Fachada

Avaliações de Barcelo Concorde Les berges du Lac

5 out of 5
Barcelo Concorde Les berges du Lac
Rue du Lac de Turkana, Tunis

Avaliações

7,6

Boa

Nota 10 - Excelente. 115 de 361 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 128 de 361 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 62 de 361 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 33 de 361 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 23 de 361 avaliações" "

8,0/10

Limpeza

7,6/10

Serviço e funcionários

7,2/10

Comodidades

7,6/10

Condições e instalações da propriedade

7,6/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

6/10 - Ok

André

Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Resposta de Fadia SAHLI, Gerente em 27 de jul. de 2022
Caro André, agradecemos a sua avaliação. O feedback dos nossos hóspedes é muito importante para nós. Assim, não hesite em partilhar quaisquer sugestões que nos ajudem a melhorar os nossos serviços. Foi um prazer recebê-lo e esperamos que possa voltar em breve. Cumprimentos, Fadia SAHLI, Gerente

8/10 - Boa

Anna, São Paulo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Belíssimo hotel.
Nossa estadia foi muito agradável. Pena que o restaurante do hotel não fosse igualmente satisfatório.

6/10 - Ok

Mohammed El Amine

Pontos positivos: Limpeza
.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2024

8/10 - Boa

Cheikh, Dakar

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Staff were attentive to clients. The dining experience inside the hotel was very good.
Hospedou-se por 7 diárias em mar. de 2024
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 22 de mar. de 2024
Dear Cheikh, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased to hear that you found our staff attentive and the dining experience to your liking. It's delightful to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and you enjoyed the overall condition of our hotel and the services we offer.Your satisfaction with the culinary offerings in our hotel is much appreciated, and we're glad to have been able to provide you with a very good dining experience, showcasing the variety of Mediterranean, French, and Tunisian cuisine at our restaurants.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 - Excelente

ADDEL

Hospedou-se por 3 diárias em fev. de 2024
Resposta de Quality Mgn em 27 de mar. de 2024
Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis sur votre récent séjour parmi nous. Notre objectif principal est de nous assurer que nous continuons à offrir des expériences inoubliables à nos clients et votre avis nous aide à le faire. Cordialement

6/10 - Ok

MAHER

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
The hotel needs renovation, furniture is old , carpet has a smell
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 7 de fev. de 2024
Dear Maher,Thank you for your review.We are sorry to hear about your concerns regarding the state of the hotel's furnishings and the scent you experienced. We pride ourselves on the unique combination of modern and classic touches that our interior design offers, and we regret any discomfort these issues may have caused. We are pleased, however, to learn that our service met your expectations and that you found the amenities to be satisfactory.Your feedback helps us to provide an exceptional experience for all our guests.We hope to see you again in the future. Kind regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 - Boa

Bilal

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Bel Albergo, pulito con Buon cibo e personale professionale
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 31 de jan. de 2024
Gentile Bilal,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione. Siamo lieti che abbia trovato il nostro albergo pulito e che il cibo abbia soddisfatto i suoi gusti. È un piacere sapere che ha apprezzato la professionalità del nostro personale.Nel ringraziarla ancora per le sue parole, la invitiamo a tornare ancora da noi in futuro.Le porgiamo i nostri cordiali saluti.Fadia SAHLI, Quality Manager

6/10 - Ok

Méganne

Pontos positivos: Conforto do quarto
Bien autrefois
Bel établissement qui devait être de grand standing il y a quelques années. Malheureusement l’hôtel a mal vieilli et est donc un peu cher, le rapport qualité prix n’y est pas. Il y a beaucoup de rafistolage dans les chambres, les moquettes sont tachées. Nous avions contacté 2 fois l’établissement pour la navette aéroport et n’avons jamais eu de réponse, dommage.
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 19 de jan. de 2024
Chère Megan,Merci avant tout pour les conseils suite à votre récent séjour parmi nous. Nous recherchons continuellement l'amélioration de nos services et vos commentaires sont essentiels à ce propos.Nous sommes désolés de lire que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes, notamment en ce qui concerne l'état de l'hôtel et la propreté de la moquette. Nous sommes également navrés d'apprendre que vous avez rencontré des difficultés avec notre service de navette aéroport. Cela dit, nous sommes heureux que vous ayez trouvé le confort de votre chambre satisfaisant.Nous tenons à vous assurer que notre équipe s'efforce continuellement de maintenir un niveau de qualité élevé pour nos installations et services.Au plaisir de vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience parmi nous. Bien à vous,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 - Excelente

Nadia

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024

8/10 - Boa

Abdelghani

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Nice hotel
Hospedou-se por 1 diária em jan. de 2024
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 5 de jan. de 2024
Dear Abdelghani, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.We are grateful for your approval of the decor that is aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 - Excelente

salma

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023

8/10 - Boa

Zakaria Ali

Hospedou-se por 23 diárias em dez. de 2023

10/10 - Excelente

Vida

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Sehr empfehlenswert. Gerne wieder.
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI,Quality Manager em 2 de jan. de 2024
Sehr geehrte Vida,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung. TranslateIhre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch Wir möchten Ihnen nochmals unseren Dank für diesen liebenswürdigen Bericht über unser Hotel aussprechen und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenFadia SAHLI,Quality Manager

10/10 - Excelente

Jerry Canisius

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The best hotel I’ve ever been privileged enough to stay at, and I had a wonderful experience at the Barcelo Concorde Les Berges du Lac. Every staff member I encountered, from the valet to the check - in to the cleaning staff and restaurant was delightful and eager to help. Special thanks to Yamina Jemai (Gouvernante Generale) for her amazing service.
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 2 de jan. de 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that you consider our establishment the best you've ever stayed at. It's wonderful to know that our team, from the valet to the restaurant staff, made such a positive impression on you. . Your appreciation for the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the amenities we offer is greatly valued.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 - Excelente

Franck

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Quality Mgn em 27 de dez. de 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait.

2/10 - Terrível

Imen

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

6/10 - Ok

Mohamed

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Nice view, but super cols
The room view was superior. However, I suffered a very cold night as the heating system barely works.
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 13 de dez. de 2023
Dear Mohamed,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We apologise if your room was not as warm as you would've liked and have considered your comment as we work to ensure the optimum comfort of our guests. On a future occasion please do not hesitate to contact our reception for anything we may do to permit you to fully enjoy your stay among us. We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 - Excelente

Mohamed

Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023

10/10 - Excelente

clément

Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Quality Mgn em 27 de dez. de 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

6/10 - Ok

Jean-Claude

Pontos positivos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Breakfast was ok. Cleaning staff was nice. The room was very noisy. I could hear neighbours talking late at night. The receptionist does not seem to care much about clients: providing with the bare minimum information and replying with the least words possible.
Hospedou-se por 2 diárias em dez. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 4 de dez. de 2023
Dear Jean-Claude,Thank you for your review.We're glad to hear that our breakfast met your expectations and that you found our cleaning staff to be pleasant. We apologize for any inconvenience caused by the noise levels in your room. Our hotel aims to provide a tranquil environment, and we regret that this was not your experience. We also take your comments about the reception service seriously and will address them to ensure our guests receive the attentive and informative service they deserve.We look forward to welcoming you back. Best regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 - Excelente

Mohamed

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Clean, nice staff
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 5 de dez. de 2023
Dear Mohamed, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards. We will pass your comments on to our team who will be very pleased to know that they helped to make your visit so enjoyable.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 - Excelente

Armand

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Comfy stay
We stayed there for a week. The room was comfortable but the bathroom was a bit old and run down. I particularly disliked the high and slippery bath tub. The whole room is crying loud for a refurbishment. The view from the balcony was superb, overlooking the lake and witnessing gorgeous and divine sunrises and sunsets. Food was tasty and the service impeccable. The chef made us feel at home , asking for our input every day at breakfast. I'll stay there again without hesitation.
Hospedou-se por 5 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 4 de dez. de 2023
Dear Armand,Thank you for your review.We're thrilled to hear that the breathtaking views from your balcony provided a beautiful backdrop to your stay, and that our culinary offerings, coupled with the chef’s personal touch, contributed to a memorable experience. It is also gratifying to know that you found our service impeccable.We regret to hear that aspects of the room did not meet your expectations and we understand that the bathroom facilities are a crucial part of guest comfort. We are continuously working on improving our accommodations to ensure our guests have a pleasant stay.Your willingness to return is the best compliment we could receive, and we look forward to welcoming you back.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 - Excelente

Bassem

Pontos positivos: Limpeza e comodidades
.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 4 de dez. de 2023
مرحبا سيد Bassem: نحن سعداء جدا لإقامتك بالفندق ورضاك عن تجربة الإقامة واستمتاعك بالراحة بالفندق. كذلك نشكرك على كلماتك الرقيقة عن مستوى النظافة والنظام والاهتمام براحة النزلاء. سوف نننقل إشادتك للموظفين لتشجيعهم على بذل المزيد من الجهد ونتمنى أن نراك مرة أخرى عما قريب لنقدم لك خالص شكرنا ونعدك بتجربة أكثر إمتاعا وأن نسعى دائما لتحقيق رضاك عن الإقامة بفندقنا.مع خالص التحية وجزيل الشكر. Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 - Boa

RIYAD, Tripoli

Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023

10/10 - Excelente

Olivier

Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Quality Mgn em 27 de dez. de 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait.

8/10 - Boa

Tekin

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023

8/10 - Boa

Jamal

Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023

8/10 - Boa

Arnaud

Hospedou-se por 4 diárias em nov.. de 2023

10/10 - Excelente

Tekin

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Quality Mgn em 27 de dez. de 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

8/10 - Boa

Sofia

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023

4/10 - Insatisfatória

Amira

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Veel te duur in verhouding tot de hotel, kamers zien we oud uit.
Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 28 de nov. de 2023
Beste Amira,Bedankt voor het delen van uw ervaring.We vinden het jammer te horen dat de kamer en de staat van het hotel niet aan uw verwachtingen voldeden. Onze kamers zijn ontworpen om een combinatie van modern en klassiek design te bieden, en we streven ernaar om deze in topconditie te houden voor al onze gasten. We zijn teleurgesteld dat we deze keer niet aan uw standaarden hebben kunnen voldoen. We waarderen uw feedback over de service en zullen dit gebruiken om onze gastervaring te verbeteren.We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Met vriendelijke groeten,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 - Excelente

Youssef, Seattle

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I used to like this hotel a lot, then during 2021-2022, I was disappointed with the facility. But my latest visit reminded me a little bit of what it used to be. Reception staff were great, more focus on room services perhaps.
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 21 de nov. de 2023
Dear Youssef,Thank you for your review.We're delighted to hear that our reception staff made a positive impression during your recent visit and that the cleanliness of our rooms met your high standards. It's also pleasing to know that the overall condition of our hotel, the service provided, and the amenities offered were to your satisfaction. We strive to maintain the quality and comfort that our guests have come to expect. We acknowledge your suggestion for more attention to room services and appreciate your constructive feedback. We are sorry for any inconvenience you may have experienced. Rest assured, we are committed to continuous improvement and will take your comments into consideration as we strive to provide an exceptional experience for all our guests.We look forward to welcoming you back. Best regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

2/10 - Terrível

Shabi

Hospedou-se por 1 diária em nov. de 2023

6/10 - Ok

loai A

Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023

2/10 - Terrível

DOYUN

Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023

8/10 - Boa

HAKIMA

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Quality Mgn em 27 de dez. de 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 - Excelente

ABDULBASET

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Quality Mgn em 27 de dez. de 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 - Excelente

Siraj

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Quality Mgn em 27 de dez. de 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 - Excelente

ABDULBASET

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Quality Mgn em 27 de dez. de 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 - Excelente

Abdalla

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

8/10 - Boa

HOSNI

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023

10/10 - Excelente

Anouar

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Very good hotel, welcoming staff, perfect service. 5* indeed
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 25 de out. de 2023
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you found our staff welcoming and the service perfect. Our team works hard to ensure that our guests have a memorable stay, and it's great to know that we met your expectations. The cleanliness of our rooms and the quality of our amenities are of utmost importance to us, and we're glad that you were satisfied with them.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 - Boa

KHALID

Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023

10/10 - Excelente

ABDULBASET

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2023

4/10 - Insatisfatória

Walid

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
the staff could have been a bit more helpful and accommodating
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 12 de set. de 2023
Dear Walid,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to hear that you found our team to be less helpful and accommodating than expected. We take your feedback seriously and will work on improving our service to ensure a better experience for our guests in the future.Nevertheless, we are glad to hear that you appreciated the cleanliness of our rooms and the amenities provided. Our team strives to offer a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We look forward to welcoming you again. Best regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 - Excelente

GARY

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023

10/10 - Excelente

Gerard

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Polite and helpful staff, comfortable rooms, perfect terrace views, lovely breakfast.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Fadia SAHLI, Quality Manager em 19 de jul. de 2023
Dear Gerard, Thank you very much for your kind feedback.We are glad that the high standards we set ourselves met your expectations.We appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations.It’s equally great to know we were able to tempt your taste buds with the wide selection on offer on our breakfast buffet.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 - Boa

Diego

Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023

10/10 - Excelente

Jaber

Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2023

6/10 - Ok

Carl

Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023