Terraço/pátio

Avaliações de Novotel Antwerpen

3 out of 5
Novotel Antwerpen
Luithagen Haven 6, Antwerp

Avaliações

7,8

Boa

Nota 10 - Excelente. 177 de 712 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 322 de 712 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 159 de 712 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 35 de 712 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 19 de 712 avaliações" "

7,8/10

Limpeza

8,2/10

Serviço e funcionários

7,0/10

Comodidades

7,6/10

Condições e instalações da propriedade

7,4/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Alan

Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2023
Resposta de Marc Martens, Gerente Geral em 17 de abr. de 2023
Caro Alan,agradecemos o seu simpático comentário.É para nós uma satisfação que tenha optado pelo nosso hotel — e que este tenha ido ao encontro das suas expectativas.Esperamos que tenha a oportunidade de voltar em breve. Melhores cumprimentos,Marc Martens, Gerente Geral

10/10 - Excelente

Philipe

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Quarto amplo, cama confortável, shampoo e sabonete bons, televisão enorme, atendimento cordial, estacionamento gratuito.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2023
Resposta de Marc Martens, Gerente Geral em 12 de jan. de 2023
Caro Philip,agradecemos o seu simpático comentário.Foi para nós um prazer recebê-lo no nosso hotel — e é com grande satisfação que lemos que fomos ao encontro das suas expectativas. Ficamos gratos, em particular, pela referência ao atendimento da nossa equipa. São comentários como o seu que nos motivam.Ficaríamos felizes com o seu regresso. Com os melhores cumprimentos,Marc Martens, Gerente Geral

6/10 - Ok

Leonel

Viagem com a família
Pontos negativos: Conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2022
Resposta de Marc Martens, General Manager em 13 de jul. de 2022
Dear Leonel, Thank you for letting us know how you rated your recent stay. We regret that all your expectations were not met. We would welcome your suggestions on how we could have improved your experience. We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Marc Martens, General Manager

8/10 - Boa

Suzy Kelly

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
O hotel é longe do centro, fica em área industrial. Mais se estiver de carro vale o custo beneficio
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2019
Resposta de Steven Hameeuw, Gerente Geral em 15 de dez. de 2019
Cara Suzy Kelly, Agradecemos por ter nos escolhido para passar a sua estadia na cidade. Como pode notar, estamos localizados numa agradável e tranquila zona verde, a meros minutos de carro do centro e do porto da cidade, ainda assim, contudo, lamentamos que não tenha ficado totalmente satisfeita com a nossa localização. Esperamos poder voltar a recebê-la num futuro próximo! Com os melhores cumprimentos, Steven Hameeuw, Gerente Geral

8/10 - Boa

Maira de F H

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Hotel confortável longe do centro
O Novotel oferece sempre uma boa cama pra dormir, com banheiro e quarto espaçoso. Porém, este Novotel está precisando de um revisada e uma renovação. O chuveiro estava com vazamento e os sofás do saguão do hotel estão bem velhos e com tecido desgastado. O garçom que nos atendeu no restaurante fez uma confusão com os pratos e demorou uma hora até que nos servisse o prato de entrada. Não fomos bem atendidos no restaurante do hotel.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2018
Resposta de Steven Hameeuw, Gerente Geral em 11 de jan. de 2019
Cara Maira, Muito obrigado pelo seu comentário. É com orgulho que lemos que desfrutou de uma boa estadia nas nossas confortáveis e espaçosas instalações. Por outro lado, obrigado pela sua sugestão relativamente a uma eventual remodelação dos nossos quartos, aproveitando para pedir desde já desculpa por qualquer inconveniente causado. Ainda assim, asseguramos que os nossos quartos são meticulosamente verificados e cuidados antes da chegada dos nossos clientes. Para além disso, lamentamos que o atendimento no restaurante não tenha sido do seu agrado. Iremos fazer os possíveis para que, no futuro, os hóspedes não se sintam da mesma forma. Esperamos poder voltar a recebê-la num futuro próximo! Com os melhores cumprimentos,

8/10 - Boa

Kamila

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Viagem família com crianças 4 e 6 anos
Hotel bem perto do porto e a uns 10 minutos de carro do centro histórico. Lugar tranquilo, quarto padrão Accor. Staff gentil.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2018
Resposta de Steven Hameeuw, Gerente Geral em 11 de jan. de 2019
Cara Kamila, Muito obrigado pelo seu comentário. É com orgulho que lemos que desfrutou de uma ótima estadia nas nossas confortáveis instalações. Por outro lado, estamos, de facto, idealmente localizados numa agradável e tranquila zona verde, perto do centro e do porto da cidade. Por fim, estamos gratos pelo elogio que tece relativamente ao serviço da nossa simpática e disponível equipa. Esperamos poder voltar a recebê-la numa futura visita à cidade! Com os melhores cumprimentos,

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2018
Resposta de Steven Hameeuw, General Manager em 3 de dez. de 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We look forward to welcoming you again. Best regards,

10/10 - Excelente

Manuel Fernando

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2018
Resposta de Steven Hameeuw, General Manager em 29 de set. de 2018
Dear Guest, Thanks for this high rating. We are delighted you had an excellent experience at our hotel. We look forward to welcoming you again.

10/10 - Excelente

Gabriele, Porto Alegre

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Bela surpresa
Como estávamos de carro escolhemos um hotel que incluía estacionamento. Foi ótimo, pois no centro há zonas de estacionamento gratuitas. Portanto, sem estresse. Nas imediações não tem muita coisa perto, é uma zona de fábricas e afins, mas o hotel é muito bom. Funcionarios educados e prestativos. Na recepção fomos muito bem atendidos, o funcionário explicou tudo que solicitamos. O quarto estava um pouco frio e liguei para ver uma solução, pois estava com um bebê, era inverno e queria o quarto quentinho. Prontamente nos trouxeram um aquecedor extra, já que a temperatura era a mesma para todo o hotel é não poderia ser mudada. Chuveiro excelente também. Quarto com bom tamanho. Recomendo.

8/10 - Boa

Tobias

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

6/10 - Ok

Paulo Sergio de S, Recife

Pontos positivos: Conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Razoável
Hotel razoável , funcionários deveriam ser mais bem treinados. Faltou interesse em resolver problemas.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Antuérpia
Excelente estadia, checkin e checkout práticos e rápidos. Conforto e boa localização. Café da manhã muito caro.

10/10 - Excelente

Maria Elisa B, Belo Horizonte

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Boa experiência
Tivemos uma experiência muito boa no hotel. Os quartos foram bons e, apesar de viajarmos no inverno, não vimos cheiro de mofo nem sujeira. As toalhas de banho eram um pouco pequenas, mas muito limpas. O pessoal foi simpático. O café da manhã foi bem razoável (padrão novotel). Viajávamos de carro e foi bem tranquilo de achar, o estacionamento bom e tranquilo para passeios de carro na cidade. não foi nada de excepcional, mas atendeu a expectativa custo/benefício

8/10 - Boa

Holger, Frankfurt am Main

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2024
Resposta de Marc Martens, General Manager em 30 de abr. de 2024
Dear Holger,Thank you very much for this kind review of your recent stay.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Marc Martens, General Manager

8/10 - Boa

Nao

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hotel is under construction so 8:00-18:00 is very loud plus you cannot watch TV (no receptions) so they should give other extras to guests…
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Marc Martens, General Manager em 4 de abr. de 2024
Dear Nao,Thank you for taking the time to give us feedback about your recent stay.We are delighted to hear that you found our room cleanliness and service to meet your expectations, as we strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all of our guests.We regret to hear that the noise from the construction affected your stay and apologize for the inconvenience with TV reception. Please be assured that our team is always on hand to assist with any in-room amenities to enhance your comfort. Additionally, we are exploring ways to further compensate our guests during periods of renovation to ensure a more pleasurable experience.We are continuously working to improve our hotel's condition and amenities to better serve our guests and appreciate your feedback as it helps us in this endeavor.We hope to see you again in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager

10/10 - Excelente

Nao

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We are often at this hotel. Hotel personal are very helpful and friendly all the time. And one of few hotels in Antwerp area, don’t charge parking and can travel with pet.
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024
Resposta de Marc Martens, General Manager em 12 de mar. de 2024
Dear Nao,Thank you for your positive review.We're delighted to hear that our team's helpfulness and friendliness stood out during your frequent stays. It is our pleasure to offer complimentary parking and to accommodate your pet, ensuring a convenient and stress-free visit.We hope that you will return in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager

4/10 - Insatisfatória

Steen

Viagem de negócios
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Koldt, slidt og dårlig oplevelse
Værelset var koldt og vinduerne utætte. Vi rejste som en kroppe af 9 personer og alle oplevede det. Morgenmaden var ok, men hver morgen manglede der bacon eller scramle æg. De var dårlige til at fylde op. Værelserne var slidte og trænger til en renovering. Jeg kommer ikke til at bruge dette hotel igen.
Hospedou-se por 4 diárias em jan. de 2024
Resposta de Marc Martens, General Manager em 14 de jan. de 2024
Kære Steen,Tak fordi du tog dig tid til at anmelde dit ophold hos os.Det glæder os at høre, at morgenmaden faldt i jeres smag, selvom der desværre manglede bacon eller scrambled æg på nogle morgener. Vi bestræber os altid på at være opmærksomme og fylde op løbende, så vores gæster har en bred vifte af valgmuligheder fra vores varme og kolde buffet. Vi er kede af at høre, at I oplevede værelserne som kolde og vinduerne som utætte. Vores hotel har en centralvarmesystem, som sikrer en behagelig temperatur i hele hotellet, og vi er altid klar til at tilbyde ekstra varmeapparater eller tæpper, skulle det være nødvendigt. Hvad angår tilstanden af værelserne, så stræber vi kontinuerligt efter at vedligeholde vores faciliteter for at sikre et behageligt ophold for alle vores gæster, og vi tager jeres feedback til os med henblik på fremtidige forbedringer.Vi håber at få muligheden for at byde jer velkommen igen og vise jer de forbedringer, vi arbejder på.Marc Martens, General Manager

8/10 - Boa

Nao

Viagem com a família, Viagem com animais de estimação
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
My family and I like Novotel Antwerp and we have been several time because staff is friendly and family friendly.
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Marc Martens, General Manager em 19 de jan. de 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review.We're delighted to hear that you and your family enjoy our hotel's friendly atmosphere and that you've chosen to stay with us multiple times. It's wonderful to know that our dedicated team has contributed to your positive experience.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Marc Martens, General Manager

10/10 - Excelente

Lennie

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 29 de jan. de 2024
Beste Lennie,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Marc Martens, General Manager

8/10 - Boa

Timi

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
All went well
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Marc Martens, General Manager em 5 de jan. de 2024
Dear Timi,Thank you for your positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will return in the future. Wishing you a very Happy New Year,Marc Martens, General Manager

10/10 - Excelente

RAAKESH

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 29 de dez. de 2023
Beste gast,We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Met vriendelijke groet,Marc Martens, General Manager

4/10 - Insatisfatória

Jean Marc

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 11 de dez. de 2023
Dear Jean Marc,We thank you for taking the time to send us your feedback.We are sorry that your time with us did not exceed your expectations and regret that you did not tell us a bit more as to the issues which you may have faced. We endeavour to provide an excellent standard for all our guests. Please make us aware of any concerns at the time, so that we may take the appropriate action.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Marc Martens, General Manager

6/10 - Ok

Jolanda

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
prima ontvangst bij de receptie. Eenmaal op onze kamer bleek er een flinke lekkage te zijn bij het raam waarbij het water naar binnen druppelde. De man achter de receptie heeft direct een nieuwe vergelijkbare kamer geregeld. Dat was super. In vroege ochtend renden er spelende kinderen over de gang. De slaapbank sliep echt niet goed. Slechte matras en klein dekbed. Het ontbijt was echt niet voldoende; twee keer een pan met spek die binnen een minuut leeg was, geen gekookte eieren, geen melk, geen yoghurt schaaltjes. jammer
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 20 de nov. de 2023
Beste Jolanda,Bedankt voor uw positieve reactie.We zijn blij te horen dat de ontvangst bij de receptie naar wens was en dat onze medewerker snel een oplossing kon bieden bij het ongemak van de lekkage. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat elke gast een aangenaam verblijf heeft.Wat betreft de geluidsoverlast in de vroege ochtend, bieden wij onze excuses aan. Wij streven naar een rustige omgeving voor al onze gasten en zullen dit intern bespreken om herhaling te voorkomen. We betreuren het ook dat de slaapbank niet voldeed aan uw comfortverwachtingen. Onze slaapbanken worden binnenkort vernieuwd om onze gasten een betere nachtrust te bieden. Met betrekking tot het ontbijt, onze excuses dat het niet voldeed aan uw verwachtingen. We nemen uw feedback serieus en zullen dit aankaarten bij ons keukenteam om ervoor te zorgen dat alle items tijdig worden aangevuld en dat er voldoende voorraad is voor al onze gasten.Met hartelijke groet,

10/10 - Excelente

eric

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
tres bon hotel
tres grande chambre ,et accueil sympathique , un peu de renovation ferait du bien
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Manager em 13 de nov. de 2023
Cher Éric,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié la grande chambre et l'accueil sympathique de notre équipe.Nous prenons en compte votre suggestion. Votre satisfaction est notre priorité.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau.Bien à vous,

6/10 - Ok

Nao

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
We are three of us (adult x 1, 2 kids) but not enough towels, sofa bed was not ready and pillows they did not provided until we complained. And bed legs are broken also. I stayed this Novotel so many times but this one first time we got this bad quality.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 13 de nov. de 2023
Dear Nao,Thank you for taking the time to give us feedback about your recent stay.We are glad to hear that you have stayed with us multiple times and appreciate your loyalty. However, we apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay regarding the towels, sofa bed, and pillows. Our team is committed to providing a comfortable stay for all our guests, and we should have ensured that your room was properly prepared before your arrival.We have taken note of your concerns about the bed legs and will address this issue with our maintenance team. Our hotel strives to maintain a high standard of quality and cleanliness, and we will work diligently to prevent such issues from occurring in the future.We hope that we have the pleasure of seeing you again in the near future. Kind regards,

10/10 - Excelente

Qingxia

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Good location and free parking.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 13 de nov. de 2023
Dear Qingxia,Thank you for this great review.We are delighted to hear that you appreciated our convenient location and the availability of free parking on-site.We look forward to seeing you again very soon.Best wishes,Marc Martens, General Manager

10/10 - Excelente

Luciën

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
It was nice
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 5 de nov. de 2023
Dear Lucien,Thank you for this feedback concerning your recent visit.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Marc Martens, General Manager

8/10 - Boa

Vladan

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
An Outstanding Service
Our family spent one night only in this Hotel but Novotel Antwerp fully met our expectations. Although the place itself was a little bit outdated, the bed was comfy and the room clean. The highlight of our stay came the following morning when we received the Service from Driss, F&B attendant. His people skills, warm welcoming attitude and overall attention to details were exceptional. Driss, one more time I take this opportunity to express gratitude of our family for making our day with Novotel unforgettable. You are the real asset to that place.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Manager em 5 de nov. de 2023
Dear Vladan,Thank you for your feedback about your stay.We are glad to hear that you found our bed comfortable and the room clean during your stay. It is our priority to provide a pleasant experience for our guests.We truly appreciate your kind words about the impact our team members had on your experience. Their exceptional service and attention to detail are indeed valuable assets to our team, and we will make sure to pass on your compliments to them. We are delighted that their warm and welcoming attitude made your stay unforgettable.We look forward to welcoming you back.Kind regards,

8/10 - Boa

Christelle

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 29 de out. de 2023
Dear Christelle,Thank you for your positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will return in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager

10/10 - Excelente

Sue

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Helpful & attentive staff
We really enjoyed our overnight stay. The reception staff were lovely. Same for the restaurant and bar staff, all very helpful and attentive. The room was comfortable and the bathroom was great.. Plenty parking too.
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 21 de set. de 2023
Dear Sue,Thank you for your positive review.We are delighted to hear that you found our team to be lovely, helpful, and attentive. We always strives to provide exceptional service to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay. It's also great to know that you appreciated the comfort of your room and the bathroom facilities, as well as the ample parking available on site.We hope that you will return in the future. Best wishes,

8/10 - Boa

Rosemary

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 19 de set. de 2023
Beste Rosemary,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Marc Martens, General Manager

10/10 - Excelente

Frederick

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 18 de set. de 2023
Beste Frederick,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Marc Martens, General Manager

8/10 - Boa

Henk

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Second time staying here. Overall i think iit is a good hotel. Breakfast is very overpriced for the limited choices.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Manager em 11 de set. de 2023
Dear Henk,We appreciate the time you have taken to share your feedback.We are glad to hear that you found our hotel to be good overall and that you chose to stay with us for a second time.We apologize if you felt that our breakfast was overpriced and had limited choices. Our breakfast buffet offers a variety of warm and cold items, including scrambled eggs, bacon, pastries, fresh fruit, and more. We also provide gluten-free options upon request. We will take your feedback into consideration as we continuously strive to improve our offerings and provide a satisfying experience for our guests.We look forward to welcoming you back for another visit. Best wishes,

8/10 - Boa

Iwona

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 11 de set. de 2023
Dear Iwona,Thank you for your positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope that you will return in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager

8/10 - Boa

Paulo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 30 de ago. de 2023
Dear Paulo,Thank you for this positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager

2/10 - Terrível

Marleny

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Bij aankomst was er niemand bij de receptie en stond er een bordje met over 5 min terug. 5 minuten werden 15 min. Wij kregen als compensatie gratis ontbijt voor de 2 dagen.Vervolgens kregen wij de kaartjes en konden wij naar de kamer. Bij aankomst in de kamer kwamen we binnen en viel het ons al meteen op dat het raam open stond. Meerdere pogingen gedaan deze dicht te krijgen dat lukte niet. Er was een baby bij ons aanwezig dus dat is niet handig. De badkamer was zo smerig dat je daar de kriebels van kreeg. Besloten om naar een andere kamer te vragen want kamer 325 op de 3e verdieping was het niet uit te houden en zeker niet voor de 264 euro die ik betaald heb. Bij het verwisselen van de kamers specifiek nagevraagd of ons ontbijt ook bij deze kamer stond medewerkster gaf aan dat die automatisch gewijzigd was. Wij kregen een nieuwe kamer 126 deze was netter dan de 1e kamer. Wij hebben daar geslapen en in de ochtend toen wij aan het ontbijt wilden gaan werd ons verteld dat wij geen ontbijt hadden. Na wat heen en weer bellen door de keuken en receptie mochten wij gaan ontbijten. Na het ontbijt gaan douchen en de badkamer stond helemaal blank. Ik heb toen aan de medewerker doorgegeven dat ik het erg jammer vind dat alles op deze manier verloopt aangezien ik best een fors bedrag heb betaald. De medewerker wees mij erop dat als de accomodatie mij niet beviel ik ook uit kan checken en mijn geld terug zou krijgen. Ik heb een formulier ingevuld.
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 29 de ago. de 2023
Beste Marlen,Bedankt voor het delen van uw ervaring.We waarderen uw geduld bij het inchecken en zijn blij dat we u gratis ontbijt konden aanbieden als compensatie. Onze excuses voor het ongemak met betrekking tot het raam en de netheid van de eerste kamer. We zijn blij te horen dat de tweede kamer beter voldeed aan uw verwachtingen.Het spijt ons te horen over de verwarring met betrekking tot het ontbijt en de situatie in de badkamer. We zullen deze kwesties intern bespreken om onze service te verbeteren. We zijn 24/7 beschikbaar bij de receptie om eventuele problemen direct op te lossen en staan altijd klaar om te helpen.We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet,Marc Martens, General Manager

10/10 - Excelente

Mak Ka

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
超值的連鎖酒店店
典型現代化連鎖酒店, 食物佈置服務全合乎期望, 價錢合理, 免費車位充足,如並非自駕遊, 位置並不方便, 有機會會再來
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 30 de ago. de 2023
尊敬的Mak Ka,感谢您对我们酒店的好评!我们很高兴您对我们的食物、布置和服务表示满意,并认为价格合理。同时,我们很高兴您提到免费停车位充足。关于酒店位置,我们确实位于距离安特卫普市中心稍远的地方,但是酒店附近有电车站,乘坐电车只需20分钟即可到达市中心。期待您再次光临我们的酒店,祝您生活愉快!Marc Martens, General Manager

6/10 - Ok

Jean Marc

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Marc Martens, Directeur général em 21 de ago. de 2023
Cher Jean Marc,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Novotel Antwerpen.Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas pleinement répondu à ce que vous en attendiez.Votre satisfaction est essentielle. N'hésitez pas à nous faire part de toutes pistes d'amélioration.Nous espérons vous compter de nouveau parmi nous. Bien à vous,Marc Martens, Directeur général

8/10 - Boa

Joram

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 11 de set. de 2023
Beste Joram,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Marc Martens, General Manager

10/10 - Excelente

Donna

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Perfect for us on a overnight stay.
We only stayed over night as a stop off. Having read other reviews i wasn’t sure what we would find. However we couldn't find fault. The room was clean and i liked the fact it had a separate internal door which made it really quiet. Bed was comfy the sofa bed not so comfy but ok. The kid's loved the pool. Which had towels available to use. Breakfast was busy but great. Staff were friendly. Would definitely use again if in that area.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Manager em 16 de ago. de 2023
Dear Donna,Thank you for taking the time to give us feedback about your recent stay.We are delighted to hear that you found our room clean and quiet, and that you appreciated the separate internal door feature. It's great to know that your children enjoyed the pool and that you were satisfied with the available towels. We're also pleased that you had a pleasant breakfast experience and found our staff friendly.We apologize for any discomfort you experienced with the sofa bed. We continuously strive to improve our facilities and services, and your feedback is valuable to us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.We sincerely hope that you will return on another occasion in the future. All the best,

4/10 - Insatisfatória

Kwabena

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The Breakfast and play area with the pool was good but the rooms and the staff service was very bad.
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 14 de ago. de 2023
Dear Kwabena,Thank you for taking the time to share your experience with us.We are delighted to hear that you enjoyed our breakfast and the play area with the pool. Our goal is to provide a pleasant stay for our guests, and it's great to know that these features met your expectations.However, we are concerned to read about your dissatisfaction with the room and staff service. We strive to maintain a high standard of cleanliness and service, and we apologize if we fell short during your stay. We will address these issues with our team to ensure improvements are made. We appreciate your feedback as it helps us to continually improve our guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future. Kind regards,Marc Martens, General Manager

2/10 - Terrível

Olayinka

Viagem a dois, Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
WORST HOTEL IN THE HISTORY OF NOVOTEL (POOR HOTEL MANAGER AND RECEPTIONIST. I had three asthma crisis while I was in the hotel due to the smell of the hotel. Unfriendly receptionist and lack of professionalism. Silly hotel manager who is meant to be working as a store replenishing staff rather than a manager. Hospitality of the hotel is extremely is beyond poor. I will never recommend to my worst enemy.
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 14 de ago. de 2023
Dear Olayinka,Thank you for taking the time to share your feedback,We are sorry to hear that you had an unpleasant stay at our hotel. Your health and comfort are our top priorities, and we apologize for any inconvenience caused by the smell you experienced. Our hotel is committed to maintaining a clean and welcoming environment for all our guests.We are disappointed to learn that you found our receptionist and hotel manager to be unfriendly and unprofessional. Our team does their best to provide excellent service and we will address your concerns to ensure that we continue to meet the high standards our guests expect.We appreciate your feedback and will use it to improve our services for future guests. Once again, we apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a better experience in the future. Kind regards,Marc Martens, General Manager

8/10 - Boa

Battal

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 30 de ago. de 2023
Beste Battal,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Marc Martens, General Manager

8/10 - Boa

Peter

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 9 de ago. de 2023
Kära Peter,tack för att ni valde att bo hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Med vänliga hälsningar,Marc Martens, General Manager

10/10 - Excelente

Asifa

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 7 de ago. de 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at our hotel.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Marc Martens, General Manager

8/10 - Boa

Yann

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Marc Martens, Directeur général em 7 de ago. de 2023
Cher Yann,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vour recevoir à nouveau,Marc Martens, Directeur général

4/10 - Insatisfatória

Dalmar

Viagem em grupo
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Marc Martens, Hoteldirektor em 3 de ago. de 2023
Sehr geehrter Dalmar,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir finden es sehr schade, dass Sie sich bei uns nicht vollständig wohlgefühlt haben und wären Ihnen daher für ein etwas detaillierteres Feedback sehr verbunden, denn nur so können wir uns stetig verbessern.Ungeachtet dessen hoffen wir, dass Sie uns eines Tages die Gelegenheit geben, die negativen Aspekte Ihres Aufenthaltes zu revidieren und danken Ihnen im Namen aller Mitarbeiter vielmals für Ihren Besuch.Marc Martens, Hoteldirektor

6/10 - Ok

Francy

Pontos negativos: Serviço e funcionários
20 euro voor gemiddeld ontbijt! Absurd!!
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Marc Martens, General Manager em 3 de ago. de 2023
Beste Franc,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de voorzieningen. Wat betreft uw opmerking over de prijs van het ontbijt, we bieden een uitgebreid ontbijtbuffet met een breed scala aan warme en koude gerechten, evenals gezonde en glutenvrije opties. We streven ernaar om een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden en houden onze prijzen concurrerend in vergelijking met andere hotels in de omgeving. Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons om onze diensten en faciliteiten verder te verbeteren.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Marc Martens, General Manager

10/10 - Excelente

Albert

Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2023
Resposta de Marc Martens, Directeur général em 31 de jul. de 2023
Cher Albert,Nous vous remercions pour votre agréable commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir,Marc Martens, Directeur général

10/10 - Excelente

Manuel

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Sehr sehr freundliches Personal. Die Zimmer sind sehr sauber.
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2023
Resposta de Marc Martens, Hoteldirektor em 31 de jul. de 2023
Sehr geehrter Gast,vielen Dank, das Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Es freut uns sehr, dass Sie unser freundliches Personal hervorheben und die Sauberkeit unserer Zimmer schätzen. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten und sind stolz auf unser engagiertes Team, das sich stets bemüht, den Erwartungen unserer Gäste gerecht zu werden.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Marc Martens, Hoteldirektor