Fachada

Avaliações de Mercure Southampton Centre Dolphin Hotel

3 out of 5
Mercure Southampton Centre Dolphin Hotel
34-35 High Street, Southampton, England

Avaliações

7,0

Boa

Nota 10 - Excelente. 206 de 1000 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 355 de 1000 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 239 de 1000 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 114 de 1000 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 86 de 1000 avaliações" "

7,4/10

Limpeza

8,0/10

Serviço e funcionários

6,4/10

Comodidades

6,4/10

Condições e instalações da propriedade

6,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

8/10 - Boa

Ivan

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2018
Resposta de Dan Wilson em 16 de out. de 2018
Thank you for taking the time in sharing your experiences and I am pleased that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards, Dan Wilson, General Manager

10/10 - Excelente

Denise

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto

10/10 - Excelente

Elisabete dos

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Localização Perfeita !
Reservei esse hotel por tres noites antes de embarcar num cruzeiro. Atendimento na Recepção foi ótimo. Como meu quarto dava para a High Street, ha um ponto de onibus bem em frente da janela e à noite podia ficar um pouco barulhento. Mas não foi ruim o suficiente para solicitar troca de quarto.

10/10 - Excelente

Valmor, Brasil

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelenbte
Excelente hotel, bem localizado, muito limpo. Volto outras vezes, com certeza.
Resposta de Neil em 26 de jul. de 2014
Prezado cliente obrigado por tomar o tempo para rever a sua estadia com a gente aqui no Mercure Southampton Centre Dolphin Hotel, o prazer de ler você desfrutado sua estadia e estamos ansiosos para recebê-lo de volta em breve, Atenciosamente, Neil Brailsford, Gerente Geral

2/10 - Terrível

Johnny

Hospedou-se por 1 diária em jun. de 2023

2/10 - Terrível

Nathan

Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Had booked 2 nights (28th, 29thOct) in a double room. Arrived on the evening of the 28th to be told they had no available double rooms, despite the fact i had paid almost a month in advance. Was informed they could put me up in a double room in the hotel next door for the first night, then return to my original hotel for the second night. When I declined this as i did not want to have to move between hotels, i was offered a twin room which I begrudgingly accepted. Upon entering the room i discovered two single beds, one of which i was reluctant to consider using as the wall mounted headboard was only secured at the top and i did mot want to risk it falling on me during the night. The bathroom ceiling was covered in black mould spots. The window frame rattled whenever there was a light breeze which made getting sleep difficult. The breakfast was reasonable and the staff were polite enough. Sadly those two things in no way make up for what was a massively disappointing experience. Based on my experience i would certainly NOT recommend this particular hotel.
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 1 de nov. de 2022
Dear Nathan,Please accept my apologies for the inconvenience caused. Kind regards,

6/10 - Ok

Michael

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 1 de nov. de 2022
Thank you for your feedback.

10/10 - Excelente

Melissa

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022

10/10 - Excelente

gwen

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 1 de nov. de 2022
Thank you for your feedback.

8/10 - Boa

Andrew

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 1 de nov. de 2022
Thank you for your feedback.

6/10 - Ok

Leah

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The hotel staff told us when we arrived that they had a plumbing issue and could not offer us a room. They arranged a cab to pick us up and take us to another hotel which cost about 30 pounds more per night. The Mercure paid for the cab ride and the extra cost of the hotel. They also offered us beverages in the cozy bar while we waited for the cab. We were impressed by the excellent service.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 1 de nov. de 2022
Thank you for your feedback.

8/10 - Boa

Forbes

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 1 de nov. de 2022
Thank you for your feedback.

4/10 - Insatisfatória

Dolly

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Viellot
2 halte et cette fois déception totale Vétuste et mal entretenu
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 1 de nov. de 2022
Thank you for your feedback.

10/10 - Excelente

Denise

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 1 de nov. de 2022
Thank you for your feedback.

6/10 - Ok

Susan

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 1 de nov. de 2022
Thank you for your feedback.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Had a lovely weekend stay
Staff were excellent and friendly yet remained professional at all times
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 1 de nov. de 2022
Thank you for your feedback.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
The room was cleaned every day, along with the bedding and towels when required extras, the bed was nicely made by the staff. Bar staff were excellent, nice selection of gins
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022

8/10 - Boa

Jacqueline

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 18 de out. de 2022
Dear Jacqueline,thank you for your feedback. Kind regards,

2/10 - Terrível

Gabrielle

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 18 de out. de 2022
Dear Gabrielle,thank you for your feedback. Kind regards,

8/10 - Boa

Shan

Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 18 de out. de 2022
Dear Shan,thank you for your feedback. Kind regards,

2/10 - Terrível

Andrew

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
I forgot a pair of jeans which fell off the hanger in wardrobe rang back 3 times but no they have been pinched disgusting from a big hotel like that
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 11 de out. de 2022
Dear Andrew,What jeans were they and what size? I will have a look in our lost and found department.

2/10 - Terrível

Carmen

Viagem em grupo
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The reservation was all wrong. They were full when I booked so instead of honoring a refund, they just kept our money anyway. I hope they didn’t double sell our room since that is NOT when we wanted booked. What a rip-off! I will never forget this nor will I forgive Expedia for allowing this to happen.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 18 de out. de 2022
Dear Carmen,please accept my apology for what has happened. Kind regards,

10/10 - Excelente

Kerry

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Very kind staff. Room clean and comfortable, area not so nice.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 11 de out. de 2022
Dear Kerry,Thank you for the great feedback. Kind regards,

8/10 - Boa

Louise

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Comfortable with good staff
Staff at reception were very helpful. It's an older, historic place , a little tired, but overall fine.
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 11 de out. de 2022
Dear Louise,thank you for your feedback. I have passed it on the teams.Kind regards,

6/10 - Ok

Steven

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
You might end up in Student Halls
This is a great location for anything you are doing in Southampton. We have stayed twicw within the last two weeks. First time all fine, second time in Room 23 with Students having a lste night early morning party in 21.i understand using spare rooms for student accommodation is revenue for the Hotel but at least try to keep regulsr guests who want ti sleep away from them. Breakfast is good but hard fried eggs are not appealing
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 11 de out. de 2022
Dear Steven,Thank you for your feedback. Please accept my apologies for the noise. It has been actioned to prevent it from happening again. Kind regards,

6/10 - Ok

Alan

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022

6/10 - Ok

Victoria

Viagem de negócios
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Staff are super friendly and cannot do enough for you. I have stayed at this hotel many times as I like the staff, the location and car parking. The hotel room was very noisy, I was on the ground floor and could hear people outside on their phones, the windows didnt shut properly and there was no room service (there has been in the past)
Hospedou-se por 2 diárias em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 11 de out. de 2022
Dear Victoria,Thank you for your feedback. I have informed our maintenance team to have a look at the window in that room. Kind regards,

8/10 - Boa

David

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Central Hotel
Very nice hotel in the centre of Southampton. Convenient for the cruise terminals and places to look round and eat. Finding entrance to car park a challenge. Suggest you phone the hotel in advance to get the precise sat nav location.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 11 de out. de 2022
Dear David,Thank you for your feedback. We are looking at ways to communicate the parking entrance. Kind regards,

6/10 - Ok

Natasha

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários e comodidades
Pontos negativos: Limpeza
Central location ,lobby & bar area clean & tidy but room although generally clean smelt damp & the decor in the bathroom could be improved peeling plaster on ceiling & could do with painting.
Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de Reception Team em 2 de out. de 2022
Dear Natasha, Thank you for your feedback. The hotel is currently under going some renovations. Sorry for the inconvenience this may have caused you.

2/10 - Terrível

Samantha

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 3 de out. de 2022
Dear Samantha, Thank you for your feedback and please accept my apologies for the inconvenience caused.Kind regards,

10/10 - Excelente

Kerry

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 2 de out. de 2022
Thank you for the kind feedback.

6/10 - Ok

James

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Not as good as it has been
I ha to cut my stay short but I was no impressed by the room.The bedside lights appeared not to work; the carpet was damaged near the door; the cold water ran warm at first; it was very noisy until quite late at night. I have been an infrequent visitor to the hotel since the mid-1970s and seen it in many incarnations. This was far from the best.
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 2 de out. de 2022
Dear James, Thank you for your feedback. We are currently in the process of refurbishment and improving the hotel. Please accept my apologies for the inconvenience caused.

6/10 - Ok

Bojan

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em set. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 2 de out. de 2022
Thank you for your feedback.

4/10 - Insatisfatória

Sylvie

Viagem em grupo
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Endroit insalubre et très bruyant
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 2 de out. de 2022
Merci pour votre avis. Veuillez accepter mes excuses pour la gêne occasionnée.

10/10 - Excelente

Curtis

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 22 de set. de 2022
Dear Curtis,thank you for your great feedback.

2/10 - Terrível

Carl

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 22 de set. de 2022
Dear Carl,Please accept my apologies for the inconvenience we caused.

2/10 - Terrível

Angie

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 22 de set. de 2022
Dear Angie,Please accept my apologies for the inconvenience we caused.

8/10 - Boa

paul

Viagem de negócios
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 22 de set. de 2022
Dear Paul,Thank you for your great feedback. Kind regard

8/10 - Boa

Sean

Hospedou-se por 1 diária em set. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 22 de set. de 2022
Dea Sean,thank you for your great feedback. Kind regards,

2/10 - Terrível

Nicola

Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 22 de set. de 2022
Dear Nicola,Please accept my apologies for the inconvenience we caused.

10/10 - Excelente

Paula

Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 25 de ago. de 2022
Dear Paula,Thank you for the great feedback. Kind regards.

6/10 - Ok

Sharon

Viagem a dois
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Despite booking a Privileged room, the room was very much of standard quality. It was not very clean, the toilet system was broken you had to put your finger in the hole to flush the toilet very unhygienic. Only one English tea bag which we only saw on when we got up on the Sunday morning. The coffee sachets we of poor quality. The bath had a chip out of it and hand rail to help people using the shower, no anti slip. TV kept going off. So you can see we did not have a very good stay with the hotel. It’s not somewhere I would boom again. Plus side it’s close to the city centre. A very disappointing visit and certainly not worth the £203. I paid!
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 25 de ago. de 2022
Dear Sharon,Thank you for the feedback. Please accept my apologies for the inconvenience caused.Kind regards.

4/10 - Insatisfatória

david

Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Disappointed again!
Dressing gown and hangers just thrown in wardrobe rail missing
Stains all over carpet
Cobwebs and dust on curtains from fan
Rust on bathroom mirror
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022

8/10 - Boa

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Parking difficult to find without a map.
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de Michael em 20 de ago. de 2022
Thank you for you review! We do have a map on the front of the hotel with directions to the parking area.

8/10 - Boa

Lorenzo

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Posizione centrale, buona struttura
Hospedou-se por 1 diária em ago. de 2022
Resposta de Michael em 15 de ago. de 2022
Thank you for your review!

2/10 - Terrível

Katie

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
I'm not really sure where to start, the hotel is nothing more than a budget hotel at very best and we paid £177.00 per night, on arrival into the Reception we were quite pleased, we then went to room 127, oh my god is all I can say, I was actually in shock I had to sit on the bed, so claustrophobic and the smallest room I have ever seen. It was my birthday weekend and was instantly upset about the size and condition, we did book a standard double but this was taking the mick, there were holes in the wall as seen attached file. My fiance not liking me being upset went to reception where he said we want to be moved or have a full refund and we would go elsewhere, we were moved to room 16 which we were told was the biggest standard double available. It was alot bigger but so so tired chipped paint everywhere, and still not worthy of the price tag, it was boiling hot so we quickly unpacked and went straight out, on returning in the evening, we opened the windows to let some air in, it was unbearably hot, the pathetic excuse for a fan was not worth turning on and when we did it made clonking noises and at one point came off the spindle. We had to sleep with the door open and keep the fire exit open to let air in but this also meant that hundreds of flies we seemed to be by the laundry room so that came with noise from 7am. Got up first morning to find no toiletries in the bathroom, so my fiance
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 4 de ago. de 2022
Dear Katie, Please accept my apologies for the inconvenience caused. I have passed your comments to our housekeeping team. Due to heat, it is difficult to manage the temperature in hotel and we are replacing and adding more fans. Once again, please accept my sincerest apologies for what you experienced.

6/10 - Ok

Linda

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
The hotel is convenient for the city centre and the staff are friendly and helpful.
Hospedou-se por 3 diárias em jul. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 2 de ago. de 2022
Dear Linda, Thank you for your feedback. Kind regards.

4/10 - Insatisfatória

Gary

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Give it a miss.
This is supposed to be a Mercure - it drags that name down. Old building doesn't mean it has to be grubby - but it is. Stained ceilings, bathrooms where showering will soak the floor no matter what you do, the bed is the softest and most uncomfortable things you'll sleep on. Soap not refilled in shower (so housekeeping not checking these basic things). £120 for this - premier inn is miles better. Pros - friendly staff, parking cheap at £5 for 24 hours. Good location.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 2 de ago. de 2022
Thank you for your feedback and please accept my apologies for the inconvenience caused. Your feedback has been passed on to the relevant teams. The soap dispensers aren't refillable, we only replace them once emptied. Kind regards.

6/10 - Ok

Gurkiran

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 2 de ago. de 2022
Dear Gurkiran, Thank you for your feedback and please accept my apologies for the inconvenience caused. Kind regards.

6/10 - Ok

Gurkiran

Hospedou-se por 2 diárias em jul. de 2022
Resposta de GM at The Dolphin em 2 de ago. de 2022
Dear Gurkiran, Thank you for your feedback and please accept my apologies for the inconvenience caused. Kind regards.