Fachada

Avaliações de Renaissance Baltimore Harborplace Hotel

4 out of 5
Renaissance Baltimore Harborplace Hotel
202 E Pratt St, Baltimore, MD

Avaliações

8,4

Muito boa

Nota 10 - Excelente. 1177 de 2085 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 476 de 2085 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 207 de 2085 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 116 de 2085 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 109 de 2085 avaliações" "

9,0/10

Limpeza

8,8/10

Serviço e funcionários

8,0/10

Comodidades

8,8/10

Condições e instalações da propriedade

8,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

6/10 - Ok

Eduardo

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Elevador era muito longe do quarto; serviço de limpeza não era diário.
Hospedou-se por 7 diárias em nov.. de 2021
Resposta de The Rooms Team em 4 de dez. de 2021
Gracias por informarnos de su experiencia con respecto a la ubicación del elevador y los servicios de limpieza diarios ... He enviado su información a los departamentos correspondientes ... viajes seguros ...

10/10 - Excelente

Samantha

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very good staff and clean rooms
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Lawrence

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Friendly staff, convenient location.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

nicole

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great stay.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Deborah

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Convent and helpful staff
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Danielle

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Summer

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very impressed! Staff was so nice and view was beautiful!
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

10/10 - Excelente

Bridgetta

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great location
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

2/10 - Terrível

Chun, New Hyde Park

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
Front desk staff has terrible attitude. I don't know how they are even hired for a "hospitality" role. They oversold rooms and switched our room type without even mentioning to us. We only found out when we got to the room and found a single bed instead of two. Pool water is very cloudy.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Renaissance Harborplace Baltimore Hotel em 3 de mai. de 2024
Dear Chun,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience was below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent these issues from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

2/10 - Terrível

Paul

Pontos negativos: Serviço e funcionários
The main issue at this hotel is overbooking. I had a reservation. They had my money. They made me wait for 2.5 hours in the lobby and I still had to ask for a room. I overheard the manager yelling at someone who was demanding his room so I saw no point in talking to him. Every time I wanted on line, they said 45 mins to an hour and the manager will call me when my room was ready. They almost gave me a room w a Murphy bed but it was scooped up before she could give it to me. I finally got a room but it spoiled my night. I will never stay at this hotel again.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Renaissance Harborplace Baltimore Hotel em 3 de mai. de 2024
Dear Paul,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience was below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent these issues from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

8/10 - Boa

Zeslyn, Trenton

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Nice hotel. Great location. Staff at the front desk were friendly and helpful. Be sure to turn off alarm clock if you are not getting up early (6 am). It was a nuance trying to turn it off. Hallways can be loud.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Brian

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Melinda

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Emma

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

Colleen

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
N/A
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Gerard

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

6/10 - Ok

Robert

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Check I was a nightmare. First, denied access because traveler name on reservation was my wife’s, who could not come. I had printed Expedia confirmation email in my name, though not listed as the traveler. Told by hotel wife had to call their number to add my name. She called. Nope. 3rd party reservation so we had to make name change through Expedia ( not the easiest to access a human by phone BTW). After wasting an hour to get name added, returned to front desk. “We don’t have a 2 Queen room for you”. What? Reserved and prepaid almost 3 months ago, and it’s now 2pm. Don’t tell me all your 2 queens are gone. I’m traveling with adult daughter, and didn’t pay to sleep on a roll-away. After putting up another stink, suddenly a 2 queen room appeared, but I had to wait until 4pm to access. I can only imagine I was given this treatment because room was booked through Expedia rather than Bonvoy site. Beware.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024
Resposta de Renaissance Harborplace Baltimore Hotel em 3 de mai. de 2024
Thank you for choosing to stay with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling short of your expectations. I have shared your feedback with the leadership team, so we can do our best to ensure this does not occur again. As a result of my review of your experience, I have given back the 10,000 points and you should see it in a few days. Once again, thank you for taking the time to share your experience. We hope to see you again. Feel free to let me know if there is anything we can do to make your next stay a memorable one.

4/10 - Insatisfatória

John Ricard

Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I hate that i had to go all the way at the lobby form the 8th floor to warm up my food . No microwave in the room .No complimentary whatsoever. They were being shady because i booked my stay with a 3rd party . Smh !!
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Laura

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
Ugh. Had a terrible experience here. I am sincerely shocked by how many ways in which it was a total fail. The hotel has a terrible design, and was very dingy. Our room’s window did not face outside! Rather, it overlooked a dismal atrium with ballrooms. This meant that the already bleak room was dark and claustrophobic. It also meant that the wedding being held kept us up past midnight, and we had an early morning the following day. Nearly all of the staff was rude and went out of their way to not be helpful. Our room wasn’t properly stocked with basic amenities. There were no working ice machines to be found. An elevator was out, and we waited ridiculously long periods of time for one to arrive. Throughout our 3 days, we continued to be surprised by the constant stream of unpleasantness. The only saving grace was the location.
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Krystal

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Enjoyed my experience at this hotel manager is amazing
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

6/10 - Ok

Arica

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
M my key card didn't work and I had to go to the front desk at least a good two or three times to be assigned to two or three different rooms and then the guy at the front desk had to actually walk me to my door for the last run and he also was like oh this is the only time that the key card did not work it was an inconvenience I was tired I was ready to go to sleep I just work 16 hours it was a complete inconvenience those hallways are not a short walk to the front desk I was ready for bed
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

rossana

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024

2/10 - Terrível

john

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Crystal

Viagem de negócios, Viagem a dois, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Love the customer service
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Charles

Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Brian

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
Check in took over an hour. Elevators took forever to get on the line was huge. The walkfrom the elevator was unacceptable
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Thomas

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Very pleasant
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Jose

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Parking is too expensive and there was. I shampoo or soap in the room.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Michael

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff was amazing and extremely professional
Hospedou-se por 3 diárias em abr. de 2024

6/10 - Ok

Kelly

Viagem de negócios, Viagem com a família, Viagem com animais de estimação, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Serviço e funcionários e comodidades
The staff on the property had poor customer service. I was there for a basketball tournament and there was a long wait for check in. Not enough staff. When I was the next one up the person at the counter, decided to take a bathroom break. The food in the nearby areas is terrible and so is their customer service I have never been more disappointed in my life and could not wait to leave Baltimore, Maryland. Male African American bald bartender was serving drinks and it looked like he did not want to be there. I asked for jack and coke and he gave me Pepsi and jack. I asked for a lime several times. Asked him for 1 ice cube in my drink and he gave me several. At one point, the bar was open and no bartender there. I had to go to the 5th floor and that was also closed. Smh.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

Michael

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Salema

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice size pool, goes up to 7 feet. Hershey candy bars upon arrival. Restaurant in lobby. Parking was convenient. Great location. Will definitely return
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Michelle

Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Lacy

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Excellent facility
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

6/10 - Ok

Becky

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The staff was wonderful! I am giving lower stars because although I had a room booked it was not available to get into until midnight and that was after several conversations with the manager at the front desk. I was told the issue was they did not have enough staff to clean the rooms so rooms were still being cleaned at midnight and therefore others who were waiting for a room ended up having to find another hotel at midnight
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

LaVonia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Everything! The entire experience was superior! Thank you!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Almaz

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The property is clean. However it took me 45 minutes to check in they only had two front desk clerks scheduled on a very busy day:( The bell men aren’t customer friendly at all! All they care about it their tips!!!
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Huijing

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Ann

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

2/10 - Terrível

Brenda

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Upon checkin we were told the Bell Hop would get our bags and he did not. He actually went to the car behind us. When we pulled up he did ask if we needed help and i said yes but I was going to check in and my husband who was driving would get the bags out. I checked in early and the room was not ready and the front desk staff (whom I won’t name bc I’m not like that even though he was rude) told me that we could leave our bags on the closet by the front and that he would call us when our room was ready. After a very hard few hours of being out and about (dealing with personal issues) we arrived back at the hotel to get our bags and key. The same employee wanted to argue with me about the fact our bags had been checked in and we had the check in tags. They had not give us any. In fact when I brought the bags in by myself (no help from the front bell hop). The employee told me just to leave them. Then argued with me when we picked up that he had given me red tags. Until he walked out and looked at our bags and realized there were no tags. I then told him that he also was supposed to call and let us know our room was ready. I which he said well maybe it isn’t. I responded that that it’s 6p and it should be. I did call him boo because just what I do and over and over again he told me his name!! I am not rude enough to mention that here bc that is just not me. The pool was gross. No towels. And they tee piled up dirty. We didn’t even have one for the kids to dry on. I have pics
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Crystal

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This was one of the best hotels we’ve stayed in Baltimore. The breakfast, especially the omelettes were delicious. The cleanliness and overall aura of the hotel was perfect.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Bill

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Close to all the necessities. Inner Harbor events and amenities are right across the street.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Dustin

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

6/10 - Ok

Zarine

Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Limpeza
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

4/10 - Insatisfatória

Kristen, Quinton

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Noisy, unruly people at pool, shooting (17yo killed) on door step of the hotel. Staff was nice and attentive to issues that they could help with but overall the Harbor area seems no longer to be an area I am comfortable taking my kids.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024

8/10 - Boa

Hope B

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Our bathroom did not have soap or shampoo. There we a big roach in our bathroom. The parking was difficult to keep adding time for the car and more expensive than I was told.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Preshaunt

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
It'll be top tier if they offer breakfast. Everything else was great, the cleanliness and location.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Stacia

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Rosalie

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024

8/10 - Boa

Kayla

Viagem de negócios, Viagem a dois
The beds were amazing
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024