, Gate 1 travel, arranged transportation to the next location. The front desk told me that I need to meet with Gate 1 in the wrong location. Three different questions, three different front desk employees, all clueless.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 16 de fev. de 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations.At NH Hotel, we strive to provide an excellent service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Yours sincerely,Judit BeresFront Office Manager

8/10 - Boa

Alexandre

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 16 de fev. de 2024
Dear Guest,It was our pleasure to have you as our guests and we are sorry for not being able to fulfill your expectations. Please accept our sincerest apologies.I would like to inform you that I 'm at your entire disposal for any comments or suggestions you wish to make.Yours sincerely,Judit BeresFront Office Manager

6/10 - Ok

Barry

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
It’s listed as a 4-star hotel, but it doesn’t seem even close to that. Maybe it was back in the day. The hotel is in a great location. I also found the front desk staff very helpful. The bartenders weren’t very good (one older gentleman interrupted my phone call while I’m sitting having a beer to have me pay, so I had to cash out twice since I had a second beer, so that was weird). The hotel didn’t have any bar food or dinner options, even though line it lists that the hotel has 24-hour food service. The room was a good size. I liked that it had a balcony. The bathroom wasn’t very clean, so that was gross. Staying there several night, I noticed they never cleaned the bathroom to get all of the women’s’ hair off the floors (I’m bald so it isn’t me).
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 6 de jan. de 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations.At NH Hotel, we strive to provide an excellent service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Yours sincerely,Judit BeresFront Office Manager

8/10 - Boa

Maria del Carmen

Viagem com a família
Oportunidad para mejorar
El baño necesita atención, se moja todo, la tina no es práctica para los adultos mayores cuesta trabajo entrar y salir para ducharse. Los productos que ofrecen, shampoo, acondicionador y crema de cuerpo de mala calidad. Dejan toallas y no recogen las anteriores. Solo tienen servicio de restaurante para desayunos.
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 6 de jan. de 2024
Dear Guest, Sorry for replying in English. Dear Guest, Thanks for your review. We regret to hear that we did not fulfill your expectations regarding the room and the service. Please accept our most sincere apologies for the inconveniences you have faced. We deeply regret the negative impression we have conveyed to you since you were not able to fully enjoy your stay and we hope you provide us a second opportunity so that we can demonstrate to you that we can offer you an excellent service for your future stays. Kind regards, Judit BeresFront Office Manager

8/10 - Boa

Stuart

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 6 de jan. de 2024
Dear Guest,Thank you for the nice review.I hope we will have the opportunity to welcome you again in NH Budapest City or any other NH hotel and we will have the chance to offer you better service in all aspects.Best regards,Judit BeresFront Office Manager

2/10 - Terrível

kirstine

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 6 de jan. de 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and taking time to review our property.It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Yours sincerely,Judit BeresFront Office Manager

10/10 - Excelente

Carol M

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 6 de jan. de 2024
Dear Guest,Thank you for the nice review.We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Best regards, Judit Beres Front Office Manager

10/10 - Excelente

DONG HEE

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 6 de jan. de 2024
Dear Guest,Thank you for the nice review.We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Best regards, Judit Beres Front Office Manager

8/10 - Boa

Mingyum

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was clean and convenient
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Judit Beres em 22 de nov. de 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and taking time to review our property. I am glad to hear that your experience with us was a memorable one. I hope we will have the opportunity to welcome you again in NH Budapest City or any other NH hotel and we will have the chance to offer you better service in all aspects. Best regards, Judit Beres Front Office Manager

8/10 - Boa

JOSE MARIA

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Muy bien en general Muy buena atención de todo el personal
Hospedou-se por 6 diárias em out. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 26 de out. de 2023
Dear Guest,Sorry for replying in English. Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

10/10 - Excelente

Richard

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excellent stay as usual.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 29 de set. de 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

10/10 - Excelente

Matias Carmelo

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 13 de set. de 2023
Dear Guest,Thanks for the nice review.Best regards,

10/10 - Excelente

Gabriella

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Convenient location, clean, friendly staff
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 13 de set. de 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

6/10 - Ok

sabin

Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 13 de set. de 2023
Dear Guest,Thank you for the trust given to our hotel while choosing us for your stay at NH Budapest City Hotel. We regret we did not cover your expectations and I truly apologize for the inconveniences that you experienced during your stay.Kind regards,

10/10 - Excelente

Juha

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2023
Resposta de Judit Beres, Front Office Manager em 13 de set. de 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

8/10 - Boa

Ketan, Calgary

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very nice hotel in the heart of Budapest 15 minutes walk to Budapest parliament building great location for restaurants and cafe and friendly staff. Great place for the price.
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2023
Resposta de Judit Beres em 20 de jun. de 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

10/10 - Excelente

Richard

Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2023
Resposta de Judit Beres em 20 de jun. de 2023
Dear Guest,Thanks for the nice review.Best regards,

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Good location, service could be better
All in all, my 5th stay here was good again. For some reason roomservice often forgets to fill in water etc, having arguments when fetching for water from the lobby bar (as instructed by reception) is not how I want to spend my stays.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2023
Resposta de Judit Beres em 2 de jun. de 2023
Dear Guest, Thanks for your review. We regret to hear that we did not fulfill your expectations regarding the room service and bar. Please accept our most sincere apologies for the inconveniences you have faced. We deeply regret the negative impression we have conveyed to you since you were not able to fully enjoy your stay and we hope you provide us a second opportunity so that we can demonstrate to you that we can offer you an excellent service for your future stays. Kind regards,

10/10 - Excelente

vincent

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Modern, perfect room size and reasonable cost! Staff were attentive too !
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2023
Resposta de Judit Beres em 2 de jun. de 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

10/10 - Excelente

Craig

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great hotel
Great hotel in wonderful location. Very quiet. Excellent breakfast
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2023
Resposta de Judit Beres em 2 de jun. de 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

10/10 - Excelente

Mana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023
Resposta de Judit Beres em 2 de jun. de 2023
Dear Guest,Thanks for the nice review.Best regards,

4/10 - Insatisfatória

Ahmad

Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2023
Resposta de Judit Beres em 2 de jun. de 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review our property.Best regards,

6/10 - Ok

Jaime

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Property was overpriced for the quality of the room and location. Our next hotel in city center was much nicer and same cost. The shower leaked profusely. The fridge wasn't plugged in (and couldn't be in its location). Furniture was outdated. Bed was comfortable
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2023
Resposta de Judit Beres em 25 de mai. de 2023
Dear Guest, Thanks for your review. We regret to hear that we did not fulfill your expectations regarding the room. Please accept our most sincere apologies for the inconveniences you have faced. We deeply regret the negative impression we have conveyed to you since you were not able to fully enjoy your stay and we hope you provide us a second opportunity so that we can demonstrate to you that we can offer you an excellent service for your future stays. Kind regards, Judit BeresFront Office Manager

8/10 - Boa

Kathleen

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
How we problem but otherwise good
Great location. Hotel is clean and comfortable- all except the shower. Strange door that allowed a LOT of water out of tub and onto floor. Had Tobias hand towels and bath mat to sop it up and even then it was still very wet. Once we realized how to minimize it, it was better but still not good . Everything else was fine, tho.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2023
Resposta de Judit Beres em 25 de mai. de 2023
Dear Guest,Thank you for the trust given to our hotel while choosing us for your stay at NH Budapest City Hotel. We regret we did not cover your expectations regarding the shower and would like to thank you for your comments regarding the areas we should improve on. I truly apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and regret that your stay did not meet with your expectations.Kind regards, Judit BeresFront Office Manager

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2023
Resposta de Judit Beres em 8 de mai. de 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us feedback, it is much appreciated..Best regards,Judit BeresFront Office Manager

10/10 - Excelente

bernard

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Judit Beres em 8 de mai. de 2023
Dear Guest,Thanks for the nice review.Best regards,Judit BeresFront Office Manager

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Super elhelyezkedes, csendes, kellemes szoba.
Hospedou-se por 7 diárias em abr. de 2023
Resposta de Béres Judit em 5 de mai. de 2023
Tisztelt Vendégünk!Köszönjük visszajelzését.Reméljük, hogy a jövőben is az NH Budapest City-t vagy az NH Hotel Group valamely szállodáját választja.Üdvözlettel,Béres JuditFront Office Manager

10/10 - Excelente

Margaret

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excellent
Amazing staff so helpful had a brilliant time beautiful breakfast cosy room good use of sauna facilities perfect
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2023
Resposta de Judit Beres em 5 de mai. de 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,Judit BeresFront Office Manager

10/10 - Excelente

Miklós

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Béres Judit em 8 de mai. de 2023
Tisztelt Vendégünk!Köszönjük visszajelzését.Reméljük, hogy a jövőben is az NH Budapest City-t vagy az NH Hotel Group valamely szállodáját választja.Üdvözlettel,Béres JuditFront Office Manager

10/10 - Excelente

Ahmet

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Judith was very helpful.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2023
Resposta de Judit Beres em 8 de mai. de 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review!Best regards,Judit BeresFront Office Manager

10/10 - Excelente

Jacob

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023
Resposta de Judit Beres em 8 de mai. de 2023
Dear Guest,Thanks for the nice review!Best regards,Judit BeresFront Office Manager

10/10 - Excelente

Ana

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great hotel
Great location, welcoming staff, clean, nice room, great view, everything just perfect.
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2023

10/10 - Excelente

jayne

Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2023

6/10 - Ok

Fekete

Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2023