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Avaliações de Intercontinental San Antonio Riverwalk, an IHG Hotel

3.5 out of 5
Intercontinental San Antonio Riverwalk, an IHG Hotel
111 East Pecan Street, San Antonio, TX

Avaliações

7,0

Boa

Nota 10 - Excelente. 290 de 1002 avaliações" "
Nota 8 - Boa. 267 de 1002 avaliações" "
Nota 6 - Ok. 197 de 1002 avaliações" "
Nota 4 - Insatisfatória. 140 de 1002 avaliações" "
Nota 2 - Terrível. 108 de 1002 avaliações" "

7,6/10

Limpeza

7,8/10

Serviço e funcionários

7,0/10

Comodidades

7,2/10

Condições e instalações da propriedade

6,0/10

Cuidado com o meio ambiente

Avaliações

10/10 - Excelente

Michael

6/10 - Ok

Harold

Hospedou-se por 2 diárias em fev. de 2021

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem a dois
We arrived at 11p from Detroit, Michigan. We got to the grounds of the hotel and it was CLOSED!! Totally shut down. We had no warning and Expedia never notified me. I had to scramble to find another hotel in the area. We ended up at the Hilton Garden near the Riverwalk. Which was closer to the Alamo and other attractions.
Hospedou-se por 3 diárias em jun. de 2021

6/10 - Ok

Akeisha

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
When we checked in the room was not clean we made it. Open the door to find the previous people food and trash.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021

2/10 - Terrível

David

Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2021

6/10 - Ok

Moniqua

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
El agua de cortesía en habitación solo se otorga el primer día, si vas por varios días debes hacer uso de la que tiene costo.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

6/10 - Ok

Nathan

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Dirty.
The room had dirty socks, hair in restroom and on towels. Not pleased with cleanliness.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

6/10 - Ok

Daniel

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários
No ac
Ac was not working the time we stayed
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

8/10 - Boa

Kathleen

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem com a família, Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
Its not a 4 star hotel, I will give less stars. It wasn’t clean :( a lot of hairs and a used shower cap in the bath.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

4/10 - Insatisfatória

Jonathan

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e conforto do quarto
Disappointing Stay
Upon arrival, we were informed that the Bar and Restaurant was closed, no mention of this before arrival. We could order food from stores around for delivery and pick up in the lobby. No cleaning services during our stay and if we required service we would have to leave the room for a minimum of 3 hours. No Valet parking, not a big deal but $24 a day self parking fee was a little surprising especially since it was very hiding in the other information about the hotel. Reqeusted a room with a walk in shower and we got a bathtub that was dirty, mildew on the tile and ceiling. The Bed and room were clean but old spring uncomfortable mattresses. Tried to get a Massage at the hotel, and our scheduled arranged massage no called no showed twice on us.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Pick a better hotel in San Antonio
Hotel was completely empty and when I say empty, I mean no one was hardly there and the lobby/bottom floor was pretty much closed. Gift shop was closed and they only had breakfast on Sat/Sun and it was just grab and go store bought muffins. The $150 - $200 deposit hold on the room was ridiculous when most are $50. Very outdated, rooms were ehh for the price that was paid. Hotel is in a decent location, was able to walk to Riverwalk. The street level though is a little sketchy in places at certain times. I’d much rather stay at the other Wyndham Garden or just another hotel. I don’t recommend this one.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

10/10 - Excelente

Antiwan

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Quick Stay
Staff was friendly, my room was clean, and my stay was quiet.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

8/10 - Boa

Jesus

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

6/10 - Ok

Syed

Viagem de negócios
Distasteful
Room was not ready up till 2.30 PM. I have to wait in the Lobby for one and half hour. No restaurant open in the premises for breakfast. I have to walk for half mile to have breakfast.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de Rick em 25 de mai. de 2021
Normal check in time is 3:pm

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
tODO BIEN PERO SI NO AVISAS NO HACEN LIMPIEZA DE CUARTO, EL BAÑO TIRABA MUCHA AGUA AL BAÑARSE TENIAMOS TODO MOJADO
Hospedou-se por 4 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

2/10 - Terrível

Deshawn

Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
The worst 4 star hotel ever been too.
The trip was horrible doing the fact the hotel did not clean rooms until you check the out. I stayed there 4 days which is 3 nights. Nothing is open no breakfast was accommodated. No free parking even though there was nothing open. Rooms do not have refrigerator or microwave. No entertainment . No maps giving out to the people that stay there. Front end is rude. They charge you $25 per day to Park your car in the garage. They charge you $6 for a bottle of water. There are no staff no nothing all there is is front and they do not have valet parking. In the rooms are small. I felt like I was staying at a Motel 6
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza
The staff is so friendly and helpful but the room was not clean, please focus on cleaning the rooms, the couch had too many spots, everything else is so good.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

6/10 - Ok

Gloria Elena

Viagem de negócios, Viagem com a família
Pontos positivos: Condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 18 de mai. de 2021
Thank you for your feedback.

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Worst hotel & service ever. Room was freezing cold night 1; scorching hot night 2; room wasn’t cleaned; & new room for night 3 wasn’t ready when I returned - at midnight; Staff did nothing to make it better - & took no responsibility. Zero customer service effort at the management level. Bar/restaurant/room service closed - & no note about that on Expedia. No fridge in room so no way to bring your own food. Lobby hasn’t been updated ever - vintage 1970s. Stay elsewhere. Anywhere else.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 18 de mai. de 2021
Thank you.

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos positivos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Lobby was nice. Good location.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 17 de mai. de 2021
Thank you

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021

10/10 - Excelente

Patti

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great place near River Walk and Alamo.
The staff was amazingly helpful, the room was very comfortable and quiet.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 17 de mai. de 2021
Thank you

8/10 - Boa

ERIC A

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hotel Viejo
Es un hotel viejo, sin remodelaciones recientes, cerrado todos los servicios por la pandemia, (entendible) solo funciona como cuarto para dormir, (cumple su objetivo) no hay contacto de personal de limpieza en toda la estancia, cosa que es bueno en este momento, estacionamiento muy caro, pues si no hay otros servicios deberían compensar su costo. Chequen bien las advertencias antes de contratar.
Hospedou-se por 5 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 17 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 25 de mai. de 2021
Thank you for your comments.

6/10 - Ok

DENNIS

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michel em 14 de mai. de 2021
Thank you for your feedback.

8/10 - Boa

MeMe

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
It was ok. I was disappointed that the restaurant was closed so getting food if I didn’t feel like walking to the River Walk.
Hospedou-se por 3 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 13 de mai. de 2021
Thank you for your great response to our survey during your recent stay with us.

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Limpeza, comodidades e condições e instalações da propriedade
The front desk staff was nice. We stayed two days. Not once did housekeeping come during our stay. Terrible amenities for the price. If you want a mini fridge you have to ask for it. It does not come standard with the room. And essentially everything else comes with a fee as well. Which was very disappointing for the price we paid and that it’s a 4 star hotel. I expected so much more. But honestly, I’ve had better experiences at much cheaper 2 and 3 star hotels. We will not be returning.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 11 de mai. de 2021
Thank you for your feed back. Yes, our restaurant and additional amenities are either closed or limited due to Covid. We want to maintain the cleanest and healthiest environment possible based on our management, brand, and CDC requirements.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Overall the stay was nice and the hotel was pleasant and staff was nice.. didnt get housekeeping as much as i wouldve liked but due to covid it was understandable... would definitely stay again
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 11 de mai. de 2021
Thank you for your great review of our hotel during your recent stay with us and thank you for understanding the current Covid restrictions in place for everyone's safety.

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 10 de mai. de 2021
We appreciate your feedback.

6/10 - Ok

Viajante verificado

Viagem em grupo
Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
I would say overall it was not a bad experience. However there were a few things that i believe can be improved upon. 1. Dont hide the deposit in fine print. I budgeted my trip based on the final price & what I thought parking would be and I had a huge shock when I realized I was charged a extra $100. 2. The person who checked me in failed to tell me where the big parking garage was, so I was left to push into a tiny spot in the old garage. The staff the next morning was much friendlier and helpful than the night shift staff. 3. The rooms are very dated, there's not even a fridge, for the price of the rooms, i expected it to be a little more modern. The wood was chipped, there were small stains on the ceiling of the bathroom. That being said, i wasn't totally displeased and the concierge made up for a lot of dissapointments with their friendliness. I might stay at the new condos next time.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 10 de mai. de 2021
We appreciate your feedback. Were you able to share your concerns while you were on property with one of our managers?

4/10 - Insatisfatória

Viajante verificado

Viagem com família e crianças pequenas
Pontos negativos: Comodidades e condições e instalações da propriedade
Don’t waste your time or money here! You have to pay for small parking spaces & the parking garage does not have elevators, which we were not told about before hand. We had to walk down 4 stories with a baby & toddler. We were also not told that you would be charged for parking, the website said free parking. The extra small fridge was sitting on the floor with the microwave (that did not work) on top of it. the sheets had stains on them, so gross!! The pool was nice but you have to walk up stairs to get to it.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 10 de mai. de 2021
We appreciate your feedback. Were you able to share your concerns while you were on property with one of our managers?

8/10 - Boa

Macario

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 10 de mai. de 2021
Thank you for the great response to your recent stay with us.

4/10 - Insatisfatória

Yvette

Pontos positivos: Serviço e funcionários e conforto do quarto
Pontos negativos: Limpeza e condições e instalações da propriedade
Won’t return
The hotel staff was friendly but the room was dirty There was mold in the vents
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Great place to stay and great customer service :)
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 10 de mai. de 2021
Thank you for the perfect response to your recent stay with us.

10/10 - Excelente

Rossana

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
great hotel
great hotel to stay near the downtown.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 10 de mai. de 2021
Thank you for the perfect response to your recent stay with us.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
I wish the fountain outside was running.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 10 de mai. de 2021
Thank you for the great response to your recent stay with us.

4/10 - Insatisfatória

margaret

Viagem com a família
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários e condições e instalações da propriedade
Very Disappointed
Our first room was dirty, the sticker on the door was not sealed. As if someone enter the room, stains on the carpet, Urine on the base of toilet, crumbs on the floor, coffee splash on night stand, hair in shower. The Hotel clerk switch our room, which was great but still was dingy, more hair in shower. Very disappointed about the parking, you have no choice but to pay for park 26.99 for overnight parking. There is no other option for free parking. Suggest you should give free parking to Hotel guest, since your gift shop, and restaurant are closed.
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Viagem a dois
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, comodidades e condições e instalações da propriedade
Limpio, comodo y buen trato del personal
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2021
Resposta de K. Michael em 10 de mai. de 2021
Thank you for the perfect response to your recent stay with us.

8/10 - Boa

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 13 de mai. de 2021
Thank you for your great response to our survey during your recent stay with us.

6/10 - Ok

Viajante verificado

Pontos positivos: Serviço e funcionários
Pontos negativos: Limpeza
My overall stay was good. My only complain is that the bathroom was a little dirty.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2021
Resposta de Darlene A Guajardo em 7 de mai. de 2021
Thank you for your comments regarding your recent stay with us. I will definitely look into these items that you have noted, and make the appropriate corrections. We hope that you will give us another opportunity to be of service to you, and we want you to know that we appreciate your business! Best Regards

8/10 - Boa

Jesus

Pontos positivos: Serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 6 de mai. de 2021
Thank you for your wonderful review of our hotel during your recent stay with us. We are truly grateful you selected our property for your San Antonio travel needs.

10/10 - Excelente

Viajante verificado

Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 17 de mai. de 2021
Thank you

10/10 - Excelente

Amy

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Great place. Close to Riverwalk.
Hospedou-se por 1 diária em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 7 de mai. de 2021
Thank you for very much for the perfect rating of our hotel during your recent stay with us. We are truly grateful that you elected to stay with us, when we know you have other options.

10/10 - Excelente

Mayra

Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em mai. de 2021
Resposta de K. Michael em 5 de mai. de 2021
Thank you for your PERFECT review of our hotel during your most recent stay with us. We are truly grateful.

2/10 - Terrível

Viajante verificado

Viagem com a família
Pontos negativos: Serviço e funcionários
Whatever you do make sure you DO NOT STAY at this location! Extremely bad service, crew members are very rude, and they don't even have parking. They charge you parking per night but the parking garage is a block away and you park it yourself. On a very rainy weekend and with young children this is a huge inconvenience.
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2021
Resposta de K. Michael em 5 de mai. de 2021
Hello, Yes our hotel does charge a daily parking fee, when compared to the market you would find this to be very reasonable for the downtown area. We have our very own parking garage with a private walk-way tunnel that provides shelter from all of the elements. We're sorry to hear you did not enjoy your stay, we hope to be able to offer all of our amenities in the near future.

10/10 - Excelente

Jason

Viagem com a família
Pontos positivos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
Hospedou-se por 2 diárias em abr. de 2021
Resposta de K. Michael em 5 de mai. de 2021
Thank you for your PERFECT review of our hotel during your most recent stay with us. We are truly grateful.

2/10 - Terrível

Victor

Viagem de negócios
Pontos negativos: Limpeza, serviço e funcionários, condições e instalações da propriedade e conforto do quarto
no volvere a hospedarme en este Hotel
No muy grata, no informaron que el estacionamiento se pagaba aparte. La ahbitacion que nos asignaron estaba abierta y con el televisor prendido. A las instalalciones del hotel le falta mucho mantenimiento, empezando por la bañera.
Hospedou-se por 1 diária em abr. de 2021
Resposta de K. Michael em 5 de mai. de 2021
Gracias por tus comentarios. Sí, encendemos la televisión en muchas de nuestras habitaciones y encendemos el aire acondicionado para asegurarnos de que nuestros huéspedes entren en una habitación agradable.