5 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Avaliações de Irotama Resort

4 out of 5
Irotama Resort
Km 14 Via Cienaga, Santa Marta, Magdalena

Avaliações

8,6

Excelente

Nota 10 - Excelente. 308 de 598 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 187 de 598 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 56 de 598 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 24 de 598 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 23 de 598 avaliações" "

9,0/10

Limpeza

8,8/10

Serviço e funcionários

8,6/10

Comodidades

8,6/10

Condições e instalações da propriedade

8,8/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Rui

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em fev. de 2020

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Comodidades
Adoramos o local! Praia boa, piscina excelente e super aprazivel! Ruim colchao de casal velho e horrivel! Jantares muito fracos e incomiveis!
Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2019
Resposta de Irotama Resort em 29 de abr. de 2019
Caro convidado Agradecemos o seu comentário sobre o nosso serviço e nossas instalações. Lamentamos os inconvenientes apresentados durante a sua estadia. Queremos sempre que os nossos hóspedes desfrutem dos nossos espaços e tenham as melhores experiências. Saudação cordial

10/10 - Excelente

EDUARDO

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Férias Excelente
Gostamos muito do serviço do café da manhã, funcionários prestativos e muito acolhedores. O local é fantástico com uma natureza bela e muito próximo ao shopping.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2017

8/10 - Boa

Fernando

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
muito bom servico, boa comida segurança tambem ok.

10/10 - Excelente

Ximena

Viagem a dois
Pontos positivos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
The food, the service, all the workers there are excellent!
Hospedou-se por 4 diárias em abr. de 2024

10/10 - Excelente

Luis, Bronx

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Good
Hospedou-se por 2 diárias em mar. de 2024

6/10 - Ok

Jorge

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Not entertaining, Too Plain,
Hospedou-se por 1 diária em mar. de 2024

10/10 - Excelente

Estefania

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Es un lugar para quedarse y poder viajar solo , seguro y confiado de que no te va a pasar nada. En la playa Irotama cuenta con seguridad que te permite disfrutar sin estar pensando en dejar tu bolso y que te lo roben. Me gustó y lo recomiendo la limpieza excelente . Irotama lago recomendado
Hospedou-se por 3 diárias em mar. de 2024

6/10 - Ok

Juan

Viagem de negócios, Viagem com família e crianças pequenas
El WIFI es pésimo, imposible trabajar alla.
Hospedou-se por 5 diárias em fev. de 2024

10/10 - Excelente

Melissa

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
*
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 13 de fev. de 2024
¡Hola Melissa!Cordial saludo,Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros. ¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar! No olvide registrarse y hacer parte de nuestro selecto grupo de huéspedes VIPS IROTAMA en nuestro club de fidelidad IROPASS! Ingrese a este link para conocer nuestros premios y beneficios https://iropass.club.

4/10 - Insatisfatória

Luca massimo

Pontos positivos: Limpeza e conforto do quarto
Pontos negativos: Serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Io o acquistato all incluso ma in realta non e cosi penza che non potevonchiedere nemmeno una birra corona,no potevo mangiare una insalata cesar una truffa in tutti gli effetti
Hospedou-se por 2 diárias em jan. de 2024
Resposta de Customer service manager em 3 de fev. de 2024
Dear Mr. Luca Massimo, On behalf of Irotama Resort we want to thank you for taking the time to write a review about the last stay, we are very sorry that it was not entirely positive, day by day reinforcing our quality standards by listening carefully to each and every one of the valuable opinions guests like you. We have shared his words with our managers of the different departments so that they take the appropriate measures.We reiterate our commitment to provide you with the best service, and we hope to receive in the future a new home opportunity to create a new unforgettable experience, in this, your beachfront.Best Regard,

8/10 - Boa

Mario

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Great, short getaway
Couple's vacation
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama H em 16 de jan. de 2024
Dear Mr. Mario, At Irotama Resort, we express our gratitude for having selected our hotel to rest and take the time to write a review about your stay. It has been a pleasure to be at your service and give you the service and attention you deserve, we are happy because we have fulfilled your expectations.Best regards,

10/10 - Excelente

Isnedy

Viagem a dois
Pontos positivos: Comodidades
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 16 de jan. de 2024
¡Hola Isnedy! Cordial saludo, Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros. ¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar! No olvide registrarse y hacer parte de nuestro selecto grupo de huéspedes VIPS IROTAMA en nuestro club de fidelidad IROPASS! Cordialmente,

10/10 - Excelente

German

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em jan. de 2024
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 16 de jan. de 2024
¡Hola German! Cordial saludo, Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros. ¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar! No olvide registrarse y hacer parte de nuestro selecto grupo de huéspedes VIPS IROTAMA en nuestro club de fidelidad IROPASS! Cordialmente,

10/10 - Excelente

Oscar

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Gran estadía. Un hotel con todo lo que se necesita. variedad de áreas, actividades y restaurantes, Llegué mucho antes del check-in y pude hacer uso de instalaciones y restaurantes desde el primer momento. Mi vuelo era mucho despues del check-out y pude seguir usando las instalaciones y restaurantes sin problema.
Hospedou-se por 5 diárias em dez. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 16 de jan. de 2024
¡Hola Oscar! Cordial saludo, Gracias por calificarnos, estamos muy felices de conocer su maravillosa experiencia con nosotros, sus palabras son una recarga de energía. ¡Esperamos tenerles pronto de vuelta y seguir siendo su destino #1 de vacaciones en Santa Marta! No olvide registrarse y hacer parte de nuestro selecto grupo de huéspedes VIPS IROTAMA en nuestro club de fidelidad IROPASS! Cordialmente,

4/10 - Insatisfatória

Hippolyth

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 1 diária em dez.. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 26 de dez. de 2023
¡Hola Hippolyth! Cordial saludo, Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros. ¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar! No olvide registrarse y hacer parte de nuestro selecto grupo de huéspedes VIPS IROTAMA en nuestro club de fidelidad IROPASS! Ingrese a este link para conocer nuestros premios y beneficios https://iropass.club.

8/10 - Boa

Eduardo

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 3 diárias em dez. de 2023
Resposta de Customer service manager em 26 de dez. de 2023
¡Hola Eduardo! Cordial saludo, Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros. ¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar! No olvide registrarse y hacer parte de nuestro selecto grupo de huéspedes VIPS IROTAMA en nuestro club de fidelidad IROPASS! Ingrese a este link para conocer nuestros premios y beneficios https://iropass.club.

10/10 - Excelente

DAVID GARDUNO, HUNTINGTON PARK

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
We liked everything! from the moment we were picked up from the airport ,even though we were late due to a delay of the flight . The whole staff was wonderful,the food chices were good, and the drinks were very delicious. We definetly coming back again.
Hospedou-se por 4 diárias em dez. de 2023
Resposta de Customer service manager em 26 de dez. de 2023
Dear Mr. David, At Irotama Resort, we express our gratitude for having selected our hotel to rest and take the time to write a review about your stay. It has been a pleasure to be at your service and give you the service and attention you deserve, we are happy because we have fulfilled your expectations.Best regards, Zarifeth Robles Customer service manager

2/10 - Terrível

Esther

Viagem com a família
Reserva no utilizada
Esta es una reserva que no se ha utilizado ya que estaba duplicada y ha sido imposible ser anulada. Ni por parte de hoteles.com ni del hotel hemos recibido ayuda para poder cancelar la reserva.
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Customer service manager em 26 de dez. de 2023
¡Hola Cordial saludo, Gracias por calificarnos, para consultar acerca de la cancelación de su reserva puede dirijirse al Email confirmacionreservas1@irotama.com.¡Esperamos tenerle pronto en este, su hogar frente al mar! No olvide registrarse y hacer parte de nuestro selecto grupo de huéspedes VIPS IROTAMA en nuestro club de fidelidad IROPASS! Ingrese a este link para conocer nuestros premios y beneficios https://iropass.club. Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Cliente Irotama Resort

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Unfortunately the beach was closed on my stay there and when I asked why they didn’t advertise so I wouldn’t stay there, I was given a lame excuse(not worth mentioning). This is a resort so a beach matters. Next I checked in at the main building then when I was at my building I had to do the check in all over again. Why twice I don’t know but it is a long slow process. Then they asked me to pay. I already paid and showed my receipt but they still didn’t believe me. So it took even longer and many calls before they realized I did pay. Room was beautiful but so hot and humid. It took a while for it to cool down once the air conditioning was fixed. They did that quickly I must admit Buffet breakfast was ok. 6 out of 10. My tower was on one end and the pools on the other end. Shuttle cart. English extremely limited.
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Customer service manager em 30 de nov. de 2023
Dear Guest, On behalf of Irotama Resort we want to thank you for taking the time to write a review about the last stay, we are very sorry that it was not entirely positive, day by day reinforcing our quality standards by listening carefully to each and every one of the valuable opinions guests like you. We have shared his words with our managers of the different departments so that they take the appropriate measures.We reiterate our commitment to provide you with the best service, and we hope to receive in the future a new home opportunity to create a new unforgettable experience, in this, your beachfront.Best Regard, Zarifeth Robles Salomón Customer Service Hotel Irotama

4/10 - Insatisfatória

Ronald

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Pontos negativos: Comodidades
There are 5 hotels in this resort and the pictures are from the newest unfortunately we booked the oldest without knowing there was a difference. We gave up the remaining 3 nights and switched to the Hilton
Hospedou-se por 5 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama em 26 de nov. de 2023
Dear Mr. Ronald, On behalf of Irotama Resort we want to thank you for taking the time to write a review about the last stay, we are very sorry that it was not entirely positive, day by day reinforcing our quality standards by listening carefully to each and every one of the valuable opinions guests like you. We have shared his words with our managers of the different departments so that they take the appropriate measures.We reiterate our commitment to provide you with the best service, and we hope to receive in the future a new home opportunity to create a new unforgettable experience, in this, your beachfront.Best Regard,

10/10 - Excelente

Zak

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
This is a perfect place for families and people looking to get away. You truly don't have to leave the property. All food options were tasty and the staff was incredible. The pool area was spacious and the beach had plenty of staff and security to make perfect for relaxation without worry. We highly recommend. 10/10.
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Customer service manager em 21 de nov. de 2023
Dear Mr. Zak, At Irotama Resort, we express our gratitude for having selected our hotel to rest and take the time to write a review about your stay. It has been a pleasure to be at your service and give you the service and attention you deserve, we are happy because we have fulfilled your expectations.Best regards,

10/10 - Excelente

Cindy

Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 15 de nov. de 2023
¡Hola Cindy! Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros.¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar!

10/10 - Excelente

Eric

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 5 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 15 de nov. de 2023
¡Hola Eric! Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros.¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar!

8/10 - Boa

GABRIEL

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Sigue siendo si duda alguna el mejor hotel en la zona con un playa espectacular para caminatas matutinas , a mejorar algunos restaurantes como Luruaco y al medio dia no hay uno solo con aire acondicionado
Hospedou-se por 3 diárias em nov.. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 6 de nov. de 2023
Estimado Sr. Gabriel, A nombre de Irotama Resort nos sentimos muy agradecidos con usted por brindarnos su tiempo y por compartir la experiencia de su última estadía con nosotros, cada uno de sus comentarios son de suma importancia al momento de evaluar nuestros servicios e instalaciones. Lamentamos que su experiencia no haya sido del todo positiva, reforzamos día a día nuestros estándares de calidad, y trabajaremos incansablemente para asegurarnos de que superaremos todas las expectativas.Esperamos recibir en el futuro una nueva oportunidad para crear una nueva experiencia.

10/10 - Excelente

HARBEY

Hospedou-se por 1 diária em out. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 26 de out. de 2023
¡Hola Harbey! Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros.¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar! Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Cliente Irotama Resort

4/10 - Insatisfatória

Lina

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Pontos negativos: Condições e instalações da propriedade
Mala experiencia con la comida
Lamentablemente el primer día tuvimos una intoxicación severa con un arroz con mariscos que comimos en el restaurante el Buho y esto nos impidió poder salir de la habitación y comer normalmente. La calidad de la comida en general no es muy buena vs el costo, teniendo en cuenta que pagamos un plan todo incluido, realmente no lo pudimos aprovechar
Hospedou-se por 5 diárias em out. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 29 de out. de 2023
Estimada Sra. Lina, Gracias por sus comentarios para Irotama Resort, estamos muy agradecidos por su tiempo y por compartir sus experiencias con nosotros, sus opiniones son muy importantes para nosotros. Nos disculpamos si su experiencia no fue positiva, debido a su percepción poco favorable acerca de nuestro restaurantes su calidad y precios, quisiéramos conocer a detalle si usted así lo permite los aspectos que menciona con el fin de realizar la investigación pertinenete y asi loograr corregir y mejorar nuestro servicio, Irotama Resort se caracteriza por tener excelentes estándares de calidad en los productos que ofrecemos, nos regalaría por favor un número telefónico o correo electronico donde podamos contactarle y asi poder escuchar atentamente estos detalles, adicionalmente tenga por seguro que sus comentarios serán socializados con nuestros Jefes y Gerentes involucrados para que se tomen los correctivos oportunos de ser necesario. Lamentamos mucho que durante esta ocasión no cumpliéramos con sus expectativas reforzamos día a día nuestros estándares de calidad, y trabajaremos incansablemente para asegurarnos de que superaremos todas las expectativas.Esperamos recibir en el futuro una nueva oportunidad para crear una nueva experiencia. Atentamente,

10/10 - Excelente

GLORIA

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Excelente experiencia superadas las expectativas
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 22 de out. de 2023
¡Hola Gloria!Todas esas palabras que resaltan nuestra importante labor en el área turística, son la energía que necesitamos para continuar nuestras labores. Gracias por preferirnos y siempre visitar nuestras instalaciones.Esperamos que nos visites pronto.

4/10 - Insatisfatória

Rosa, las vegas

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
The hotel restrictions were excessive. The service in all the resort was extremely slow! The pool time and towels were very limited.
Hospedou-se por 3 diárias em out. de 2023
Resposta de Customer service manager em 13 de out. de 2023
Dear Mrs. Rosa, Thank you for your comments for Irotama Resort, we are very grateful for your time and for sharing your experiences with us, your opinions is very important for us. We apologize if your experience has not been entirely positive, we are strengthen our quality standards every day and work hard to ensure you exceed all your expectations. We hope to see you again in irotama to serve you as you deserve. Best regards,

10/10 - Excelente

Carlos

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
I love irotama. We had a wonderfull experience. Beach and rooms are the best.
Hospedou-se por 7 diárias em ago. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama em 12 de set. de 2023
Dear Mr. Carlos, At Irotama Resort, we express our gratitude for having selected our hotel to rest and take the time to write a review about your stay. It has been a pleasure to be at your service and give you the service and attention you deserve, we are happy because we have fulfilled your expectations.Best regards,

6/10 - Ok

Camilo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Overall rating was 3 based on the fact of limited buffet and quality of food. I am not saying the food was bad, but had higher expectations if you compare to buffets in 5 star properties around the Caribbean or south east Asia. Operational staff were extremely attentive and would go above and beyond to make sure you were looked after, only hiccup is the security guards within the perimeter who as on a constant power trip and trip people outside of your party like trash. My elderly parents were staying near by and would come to pick me up in a taxi to go for dinner in the old city or drop me off and then we would plan to walk together to their place…. Anyhow, the security guard suggested they needed to be escorted as they were afraid the resort facilities would be used. Really? Treat like that a 70year old that can only walk slowly, to go with his son and wife to the other side of the resort via the beach, do we pose any type of security threat? Come on. I received an apology from a staff member, but unfortunately it happened again on 2 other occasions.
Hospedou-se por 3 diárias em set. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama em 12 de set. de 2023
Dear Mr. Camilo, Thank you for your comments for Irotama Resort, we are very grateful for your time and for sharing your experiences with us, your opinions is very important for us. We apologize if your experience has not been entirely positive, we are strengthen our quality standards every day and work hard to ensure you exceed all your expectations. We hope to see you again in irotama to serve you as you deserve. Best regards,

10/10 - Excelente

ANDRES, Bogota

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 31 de ago. de 2023
¡Hola Andres! Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros.¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar!

10/10 - Excelente

Juan

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Mejor servicio, imposible
Me fue muy bien! Todo el personal fue amable y colaborador. En todo restaurante y rincón del hotel el servicio fue óptimo. Todos estaban prestos para colaborar y prestar el mejor servicio posible. Lo recomendaría una y muchas veces más tanto para plan de pareja como para plan de familia.
Hospedou-se por 3 diárias em ago. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 22 de ago. de 2023
Estimado Sr. Juan, Gracias por calificarnos, estamos muy felices de conocer su maravillosa experiencia en nuestras instalaciones, sus palabras son una recarga de energía para nosotros.¡Esperamos tenerles pronto de vuelta y seguir siendo su destino #1 de vacaciones en la costa!

2/10 - Terrível

manuel

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Didn't like anything about this hotel very unsatisfied, not recommended to no one
Hospedou-se por 2 diárias em ago. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 22 de ago. de 2023
Dear Manuel,We are very sorry that you had such bad experience in Irotama, and we would like to know what we did wrong, or what you did not like about our Resort, so we might be able to correct it and improve if you decide to give us a new chance in the future. Please let us know so we can do something about it! Thank You Very Much!!

10/10 - Excelente

Sebastien

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
vacances parfaite, l'hotel est très bien renové, entretenu, a proximité d'un centre commercial avec magasin et restaurant. Le seul bémol est le prix excessif de la formule "all incluse". Il est préférable de payer ce que l'on consomme, cela revient moins cher. Le petit plus est le service navette pour l'aéroport gratuit.
Hospedou-se por 4 diárias em ago. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama H em 16 de ago. de 2023
Dear Mr. Sebastien, On behalf of Irotama Resort, we express our sincere thanks for having selected our hotel for your rest and for taking the time to tell us about your experience.It has been a real pleasure to be our service and provide you with the service and attention you deserve, we are satisfied to know that we have met your expectations.Thank you again for choosing us and we hope to see you soon back at Irotama Resort.Best regards,

10/10 - Excelente

Angela

Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 8 de ago. de 2023
¡Hola Sra. Angela! Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros.¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar!

10/10 - Excelente

karen

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
ambiente familiar, muy comodo , el servicio increible
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 8 de ago. de 2023
¡Hola Karen! Gracias por calificarnos, estamos muy felices de conocer su maravillosa experiencia en nuestras instalaciones, sus palabras son una recarga de energía para nosotros.¡Esperamos tenerles pronto de vuelta y seguir siendo su destino #1 de vacaciones en la costa!

10/10 - Excelente

Mario Alberto

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Recomendado: gran servicio e instalaciones
Una estupenda experiencia de vacaciones. Instalaciones cómodas, magnífico servicio al huésped y acceso directo a muy buena playa. La comida en los restaurantes es buena, solo que el costo es desproporcionado en algunos casos: por ejemplo carnes sencillas a $75.000.
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 8 de ago. de 2023
¡Hola Sr. Mario Alberto! Gracias por calificarnos, nos complace saber que logramos hacerle sentir como en casa, adicionalmente agradecemos sus valiosas sugerencias, esperamos tener en el futuro una nueva oportunidad de atenderle en este el mejor Resort del caribe colombiano.¡Le esperamos pronto de vuelta!

8/10 - Boa

Johana

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
nice pools
Hospedou-se por 8 diárias em jun. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama H em 14 de jul. de 2023
Dear Mrs. Johana, At Irotama Resort, we express our gratitude for having selected our hotel to rest and take the time to write a review about your stay. It has been a pleasure to be at your service and give you the service and attention you deserve, we are happy because we have fulfilled your expectations.Best regards,

10/10 - Excelente

Leonardo

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I loved everything about this resort … I can’t not have one complained about this place …
Hospedou-se por 5 diárias em jun. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama H em 14 de jul. de 2023
Dear Mr. Leonardo, At Irotama Resort, we express our gratitude for having selected our hotel to rest and take the time to write a review about your stay. It has been a pleasure to be at your service and give you the service and attention you deserve, we are happy because we have fulfilled your expectations.Best regards,

10/10 - Excelente

Gift

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Will come back, great service
Santa Marta beaches are really beautiful, the hotel is in a great location and it has all the services you need, comfort, food, spa, pool, beaches, etc. Service is always great.
Hospedou-se por 4 diárias em jul. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama em 14 de jul. de 2023
Dear Guest, At Irotama Resort, we express our gratitude for having selected our hotel to rest and take the time to write a review about your stay. It has been a pleasure to be at your service and give you the service and attention you deserve, we are happy because we have fulfilled your expectations.Best regards,

10/10 - Excelente

natalia

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
A great resort, compared to the price of other hotels close by, this one is by far the best option if you want to relax by the beach and the pool. It has easy access to the beach with tents and chairs available all along the hotel. There are multiple pools to pick from, with a big one in the middle that’s great for kids. The service staff is very attentive and polite, the breakfast buffet is great, with plenty of options to pick from. There’s something for everyone and there’s a small shopping center at walking distance but getting a taxi from the hotel is safe and sometimes cheaper than getting one outside.
Hospedou-se por 5 diárias em jun. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama em 14 de jul. de 2023
Dear Mrs. Natalia, At Irotama Resort, we express our gratitude for having selected our hotel to rest and take the time to write a review about your stay. It has been a pleasure to be at your service and give you the service and attention you deserve, we are happy because we have fulfilled your expectations.Best regards,

4/10 - Insatisfatória

Kyle

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Disappointed with two things. First, I really wanted to get a massage while staying here. I tried contacting the property in advance but they were very hard to reach and told me that I would have to wait until arrival to book a spa appointment. When I eventually arrived and asked for an appointment there were no spots available during our stay. It was really important to me to get a massage and was the whole reason I booked a hotel with a spa. Really disappointing honestly.
Hospedou-se por 1 diária em jul. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama em 14 de jul. de 2023
Dear Mr. Kyle, On behalf of Irotama Resort we want to thank you for taking the time to write a review about the last stay, we are very sorry that it was not entirely positive, day by day reinforcing our quality standards by listening carefully to each and every one of the valuable opinions guests like you. We have shared his words with our managers of the different departments so that they take the appropriate measures.We reiterate our commitment to provide you with the best service, and we hope to receive in the future a new home opportunity to create a new unforgettable experience, in this, your beachfront.Best Regard,

10/10 - Excelente

ANDRES

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Excellent hotel, have to be careful if you go out to the mall walking is not safe.
Hospedou-se por 4 diárias em jun. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama em 14 de jul. de 2023
Dear Mr. Andres, On behalf of Irotama Resort, we express our sincere thanks for having selected our hotel for your rest and for taking the time to tell us about your experience.It has been a real pleasure to be our service and provide you with the service and attention you deserve, we are satisfied to know that we have met your expectations.Thank you again for choosing us and we hope to see you soon back at Irotama Resort.Best regards,

8/10 - Boa

RAFAEL

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Es un paseo familia de primer nivel en Colombia. Desearía que el estatus de Hoteles.com fuera mas relevante para los hoteles.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 14 de jul. de 2023
Estimado Sr. Rafael, En nombre de Irotama Resort queremos agradecerle por tomarse el tiempo de escribir una reseña acerca de última estadía.Para Irotama Resort todas las plataformas mediante las cuales se ofrezcan nuestros servicios son de suma importancia para nosotros, reforzamos día a día nuestros estándares de calidad escuchando atentamente todas y cada una de las opiniones de valiosos huéspedes como usted.Hemos compartido sus palabras con nuestros gerentes de los diferentes departamentos para que tomen las medidas oportunas.Reiteramos nuestro compromiso con brindarle el mejor servicio, y esperamos recibir en el futuro una nueva oportunidad para crear una nueva experiencia inolvidable, en este, su hogar frente al mar.Sinceramente,

10/10 - Excelente

JOSE

Hospedou-se por 2 diárias em jun. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 14 de jul. de 2023
¡Hola Jose! Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros.¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar!

8/10 - Boa

Dwight, Houston

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza e serviço e funcionários
How can they charge a fee to exchange the beach towels unless you use them for 48 hours? This is appalling and should be changed! Also, noticed that construction was taking place in the bar area and one of the pools was closed. This was not disclosed!
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2023
Resposta de Zarifeth Robles Salomón Customer Service Irotama em 14 de jul. de 2023
Dear Mr. Dwight, Using the sheets more than once is an option. Pool towels can be changed every 48 hours. Let's help protect the environment while reducing chemicals from the laundry process.If you want to change the pool towels before 48 hours, there will be a charge of 15,000 to your account. Thank you for taking care of the environment.Sincerely,

10/10 - Excelente

Mario

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 14 de jul. de 2023
¡Hola Mario! Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros.¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar!

8/10 - Boa

roman virgilio escandon

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Lindo lugar, varias piscinas, buenos restaurantes con un desayuno buffet con opciones tradicionales, personal amable.
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 14 de jul. de 2023
¡Hola Roman! Gracias por calificarnos, estamos muy felices de conocer su maravillosa experiencia en nuestras instalaciones, sus palabras son una recarga de energía para nosotros.¡Esperamos tenerles pronto de vuelta y seguir siendo su destino #1 de vacaciones en la costa!

10/10 - Excelente

Abraham

Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2023
Resposta de Zarife Robles Salomón Jefe de Servicio al Huésped em 14 de mai. de 2023
¡Hola Abraham! Gracias por calificarnos, nos complace saber que disfrutaron la experiencia con nosotros.¡Esperamos tenerle pronto de vuelta en este, su hogar frente al mar!