Recepção

Avaliações de Homewood Suites by Hilton Boston Logan Airport Chelsea

3 out of 5

Avaliações

8,4

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 603 de 1093 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 234 de 1093 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 105 de 1093 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 71 de 1093 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 80 de 1093 avaliações" "

8,8/10

Limpeza

8,4/10

Serviço e funcionários

8,2/10

Comodidades

8,8/10

Condições e instalações da propriedade

8,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Janaina

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Ótimo hotel, pena que não limparam nenhum dia o nosso quarto.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2022
Resposta de Enid em 11 de dez. de 2022
Thank you for the 10-star rating! We hope you had an enjoyable stay at the Homewood Suites BostonLogan Airport/Chelsea. We would love to welcome you back again soon!

2/10 - Terrível

Flávia

Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2022
Resposta de ecc em 20 de mai. de 2022
Thank you for taking the time to complete a review in regards to your recent stay at the Homewood Suites Boston Logan Airport/Chelsea.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hotel bom
A estadia foi boa. Não teve contratempos.
Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2022
Resposta de mg em 21 de fev. de 2022
Thank you for the 8-star rating! We hope you had an enjoyable stay at the Homewood Suites Boston Logan Airport/Chelsea. We would love to welcome you back again soon!

8/10 - Boa

Milca

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2021
Resposta de mg em 30 de nov. de 2021
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Homewood Suites Boston Logan Airport/Chelsea.

10/10 - Excelente

Leonardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de mg em 8 de jun. de 2021
Dear Guest, Let us know how we can make your next stay better, as feedback as key. Thank you for choosing us for your travel needs. Hope to see you soon. Sincerely, The Customer Service Team Homewood Suites, Chelsea

10/10 - Excelente

Donna

Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Shea em 30 de dez. de 2023
Dear Donna, Thank you for taking the time to share your experience with us! We are pleased to hear you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon! Sincerely, Homewood Suites by Hilton Boston Logan Airport Chelsea

10/10 - Excelente

Jesse P

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Shea em 30 de dez. de 2023
Dear Jesse, Thank you for reviewing us! We are glad to hear you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again in the near future. Sincerely, Homewood Suites by Hilton Boston Logan Airport Chelsea

4/10 - Insatisfatória

Emily

Hospedou-se por 6 diárias em out. de 2023
Resposta de Shea em 30 de dez. de 2023
Dear Emily, Thank you for taking the time to review us! We are sorry to hear you had this experience with us. We hope that you will directly reach out to our team so we can do our very best to ensure your next stay is more enjoyable! Sincerely, Homewood Suites by Hilton Boston Logan Airport Chelsea

10/10 - Excelente

Anna

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Resposta de Shea em 30 de dez. de 2023
Dear Anna, Thank you for taking the time to review us! We are pleased to hear we could satisfy you throughout your stay and we hope to see you again in the near future. Sincerely, Homewood Suites by Hilton Boston Logan Airport Chelsea

10/10 - Excelente

Keita

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I liked the quite neighbourhood.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Shea em 30 de dez. de 2023
Dear Keita, Thank you for taking the time to review us! We are pleased to hear you enjoyed your stay with us and our location worked best for you! We hope that you will visit us again in the near future. Sincerely, Homewood Suites by Hilton Boston Logan Airport Chelsea

4/10 - Insatisfatória

Cleve

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
We were moved to a different hotel. Homewood closed for remodel.
Hospedou-se por 7 diárias em mai. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
We are very sorry to hear that you didn't have a good experience and will be addressing your issues.

2/10 - Terrível

Jose

Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
We very are sorry to hear that you didn't have a good experience and will be addressing your issues.

2/10 - Terrível

Maria del Mar

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Enviaré una reclamación formal a la OCU. Después de reservar con 1 año de antelación, mi familia y yo viajamos a Boston para la graduación de mi hijo mayor. Para nuestro asombro, habiendo recibido emails de confirmación de reserva por parte de Expedia un día antes de viajar, nos encontramos el hotel cerrado por reforma. Expedia no quiso ayudarnos, me dejaron con 2 niños pequeños y los abuelos, de 73 años, EN LA CALLE en medio de Boston. SHAME ON YOU. Tuvimos que alojarnos a última hora de la noche todos en 2 habitaciones (6 personas) en otro hotel, teniendo que pagar por supuesto un precio más alto. El agente de Expedia que nos atendió nos colgó el teléfono dos veces sin ningún tipo de compasión.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
We are sorry to hear that you didn't have a good experience and will be addressing your issues.

8/10 - Boa

Dae Heon

Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - Excelente

Abby

Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 - Ok

Patricia

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Unaware of additional cost
Good stay, but when they suggest that there is parking. Should state parking fees up front..
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 - Boa

Timothy

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great location
The housekeeping staff were great! They were always willing to help. The location to the silver line and supermarket is great.
Hospedou-se por 10 diárias em abr. de 2023
Resposta de Cindy em 1 de mai. de 2023
Dear Tim,We love when our hard working housekeeping team gets kudos, they work so hard and deserve all the praise in the world. They thank you and all of us at the property appreciate your review.Sincerely,Homewood Suites Chelsea

10/10 - Excelente

David

Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 - Ok

Tanya

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 - Boa

SUGURU

Hospedou-se por 26 diárias em abr. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - Excelente

Veronica

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - Excelente

Jennifer

Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2023
Resposta de Hotel Management em 26 de abr. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 - Insatisfatória

maegan

Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2023
Resposta de DORA em 22 de abr. de 2023
As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology!

2/10 - Terrível

Angela

Hospedou-se por 5 diárias em abr. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
We are very sorry to hear that you didn't have a good experience and will be addressing your issues.

10/10 - Excelente

Lyuda, Passaic

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 - Terrível

Mounia, Lynn

Viagem de negócios, Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
Had to pay for parking
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de NF em 29 de mai. de 2023
We very are sorry to hear that you didn't have a good experience and will be addressing your issues.

8/10 - Boa

Julie

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
There should automatically be one bath towel for each guest. A guest should not have to ask. Great breakfast! Very clean!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de DORA em 22 de abr. de 2023
As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology!

2/10 - Terrível

Tarina

Viagem com a família, Viagem com animais de estimação
We slept for maybe 3 hours both nights. Partying and yelling people in the halls. Staff doesn’t care. Management was inconsiderate. Complained at 230am to be met with “well we don’t hear anything”. I had to take videos of people screaming in the halls before anyone would take me seriously. Worst hotel stay I’ve ever had. They ruined our trip.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2023
Resposta de . em 14 de abr. de 2023
We are sorry to hear that you didn't have a good experience and will be addressing your issues.

4/10 - Insatisfatória

Parag

Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2023
Resposta de hotel management em 14 de abr. de 2023
Thank you for your feedback.

10/10 - Excelente

Myriam

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2023
Resposta de Cindy em 1 de mai. de 2023
Hi Myriam,Thank you for the high marks! Sincerely,Homewood Suites Chelsea

10/10 - Excelente

Xinshou

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - Excelente

Kristina

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - Excelente

David

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 - Terrível

Brianna

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de hotel management em 14 de abr. de 2023
Thank you for your feedback.

6/10 - Ok

lUIS

Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2023
Resposta de Shea em 23 de jun. de 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback. We hope you will stay with us again in the near future and we can provide a more enjoyable stay. Sincerely, Homewood Suites by Hilton Boston Logan Airport Chelsea

2/10 - Terrível

Radhika

Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2023
Resposta de hotel management em 14 de abr. de 2023
Thank you for your feedback

8/10 - Boa

Sue

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Overall a good stay
Free breakfast, in room kitchen, room amenities, and proximately to the freeway were perfect for a college visit to the Boston area. Disappointed about $15/day parking charge, closed pool and the musty/moldy odor in the fitness room. The second day, we changed rooms since the "automatic deadbolt" stopped working - the hotel accommodated the request right away. Overall, we had a comfortable stay - aside from the few issues. We would book this hotel again.
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2023
Resposta de hotel management em 14 de abr. de 2023
Thank you for your feedback.

10/10 - Excelente

Chet

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Quick,quiet,clean,convenient. Stylish and user friendly.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 - Terrível

Mark

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Room smelled like old cologne. Window didn’t open and the AC didn’t work, room stayed above 83 all night. Terrible for the price. Avoid
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de hotel management em 14 de abr. de 2023
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you didn't have a good experience and will be addressing your issues.

6/10 - Ok

CLAUDIA, HOUSTON

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
Expensive for what it offered.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2023
Resposta de hotel staff em 14 de abr. de 2023
Thank you for your feedback.

10/10 - Excelente

Kaila

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - Excelente

Rosani

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - Excelente

Maritza

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Everything was pretty good, except for the dishwasher. Seems like the housekeeping didn't look at it before leaving... Dishes in it were stiil dirty... Otherwise, suite was excellent!
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thanks for staying with us. We apologize for the dishwashing issue and will address the issue with housekeeping. We appreciate your feedback!

4/10 - Insatisfatória

Stacey

Hospedou-se por 5 diárias em mar. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you didn't have a good experience and will be addressing your issues.

8/10 - Boa

Hazel

Pontos positivos: Conforto do quarto
Hospedou-se por 4 diárias em mar. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thank you so much for your feedback and for sharing such an adorable picture of your furry friend!

10/10 - Excelente

Andreibelin

Pontos positivos: Limpeza
Excelente servicio , limpio , agradable
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Gracias por quedarse con nosotros. ¡Agradecemos sus comentarios!

10/10 - Excelente

Carinia A.

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I like feeling at home. The one bedroom suite are the best. Homewoods is my first choice when looking and booking a hotel.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate your positive feedback!

10/10 - Excelente

Gualbert Ezequiel Serrano

Viagem em grupo, Viagem a dois, Viagem com a família, Viagem com animais de estimação, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Five stars
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 - Ok

Rebecca

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Conforto do quarto
Great Staff, Hotel WAY too Loud
Our flight was late, so we didn't get to the hotel until 1:30am. I had called them a couple of days before, and they assured us that it wasn't a problem. Unfortunately, someone on the dayshift made a mistake and gave our room away. They were full by the time we got there, so they booked us at the hotel across the street, and they paid for it. They also reimbursed us for the night at their hotel, so we got that night for free. We moved in the next morning, and were put on the 2nd floor. We should have asked to move up. There is NO insulation between floors, and the guy above us made more noise than we had ever heard in a hotel before just from walking! But, as he moved out and others moved in, we realized the hotel was just cheaply designed. For 8 nights, we heard stomping back and forth. One night, there was a huge group that surrounded our room. They had music up so loud that we could hear it four doors down. They were also smoking pot, and since there's a huge gap between the door and the wall with a strong draft into the room, it filled our room. We called the front desk, and they handled it immediately. The group was kicked out! I'd say the staff is phenomenal! They went above and beyond and were so friendly. The hotel itself looks pretty on the outside, but I wouldn't probably stay in any Homewood Suites again unless I can guarantee a room on the top floor.
Hospedou-se por 9 diárias em mar. de 2023
Resposta de NF em 22 de mar. de 2023
As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology. We do want to Thank you for taking the time to complete a review and thank you very much for the kind words regarding the staff.

10/10 - Excelente

Theresa

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2023
Resposta de Hotel Management em 12 de abr. de 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!